#1
Gelukkig, dat zou wel erg onverantwoordelijk zijn geweest. Hopelijk doe je het een tijdje rustig aan.Nee! en dit was ook niet afgesproken. Ik ken ze goed en 1 van de begeleiders persoonlijk. Ze hebben hier dus niets mee te maken. Het was meer toeval dat ik met de camper eropuit was en in een gesprek met 1 van hen (beschouw ik als vriend) afsprak om in zijn woonplaats in de buurt te gaan staan.
Deze stichting doet het veel verantwoordelijker en gematigder. En ook 1 van de redenen dat deelname voor mij aan hun programma niet werkt.