Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExplosion

Explosion

39 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
hahaha nee hij komt van bash.org :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
Methylone in poedervorm is besteld :)

Binnenkort kom ik wel vertellen hoe het was :grin:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou, mn eerste reactie hier op het forum.

Heb een jaar of twee geleden ooit eens Explosion gebruikt. Op aanraden van een vriend van me. Was destijds ook nog 'gewoon' te halen in de smartshop. Ik persoonlijk vond het erg tegenvallen.
Het ruikt lekker, smaakt minder, kreeg geen roes, leek in de versteverten niet op XTC anders als een half uurtje wat te vergelijken valt met de het inslaan van de pil. Niet om over naar huis te schrijven dus. Uiteindelijk van 23u tot 06u klaarwakker op de bank gezeten, ik was er zo klaar mee en wou gaan slapen alleen mijn lichaam wou nog niet. Was niet moe.

Maar goed, zoals ik al las zijn er toch een aantal erg te spreken over.
k
knurftLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja het is net hoe je het bekijkt.
Ik vind het echt geweldig spul om af te wisselen met xtc. De kater is er niet, bij xtc lijkt deze bij mij steeds groter te worden en langer te duren. Methylone geeft een heldere fijne roes, vol energie maar inderdaad niet die wousheid van xtc. Het enige nadeel vind ik de korte werking, maar bij doseren gaat zonder problemen. De volgende dag heb je inderdaad wat slaaptekort, maar geen leeg depressief gevoel zoals bij xtc. :)

xtc blijft meesterlijk natuurlijk, maar ik gebruik t echt wel minder nu ik die rc's ontdekt heb
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wou net m'n post gaan edit-en om zoals je al schreef toe te voegen dat de kater inderdaad te verwaarlozen valt. Mij was dat ook verteld; 'Voelt als X maar dan zonder kater'. Helaas ook zonder maffe space-ervaringen, zo bleek later...
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als het legaal is, graag een link naar site waar ik het kan bestellen :hearteyes:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is niet legaal. Had je kunnen weten als je de ff op de link in de beginpost had geklikt en had gelezen.
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey,

Op http://www.unitydrugs.nl/index.php?page=drugsdb&sub=methylone las ik ooit over explosion. Maar voor de rest heb ik er nooit meer veel over gelezen/gehoord. Wel las ik ooit nog iemand die zei dat het voelt als je eerste mdma ervaring.

Dus vroeg ik me af, heeft iemand hier ervaring mee? Is het moeilijk te vinden? Heeft het soms nog andere straatnamen? Bespreek hier deze drug. Graag zou ik er meer van willen weten :)

Bedankt
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Explosion of Methylone, Wel gehad, leuk, beetje xtc-achtig. Was leuk, nu hoef ik het niet meer. Het is illegaal en vrij duur, terwijl een pilleke miss. wel lekkerder voelt. Ik vond explosion wat milder en helderder, wel erge praatkick, maar 't is al een hele tijd geleden, beetje weggezakt.

Even met google gespeeld en dit zijn enkele hits:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Methylone

http://www.unitydrugs.nl/index.php?page=drugsdb&sub=methylone

http://www.erowid.org/chemicals/methylone/methylone.shtml

Zo weinig op internet is er dan toch ook weer niet? :wave:
k
knurftLid
01-01-2024, 00:00
#10
Methylone is een heel fijn spulletje. Prijs valt ook reuze mee
Hoewel de molecuur-structuur erg op die van mdma lijkt, is het effect veel subtieler.
Inderdaad helderder en milder, de wazigheid is veel minder. Een kater is er gewoon niet, al zal dat anders liggen bij mensen die klakkeloos een paar gram in een weekend wegwerken.
Combi met ghb is :hearteyes:
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Allolalie zei:
Zo weinig op internet is er dan toch ook weer niet? :wave:
Klik om te vergroten...

Heb ik ook niet gezegd, ik wou gewoon ervaringen van de mensen hier horen :)
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#12
explosion werd eerst in smartshops verkocht, bleek 4 fluo te zijn.
J
JohnsonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kwam dit niet bij spuiten en slikken?
Ik kan 't filmpje niet vinden maar ik meen dat het er wel was!
b
bvbaLid
01-01-2024, 00:00
#14
dit spul was even legaal in Nederland niet voor lang werd verkocht als luchverfrisser ben er toen een paar gann halen ik kan je zeggen het was de moeite idd wat xtc-achtig maar veel chiller waar kan je dit nu nog krijgen of verkopen ze die nog onder de toog in smartshops?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
minamo zei:
explosion werd eerst in smartshops verkocht, bleek 4 fluo te zijn.
Klik om te vergroten...

4 Fluoramphetamine is echt wel iets anders al Methylone hoor :wave:

Wat ze bij jullie als "explosion" verkopen weet ik niet :wink:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Is idd iets heel anders:

Methylone:
2-methylamino-1-(3,4-methylenedioxyphenyl)propan-1-one
Methylone, M1, 3,4-methylendioxymethcathinon, bk-MDMA

4FLUO:
1-(4-fluorophenyl)propane-2-amine
4-FMP, 4-fluoroamphetamine

Beide zijn Research chemicals en daardoor gewoon via internet te bestellen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
is explosion via internet te bestellen :P ??
Waar??Waarr??? ik zoek hier namelijk al tijdje naar :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op een site :beer:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Er is een groep mensen op DF die dit gaan kopen, zal niet lang duren voor er hier iemand verschijnt die er meer van weet.
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#20
ooit eens explosion gebruikt toen het nog legaal was, en gaf echt een heerlijk gevoel alleen werd ik er idd wel praterig van en wel héél erg gemoedwillig alleen was het wel weer binnen no time uitgewerkt en dat is dan natuurlik weer zonde....

Smaakt alleen idd wel behoorlijk vies

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."