Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vanochtend na Cocoon (Ik: 1 ganesha Mattie: 1 ganesha + wat mdma verder) Mattie: Ey man, check die vogel daar in de lucht. Ik: *kijk rond* Huh...Bedoel je die vliegtuig? Ik maar hopen dat ik het fout heb..opeens wij beiden keihard lachen...was t blijkbaar toch een vliegtuig Die zelfde nacht, een paar uurtjes eerder: Mattie: Ey man, het waait echt super hard! Ik: *lik aan vinger en steek hem uit* Hmz..volgens mij valt het echt mee! Mattie: Nee, kijk hoe hard die wolken gaan! Ik: Ja..dan waait het daar boven onwijs hard..maar hier niet! Die ochtend bewogen de wolken trouwens nog steeds 'te snel'..En was de lucht heerlijk blauw/roze"
"Technofanaat zei: of jullie nemen te weinig of jullie hebben shit spul Ik (samen met nog 10 anderen)ga er zeker 8/10 uur op. Ik heb gemerkt dat de dosis belangrijk is voor de duur van je trip, ik neem altijd zo'n 32mg, heel fijne dosis. Klik om te vergroten... Of ze hebben een hogere tollerantie...=___=" Ikzelf heb ook nog nooit 8-10 uur op 2c-b kunnen trippen...op z'n hoogst 4 uur! Dit was bij een dosis van rond de 30 mg..waarbij ik na een tijdje nog eens 15 had bijgepakt..(dit had niet echt veel effect...)"
"Oom Klaas zei: Ik wil wel overweldigd worden ja Na anderhalf jaar mag ik wel weer beginnen met een lichte knaller. Eigenlijk hoop ik ook stiekem in de 2c serie eentje te vinden die me weer zo kan overweldigen als bij m'n eerste paddotrip waarin ik gewoon ging huilen omdat alles zo mooi was Klik om te vergroten... Hahaha. Neem anders anderhalf pilletje (Y)! 45 mg is een dosis die je zéker zal overweldigen qua visuals ! Over t algemeen is 2cb heel licht wat betreft de mindfucks, dus daar zou ik geen zorgen over maken!"
"timmaniac zei: Flameon zei: Elke week trippen is een dikke no go! Klik om te vergroten... ligt toch weer per persoon denk ik.. ik ken een gozer die verder helemaal niks doet (rookt niet, blowt niet, drinkt niet, gebruikt geen andere drugs). En die tript bijna elke week.. LSD of 2c-tjes. En die gast doet gewoon prima zijn studie (farmacie ) en hij komt over als zeer rationeel persoon, stuk meer dan de meeste mensen iig :P Dus het is echt per persoon verschillend, maar ik denk wel dat het voor de meeste mensen teveel wordt: elke week trippen. Maar fysiek slecht voor je lijkt het me niet , hoor. (en van mensen die het tegendeel beweren zal ik graag bronnen willen, voor zover ik weet is dat nooit aangetoond, ondanks onderzoeken). Klik om te vergroten... Hahaha, ja hem ken ik ook (en hij mij uiteraard)..:P En zo zijn er wel meer op farmacie :P"
"Ik heb laatst rode mickeys gehad! Kan je vertellen dat er barweinig inzat..(8mg zou goed kunnen kloppen!) Ik nam er meestal 2,5 tegelijk om wat te voelen :$.. Zit nu zelf met witte '2-cb' pillen. Heb ze niet getest maar t schijnt dat ze minimaal 15 tot max 20mg 2cb zouden kunnen bevatten..Ikzelf schat ze wel op 15. 2 van die dingen naar binnen werken en gaaaaan Helaas heb ik het te vaak gedaan de laatste tijd waardoor mijn trip echt het niveau van eerdere trips niet kan evenaren... Ben nu dus maar even een weekje pauze aan het nemen :$ (Hiervoor was het toen ik ze voor t eerst kreeg woensdag t/m zaterdag 1,5 a 2 pil, en de weken erop woensdag 2 pilletjes ( dus 30 mg ) en zaterdag 30 mg.."
"Raar dat iedereen dit vindt..?! Ik vond het alleen nodig toen ik een jaar of 2 geleden voor het eerst een paddo trip had ondervonden (achteraf gezien was het nergens voor nodig..zelfs het besturen van de windows media player was te moeilijk..laat staan bellen )! Als ik goed trip op lsd is het kijken naar mn mobiel sowieso moeilijk"
"Nibiru zei: - kleuren werden wat feller - ik voelde me niet zoals normaal, ik irriteerde me dood aan me vriendin die redelijk dronken was, en toen vond ik alles wat ze deed cheap om me geil te maken Klik om te vergroten... Klinkt wel als mijn eigen tripervaring op een lage dosis Hi 2 everyone btw"
"Deze theorie deed me gelijk denken aan een game (jawel..een game :P) die de heer Leary heeft uitgebracht genaamd Mind Mirror! Kijk deze video maar even! http://www.youtube.com/watch?v=9oabRxvjf9k Ik ben het trouwens met je eens dat lsd je kan helpen jezelf te herschrijven! Bij mezelf heb ik gemerkt dat ik een lichtelijk ander persoon ben geworden door lsd..en dat ik dit bewust heb gedaan doordat ik inzag hoe ik inelkaar zat en hoe ik inelkaar wou zitten!"