Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone

Mephedrone

401 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tuurlijk.
Al gedaan met LSD, 2C-B, 2C-D,...

Ik zie niet zo gauw in waarom dit niet zou kunnen.
Volgende keer wil ik het nemen op de piek van 2C-I.
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#2
underworld zei:
is mephedrone geschikt voor op een feest te gebruiken, ook in combi met andere middelen? iemand ervaring?
Klik om te vergroten...
ik heb het al gemengd met wiet, alcohol en coke, valt heel goed te doen. bij coke werd ik er wel een beetje para van en mijn hart ging echt heel snel... dus waarschijnlijk niet heel gezond.

icm wiet vond ik het een beetje een rare stonedheid als effect hebben. wel apart.


Ik heb nu mephedrone enkele keren al getest en vind het een lekkere drug.
wel enkele minpuntjes:

-ik persoonlijk kan er niet goed van slapen. als ik in mijn bed lig lijkt het alsof ik gewoon nog heel wakker ben, terwijl ik best wel moe ben lichamelijk. maar ik ben dan zo gefocus'ed op alles wat ik hoor , voel en denk, en ik hoor dan mijn hart kloppen enzo...
ik slaap ook in stukken (word een paar x wakker op een nacht / voormiddag) en ik word redelijk verward wakker, alsof ik diep in een wirwar van gedachten zit wanneer ik ontwaak en dat even allemaal moet ontwarren , voor ik verder kan slapen ofzo.

iemand ook zo'n nadeeltjes gemerkt aan Mephedrone? want de +- 6 vrienden van me die ook al getest hebben, zeiden allen dat ze dit niet merken of ervaren.

grtzzz
Noize
A
AlfaLid
01-01-2024, 00:00
#3
De dosering van mephedrone ligt tussen 100 en 200mg.

Bij innamen van 600mg of meer binnen 24 uur(dus 3 doseringen), kunnen extreme bij-effecten optreden: knieën ellebogen worden paars, vasoconstrictie, hartproblemen, ademhalingsproblemen.

Op diverse forums word bericht over gebruikers die zich in het ziekenhuis moeten laten opnemen. De meeste incidenten betreffen geen extreem hoge dosering, maar gaan om 500mg+ binnen 24 uur.

Omdat Mephedrone een stimulant is die voornamelijk lijkt te werken op dopamine(zoals speed en coke), is het een drug waar je steeds meer van wilt. Veel gebruikers melden dat de voorraad mephedrone op gaat. Vaak in één sessie.
n
njiremLid
01-01-2024, 00:00
#4
is dit een andere naam voor cathinone?
gebruik dat wel eens, love for music, trillend beeld, warm stromen over je nek en rug, maar niet zo stimulerend als speed bijvoorbeeld.
Merk helaas wel dat je er erg slecht van uit gaat zien, en het is ook geestelijk (erg) verslavend.
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#5
njirem zei:
is dit een andere naam voor cathinone?
gebruik dat wel eens, love for music, trillend beeld, warm stromen over je nek en rug, maar niet zo stimulerend als speed bijvoorbeeld.
Merk helaas wel dat je er erg slecht van uit gaat zien, en het is ook geestelijk (erg) verslavend.
Klik om te vergroten...

nope

mephedrone = 4-methylmethcathinone :)
a
alcoholLid
01-01-2024, 00:00
#6
iemand hier toevallig bekend met de combi alchol+mephedrone?
ben van plan het zaterdag op een feestje te gebruiken, maar gezien het niet zo lang schijnt te werken, zal ik het pas laat pakken, in die tijd daarvoor zal ik wel een paar biertjes gedronken hebben.. ik weet dat er weinig bekend is over deze RC, maar misschien heeft er iemand ervaring met deze combi?
:wave: :beer:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laatst op een pre party van een festival 200mg hiervan genomen, en later nog 150mg methylone... Heel de tijd bij geblowd, fijn spulletje :)
k
keesbokhovenLid
01-01-2024, 00:00
#8
gister geprobeerd.. had nog niet echt het XTC gevoel gekregen, maar het is zeker leuk spul :)
Ik heb een soort van helderheid met daarbij een GHB gevoel. Verkocht aan vrienden van me en zien hier veel toekomst in. Er zijn twee dronken gasten over de vloer die na een dikke lijn weer helder overkomen. Met ons drieeen nu ongeveer 2.5 gram opgesnoven. Het is nu bijna 7 uur en we hebben nog steeds veel plezier aan dit spul :)
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#9
keesbokhoven zei:
Met ons drieeen nu ongeveer 2.5 gram opgesnoven.
Klik om te vergroten...
Ik vind het ook erg leuk spul maar dit lijkt me niet verstandig voor een stof waarover nog nauwelijks wat bekend is!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik denk dat er met sommige van die boel dan toch wel iets mis is gegaan in het maken...

Ik vond het niet echt bijwerkingen hebben alleszins, toch niet in normale dosissen..

en het combineerde ook goed met andere drugs..

kheb eens op een avond op dour ongeveer 50 mg van dat, 50 mg speed en halve alex grey genomen en enkele uren later nog eens hetzelfde en was prima van effect
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Volgende week ofzo eens proberen, maar niks voor regelmatig gebruik iig.
Gewoon om in m'n lijstje te kunnen voeren.

Ik ben er eigenlijk serieus tegen. Van 't weekend nog tegen een maat gezegd.
Ik sta open voor alle drugs en de manier en mate van gebruik, zolang er maar controle is. Maar dit is de eerste drug waar ik gewoon tegen ben. Ik moet er niks van weten.
Ik heb al verhalen gehoord van mensen (die ik via via ken) die na Dour (6 dagen regelmatig gebruik) helemaal gek werden, mensen bedreigden voor een lijn 4MMC en op de armen gekleurde vlekken kregen. Nu is dit een voorbeeld dat ik ook al op speed heb gezien (op de vlekken na dan). Maar toch zeg ik dit niet voor te lachen, dit is geen drugs die lang rond mag blijven gaan.
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#12
Debris zei:
Volgende week ofzo eens proberen, maar niks voor regelmatig gebruik iig.
Gewoon om in m'n lijstje te kunnen voeren.

Ik ben er eigenlijk serieus tegen. Van 't weekend nog tegen een maat gezegd.
Ik sta open voor alle drugs en de manier en mate van gebruik, zolang er maar controle is. Maar dit is de eerste drug waar ik gewoon tegen ben. Ik moet er niks van weten.
Ik heb al verhalen gehoord van mensen (die ik via via ken) die na Dour (6 dagen regelmatig gebruik) helemaal gek werden, mensen bedreigden voor een lijn 4MMC en op de armen gekleurde vlekken kregen. Nu is dit een voorbeeld dat ik ook al op speed heb gezien (op de vlekken na dan). Maar toch zeg ik dit niet voor te lachen, dit is geen drugs die lang rond mag blijven gaan.
Klik om te vergroten...

Helemaal correct, Mephedrone is nasty shit en ik hoop voor het merendeel van de gebruikers dat er snel terug op grote schaal MDMA te krijgen zal zijn zodat deze rommel zo snel mogelijk terug kan verdwijnen.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik hoef er ook niks meer van te weten, nadat ik een keer na gebruik tot tweemaal toe bijna in een epileptische aanval verzakte (waar ik verder nooit, maar dan ook nooit last van heb). Enge shit. Er ligt nog een half grammetje in de kast, heb het in geen maanden meer aangeraakt.. wellicht spoel ik het wel door de plee.
d
drwalibiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit jaar heb ik een aantal keren mephedrone gebruikt. Over het algemeen heb ik mezelf redelijk in de hand als ik drugs gebruik, maar met dit spul niet. Ik heb twee keer een hele nacht doorgehaald omdat ik steeds meer wilde. Het spul is verdomd lekker, je krijgt een fijn euphorisch gevoel en een hoop energie. Daarnaast vind ik het sociaal een plezierige drug.

Maar ik heb geen enkele drug gebruikt die zo verslavend is als mephedrone, zelfs nicotine niet. Niet alleen kreeg ik zin in meer tijdens de trip, ook in de 2 weken daarna had ik moeite om het te laten liggen. Het maffe is dat het 'zin in meer' gevoel veel erger was als ik het snoof.
Pas dus alsjeblieft op met dit spul. Ernstige bijwerkingen heb ik niet gemerkt. Wel gaat je hart sneller kloppen, dus als je wel eens hartkloppingen of hoge bloeddruk hebt, niet aan beginnen. O ja, als je er niet van kan slapen, 5-HTP deed bij mij wonderen.
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
ik denk dat er met sommige van die boel dan toch wel iets mis is gegaan in het maken...

Ik vond het niet echt bijwerkingen hebben alleszins, toch niet in normale dosissen..

en het combineerde ook goed met andere drugs..

kheb eens op een avond op dour ongeveer 50 mg van dat, 50 mg speed en halve alex grey genomen en enkele uren later nog eens hetzelfde en was prima van effect
Klik om te vergroten...

De kans is klein dat -moest er echt ergens een vervuilde batch de ronde doen- die zo wijdverspreid zou zijn dat er overal ter wereld mensen zouden zijn met dezelfde negatieve side-effects.
Ik deel de mening van vele anderen dat het hoogstwaarschijnlijk gaat om de effecten van een nasty metaboliet, aangezien de negatieve effecten pas verschijnen als de mephedrone al uitgewerkt is en vooral bij mensen die over een korte periode veel gebruikt hebben door overdreven te redosen.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het stofje kan hart problemen geven Boven 900mg Binnen 24 uur!

kijk daar dus mee uit

voor de rest is het stofje nog vrij nieuw op de nederlandse markt
dus je behoort nog tot de eerste 5000 mensen die het gebruiken

tast het voorzichtig af!
p
paddobenneLid
01-01-2024, 00:00
#17
in combinatie met ghb vind ik het het zaligste drugje om op te sexen, urenlang...

maar de craving is inderdaad erg, nie te doen. heb mezelf meestal in de hand maar 5 gram kopen omdat dat goedkoper uitkomt doe ik niet meer want kan er niet afblijven.

groetjes
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Debris zei:
Volgende week ofzo eens proberen, maar niks voor regelmatig gebruik iig.
Gewoon om in m'n lijstje te kunnen voeren.

Ik ben er eigenlijk serieus tegen. Van 't weekend nog tegen een maat gezegd.
Ik sta open voor alle drugs en de manier en mate van gebruik, zolang er maar controle is. Maar dit is de eerste drug waar ik gewoon tegen ben. Ik moet er niks van weten.
Ik heb al verhalen gehoord van mensen (die ik via via ken) die na Dour (6 dagen regelmatig gebruik) helemaal gek werden, mensen bedreigden voor een lijn 4MMC en op de armen gekleurde vlekken kregen. Nu is dit een voorbeeld dat ik ook al op speed heb gezien (op de vlekken na dan). Maar toch zeg ik dit niet voor te lachen, dit is geen drugs die lang rond mag blijven gaan.
Klik om te vergroten...

Dit gebeurd echt niet als je het verstandig gebruikt hoor.
Ik had 2 pilletjes met mephedrone erin, zo'n 70mg denk ik.
Deze 2 opgegeten, dus een dosis van 140mg binnen, en ik heb een fantastische avond gehad, en geen een keer het idee gehad dat ik wou bijpakken.

dus, mephedrone vind ik een fijn spulletje, mits je het niet over-used.

: gespannen kaken, maar niet te opvallend
: heerlijke tintelingen over mijn lichaam
: warm gevoel
: praatkick en king of the world gevoel ala coke

:wink:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ivm tolerantie: als ik zo lees over sommige mephedrone-binges, stel ik me vragen bij de empathogene tolerantie van mephedrone.

Niet alleen bij MDMA, maar nog sterker bij methylone, buthylone,... is er een wetmatigheid van verminderend effect na herhaaldelijk experimenteren.
De eerste keer MDMA is magisch, de 10 opvolgende ook prachtig, maar nadien wordt diezelfde magie nooit meer bereikt.
Idem met methylone: na een 10tal trials is de grootste empathogene rush er wel af.

Ervaren jullie dit ook met mephedrone?
D
Dopy gonzalezLid
01-01-2024, 00:00
#20
Al een paar keer geprobeerd. De eerste keren nasaal en telkens met ketamine er bij. Keer op keer was ik volledig van de kaart en kon zelf niet meer normaal wandelen. Dit was wss wel te wijten aan de ketamine. Daarna heb ik het gewoon een paar keer puur gesnoven. GVD, wat een pijn aan mijn neus, man. De effecten waren beetje zoals mdma maar zo subtiel al cocaine. Energie voor een hele stad te bevoorraden, maar toch geen klammende kaken zoals wel dikwijls voorkomt bij het slikken van een pilletje. Omdat mijn neus een hele week pijn heeft gedaan van een avondje mephedrone te snuiven heb ik dan maar beslist om de volgende week mijn overschot in bommetjes te doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."