underworld zei:
is mephedrone geschikt voor op een feest te gebruiken, ook in combi met andere middelen? iemand ervaring?
ik heb het al gemengd met wiet, alcohol en coke, valt heel goed te doen. bij coke werd ik er wel een beetje para van en mijn hart ging echt heel snel... dus waarschijnlijk niet heel gezond.
icm wiet vond ik het een beetje een rare stonedheid als effect hebben. wel apart.
Ik heb nu mephedrone enkele keren al getest en vind het een lekkere drug.
wel enkele minpuntjes:
-ik persoonlijk kan er niet goed van slapen. als ik in mijn bed lig lijkt het alsof ik gewoon nog heel wakker ben, terwijl ik best wel moe ben lichamelijk. maar ik ben dan zo gefocus'ed op alles wat ik hoor , voel en denk, en ik hoor dan mijn hart kloppen enzo...
ik slaap ook in stukken (word een paar x wakker op een nacht / voormiddag) en ik word redelijk verward wakker, alsof ik diep in een wirwar van gedachten zit wanneer ik ontwaak en dat even allemaal moet ontwarren , voor ik verder kan slapen ofzo.
iemand ook zo'n nadeeltjes gemerkt aan Mephedrone? want de +- 6 vrienden van me die ook al getest hebben, zeiden allen dat ze dit niet merken of ervaren.
grtzzz
Noize