Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik las vandaag het vandaag een vergelijkbaar bericht als de volgende in de pers: http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech ... varen.html Er staat wel in dat die jongens erg veel hebben gebruikt. Nu vraag ik me af of de kans dat dit soort dingen gebeuren erg aanwezig als je mephedrone gebruikt? Ik denk zelf van niet als je hoort dat er zoveel gebruikt wordt en dat het aantal doden in Engeland op één hand te tellen is. Ik wil mephedrone binnenkort proberen, maar dit soort berichten zorgen er niet voor dat ik er ontzettend veel zin in krijg."
"Dr Gonzo zei: ik zat vandaag een beetje te googlen op mephedrone en zag dat je het nog gewoon kunt bestellen(nl site)....dacht dat het verboden was,morgen gelijk een grammetje bestellen Klik om te vergroten... Er zijn zeker nog een aantal sites waar ze dat spul verkopen. Ik heb dinsdag nog wat besteld. Ga het vandaag uitproberen. Ondanks dat het illegaal is denk ik dat het nog wel even duurt voordat iedereen met online verkopen stopt. Zolang het niet op de opiumlijst staat doet de politie er volgens mij niets aan."
"Damien0124 zei: Het is al opgenomen in de geneesmiddelenwet. Verkoop in Nederland is verboden. Klik om te vergroten... Ja, dat weet ik. Maar dat betekend niet gelijk dat er (streng) op gecontroleerd wordt. Er zijn dus blijkbaar nog een aantal mensen op het internet die het risico willen nemen. Is kopen volgens die geneesmiddelenwet ook strafbaar?"
"westergas zei: Ok thanx voor de tip mensen! Ik dacht dat dit echt met een uurtje weer was uitgewerkt en dat je dus flink wat moest nemen voor een goede rush. Ik ga mijn dosering zeker aanpassen! Klik om te vergroten... Heb laatst met mijn vrienden ieder +/- 300 mg gedaan. Het is niet dat je dan ontiegelijk hard gaat, maar ik denk dat het wel een leuke eerste keer is. Zelf wil ik nog een keer 500mg proberen, maar hoger wil ik echt niet gaan omdat er nog zo weinig over meph bekend is. Bovendien waren de effecten bij 300 mg eigenlijk alleen maar positief en had ik de volgende dag nauwelijks een kater."
"De site waar jij het waarschijnlijk over hebt is zeker niet nep. Ze verzenden mephedrone in ieder geval goed. Met methylone heb ik nog geen ervaring. Let er wel op dat je pakket post kiest. Via een gewone verzending is er bij mij wel eens iets misgegaan."
"Zou je aanraden om een kleine waterpijp te gebruiken. Dit koelt de rook, waardoor je deze langer in kunt houden. Bovendien zou ik niet te zuinig zijn met de Salvia. Ga liever wat harder dan helemaal niet. Ik heb salvia ook een peer keer moeten proberen voordat het lukte (frustrerend). De laatste keer lukte het met 1x hijsen. Probeer de rook zo lang mogelijk in te houden. Stik je bijna dan is het mislukt, ben je in wonderland dan adem je vanzelf uit."
"W.F.L. zei: Ik denk dat het feit dat het nieuw en legaal is ervoor zorgen dat mensen het spul veel sneller nemen, het heeft nog geen stigma zoals coke heeft bij bepaalde mensen. Neem toch gewoon MDMA, dan zit je relatief veilig, en hoef je niet zo te spelen met je gezondheid Maar goed, misschien ga ik het ook nog wel een keertje slikken, hoor dat het dan anders is dan als het snatzt. Maar toch vind ik het rotzooi.. Klik om te vergroten... Op zich vind ik je wantrouwen terecht, in zoverre dat je voorzichtig moet zijn. Maar om het gelijk rotzooi te noemen vind ik wat ver gaan. Gebruik gewoon niet te veel in één keer en niet te vaak, dan komt het wel goed. Bovendien is MDMA voor veel mensen ook niet meer heel goed te krijgen."
"Ik kan je er binnenkort meer over vertellen, aangezien ik recent een bestelling heb geplaatst."
"Volgens track and trace van TNT blijft mijn pakketje al 2 dagen op het distributiecentrum hangen. Ik vraag me af wat er aan de hand is. Zou het kunnen dat mijn pakketje onderschept is of iets dergelijks? Oh, het heeft trouwens geen zin meer om op de site naar mepherone te zoeken. Dit omdat het verbod er volgens hun nu officieel doorheen is. Methylone wordt nog wel verkocht. Kan iemand bevestigen dan mephedrone nu daadwerkelijk illegaal is?"
"Mr_Mephedrone zei: spacert100 zei: Volgens track and trace van TNT blijft mijn pakketje al 2 dagen op het distributiecentrum hangen. Ik vraag me af wat er aan de hand is. Zou het kunnen dat mijn pakketje onderschept is of iets dergelijks? Oh, het heeft trouwens geen zin meer om op de site naar mepherone te zoeken. Dit omdat het verbod er volgens hun nu officieel doorheen is. Methylone wordt nog wel verkocht. Kan iemand bevestigen dan mephedrone nu daadwerkelijk illegaal is? Klik om te vergroten... Dan word je verkeerd voorgelicht en zullen ze waarschijnlijk aan de methylone meer kunnen verdienen dan aan de mephedrone....mijn bron kan dat allemaal zonder problemen leveren, dus wat daar gebeurd is wel vreemd aangezien pakketen van mij en mn vrienden nog nooit zijn blijven hangen en altijd aankomen....zelfs in belgie gewoon. Klik om te vergroten... Mephedrone is op de webshop (iets met groeien en planten in de url) uit het assortiment gehaald. Methylone is daar niet veel duurder dan Mephedrone. Bovendien hebben ze daar nu Methylone in de aanbieding voor 10p/g. Een hele redelijke prijs als je het mij vraagt. Mijn pakket is inmiddels aangekomen. Alles zat er in. Kan nog niets zeggen over de kwaliteit van deze levering, maar de Mephedrone uit vorige leveringen was goed."