Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsobsessie met Designer Drugs

obsessie met Designer Drugs

28 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nouja, schade aan je hart betekend niet gelijk dat je dood neervalt, dus je zou best schade veroorzaakt kunnen hebben. :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cathiones schijnen op een extra mechanisme hartschade te veroorzaken, naast de 'normale' schade die stimulanten veroorzaken. In hoeverre dit effectief gebeurd is en in hoeverre dit hersteld durf ik geen uitspraken over te doen, daarvoor heb ik er te weinig verstand van. Het is in ieder geval voor mij reden om er niet teveel aan te zitten.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik hoop dat het meevalt bij mij, al is mijn conditie de laatste tijd wel verlsechterd, hoewel ik over het algemeen erg gezond ben. ik heb wel een sterk lichaam, want ik leef nog van al die gekke hoeveelheden ritalin, (dex) amfetamine, en 3mmc en andere research chemicals. ik heb geluk dat ik nog leef.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Cooper zei:
want ik leef nog van al die gekke hoeveelheden ritalin, (dex) amfetamine, en 3mmc en andere research chemicals. ik heb geluk dat ik nog leef.
Klik om te vergroten...
Wauw, is het echt zó erg?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
En hoe lang denk je dat dat nog goed gaat?
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
En hoe lang denk je dat dat nog goed gaat?
Klik om te vergroten...

ik heb werkelijk geen idee, ik wil ermee stoppen, want ik realiseer me nu hoeveel geluk ik gehad heb en hoe gevaarlijk het was. ohja ik heb ook veel coke gebinged.
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Avatar

Je bent het je in ieder geval bewust, hebt het lef om dit te delen met andere door hier een topic aan te maken. Met positiviteit roep ik 'waar wacht je op?' :wink:

De enige die een turning point kan maken ben jij, heb het gevoel dat je dit zelf ook weet. Je creëert je eigen geluk. Wat mij erg heeft geholpen zijn een aantal quotes, muziek, korte videos, en films.

Als je ze nog niet kent, motivational videos, filosofen Alan Watts en Jidu Krishnamurti. Wat ook een goeie is, netflix. Hier staan onwijs goede docus op, 2 waarvan ik denk die je hierbij kunnen helpen zijn 'The Secret' (je roept dingen zelf op je af) en 'Kumare' (laat zien hoe sterk je zelf wel niet bent).
Nu snap ik dat dit allemaal best zweverig klinkt, ik ben iemand die zeer open minded is en graag naar festivals gaat, verder ook heel gezond leef, niet rook en amper drink.

Bepaal voor jezelf wat je grens is, of is geweest. Misschien wil je die nog ontdekken, dat kan.. dit had ik ook. Je zag jezelf als een vliegtuig van de 2e wereldoorlog, maar tot de conclusie gekomen dat je lichaam eigenlijk een F16 is. Je kan veel meer aan dan je denkt, en het menselijk lichaam is iets moois en wonderbaarlijks. Sterker nog, je denkt dat je een raket bent die de ruimte ingeschoten kan worden en weer terug. De valkuil is jezelf wijsmaken dat je je brandstof en voorraden gedoseerd hebt, en dan niet wetende dat je of een ongeleide projectiel kan zijn, of te hard de ruimte in geschoten wordt waardoor je niet in baan komt om de aarde, maar dus voor altijd zoek raakt in de ruimte. (sorry heel zweverig haha, ik ben net wakker.. koffie komt er zo aan!)

Zoals ik aangaf, vindt je kracht.. misschien wel je geloof. Je geloof hoeft niet eens met religie te maken hebben, ga eens op ontdekkingsreis. En terwijl je dat doet.. zorg dan toch een beetje voor je lichaam, doe het met mate. Je hoeft niet in 1x te stoppen, ook dit gaat in kleine stapjes. Niks uitstellen, schrijf zo gewoon wat op in kladblok, sla het op op je computer, bewaar het ergens.. Schrijf bijvoorbeeld op, elke dag gewoon om 6.00 je nest uit, ook op je vrije dagen, om je ritme erin te houden. Check (sorry reclame?) bodyenfitshop eens voor multivitamine, erg goede kwaliteit/prijsverhouding.. (en zeg nou zelf, als je toch al zoveel geld uitgeeft aan dit spul, waarom dan geen kleine investering hierin?).. schrijf op, met mooie dagen een wandeling, stukje hardlopen.. koop hardloop kleding, ga sporten.. koop een boksbal, schrijf gedichten.. lees gedichten.. ga eens hard op zoek naar mensen die dit ook hebben, al is het via fora of 'in real life'.. wat wil jij nou echt.. en wat houdt je tegen...! :) Geloof in jezelf.. :wink:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#8
dank je Auraz voor je posotieve post! :wink:

ik heb wel wat positiviteit nodig deze periode, want ik zit echt aan de grond mentaal gezien en daarom doe ik deze gevaarlijke dingen. Ik probeer altijd tot aan het randje te doseren, voor een zo groot mogelijke kick. Ik ben blij dat ik nog leef en ik ben idd de enige die een turning point kan maken. Ik ben al wel een beetje bang dat ik mezelf (mn vliegtuig) en wel wat beschadigd heb, bv m'n hersenen en mn hart na alles wat ik mezelf heb aangedaan.

Ik probeer wel goed voor mezelf te zorgen dmv sport, gezond eten en idd multivitamine, en rust..
ik ben ook al lang opzoek naar m'n kracht zoals het geloof, lichaamsbeweging en meditatie. Ik schrijf ook wel eens dingen op over hoe het me vergaat.

Maar het is lastig om over te praten met mensen, althans in real life, want er zijn maar weinigen die zulke dingen doen en hebben gedaan als ik, en mensen zullen zich, net zoals ik, er wel voor schamen.
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cooper zei:
kan iemand zich vinden in mijn verhaaltje?

thanks!

Cooper
Klik om te vergroten...

Helemaal. Ik ben ook zo geinteresseerd in nieuwe middelen. Met name naar de chemische structuur en hoe ze traditionele verboden middelen nabootsen. Heb je al eens 5-MABP geprobeerd? Echt de beste MDMA kloon.
B
BassPredatorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ook...!!!!

Ja @Zaagmans Ik heb de 5mapb geprobeerd en het is idd perfecte mdma vervanger.. Nu 4mec besteld komt morgen, ik ben benieuwd.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat Tekzor hier nog wel eens wil reageren inmiddels... ben benieuwd of de TS het wel onder controle heeft gehouden
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#12
zaagmans zei:
Helemaal. Ik ben ook zo geinteresseerd in nieuwe middelen. Met name naar de chemische structuur en hoe ze traditionele verboden middelen nabootsen. Heb je al eens 5-MABP geprobeerd? Echt de beste MDMA kloon.
Klik om te vergroten...

Schijnbaar kunnen experts in dat veld relatief goed goed inschatten wat het effect zal zijn, net zoals een slotenmaker je vaak een profiel sleutel kan aanwijzen puur op het merk en type slot(en dat weer afleest aan je oude gebruikte deel van de sleutel wat afbrak.

Als je dat echt interessant vind moet je vooral een studie uitkiezen in die richting, das vrij specifiek, en geen avondschool voor gok ik.

Tekzor zal met andere zaken bezig zijn denk ik.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
In de aantal smartshops moet dat wel lukken, ja. :wink:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#14
hallo allen,

ik ben 24 jaar jong en ik kan geen genoeg krijgen van designerdrugs die ze stiekem in de smartshop verkopen. ik heb het hier vooral over 3-mmc, 4fmp, methylone en 6-apb (benzofury)

ze zijn vaak net zo lekker als de klassieke harddrugs. ik hoor echter van weinig mensen dat ze net zoiets hebben als ik (kicken op die designerdrugs). tegenwoordig snuif ik veel 3-mmc (een soort variant van mephedrone) en het is echt te lekker. ik ben me ervan bewust dat ik een deal met de duivel sluit, elke keer als ik deze shit gebruik. maar ik kan niet stoppen, het is te leuk en mijn leven stelt op het moment niks voor.

kan iemand zich vinden in mijn verhaaltje?

thanks!

Cooper
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#15
wat is dan precies het gevaar van die cathinones en substituted cathinones? ik begrijp, vooral een risico op het hart? stel dat je dat regelmatig zou doen (cathiones) maar nog wel leeft, kan er dan al iets mis zijn denken jullie?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die ene gram 3-mmc die ik gebruikt heb ging er inderdaad vrij snel doorheen, mede omdat cathiones zo slecht voor je lichaam zijn heb ik daarom juist besloten dit niet meer te halen. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, dus. :wink:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fool zei:
Die ene gram 3-mmc die ik gebruikt heb ging er inderdaad vrij snel doorheen, mede omdat cathiones zo slecht voor je lichaam zijn heb ik daarom juist besloten dit niet meer te halen. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, dus. :wink:
Klik om te vergroten...
ja lekker en verslavend dat spul. waarom denk jij dat cathiones slecht zijn voor je? is het 't mogelijke effect op de bloedvaten/hart?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Omdat cathiones een nogal agressieve werking op je hart hebben, ik had een tijdje terug wat beter uitgezocht hoe dat zat en toen geconcludeerd dat ik het risico niet wil lopen om dat op vaste basis te gebruiken. ;P
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#19
How stop eens. Kun je 4fmp gewoon verkrijgen in de smartshop?!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zowel op je serotonine, noradrenaline als dopamine. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."