@Avatar
Je bent het je in ieder geval bewust, hebt het lef om dit te delen met andere door hier een topic aan te maken. Met positiviteit roep ik 'waar wacht je op?'
De enige die een turning point kan maken ben jij, heb het gevoel dat je dit zelf ook weet. Je creëert je eigen geluk. Wat mij erg heeft geholpen zijn een aantal quotes, muziek, korte videos, en films.
Als je ze nog niet kent, motivational videos, filosofen Alan Watts en Jidu Krishnamurti. Wat ook een goeie is, netflix. Hier staan onwijs goede docus op, 2 waarvan ik denk die je hierbij kunnen helpen zijn 'The Secret' (je roept dingen zelf op je af) en 'Kumare' (laat zien hoe sterk je zelf wel niet bent).
Nu snap ik dat dit allemaal best zweverig klinkt, ik ben iemand die zeer open minded is en graag naar festivals gaat, verder ook heel gezond leef, niet rook en amper drink.
Bepaal voor jezelf wat je grens is, of is geweest. Misschien wil je die nog ontdekken, dat kan.. dit had ik ook. Je zag jezelf als een vliegtuig van de 2e wereldoorlog, maar tot de conclusie gekomen dat je lichaam eigenlijk een F16 is. Je kan veel meer aan dan je denkt, en het menselijk lichaam is iets moois en wonderbaarlijks. Sterker nog, je denkt dat je een raket bent die de ruimte ingeschoten kan worden en weer terug. De valkuil is jezelf wijsmaken dat je je brandstof en voorraden gedoseerd hebt, en dan niet wetende dat je of een ongeleide projectiel kan zijn, of te hard de ruimte in geschoten wordt waardoor je niet in baan komt om de aarde, maar dus voor altijd zoek raakt in de ruimte. (sorry heel zweverig haha, ik ben net wakker.. koffie komt er zo aan!)
Zoals ik aangaf, vindt je kracht.. misschien wel je geloof. Je geloof hoeft niet eens met religie te maken hebben, ga eens op ontdekkingsreis. En terwijl je dat doet.. zorg dan toch een beetje voor je lichaam, doe het met mate. Je hoeft niet in 1x te stoppen, ook dit gaat in kleine stapjes. Niks uitstellen, schrijf zo gewoon wat op in kladblok, sla het op op je computer, bewaar het ergens.. Schrijf bijvoorbeeld op, elke dag gewoon om 6.00 je nest uit, ook op je vrije dagen, om je ritme erin te houden. Check (sorry reclame?) bodyenfitshop eens voor multivitamine, erg goede kwaliteit/prijsverhouding.. (en zeg nou zelf, als je toch al zoveel geld uitgeeft aan dit spul, waarom dan geen kleine investering hierin?).. schrijf op, met mooie dagen een wandeling, stukje hardlopen.. koop hardloop kleding, ga sporten.. koop een boksbal, schrijf gedichten.. lees gedichten.. ga eens hard op zoek naar mensen die dit ook hebben, al is het via fora of 'in real life'.. wat wil jij nou echt.. en wat houdt je tegen...!
![:)]()
Geloof in jezelf..
![:wink:]()