Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsobsessie met Designer Drugs

obsessie met Designer Drugs

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BassPredatorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ook...!!!!

Ja @Zaagmans Ik heb de 5mapb geprobeerd en het is idd perfecte mdma vervanger.. Nu 4mec besteld komt morgen, ik ben benieuwd.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat Tekzor hier nog wel eens wil reageren inmiddels... ben benieuwd of de TS het wel onder controle heeft gehouden
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
zaagmans zei:
Helemaal. Ik ben ook zo geinteresseerd in nieuwe middelen. Met name naar de chemische structuur en hoe ze traditionele verboden middelen nabootsen. Heb je al eens 5-MABP geprobeerd? Echt de beste MDMA kloon.
Klik om te vergroten...

Schijnbaar kunnen experts in dat veld relatief goed goed inschatten wat het effect zal zijn, net zoals een slotenmaker je vaak een profiel sleutel kan aanwijzen puur op het merk en type slot(en dat weer afleest aan je oude gebruikte deel van de sleutel wat afbrak.

Als je dat echt interessant vind moet je vooral een studie uitkiezen in die richting, das vrij specifiek, en geen avondschool voor gok ik.

Tekzor zal met andere zaken bezig zijn denk ik.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#4
hallo allen,

ik ben 24 jaar jong en ik kan geen genoeg krijgen van designerdrugs die ze stiekem in de smartshop verkopen. ik heb het hier vooral over 3-mmc, 4fmp, methylone en 6-apb (benzofury)

ze zijn vaak net zo lekker als de klassieke harddrugs. ik hoor echter van weinig mensen dat ze net zoiets hebben als ik (kicken op die designerdrugs). tegenwoordig snuif ik veel 3-mmc (een soort variant van mephedrone) en het is echt te lekker. ik ben me ervan bewust dat ik een deal met de duivel sluit, elke keer als ik deze shit gebruik. maar ik kan niet stoppen, het is te leuk en mijn leven stelt op het moment niks voor.

kan iemand zich vinden in mijn verhaaltje?

thanks!

Cooper
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat is dan precies het gevaar van die cathinones en substituted cathinones? ik begrijp, vooral een risico op het hart? stel dat je dat regelmatig zou doen (cathiones) maar nog wel leeft, kan er dan al iets mis zijn denken jullie?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die ene gram 3-mmc die ik gebruikt heb ging er inderdaad vrij snel doorheen, mede omdat cathiones zo slecht voor je lichaam zijn heb ik daarom juist besloten dit niet meer te halen. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, dus. :wink:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
Die ene gram 3-mmc die ik gebruikt heb ging er inderdaad vrij snel doorheen, mede omdat cathiones zo slecht voor je lichaam zijn heb ik daarom juist besloten dit niet meer te halen. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, dus. :wink:
Klik om te vergroten...
ja lekker en verslavend dat spul. waarom denk jij dat cathiones slecht zijn voor je? is het 't mogelijke effect op de bloedvaten/hart?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Omdat cathiones een nogal agressieve werking op je hart hebben, ik had een tijdje terug wat beter uitgezocht hoe dat zat en toen geconcludeerd dat ik het risico niet wil lopen om dat op vaste basis te gebruiken. ;P
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#9
How stop eens. Kun je 4fmp gewoon verkrijgen in de smartshop?!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."