Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsobsessie met Designer Drugs

obsessie met Designer Drugs

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
In de aantal smartshops moet dat wel lukken, ja. :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nouja, schade aan je hart betekend niet gelijk dat je dood neervalt, dus je zou best schade veroorzaakt kunnen hebben. :wink:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#3
hallo allen,

ik ben 24 jaar jong en ik kan geen genoeg krijgen van designerdrugs die ze stiekem in de smartshop verkopen. ik heb het hier vooral over 3-mmc, 4fmp, methylone en 6-apb (benzofury)

ze zijn vaak net zo lekker als de klassieke harddrugs. ik hoor echter van weinig mensen dat ze net zoiets hebben als ik (kicken op die designerdrugs). tegenwoordig snuif ik veel 3-mmc (een soort variant van mephedrone) en het is echt te lekker. ik ben me ervan bewust dat ik een deal met de duivel sluit, elke keer als ik deze shit gebruik. maar ik kan niet stoppen, het is te leuk en mijn leven stelt op het moment niks voor.

kan iemand zich vinden in mijn verhaaltje?

thanks!

Cooper
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat is dan precies het gevaar van die cathinones en substituted cathinones? ik begrijp, vooral een risico op het hart? stel dat je dat regelmatig zou doen (cathiones) maar nog wel leeft, kan er dan al iets mis zijn denken jullie?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die ene gram 3-mmc die ik gebruikt heb ging er inderdaad vrij snel doorheen, mede omdat cathiones zo slecht voor je lichaam zijn heb ik daarom juist besloten dit niet meer te halen. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, dus. :wink:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Die ene gram 3-mmc die ik gebruikt heb ging er inderdaad vrij snel doorheen, mede omdat cathiones zo slecht voor je lichaam zijn heb ik daarom juist besloten dit niet meer te halen. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, dus. :wink:
Klik om te vergroten...
ja lekker en verslavend dat spul. waarom denk jij dat cathiones slecht zijn voor je? is het 't mogelijke effect op de bloedvaten/hart?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Omdat cathiones een nogal agressieve werking op je hart hebben, ik had een tijdje terug wat beter uitgezocht hoe dat zat en toen geconcludeerd dat ik het risico niet wil lopen om dat op vaste basis te gebruiken. ;P
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#8
How stop eens. Kun je 4fmp gewoon verkrijgen in de smartshop?!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zowel op je serotonine, noradrenaline als dopamine. :)
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jah, het is echt niet normaal. ik denk dat er weinig mensen bestaan die dit doen en overleven. ik zit best wel diep. maar ik wil veranderen. ik zie er heel gezond en normaal uit, mensen prijzen me altijd met hoe 'gezond' ik er uit zie. er zijn weinig mensen die hiervan weten.
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
In de aantal smartshops moet dat wel lukken, ja. :wink:
Klik om te vergroten...

Niceeeee, wil dat al zo lang eens proberen, even alle smartshops afstruinen volgend weekend :stoned:
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan me er in vinden. Echter, vraag ik mij af wat voor reactie je wilt. (wat je dus echt wilt)
Wil je iemand die je tips kan geven in hoe te gebruiken? Waarmee je kan filosoferen? Of is het een hand die (voel je niet opgelaten als ik dit zeg) naar hulp reikt?

Je geeft aan dat je je leven niks vindt voorstellen?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zoals Fool heb ik ook éénmalig 1 gram geprobeerd en die 3mmc ging er heel snel door maar de aanslag op het hart was me toch teveel. Om het nu maandelijks of wekelijks te gaan gebruikn.. ik zou zeggen stop ermee :wave:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waar werkt 3MMC eigenlijk op wat doet het met je? Werkt het flink op je Serotonine ook?

Tekzor668 zei:
Zoals Fool heb ik ook éénmalig 1 gram geprobeerd en die 3mmc ging er heel snel door maar de aanslag op het hart was me toch teveel. Om het nu maandelijks of wekelijks te gaan gebruikn.. ik zou zeggen stop ermee :wave:
Klik om te vergroten...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
bobsacamano zei:
Waar werkt 3MMC eigenlijk op wat doet het met je? Werkt het flink op je Serotonine ook?
Klik om te vergroten...

Bij een lagere dosis ging het stofje aardig met dopamine klooien. Na de dosis hoger te leggen werkte het goed op mijn serotonine maar M doet dat natuurlijk veel meer naar mijn gevoel..
L
LemonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn voorkeur gaat ook uit naar research chemicals ipv 'gewone' harddrugs. Ik blijf het gewoon fascinerend vinden hoe er steeds weer nieuwe psychoactieven uitgevonden kunnen worden :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#17
HAha bingo :P

Maar heb er even over gelezen en vind het best linke soep dat spul.

Fool zei:
Zowel op je serotonine, noradrenaline als dopamine. :)
Klik om te vergroten...
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fool zei:
Nouja, schade aan je hart betekend niet gelijk dat je dood neervalt, dus je zou best schade veroorzaakt kunnen hebben. :wink:
Klik om te vergroten...
is het met chathinones dan zo gevaarlijker dan met gangbaardere drugs zoals amfetaminen enzo?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Cathiones schijnen op een extra mechanisme hartschade te veroorzaken, naast de 'normale' schade die stimulanten veroorzaken. In hoeverre dit effectief gebeurd is en in hoeverre dit hersteld durf ik geen uitspraken over te doen, daarvoor heb ik er te weinig verstand van. Het is in ieder geval voor mij reden om er niet teveel aan te zitten.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik hoop dat het meevalt bij mij, al is mijn conditie de laatste tijd wel verlsechterd, hoewel ik over het algemeen erg gezond ben. ik heb wel een sterk lichaam, want ik leef nog van al die gekke hoeveelheden ritalin, (dex) amfetamine, en 3mmc en andere research chemicals. ik heb geluk dat ik nog leef.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."