Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsALD-52

ALD-52

93 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoals ik het begreep niet. Deze stof stomd niet op hun lijstjes.

Maar goed, toch gisteren een halve zegel gepakt om 16.00u... jeetje, heerlijk :)
Pas rond een uur of 1 snachts jad ik t idee dat t wel redelijk uitgewerkt was.

Wat me t meest opviel; de enorm lichte opbouw, echt heel fijn. Geen tot amper bodyload. Overigens ook amper visuals/verkleuringen/vervormingen. Maar dat mocht de pret echt niet drukken. Volgende keer een hele zegel proberen.

Op t eerste gezicht lijkt me dit veel toegankelijker dan truffels/paddos. Het voelt minder zwaar.

Wel duurt t een stuk langer.

Ik ben fan :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi dat het goed bevallen is dacide.
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jazekers. Ben ik ook blij om.

Nu heb ik natuurlijk pas het topje van de ijsberg ontdekt, met een halve zegel (dus 50mcgr). Maar gevoelsmatig lijkt me dit nog interessanter dan psilo's. In die zin, dat het v.w.b. therapeutische doeleinden gemakkelijker is. Truffels of paddo's zijn wat meer onberekenbaar, soms wat donkerder, en het komt veel meer op met golven.

De volgende keer wil ik een hele zegel ald-52 proberen. Wat kan ik verwachten qua intensiteit? Echt vele malen heftiger? Of valt dat nog mee? (anders wellicht 2/3e zegel proberen).

En qua visuals... bij truffeltjes heb ik bij 10gr echt wel wat visuals (nee geen hallucinaties, maar wel golvende patronen etc...) Is dit ook te verwachten bij een zegel ald-52? Of moet ik dan toch echt (nog) hoger in de dosering zitten?

Terwijl ik dit tik, heb ik trouwens een 1/8e zegel achter de kiezen (microdosing). Dit middel lijkt zich beter te lenen daarvoor, dan truffels (veel moeilijker om daarmee de spot-on dosering te vinden voor microdosing).
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
In de regel hebben doseringen psychedelica een intensiteit die net wat 'scherper' loopt dan linear. Daarmee bedoel ik dat een hele zegel iets zwaarder zal vallen dan tweemaal een halve zegel bij elkaar opgeteld.

Met één zegel zul je zeker een aardig verschil merken ten opzichte van een halve zegel, maar het zal ook geen extreem effect opleveren. :wink:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
dacide zei:
Nu heb ik natuurlijk pas het topje van de ijsberg ontdekt, met een halve zegel (dus 50mcgr). Maar gevoelsmatig lijkt me dit nog interessanter dan psilo's. In die zin, dat het v.w.b. therapeutische doeleinden gemakkelijker is. Truffels of paddo's zijn wat meer onberekenbaar, soms wat donkerder, en het komt veel meer op met golven.
.
Klik om te vergroten...
Interessant. Ik vind juist het onberekenbare en de donkere kanten van paddo's het meest leerzaam. Bij 4-aco-dmt, wat ik weer een stuk makkelijker vind, is in mijn ogen juist minder leerzaam maar wel makkelijker en soms dus leuker.
Erg benieuw naar ald-52 of 1p-lsd :blush:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psilo dwingt je wel om naar je meest diepe angsten en duistere kanten van jezelf te kijken. En het gaat daarmee bij mij ook veel sneller voorbij het persoonlijke, naar het existentiële.

Ik begrijp het wel als je zegt dat LSD en aanverwanten therapeutisch gezien geschikter zijn, op een bepaalde manier zijn ze dat ook. Maar psilo heeft me al zo vaak ruw uit m'n comfort zone geschopt en achteraf was dat altijd precies wat ik nodig had.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Psilo dwingt je wel om naar je meest diepe angsten en duistere kanten van jezelf te kijken. En het gaat daarmee bij mij ook veel sneller voorbij het persoonlijke, naar het existentiële.

Ik begrijp het wel als je zegt dat LSD en aanverwanten therapeutisch gezien geschikter zijn, op een bepaalde manier zijn ze dat ook. Maar psilo heeft me al zo vaak ruw uit m'n comfort zone geschopt en achteraf was dat altijd precies wat ik nodig had.
Klik om te vergroten...
Ik vind beide kanten wel therapeutische waarde hebben eerlijk gezegd. Psilo heeft mij vaak op een zeer duistere manier met mijn neus op de feiten gedrukt, echter was dit soms op zo'n duistere manier dat ik er niet altijd direct wat mee kon in het dagelijks leven. LSD wijst mij altijd op dezelfde dingen als psilo, maar dan op een stuk vriendelijkere manier. Door die wat meer vriendelijke manier kan ik er in het dagelijks leven meestal makkelijker werk van maken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik volg dit op de voet. Is je eerste ervaring reportwaardig?
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Denk dat ik over het algemeen erg gevoelig ben voor psychedelica, maar ben opzich ook wel een droomer. Het zal waarchijnlijk ook wel komen doordat ik het alleen deed en daardoor je eigen ervaring sterker wordt, misschien dat je dan al sneller kleine veranderingen in je bewustzijn opmerkt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
Psychedelibee zei:
Iemand ervaring met ALD-52?
Klik om te vergroten...
I wish. :(
Klik om te vergroten...
Ben bang dat er hier niemand op het forum zit die er ervaring mee heeft, maar dacht probeer het even. Alleen al vanwege de geruchten uit de jaren 60 wil ik het graag proberen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nog nooit van gehoord, maar Klinkt interessant ja. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Inmiddels zijn er ook blotters verkrijgbaar, dus heb een bestelling geplaatst! Geen idee of ik het op korte termijn al ga proberen, maar zal tegen die tijd uiteraard de ervaring hier delen. Er is verder echt zo weinig over op internet te vinden, maar dat gaat hopelijk snel veranderen nu het dus beschikbaar is.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja ook ik heb mijn zegels besteld. Het zal me benieuwen of de reports als paddestoelen uit de grond gaan schieten net zoals je dat met 1P-LSD en AL-LAD zag.

Psychedelibee zei:
Inmiddels zijn er ook blotters verkrijgbaar, dus heb een bestelling geplaatst! Geen idee of ik het op korte termijn al ga proberen, maar zal tegen die tijd uiteraard de ervaring hier delen. Er is verder echt zo weinig over op internet te vinden, maar dat gaat hopelijk snel veranderen nu het dus beschikbaar is.
Klik om te vergroten...
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
ALD-52. 1-Acetyl-N,N-diethyllysergamide. This material has been explored in the 50-175 microgram range and there are a number of human trials reported, with varying conclusions. One found that there was less visual distortion than with LSD and it seems to produce less anxiety and was somewhat less potent than LSD. Another report claimed it was more effective in increasing blood pressure. Yet another could not tell them apart. ALD-52 just may have been the drug that was sold as "Orange Sunshine" during the "Summer of Love" in the late '60's. Or "Orange Sunshine" may have been, really, LSD. This was the focus of a fascinating trial where two defendants were accused of distributing LSD, whereas they claimed that it was ALD-52 which was not an illegal drug. The prosecution claimed that as it hydrolyses readily to LSD, for all intents and purposes it was LSD, and anyway, you had to go through the illegal LSD to get to ALD-52 by any of the known chemical syntheses. The defendants were found guilty. And yet, I do not know who has actually measured the speed or ease of that reaction. If ALD-52 hydrolyses so easily to LSD, and the body is indeed a hydrolytic instrument, then these two drugs should be absolutely equivalent in every particular, This is the ergot equivalent of the psilocybin to psilocin argument, except this is an acetamide rather than a phosphate ester.

TIKHAL entry

Ik ben benieuwd naar ervaringsrapportjes, kan ze nog niet vinden op google in ieder geval.

Totdat we er meer over weten..
#Orange Sunshine hype
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kwam deze nog tegen op een willekeurig forum.

I have a lot of experience with ALD-52. To me it seems to be a bit more potent than LSD and more visual. I love the chemical. It readily undergoes hydrolysis into LSD-25.
Klik om te vergroten...
Bron: http://www.rollitup.org/t/ald-52-vs-lsd-25.405347/
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jmths zei:
Ik ben benieuwd naar ervaringsrapportjes, kan ze nog niet vinden op google in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Bijzonder weinig over te vinden inderdaad. Hopelijk gaat dat snel veranderen nu het online verkrijgbaar is.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Iemand al eens van plan om dit te gaan gebruiken? Ik ben hier best wel benieuwd naar. :)
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik google kan ik ondertussen 3 vendors vinden die ALD-52 verkopen, een Engelse, Oekraïense en een Chinese vendor. 3 meer dan de laatste keer dat ik keek, zijn wel allemaal vage vendors waar ik nog nooit van gehoord heb.
Ik ben bang dat alleen de echte die hards het risico nemen om hiervan te bestellen.

Ik heb trouwens een rapportje gevonden van 21 dagen oud! :grin:
https://www.reddit.com/r/researchchemic ... ip_report/

Er is trouwens ook een wetenschappelijk onderzoek die bevestigd lijkt te hebben dat 1P-LSD een pro drug van LSD is.
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1 ... 4/suppinfo
The study didn't deal specifically with this so you won't find it in the abstract, if you look in the supporting documentation they mentioned that when 1P-LSD is incubated in human serum LSD-25 is found.

Dr. David Nichols has also been quoted as saying it's a pro-drug, he was referring to this study.
Klik om te vergroten...
Een mogelijke verklaring die wordt gegeven dat 1P-LSD minder heftig aanvoelt dan echte LSD is dat de 1P-LSD blotters vaak een lagere dosering bevatten dan staat aangegeven.

Een beetje off topic maar sluit tot bepaalde hoogte wel aan en ik denk dat de mensen die dit topic lezen deze informatie wel interessant vinden.

Ik vermoed dat het komende jaar wel meer ALD-52 rapportjes voorbij komen en met een beetje geluk zullen meer vendors dit stofje gaan verkopen. Nog even geduld hebben dus.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Iemand al eens van plan om dit te gaan gebruiken? Ik ben hier best wel benieuwd naar. :)
Klik om te vergroten...
Ik ben van plan dit wel ergens binnenkort te gaan gebruiken, tot op heden nog geen goed moment voor gevonden eigenlijk. Als het zo ver is volgt er uiteraard wel iets van een verslag hier of een tripreport.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben benieuwd naar je report dan. :)

En inderdaad ook interessant Jmths. Ik wou eerst ook wel 1P-LSD proberen, maar ik heb er een paar tegenvallende reports over gelezen. Geen zin in weer zo'n tegenvaller als Al-lad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."