#1
Zoals ik het begreep niet. Deze stof stomd niet op hun lijstjes.
Maar goed, toch gisteren een halve zegel gepakt om 16.00u... jeetje, heerlijk![:)]()
Pas rond een uur of 1 snachts jad ik t idee dat t wel redelijk uitgewerkt was.
Wat me t meest opviel; de enorm lichte opbouw, echt heel fijn. Geen tot amper bodyload. Overigens ook amper visuals/verkleuringen/vervormingen. Maar dat mocht de pret echt niet drukken. Volgende keer een hele zegel proberen.
Op t eerste gezicht lijkt me dit veel toegankelijker dan truffels/paddos. Het voelt minder zwaar.
Wel duurt t een stuk langer.
Ik ben fan![:)]()
Maar goed, toch gisteren een halve zegel gepakt om 16.00u... jeetje, heerlijk
Pas rond een uur of 1 snachts jad ik t idee dat t wel redelijk uitgewerkt was.
Wat me t meest opviel; de enorm lichte opbouw, echt heel fijn. Geen tot amper bodyload. Overigens ook amper visuals/verkleuringen/vervormingen. Maar dat mocht de pret echt niet drukken. Volgende keer een hele zegel proberen.
Op t eerste gezicht lijkt me dit veel toegankelijker dan truffels/paddos. Het voelt minder zwaar.
Wel duurt t een stuk langer.
Ik ben fan