Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsALD-52

ALD-52

93 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
M
MentatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik volg dit topic en de vragen van Dacide ook met interesse. Bedankt allemaal!

dacide zei:
Nog een vraag:
In topics over ALD-52 wordt tevens vaak gesproken over AL-LAD. Ook een soortgelijke stof.

zijn er ervaringsdeskundigen hier, die beide stoffen al eens geprobeerd hebben?
Klik om te vergroten...

Ik zou aan deze vraag ook nog 1p-lsd willen toevoegen. Begrijp ik het goed dat al deze RC qua werking en chemische structuur erg weinig van elkaar verschillen?

Zo ja, is het dan verstandig om de oudste variatie (volgens mij is dat ALD-52 in het geval van LSD) aan te schaffen omdat hier waarschijnlijk meer ervaring mee is opgedaan?

Ik vind het wel echt jammer dat LSD illegaal is, want de wereld van research chemicals en het gebrek aan onderzoek zit me toch (nog) niet helemaal lekker.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb zowel LSD, ALD-52 en Al-lad gedaan. De eerste twee kan ik niet van elkaar onderscheiden. Al-lad daarentegen was heel erg anders. Zeer complexe visuals, maar miste totaal de magie en bezieling van LSD.

Ja, ik ben ook wat huiverig voor research chemicals, maar in het geval van ALD-52 ligt dat ietsje anders. Het zou een zogenaamde pro-drug voor LSD moeten zijn, wat erop neerkomt dat de stof in het lichaam omgezet zou worden in LSD. Zeker is dit niet, maar qua werking zou ik me daar niet over verbazen. Los van dat hebben research chemicals ook weer voordelen ten opzichte van straatdrugs, zoals een grotere kans op zuiverheid en een min of meer te verwachten kwantiteit stof op je zegel. Maar goed, drugs nemen houdt altijd een zeker risico in. Het blijft een afweging.
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wederom dank voor alle info.

Nu ga ik een hele domme vraag stellen wellicht.

Maar ik heb dus een website gevonden waar ik ALD-52 kan bestellen.
De omschrijving is: ALD-52 blotters (100mcg)

Je kunt dan kiezen uit de volgende hoeveelheden:
3x
5x
10x
25x

Maar zijn dit dan het aantal zegeltjes? Of krijg je bij zoiets complete vellen? 3x = Modknip.

En is het dan zo dat 1 zegeltje 100mcg bevat? Of is dit de totale hoeveelheid die op een vel komt?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
dacide zei:
Maar zijn dit dan het aantal zegeltjes? Of krijg je bij zoiets complete vellen? 3x = Modknip.

En is het dan zo dat 1 zegeltje 100mcg bevat? Of is dit de totale hoeveelheid die op een vel komt?
Klik om te vergroten...
Lees de forumregels even door, eerst noem je een vendor, nu prijzen. Dit is beiden in overtreding met forumregel 1 en dit is ook meteen de laatste keer dat ik je tegemoet kom.

En ja wat ze aanbieden gaat per zegel, met 100ug per zegel. Voor die prijzen kun je toch wel bedenken dat het niet om het aantal vellen gaan?
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zucht, wederom excuses. Blijkbaar heb ik het niet goed doorgelezen. Ga ik nu doen.

(ik snap dat vendors niet genoemd mogen worden. Maar kan me niet zo goed bedenken waarom prijzen niet toegestaan zijn? In die zin dat het geen dubieuze, verboden info is. Enfin, ik ga de regels doornemen en zal ervoor zorgen dat het niet meer gebeurt).

Ik ben verder nieuw in dit wereldje, dus totaal niet op de hoogte van prijzen en leveromvangen etc.. Dus nee, totaal geen idee of de leveromvang losse zegeltjes of vellen betreft. Maar al doende leert men uiteraard.
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb wat ALD-52 Blotters (100 mcg) en heb één keer een micro dosering genomen, het zorgde ervoor dat ik met mijn neus in de feiten gedrukt werd, het is maar wat voor setting het is en hoe het gaat met je leven zoals iedereen zegt, in mijn geval ging het over m'n sociale angsten en drugsmisbruik, hoe dom ik eigenlijk wel niet bezig ben.

Schuld gevoelens, wat angstig enzo. Maarja zo sta ik op dit moment in het leven. Merkte niet veel lichamelijke effecten, niet van die 25mcg iig.

Ik heb ook wel eens 1p-lsd gemicrodoseerd, dat was anders, dat gaf ook wel angst enzo maar ook een fijn gevoel lichamelijk. 1p-lsd is toch wel anders dan ALD-52, vond 1p-lsd fijner dan ALD-52. ALD-52 deed veel meer met mij gevoelens, had meer angst dan bij 1p-lsd.. maar je weet nooit hoeveel je precies in neemt als je met blotters probeert te micro doseren dus.. misschien had ik meer ingenomen dan ik dacht.
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo, knoop doorgehakt. Ik bestel 5 zegels bij een niet nader te noemen website.

Hoe kan ik dit het beste bewaren?

Op een ander forum las ik:
Yes. You can store this for years or even decades if you want. Just keep it somewhere airtight away from light, heat, moisture, and oxygen and you'll be good.

zijn er misschien speciale bewaardoosjes voor zegels verkrijgbaar? Of is ieder goed afsluitbaar, niet lichtdoorlatend potje voldoende?

Als ik 5 stuks koop.. dan wil ik sowieso wel 2 trips eruit halen, en de rest wil ik gebruiken om te microdoseren (beetje experiementeren). Dus denk ze wel een paar weken te moeten bewaren. Hoop dat het geen kwaad kan.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je ze echt voor lang wilt bewaren kun je het beste strijkzakken kopen. Daarmee kun je ze licht, lucht en vocht dicht verpakken. Ik verpak mijn zegels altijd op die manier en leg ze dan in de vriezer. Na meerdere jaren nog geen kwaliteitsverlies gemerkt.

De vriezer of koelkast overigens alleen maar gebruiken als je ze vochtdicht kunt verpakken, want anders verpest je je zegels er juist mee.

Voor slechts een paar weken is bovenstaande wat overdreven en kun je denk ik voldoen met aluminiumfolie over de zegels, dan in een gripzakje en dat eventueel in een goed afsluitbaar doosje. Als je dat op een donkere en koele plek weg legt, zit je denk ik prima.
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thanks. Helemaal helder.

Ik kan echter nergens een plek vinden waar je ALD-52 kunt laten testen. (of ze 'adverteren' hier niet standaard mee). Ik zie wel plekken waar je LSD kunt laten testen. Is zo'n bureau dan ook geschikt voor ALD-52?

Je zegt dat ze nergens meer kwantificeren. Dit las ik ook op de site van een testbureau. Daar schreven ze dat een LSD test meer dan 5x duurder is dan andere testen. Daarom zijn ze overgestapt naar een andere testwijze (en idd, je raad het al. Dat is dan niet mogelijk om te kwantificeren).

Mijn vraag: Als ik wil laten testen, zowel kwantitatief als kwalitatief, en ik ben bereid om daar gewoon voor te betalen. Kan het dan wel ergens? Want dat heb ik nog nergens op internet kunnen vinden.

Ik heb gisteren 5 zegeltjes ALD-52 besteld. Zie er naar uit.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alle testcentra testen het gewoon, voor locaties zie hier. Houd er rekening mee dat je dan wel een zegel kwijt bent.

LSD kwantificeren ze niet meer, ALD-52 hebben ze nooit gekwantificeerd net zoals de meeste andere rcs. Dat ze het niet aangeven dat je ALD-52 niet kunt laten testen is niet zo gek, er zijn zo bizar veel rcs en die worden allemaal zelden langs gebracht.
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ok bedankt.

Wellicht verstandig om een zegel op te offeren. Het is immers de eerste keer dat
Ik me aan een rc waag, of uberhaubt een lsd-achtige. Ook tevens de eerste keer dat ik een dergelijke stof niet via een bekend persoon aanschaf.

Ik wil de eerste keer daarom rustig aan beginnen. Deze zegels zouden 100mcgr bevatten. Is het dan een idee om voor de eerste keer een 1/3e of 1/2e zegel te nemen? Of is dat te zwak? Ik hoef niet direct een full trip bij de eerste keer. Maar wil ook niet dat vervelende 'zoekende' gevoel zoals bij een (veel) te lage dosis truffels.

Ik heb enigszins ervaring met diverse drugssoorten, en tevens ook beetje met paddos en ayahuasca.

Ik ben midden dertig en weeg kilootje of 82 bij 1.83m (voor zover dat iets uitmaakt).
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een gemiddelde normale dosering is op dit moment 50 tot 150 microgram afhangend van je ervaring met tripmiddelen LSD in het bijzonder. Lees steeds vaker dit erover :

"Er zijn aanwijzingen dat ALD-52 in het bloed wordt omgezet naar LSD, maar tevens zijn er aanwijzingen dat ALD-52 op zichzelf een psychedelicum is"

Het blijft een RC ik heb veel ervaring met LSD en zou met dit voorzichtig starten. Bijnemen of volgende keer de dosis verhogen als het goed ging heb ik liever dan dat je gelijk door een hoge dosis een flinke bad trip 'rijker' bent. Dat heb jij ook maak ik op uit je bericht.

Ik zou 50 of maximaal 75 microgram nemen de eerste keer zoals je ook van plan bent :)

Goed dat je het laat testen voor de zekerheid zo kan je tenminste met een gerust hart eraan beginnen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
dacide zei:
Maar kan me niet zo goed bedenken waarom prijzen niet toegestaan zijn? In die zin dat het geen dubieuze, verboden info is.
Klik om te vergroten...
Dat komt omdat het verboden is hier te dealen, en als je prijzen mag noemt kun je dat heel makkelijk op zo'n manier verwoorden dat het erg duidelijk is dat je het voor dat bedrag graag aan iemand doorverkoopt. Maar, de moderatoren hier zijn vrij eerlijk en willen niet op onderbuikgevoel gaan beslissen of iemand bij het noemen van een bedrag nou probeert om iets te verkopen of niet.
Dus: omdat een regel niet af zou moeten hangen van het humeur van een moderator hebben ze maar een regel gemaakt die dit probleem helemaal voorkomt.

dacide zei:
Mijn vraag: Als ik wil laten testen, zowel kwantitatief als kwalitatief, en ik ben bereid om daar gewoon voor te betalen. Kan het dan wel ergens? Want dat heb ik nog nergens op internet kunnen vinden.

Ik heb gisteren 5 zegeltjes ALD-52 besteld. Zie er naar uit.
Klik om te vergroten...
Als je goed zoekt zijn er online wel commerciële bedrijven te vinden die chemische analyse van bepaalde drugs voor je uitvoeren. Ergens op Erowid zou je hier denk ik wel een lijstje van moeten kunnen vinden. Maar vergeet niet dat deze testen erg prijzig zijn, en dat je zomaar een paar honderd euro lichter bent.
En eigenlijk weet je wel voldoende als je je zegel kwalitatief hebt laten testen, namelijk dat er geen andere stoffen inzitten die mogelijk gevaarlijk zijn (zoals de NBOMe's, indien je niet weet dat deze in je zegels zitten).
Daarnaast denk ik dat we ook redelijk veilig kunnen aannemen dat er geen significant hogere hoeveelheid drugs op je zegel zit dan dat er vermeld is. Die LSD-analogen zijn namelijk belachelijk duur, en dat soort foutjes zou ze een hoop winst kunnen kosten.

De dosering die je van plan bent te nemen hangt een beetje af van je eerdere ervaringen met psychedelica. Mijn eerste dosering met ALD-52 was 250ug, maar opzich zou 100ug ook een prima hoeveelheid zijn als je al een tijdje niet getript hebt. Neem in ieder geval een dosis waar je zelf ook achter staat, en niet een hogere dosering 'omdat mensen op het drugsforum dat een goed idee vonden'. Als je wat beter wilt inschatten wat voor effect een bepaalde dosering ALD-52 produceert kan ik je aanraden een paar trip-reports op Erowid te lezen.
https://erowid.org/experiences/subs/exp_ALD52.shtml
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dank voor je reactie.

Ik heb inmiddels 5 zegeltjes ontvangen. Kleine witte zegeltjes met een ALD-52 opdruk (tekst). Dit zouden dus 100mcgs moeten zijn.

Ik heb gezien dat ik vanmiddag tussen 16.00-18.00u terecht kan bij het vincent van gogh centrum (verslavingszorg etc). Dan hebben ze daar het test spreekuur. Dus daar ga ik straks naartoe.

Als de test ok is, dan begin ik (wellicht zondag) met een niet te zware trip (denk zelf aan een halve zegel). Of ik begin zaterdag, echter dan meer gericht op microdosing (+/- 1/10e van een zegel).

Ik heb ook gelezen dat als ik fatsoenlijk en gericht wil microdosen, ik de zegel beter kan laten oplossen in water (geen kraanwater). Is makkelijker te doseren dan.

Ik vraag me af wat ik kan verwachten bij een halve zegel... ik doel dan met name op in hoeverre ik door de ald-52 geleid wordt, ipv dat ik alles controleer. Qua intensiteit, is het bv te vergelijken met 10gr verse truffels (gemiddelde dosering)? Want dat is zeer goed te handlen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik gok dat het wel iets minder sterk is dan 10 gram truffels. Je zult zeker effecten merken, maar hoeveel jij de trip 'stuurt' hangt eerder af van jouw eigen vermogen om dingen los te laten dan van de dosering. :)
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fool zei:
Ik gok dat het wel iets minder sterk is dan 10 gram truffels. Je zult zeker effecten merken, maar hoeveel jij de trip 'stuurt' hangt eerder af van jouw eigen vermogen om dingen los te laten dan van de dosering. :)
Klik om te vergroten...

Dat klinkt wel prettig idd. Ik heb zelf een heel stabiel karakter en kan me heel goed overgeven aan een bepaald gevoel/stof. Dus daar zit zeker het probleem niet.

Ik laat me verrassen :)
Ik zie er in ieder geval wel echt naar uit. Er hangt toch een bepaald sfeertje rond lsd/ald-52.. en dat wil ik wel eens zelf ervaren.

Eerst dadelijk naar het testcenter. als het goed is, is dit geen inleverpunt, maar echt een test punt. Dus hopelijk krijg ik direct de uitslag.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Volgens mij worden bij testpunten alleen XTC-pillen direct getest. Analyse die ingewikkelder is dan een reagent zal toch eerst naar het lab gestuurd worden, ben ik bang. Al helemaal bij een stof waarvan de werknemer bij wie je je drug inlevert nog nooit gehoord heeft. :wink:
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sterker nog; testen was niet mogelijk. Stond niet op de lijst van stoffen die ze kunnen testen.

Ik denk dat ik dan maar zelf proefpersoon word.

Beginnen met een kwart zegeltje. Zou dan theoretisch rond de 25 mcgr moeten zitten. Eens zien hoe we dat ervaren.

(Edit)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is hier in ieder geval niet toegestaan om mensen te vragen wat de kwaliteit van je drug is, op basis het uiterlijk.

Veel plezier! :)
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bedankt voor de reminder. Zie idd dat mijn vraag geinterpreteerd kan worden als zodanig, wat in strijd is met de laatste regel van t forumbeleid.

Ik ga t gewoon proberen. En dan met een kwart zegeltje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."