Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsALD-52

ALD-52

93 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelibee zei:
dacide zei:
Maar bij mijn weten noemde ik toch geen rc venor?
(Correct me if wrong).
Klik om te vergroten...
De naam van een vendor was er uit op te maken.
Klik om te vergroten...

Helder. Ik weet t weer ja. Zal er voortaan rekening mee houden.

Zonder een leverancier te benoemen, zijn dit soort vendors in de regel betrouwbaar?
Of is het noodzakelijk dat als ik ald-52 blotters koop, deze toch nog eerst laat testen?
En zijn de waardes (100microgram) in de regel juist?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
De meeste vendors zijn wel betrouwbaar is mijn ervaring, maar het laten testen is wel verstandig voor de zekerheid. Of de dosis ook klopt is niet te zeggen helaas, aangezien rcs nooit worden gekwantificeerd door het testcentrum.
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt.

Wat zijn dat eigenlijk voor bedrijven?
Zijn het gewoon scheikundigen die een bedrijfje opzetten hiervoor? Of heb je echt te maken met grote chemische/farmaceutische bedrijven?

Ik vind het in ieder geval een zeer interessant wereldje, waar ik voorheen nog niet echt van op de hoogte was.

Nog een vraag:
In topics over ALD-52 wordt tevens vaak gesproken over AL-LAD. Ook een soortgelijke stof.

zijn er ervaringsdeskundigen hier, die beide stoffen al eens geprobeerd hebben?
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Iemand ervaring met ALD-52?

Vandaag zag ik tot mijn genoegen dat een van mijn vertrouwde vendors ALD-52 aanbied. Helaas nog alleen als poeder, maar hopelijk volgen blotters snel.

ALD-52 zou op LSD lijken maar dan zonder de stimulatie. Nou lijken de meeste lysergamides die als research chemicals verkocht worden tot nu toe redelijk tegen te vallen wanneer je ze tegen LSD afzet. Maar wat ALD-52 interessant maakt en waarom ik hem graag aan mijn lysergamide verzameling zou toevoegen is omdat het gerucht gaat dat dit eind jaren 60 verkocht is als Orange Sunshine en dat het een schonere variant van LSD werd genoemd.
Klik om te vergroten...


Orange sunshine was toch echt LSD-25.

https://www.reddit.com/r/IAmA/comme...n_i_made_the/dd4499t/?st=j2npm8ah&sh=c7677f85

The Orange Sunshine we delivered was LSD 25. ALD 52 was an ill-advised desperate defense strategy that failed miserably.
Klik om te vergroten...

Tim Scully was 1 van de Orange sunshine producenten en gaf een AMA (Ask Me Anything) op Reddit.
https://www.reddit.com/r/IAmA/comme...ng_mellen_i_made_the/?st=j2nppz0r&sh=d224a78b

Voor de gene die het verhaal interessant vinden is de film Sunshine Makers echt een aanrader en geeft het verhaal goed weer.

Verder heb ik Ontopic niet veel te melden omdat ik nog aan het expirimenteren ben met LSD.
Ik wou alleen even helpen met het uit de lucht halen van dit gerucht.
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#5
Platina zei:
Orange sunshine was toch echt LSD-25.
Klik om te vergroten...

Op de pagina over ALD-52 op psychonautwiki wordt echter iets anders beweerd:
Psychonautwiki zei:
In 2017, it came to light that the infamous "Orange Sunshine" variety of LSD that was widely available in California through 1968 and 1969 was not ALD-52 as it was long held by the hippie generation and that "Orange Sunshine" was just a very well made batch of 250 microgram per unit batch of LSD. The notorious psychedelic chemist it was attributed to, Nick Sands, confirmed that the claim of synthesizing the unscheduled drug ALD-52 and selling it as LSD was completely fabricated for his and Tim Scully's court case to argue that they were not guilty of selling LSD.
Klik om te vergroten...
De bron die ze aandragen:
Psychonautwiki zei:
Ask Erowid: ID 3189 : Was Orange Sunshine actually ALD-52? | https://erowid.org/ask/ask.php?ID=3189
Klik om te vergroten...


Ik heb tot dusver één ervaring met 100 µg ALD-52 en vond het interessant genoeg om er vaker mee te experimenteren. Met andere lysergamide analogen of LSD heb ik (nog) geen ervaring, dus ik kan de werking onderling niet vergelijken. Het was opvallend dat ALD-52 bij mij een sterk fysieke uitwerking had dan ik had verwacht. Ik ben van plan om er een rapport over te schrijven, als ik alle aspecten van de ervaring op een rijtje heb.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben erg benieuwd naar je report erover , het is fysiek behoorlijk anders als LSD. Maar ieder lichaam reageert weer anders.

Eerst even rustig verwerken inderdaad!
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lysergine zei:
Op de pagina over ALD-52 op psychonautwiki wordt echter iets anders beweerd:

De bron die ze aandragen:



Ik heb tot dusver één ervaring met 100 µg ALD-52 en vond het interessant genoeg om er vaker mee te experimenteren. Met andere lysergamide analogen of LSD heb ik (nog) geen ervaring, dus ik kan de werking onderling niet vergelijken. Het was opvallend dat ALD-52 bij mij een sterk fysieke uitwerking had dan ik had verwacht. Ik ben van plan om er een rapport over te schrijven, als ik alle aspecten van de ervaring op een rijtje heb.
Klik om te vergroten...

Naja de wiki kan wat anders zeggen. Ik gaf alleen toch echt een bron naar een AMA van 1 van de makers van orange sunshine. Of je mijn bron vertrouwd is een tweede. In de documantaire "sunshine makers" zeggen ze allebij hetzelfde. Het was puur LSD-25 wat ze preduceerde.

Of je mijn bron vertrouwd is jouw keuze.

Daarbij heeft hij zijn straf toch al uit gezeten dus het lijkt me niet dat hij hierover nog zou liegen...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga dit weekend ALD-52 doen, ben benieuwd of het anders aanvoelt dan LSD of dat het er niet van te onderscheiden is. Report volgt uiteraard. :mrgreen:
Platina zei:
Naja de wiki kan wat anders zeggen. Ik gaf alleen toch echt een bron naar een AMA van 1 van de makers van orange sunshine. Of je mijn bron vertrouwd is een tweede. In de documantaire "sunshine makers" zeggen ze allebij hetzelfde. Het was puur LSD-25 wat ze preduceerde.

Of je mijn bron vertrouwd is jouw keuze.

Daarbij heeft hij zijn straf toch al uit gezeten dus het lijkt me niet dat hij hierover nog zou liegen...
Klik om te vergroten...
Volgens mij zitten jullie lekker langs elkaar heen te praten, want jullie citeren beiden een bron waarin staat dat het gewoon LSD was.

Bedankt voor de tip van de documentaire, klinkt erg interessant.
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
Ik ga dit weekend ALD-52 doen, ben benieuwd of het anders aanvoelt dan LSD of dat het er niet van te onderscheiden is. Report volgt uiteraard. :mrgreen:

Volgens mij zitten jullie lekker langs elkaar heen te praten, want jullie citeren beiden een bron waarin staat dat het gewoon LSD was.

Bedankt voor de tip van de documentaire, klinkt erg interessant.
Klik om te vergroten...


Whoops... geen probleem! Het is een goede docu! Heb er van genoten en geeft je een goed beeld van de hippie stroming in de jaren 60.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Ik ga dit weekend ALD-52 doen, ben benieuwd of het anders aanvoelt dan LSD of dat het er niet van te onderscheiden is. Report volgt uiteraard. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Report volgt later nog wanneer ik tijd heb om het te schrijven. Maar wil wel alvast mijn bevindingen hier delen, met name hoe het was ten opzichte van LSD.

Afgelopen zaterdag heb ik 1,5 zegel ALD-52 op, wat ongeveer 188ug is. Ik vond het heel erg op LSD lijken, met 1 heel duidelijk verschil. Ik had een veel zwaardere bodyload hiermee dan ik gewend ben van LSD. En bij LSD is de bodyload voor mij altijd heel erg energiek, waar ik hier juist extreem lui van werd. Ik vond de bodyload eerder op die van 2C-B of psilo lijken. De bodyload was het ene moment echt heel storend en het andere moment super comfortabel, best apart.

Verder had ik het idee dat het net wat minder visueel was allemaal, had zeker duidelijke visuals maar wat minder in your face zoals met LSD en niet zulke neon kleuren. Daarnaast vond ik de mindset wat minder diepgaand. Ik kon wel diep, maar dat was dan een keuze, terwijl dit bij LSD wat meer geforceerd is voor mij.

Al met al toch wel wat verschillen gemerkt dus ten opzichte van LSD, alhoewel het er zeker wel heel erg op lijkt. De bodyload vond ik wel echt duidelijk anders, het verschil in visuals en mindset kan ook goed aan de set en setting gelegen hebben uiteraard. Alhoewel ik al mijn andere keren met LSD wel echt duidelijk meer visuals had en zeker ook meer diepgang, en elke keer was de set en setting ook anders.

Mijn voorzichtige eerste conclusie is dat het heel erg op LSD lijkt, maar toch wel wat kleine verschillen heeft. Uiteraard was dit pas 1 ervaring, dus die conclusie is nog niet heel betrouwbaar.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychedelibee zei:
Ik ga dit weekend ALD-52 doen, ben benieuwd of het anders aanvoelt dan LSD of dat het er niet van te onderscheiden is. Report volgt uiteraard. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Ben ook benieuwd of je verschil gaat merken!
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tijdloos zei:
Ben erg benieuwd naar je report erover
Klik om te vergroten...
Dat is goed om te horen. :grin:

Psychedelibee zei:
Ik ga dit weekend ALD-52 doen, ben benieuwd of het anders aanvoelt dan LSD of dat het er niet van te onderscheiden is. Report volgt uiteraard.
Klik om te vergroten...
Ook ik ben erg benieuwd naar de verschillen tussen ALD-52, AL-LAD en LSD.

Psychedelibee zei:
Volgens mij zitten jullie lekker langs elkaar heen te praten, want jullie citeren beiden een bron waarin staat dat het gewoon LSD was.
Klik om te vergroten...
Oeps, inderdaad, @Platina en ik zeggen inderdaad hetzelfde. Ik heb waarschijnlijk het verkeerde stukje geciteerd en/of verkeerd gelezen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmm, interesting.

Ik heb die bodyload ook best erg met ald-52, maar dat heb ik ook met lsd. Misschien ald-52 wel wat erger, maar dat is lastig te vergelijken nu het al een flinke tijd geleden is dat ik lsd heb gehad. Misschien heb ik ook alleen maar shit lsd gehad, of heb ik gewoon gauw last van bodyload. Ik weet het niet...

Wat betreft de visuals. Die had ik juist in overvloed de eerste keer dat ik ald-52 met een volwaardige dosering deed. Juist meer dan met lsd. Then again: de paar volgende trips waren dan weer helemaal niet zo visueel. Ik kan er denk ik niet echt een conclusie aan hangen. Het hangt van zoveel meer factoren af dan alleen de substantie. Hetzelfde met de inzichten/diepgang. De ene keer helpt het (zowel lsd of ald-52) me de diepte in, de andere keer moet ik het helemaal zelf doen.

De bodyload bij jou valt wel op.

Kijk uit naar je report (en die van Tijdloos als hij er ook een maakt)!

Was het trouwens gezellig verder? :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Ik heb die bodyload ook best erg met ald-52, maar dat heb ik ook met lsd. Misschien ald-52 wel wat erger, maar dat is lastig te vergelijken nu het al een flinke tijd geleden is dat ik lsd heb gehad. Misschien heb ik ook alleen maar shit lsd gehad, of heb ik gewoon gauw last van bodyload. Ik weet het niet...
Klik om te vergroten...
Ik heb van LSD meestal ook wel een bodyload, maar daar wordt ik altijd super energiek van. Met ALD-52 vond ik de bodyload sowieso sterker, maar vooral ook opvallend dat ik hier juist extreem lui van werd. Wordt jij van ALD-52 ook energiek net als LSD?

Mindless zei:
Was het trouwens gezellig verder? :confused:mile:
Klik om te vergroten...
Zeker! Jammer dat je er niet bij kon zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."