#1
Haha prachtig, die ga ik niet snel vergeten.
Die fiets leek wel miniatuur, alsof die er niet hoorde. ik heb zelfs nog nagvraagd of die fiets nou normaal was of niet
Haha prachtig, die ga ik niet snel vergeten.
het ging ietsje anders. Ik liep met fiets en al de winkel in. Fiets in de hand de poortjes door. Lekker winkelend boodschappen doen. Tot ik dach... wacht eens even.
Kan het me zo voorstellen.het ging ietsje anders. Ik liep met fiets en al de winkel in. Fiets in de hand de poortjes door. Lekker winkelend boodschappen doen. Tot ik dach... wacht eens even.
Het DIMS test wel 1P-LSD!Helaas kan ik 1p-lsd niet testen bij DIMS maar ik heb wel een LSD test kit aangeschaft ( Ehrlich, Froehde, Marquis ).
En dat geeft aan dat ik inderdaad te maken heb met een lysergamide en geen NBOMe of ander raar spul.
De zegels komen van een Nederlandse vendor en zijn als het goed is 100ug per zegel.
ik vond 100ug voelen als 200 'normale' LSD. dus echt dat kleuren en patronen je complete gezichtsveld overnemen en mind loops etc...
Of juist wel. Er zijn mensen die een 'thumb-print' op hun bucketlist hebben staan.dan kan je hem maar beter niet in één keer nemen![]()
lol, okay..
ik deed het op geheugen.. kdacht dat je bij de poortjes werd weggestuurd door personeel ofzo?
dit is nog hilarischer 🤣🤣🤣
het ging ietsje anders. Ik liep met fiets en al de winkel in. Fiets in de hand de poortjes door. Lekker winkelend boodschappen doen. Tot ik dach... wacht eens even.
Nouja, ik ben niet gaan winkelen met mijn fiets ofzo maar het poortje ging wel open ik wou naar binnen lopen. Wat er nogal onhandig uitziet. En opvalt.
Het DIMS test wel 1P-LSD!
Ze kunnen het alleen niet kwantificeren. Dus ze kunnen niet zeggen hoeveel er op een zegel zit. Maar het kwalificeren doen ze zeker wel. Dan krijgt je gewoon te horen (als het goed is): "er zit 1P-LSD op je zegel, we weten alleen niet hoeveel."
Op dit forum zit ik ook iedereen tot vervelends toe te vertellen dat we dus niet weten of er echt 100 microgram zit op zo'n zegel, vanwege het ontbreken van een referentiestandaard. Dat is het jammere aan lysergamides. De dosering is zó laag, dat je altijd maar een beetje moet gokken waar je op uit komt. Want als je een korrel LSD kunt zien liggen dan kan je hem maar beter niet in één keer nemen![]()
Ik mag eigenlijk niet zomaar vooroordelen hebben maar ik denk niet dat LSD de drug voor jou is. Waarom wil je LSD gebruiken?Wat is het beste voor eerste keer trip middel? 1p-lsd blotters, pellets of microdots? En welke dosis ben Ngstig aangelegd en heb een benzo verslaving.
Ik wil wat meer leren over mezelf en emoties, dus ik dacht aan lage dosis en een zware benzo voordat ik de lsd gebruik zodat ik al in een good mood zit.Ik mag eigenlijk niet zomaar vooroordelen hebben maar ik denk niet dat LSD de drug voor jou is. Waarom wil je LSD gebruiken?
Denk dat paddos je beter gaan liggen. Maar pas wel op met set en setting. Het kan wonderen doen maar het kan ook fout aflopen.Ik wil wat meer leren over mezelf en emoties, dus ik dacht aan lage dosis en een zware benzo voordat ik de lsd gebruik zodat ik al in een good mood zit.
Paddos heb ik gecombineerd met ghb vroeger, weet niet meer veel van. Ik ben goed getraind om hyperventilaties tegen te houden door gedachten en ademhaling. En ik wil maar een dosis van 40 ug ofzo om te proberen.Denk dat paddos je beter gaan liggen. Maar pas wel op met set en setting. Het kan wonderen doen maar het kan ook fout aflopen.
Daarvan ben ik bewust en ben er ook bang voor. Maar ik wil niet langer weglopen en ik wil leren wie ik ben, en dat zou kunnen met lsd en ketamine. En heb zonodig benzos voor bad trip. 5x detox van GHB lach nu naar hallucinaties. 4x delerium, 1x psychose.Neem geen LSD.... als je angstig bent dan kun je een erg traumatische ervaring krijgen.
Ik heb 1 keer cold turkey GHB overleeft, en zeer waarschijnlijk zal ik terugblikken krijgen op alles. De benzo zal mij kalmeren dus een meer goed gestemde trip. En ookal heb ik dat op, ik heb nog veel schuld gevoelens en voel me waardeloos etc. Dus ik wil mijn demonen gaan bevechten.Ik heb totaal geen verstand van hoe het is om bang te zijn voor bang zijn. Ik ervaar emoties niet als vervelend.
Maar als je met benzo een psychedelic gaat nemen schiet je dan niet je doel mis?
Ik zou zelf ook truffels nemen als je echt psychedelics wil gebruiken. In mijn ervaring krijg je daar de dikste reality check van je leven mee, zeker als je er wat wiet bij rook om je gedachte stroom te boosten.
Maar die ervaring is intenser dan je meest geliefde persoon zien sterven of een kind krijgen of iets in die richting. Ga je dat wel kunnen handelen? Als je nuchter al nouwelijks jezelf in de hand heb?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."