Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 1p-lsd

Eerste keer 1p-lsd

80 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gympie zei:
:wink:
Bekijk bijlage 9789
Klik om te vergroten...
Haha prachtig, die ga ik niet snel vergeten.

Die fiets leek wel miniatuur, alsof die er niet hoorde. ik heb zelfs nog nagvraagd of die fiets nou normaal was of niet :tearsofjoy: en die zwevende Lidl tas boven de wagentjes. Aah man, nu heb ik echt respect voor mensen die trippend naar een winkel gaan. Prachtig.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gympie zei:
:wink:
Bekijk bijlage 9789
Klik om te vergroten...

het ging ietsje anders. Ik liep met fiets en al de winkel in. Fiets in de hand de poortjes door. Lekker winkelend boodschappen doen. Tot ik dach... wacht eens even.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
het ging ietsje anders. Ik liep met fiets en al de winkel in. Fiets in de hand de poortjes door. Lekker winkelend boodschappen doen. Tot ik dach... wacht eens even.
Klik om te vergroten...

lol, okay..
ik deed het op geheugen.. kdacht dat je bij de poortjes werd weggestuurd door personeel ofzo?
dit is nog hilarischer 🤣🤣🤣

acid df .gif
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
het ging ietsje anders. Ik liep met fiets en al de winkel in. Fiets in de hand de poortjes door. Lekker winkelend boodschappen doen. Tot ik dach... wacht eens even.
Klik om te vergroten...
Kan het me zo voorstellen. :laughing:

Hele vreemde dingen die tijdens trippen normaal lijken haha.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
snorlax zei:
Helaas kan ik 1p-lsd niet testen bij DIMS maar ik heb wel een LSD test kit aangeschaft ( Ehrlich, Froehde, Marquis ).
En dat geeft aan dat ik inderdaad te maken heb met een lysergamide en geen NBOMe of ander raar spul.
De zegels komen van een Nederlandse vendor en zijn als het goed is 100ug per zegel.
Klik om te vergroten...
Het DIMS test wel 1P-LSD!
Ze kunnen het alleen niet kwantificeren. Dus ze kunnen niet zeggen hoeveel er op een zegel zit. Maar het kwalificeren doen ze zeker wel. Dan krijgt je gewoon te horen (als het goed is): "er zit 1P-LSD op je zegel, we weten alleen niet hoeveel."
Op dit forum zit ik ook iedereen tot vervelends toe te vertellen dat we dus niet weten of er echt 100 microgram zit op zo'n zegel, vanwege het ontbreken van een referentiestandaard. Dat is het jammere aan lysergamides. De dosering is zó laag, dat je altijd maar een beetje moet gokken waar je op uit komt. Want als je een korrel LSD kunt zien liggen dan kan je hem maar beter niet in één keer nemen :grin:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
GoldenGrow zei:
ik vond 100ug voelen als 200 'normale' LSD. dus echt dat kleuren en patronen je complete gezichtsveld overnemen en mind loops etc...
Klik om te vergroten...

Dan is je LSD geen 200 ug geweest. 1p-LSD is als molecuul net wat minder potent dan LSD (maar is een prodrug van LSD dus wordt daar in het lichaam wel in omgezet, de effecten zijn hierdoor niet echt van elkaar te onderscheiden).

Dit geeft dan ook gelijk het issue met normale LSD weer, de zegels zijn in werkelijkheid vrijwel altijd (veel) minder sterk dan door dealers wordt beweerd.

@snorlax fijn het dat zo goed is gegaan! LSD is toch leuk hè. :relaxed:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
dan kan je hem maar beter niet in één keer nemen :grin:
Klik om te vergroten...
Of juist wel. Er zijn mensen die een 'thumb-print' op hun bucketlist hebben staan.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar daarvan zou ik willen zeggen: doe het alleen als je én goede vrienden hebt die even 2-5 dagen voor je gaan zorgen én je graag een life-changing experience wil hebben, want daarna schijn je nooit meer helemaal de oude te worden.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gympie zei:
lol, okay..
ik deed het op geheugen.. kdacht dat je bij de poortjes werd weggestuurd door personeel ofzo?
dit is nog hilarischer 🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...

Nouja, ik ben niet gaan winkelen met mijn fiets ofzo maar het poortje ging wel open ik wou naar binnen lopen. Wat er nogal onhandig uitziet. En opvalt.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
het ging ietsje anders. Ik liep met fiets en al de winkel in. Fiets in de hand de poortjes door. Lekker winkelend boodschappen doen. Tot ik dach... wacht eens even.
Klik om te vergroten...
Dirkjan zei:
Nouja, ik ben niet gaan winkelen met mijn fiets ofzo maar het poortje ging wel open ik wou naar binnen lopen. Wat er nogal onhandig uitziet. En opvalt.
Klik om te vergroten...

verwarrend.. maakt niet uit.. hoe dan ook geweldige anekdote.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Het DIMS test wel 1P-LSD!
Ze kunnen het alleen niet kwantificeren. Dus ze kunnen niet zeggen hoeveel er op een zegel zit. Maar het kwalificeren doen ze zeker wel. Dan krijgt je gewoon te horen (als het goed is): "er zit 1P-LSD op je zegel, we weten alleen niet hoeveel."
Op dit forum zit ik ook iedereen tot vervelends toe te vertellen dat we dus niet weten of er echt 100 microgram zit op zo'n zegel, vanwege het ontbreken van een referentiestandaard. Dat is het jammere aan lysergamides. De dosering is zó laag, dat je altijd maar een beetje moet gokken waar je op uit komt. Want als je een korrel LSD kunt zien liggen dan kan je hem maar beter niet in één keer nemen :grin:
Klik om te vergroten...

Hahaha ja, ik word ook vaak een beetje moe van mezelf als ik weer eens loop te brabbelen dat zegels meestal lager gedoseerd zijn. De herhaling is misschien soms een beetje irritant, maar we bedoelen het goed, toch? :tongueout: Ik moet er niet aan denken om 200 ug 1p-LSD binnen te krijgen wanneer ik verwacht dat het een 100 ug-gevoel wordt. Dat is toch net wel even andere koek.

Maar ik vind dat jij dan altijd wel weer een goed punt hebt dat je het met 1p (en co) ook niet écht zeker weet. Maar de kans dat het klopt is wel groter dan bij LSD...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tja ik vind die hele rc-scene nogal een scary bende en ik heb kennissen die nogal diep in de LSD-scene zitten dus voor mij is het omgekeerd :wink:
G
GABAadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat is het beste voor eerste keer trip middel? 1p-lsd blotters, pellets of microdots? En welke dosis ben Ngstig aangelegd en heb een benzo verslaving.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
GABAadvisor zei:
Wat is het beste voor eerste keer trip middel? 1p-lsd blotters, pellets of microdots? En welke dosis ben Ngstig aangelegd en heb een benzo verslaving.
Klik om te vergroten...
Ik mag eigenlijk niet zomaar vooroordelen hebben maar ik denk niet dat LSD de drug voor jou is. Waarom wil je LSD gebruiken?
G
GABAadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
Ik mag eigenlijk niet zomaar vooroordelen hebben maar ik denk niet dat LSD de drug voor jou is. Waarom wil je LSD gebruiken?
Klik om te vergroten...
Ik wil wat meer leren over mezelf en emoties, dus ik dacht aan lage dosis en een zware benzo voordat ik de lsd gebruik zodat ik al in een good mood zit.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
GABAadvisor zei:
Ik wil wat meer leren over mezelf en emoties, dus ik dacht aan lage dosis en een zware benzo voordat ik de lsd gebruik zodat ik al in een good mood zit.
Klik om te vergroten...
Denk dat paddos je beter gaan liggen. Maar pas wel op met set en setting. Het kan wonderen doen maar het kan ook fout aflopen.
G
GABAadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuffelaar zei:
Denk dat paddos je beter gaan liggen. Maar pas wel op met set en setting. Het kan wonderen doen maar het kan ook fout aflopen.
Klik om te vergroten...
Paddos heb ik gecombineerd met ghb vroeger, weet niet meer veel van. Ik ben goed getraind om hyperventilaties tegen te houden door gedachten en ademhaling. En ik wil maar een dosis van 40 ug ofzo om te proberen.
G
GABAadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Neem geen LSD.... als je angstig bent dan kun je een erg traumatische ervaring krijgen.
Klik om te vergroten...
Daarvan ben ik bewust en ben er ook bang voor. Maar ik wil niet langer weglopen en ik wil leren wie ik ben, en dat zou kunnen met lsd en ketamine. En heb zonodig benzos voor bad trip. 5x detox van GHB lach nu naar hallucinaties. 4x delerium, 1x psychose.

En de setting is gwoon woonkamer met 15 katten en mn moeder als trip sitter.

Mijn eerste en laatste keer xtc was toen ik 14 was, kreeg ook heel veel hallucinaties en ze waren grappig etc. Ja ben nu 29 en nog aan de SSRI.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb totaal geen verstand van hoe het is om bang te zijn voor bang zijn. Ik ervaar emoties niet als vervelend.

Maar als je met benzo een psychedelic gaat nemen schiet je dan niet je doel mis?

Ik zou zelf ook truffels nemen als je echt psychedelics wil gebruiken. In mijn ervaring krijg je daar de dikste reality check van je leven mee, zeker als je er wat wiet bij rook om je gedachte stroom te boosten.

Maar die ervaring is intenser dan je meest geliefde persoon zien sterven of een kind krijgen of iets in die richting. Ga je dat wel kunnen handelen? Als je nuchter al nouwelijks jezelf in de hand heb?
G
GABAadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#20
Martinus zei:
Ik heb totaal geen verstand van hoe het is om bang te zijn voor bang zijn. Ik ervaar emoties niet als vervelend.

Maar als je met benzo een psychedelic gaat nemen schiet je dan niet je doel mis?

Ik zou zelf ook truffels nemen als je echt psychedelics wil gebruiken. In mijn ervaring krijg je daar de dikste reality check van je leven mee, zeker als je er wat wiet bij rook om je gedachte stroom te boosten.

Maar die ervaring is intenser dan je meest geliefde persoon zien sterven of een kind krijgen of iets in die richting. Ga je dat wel kunnen handelen? Als je nuchter al nouwelijks jezelf in de hand heb?
Klik om te vergroten...
Ik heb 1 keer cold turkey GHB overleeft, en zeer waarschijnlijk zal ik terugblikken krijgen op alles. De benzo zal mij kalmeren dus een meer goed gestemde trip. En ookal heb ik dat op, ik heb nog veel schuld gevoelens en voel me waardeloos etc. Dus ik wil mijn demonen gaan bevechten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."