Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 1p-lsd

Eerste keer 1p-lsd

80 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben benieuwd
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Het DIMS test wel 1P-LSD!
Ze kunnen het alleen niet kwantificeren. Dus ze kunnen niet zeggen hoeveel er op een zegel zit. Maar het kwalificeren doen ze zeker wel. Dan krijgt je gewoon te horen (als het goed is): "er zit 1P-LSD op je zegel, we weten alleen niet hoeveel."
Op dit forum zit ik ook iedereen tot vervelends toe te vertellen dat we dus niet weten of er echt 100 microgram zit op zo'n zegel, vanwege het ontbreken van een referentiestandaard. Dat is het jammere aan lysergamides. De dosering is zó laag, dat je altijd maar een beetje moet gokken waar je op uit komt. Want als je een korrel LSD kunt zien liggen dan kan je hem maar beter niet in één keer nemen :grin:
Klik om te vergroten...

Hahaha ja, ik word ook vaak een beetje moe van mezelf als ik weer eens loop te brabbelen dat zegels meestal lager gedoseerd zijn. De herhaling is misschien soms een beetje irritant, maar we bedoelen het goed, toch? :tongueout: Ik moet er niet aan denken om 200 ug 1p-LSD binnen te krijgen wanneer ik verwacht dat het een 100 ug-gevoel wordt. Dat is toch net wel even andere koek.

Maar ik vind dat jij dan altijd wel weer een goed punt hebt dat je het met 1p (en co) ook niet écht zeker weet. Maar de kans dat het klopt is wel groter dan bij LSD...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja ik vind die hele rc-scene nogal een scary bende en ik heb kennissen die nogal diep in de LSD-scene zitten dus voor mij is het omgekeerd :wink:
G
GABAadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat is het beste voor eerste keer trip middel? 1p-lsd blotters, pellets of microdots? En welke dosis ben Ngstig aangelegd en heb een benzo verslaving.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
GABAadvisor zei:
Wat is het beste voor eerste keer trip middel? 1p-lsd blotters, pellets of microdots? En welke dosis ben Ngstig aangelegd en heb een benzo verslaving.
Klik om te vergroten...
Ik mag eigenlijk niet zomaar vooroordelen hebben maar ik denk niet dat LSD de drug voor jou is. Waarom wil je LSD gebruiken?
G
GABAadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
Ik mag eigenlijk niet zomaar vooroordelen hebben maar ik denk niet dat LSD de drug voor jou is. Waarom wil je LSD gebruiken?
Klik om te vergroten...
Ik wil wat meer leren over mezelf en emoties, dus ik dacht aan lage dosis en een zware benzo voordat ik de lsd gebruik zodat ik al in een good mood zit.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
GABAadvisor zei:
Ik wil wat meer leren over mezelf en emoties, dus ik dacht aan lage dosis en een zware benzo voordat ik de lsd gebruik zodat ik al in een good mood zit.
Klik om te vergroten...
Denk dat paddos je beter gaan liggen. Maar pas wel op met set en setting. Het kan wonderen doen maar het kan ook fout aflopen.
G
GABAadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
Denk dat paddos je beter gaan liggen. Maar pas wel op met set en setting. Het kan wonderen doen maar het kan ook fout aflopen.
Klik om te vergroten...
Paddos heb ik gecombineerd met ghb vroeger, weet niet meer veel van. Ik ben goed getraind om hyperventilaties tegen te houden door gedachten en ademhaling. En ik wil maar een dosis van 40 ug ofzo om te proberen.
G
GABAadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Neem geen LSD.... als je angstig bent dan kun je een erg traumatische ervaring krijgen.
Klik om te vergroten...
Daarvan ben ik bewust en ben er ook bang voor. Maar ik wil niet langer weglopen en ik wil leren wie ik ben, en dat zou kunnen met lsd en ketamine. En heb zonodig benzos voor bad trip. 5x detox van GHB lach nu naar hallucinaties. 4x delerium, 1x psychose.

En de setting is gwoon woonkamer met 15 katten en mn moeder als trip sitter.

Mijn eerste en laatste keer xtc was toen ik 14 was, kreeg ook heel veel hallucinaties en ze waren grappig etc. Ja ben nu 29 en nog aan de SSRI.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb totaal geen verstand van hoe het is om bang te zijn voor bang zijn. Ik ervaar emoties niet als vervelend.

Maar als je met benzo een psychedelic gaat nemen schiet je dan niet je doel mis?

Ik zou zelf ook truffels nemen als je echt psychedelics wil gebruiken. In mijn ervaring krijg je daar de dikste reality check van je leven mee, zeker als je er wat wiet bij rook om je gedachte stroom te boosten.

Maar die ervaring is intenser dan je meest geliefde persoon zien sterven of een kind krijgen of iets in die richting. Ga je dat wel kunnen handelen? Als je nuchter al nouwelijks jezelf in de hand heb?
G
GABAadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Martinus zei:
Ik heb totaal geen verstand van hoe het is om bang te zijn voor bang zijn. Ik ervaar emoties niet als vervelend.

Maar als je met benzo een psychedelic gaat nemen schiet je dan niet je doel mis?

Ik zou zelf ook truffels nemen als je echt psychedelics wil gebruiken. In mijn ervaring krijg je daar de dikste reality check van je leven mee, zeker als je er wat wiet bij rook om je gedachte stroom te boosten.

Maar die ervaring is intenser dan je meest geliefde persoon zien sterven of een kind krijgen of iets in die richting. Ga je dat wel kunnen handelen? Als je nuchter al nouwelijks jezelf in de hand heb?
Klik om te vergroten...
Ik heb 1 keer cold turkey GHB overleeft, en zeer waarschijnlijk zal ik terugblikken krijgen op alles. De benzo zal mij kalmeren dus een meer goed gestemde trip. En ookal heb ik dat op, ik heb nog veel schuld gevoelens en voel me waardeloos etc. Dus ik wil mijn demonen gaan bevechten.
G
GABAadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Truffels heb ik wel eens op, alleen de muren en grond gingen golven verder niks. Heb wel harde hallucinaties gehad op mijn 1ste en laatste keer xtc toen ik 14 was.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op een normale dosis truffels gaat alles ademen, maar dat is in mijn mening waar het pas begint. Als alles adem dan heb ik nog totale controle over mezelf.

Er komt een punt waar dat veranderd. Ik denk als je 30% extra truffels neem vanaf de dosis dat de wereld begin te ademen.

Als ik dan met mijn ogen dicht denk komen er geen gedachtes meer maar beelden. En op een gegeven moment verdwaal ik in mijn eigen fantasie en kan ik mezelf niet meer sturen.

Alvast als ik het zou moeten beschrijven dan is dit het beste dat ik kan verzinnen.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#14
Martinus zei:
Ik heb totaal geen verstand van hoe het is om bang te zijn voor bang zijn. Ik ervaar emoties niet als vervelend.

Maar als je met benzo een psychedelic gaat nemen schiet je dan niet je doel mis?

Ik zou zelf ook truffels nemen als je echt psychedelics wil gebruiken. In mijn ervaring krijg je daar de dikste reality check van je leven mee, zeker als je er wat wiet bij rook om je gedachte stroom te boosten.

Maar die ervaring is intenser dan je meest geliefde persoon zien sterven of een kind krijgen of iets in die richting. Ga je dat wel kunnen handelen? Als je nuchter al nouwelijks jezelf in de hand heb?
Klik om te vergroten...

Wiet roken tijdens het trippen is een van de veelvoorkomende redenen dat een trip van goed naar bad gaat.
Van alleen wiet roken heb ik toch wel flinke paniekaanvallen gehad terwijl ik nuchter helemaal niet angstig was.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#15
snorlax zei:
Wiet roken tijdens het trippen is een van de veelvoorkomende redenen dat een trip van goed naar bad gaat.
Van alleen wiet roken heb ik toch wel flinke paniekaanvallen gehad terwijl ik nuchter helemaal niet angstig was.
Klik om te vergroten...

Ja, maar ik neem aan dat als je je angsten te lijf wil gaan dat je dan juist een angst trip wil of niet? Bij mij was mijn angsten ervaren in mn trip de motivatie om die angsten los te laten.

Ik heb nog nooit in mijn leven paniek ervaren. Wel doodsangst, maar dat is meer een flits. Dus misschien ben ik een slecht voorbeeld.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
GABAadvisor zei:
Ik heb 1 keer cold turkey GHB overleeft, en zeer waarschijnlijk zal ik terugblikken krijgen op alles. De benzo zal mij kalmeren dus een meer goed gestemde trip. En ookal heb ik dat op, ik heb nog veel schuld gevoelens en voel me waardeloos etc. Dus ik wil mijn demonen gaan bevechten.
Klik om te vergroten...
Benzo's bij psychedelica gebruiken gaat de hele introspectieve waarde van de trip tegen.

Wil je je demonen bevechten, dan kun je dat perfect doen met (nuchtere) meditatie. Ben je dan eenmaal in de staat dat je géén benzo's meer nodig hebt om normaal zonder buitensporige angst te functioneren, dán zou je er eventueel eens over na kunnen gaan denken om te gaan trippen (in mijn ogen).

Het is in mijn ogen een truc van je ego: "Ik wil mezelf fixen en dat kan met tripmiddelen." Maar als je eerlijk bent, is ook dat niet gewoon weer iets om van je gevoel te vluchten? Van die leegte in jezelf die zich soms laat zien als verveling, soms als pijn, soms als verdriet, etc. Ik weet dat ik mezelf hier tegenspreek omdat ik toch vrij pro-psychedelica ben. Maar ik heb bij mezelf gezien dat ik mezelf soort van overtuigde dat de volgende trip een doorbraak zou zijn, dat dat iets open zou breken in me, bla bla bla. Maar als die trip voorbij is, ga je altijd weer naar waar je al was. Het kan nog steeds waardevol zijn om even een kijkje te krijgen in hoe het kán zijn, maar tegelijkertijd is het ego soms zo geniepig in ons wijsmaken dat het allemaal meer is dan dat. De werkelijkheid is, dat je uiteindelijk toch zonder hulp die 'abyss' zult moeten gaan voelen. Nuchtere meditatie is je allerbeste vriend. Je kunt er niet snel genoeg serieus mee beginnen naar mijn mening. En dat is echt hard werken.

Maar nogmaals, beter ga je niet trippen als je van benzo's afhankelijk bent om jezelf te kalmeren. Ten eerste moet je dat toch op eigen kracht leren kunnen en ten tweede doe je het punt van introspectief trippen ermee volledig teniet. Als je tript voor introspectie wil je juist zo onverdoofd mogelijk zijn.
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#17
100ug is een goeie startdosis, ik had lichte vervormingen en ademen van objecten. Ook met ogen dicht lichte visuals. Goede dosis om kennis te maken met 1p.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Martinus zei:
Ik wil 1p-LSD ook een deze weken proberen als ik er tijd voor heb. Ik heb zitten twijfelen over de dosis. Is er iemand die kort kan beschrijven hoe intens het is op 200 en 300ug?

Of is dit nog al verschillend per persoon?
Klik om te vergroten...
ik vond 100ug voelen als 200 'normale' LSD. dus echt dat kleuren en patronen je complete gezichtsveld overnemen en mind loops etc...
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#19
GoldenGrow zei:
ik vond 100ug voelen als 200 'normale' LSD. dus echt dat kleuren en patronen je complete gezichtsveld overnemen en mind loops etc...
Klik om te vergroten...
Mind loops, ervaar je dat als prettig?
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#20
TripJess zei:
Mind loops, ervaar je dat als prettig?
Klik om te vergroten...
kan alle kanten op, het kan het heel prettig en grappig zijn maar soms kan het wel vervelend en beangstigend zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."