#1
Vaag in je hoofd ? Dit heb ik totaal niet ervaren op 100ug het was wel wat gezelliger maar meer niet visueel was het ook poep om het maar zo te zeggen.Ik zou zelf 150ug doen voor de eerste keer. Met 100ug heb je/ik geen visuals en ben je alleen vaag in je hoofd.