Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 1p-lsd

Eerste keer 1p-lsd

80 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
SuperSilverHaze zei:
Hij kan de volgende keer toch hoger doseren als het bevalt. Het kan toch bijna niet dat je bij 100ug denkt dat de avond geen zak aan is. Je kunt altijd nog bij pakken mocht je te weinig voelen al zul je nooit meer die piek krijgen. Of versterken met wat wiet. Op 100ug heb ik iig een vermakelijke avond hoor
Klik om te vergroten...
Ik vond het maar 4u vermakkelijk daarna vond ik het al gouw saai worden. Ik had liever 200ug gedoseerd dan 100 voor de eerste x maar dat weet je indd nooit van te voren.
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#2
100ug is een goeie startdosis, ik had lichte vervormingen en ademen van objecten. Ook met ogen dicht lichte visuals. Goede dosis om kennis te maken met 1p.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat jij een uitzondering bent @Rivalrie, want 300 is een erg hoge dosering.
Als ik ts was, zou ik wel met 100 beginnen. Je kan altijd iets erbij doen, maar iets eraf zal helaas niet gaan, en dan zit je er wel voor +/- 10 uren aan vast.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Martinus zei:
Lijkt mij alleen eng te zijn als je jezelf er van gaat overtuigen dat je er nooit meer uit kom of niet?
Klik om te vergroten...
ja precies omdat het soms ook echt zo kan voelen, wanneer rationeel denken allang geen optie meer is.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eik zei:
Verstandige keuze! Hoe is het geweest?!
Klik om te vergroten...

Ik heb gisteren 100ug genomen en het was geweldig!
Voelde mij net een kind die voor het eerst alles moest leren.
:beer:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
snorlax zei:
Voelde mij net een kind die voor het eerst alles moest leren.
Klik om te vergroten...
Super herkenbaar! Fijn dat je er zo van genoten hebt! LSD = :hearteyes:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
snorlax zei:
Ik heb gisteren 100ug genomen en het was geweldig!
Voelde mij net een kind die voor het eerst alles moest leren.
:beer:
Klik om te vergroten...

Dat klinkt net als mijn ervaring met LSD. Fijn dat je zo’n goede ervaring hebt gehad. Het blijft mooi spul.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Dat klinkt net als mijn ervaring met LSD. Fijn dat je zo’n goede ervaring hebt gehad. Het blijft mooi spul.
Klik om te vergroten...

:wink:
Screenshot 2020-09-19 at 20.59.59.png
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gympie zei:
:wink:
Bekijk bijlage 9789
Klik om te vergroten...
dit moet ik morgen terugkijken! wow
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Juun zei:
dit moet ik morgen terugkijken! wow
Klik om te vergroten...

oh, ja, ik kan nu wel zien dat die winkelwagentjes cool zouden zijn op fly..
het verhaal is dat dj dirkjan met zijn fiets de supermarkt in wilde maar de hekjes niet doorkwam op lsd. 😅
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gympie zei:
oh, ja, ik kan nu wel zien dat die winkelwagentjes cool zouden zijn op fly..
het verhaal is dat dj dirkjan met zijn fiets de supermarkt in wilde maar de hekjes niet doorkwam op lsd. 😅
Klik om te vergroten...
ja haha gelukkig was er nog iemand zô Helder om dat te zien. @Zeelanddude toch?

Ging wel ff lekker op deze foto zeg! thanks:grinning:
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gympie zei:
:wink:
Bekijk bijlage 9789
Klik om te vergroten...
Haha prachtig, die ga ik niet snel vergeten.

Die fiets leek wel miniatuur, alsof die er niet hoorde. ik heb zelfs nog nagvraagd of die fiets nou normaal was of niet :tearsofjoy: en die zwevende Lidl tas boven de wagentjes. Aah man, nu heb ik echt respect voor mensen die trippend naar een winkel gaan. Prachtig.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gympie zei:
:wink:
Bekijk bijlage 9789
Klik om te vergroten...

het ging ietsje anders. Ik liep met fiets en al de winkel in. Fiets in de hand de poortjes door. Lekker winkelend boodschappen doen. Tot ik dach... wacht eens even.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
het ging ietsje anders. Ik liep met fiets en al de winkel in. Fiets in de hand de poortjes door. Lekker winkelend boodschappen doen. Tot ik dach... wacht eens even.
Klik om te vergroten...

lol, okay..
ik deed het op geheugen.. kdacht dat je bij de poortjes werd weggestuurd door personeel ofzo?
dit is nog hilarischer 🤣🤣🤣

acid df .gif
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
het ging ietsje anders. Ik liep met fiets en al de winkel in. Fiets in de hand de poortjes door. Lekker winkelend boodschappen doen. Tot ik dach... wacht eens even.
Klik om te vergroten...
Kan het me zo voorstellen. :laughing:

Hele vreemde dingen die tijdens trippen normaal lijken haha.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
snorlax zei:
Helaas kan ik 1p-lsd niet testen bij DIMS maar ik heb wel een LSD test kit aangeschaft ( Ehrlich, Froehde, Marquis ).
En dat geeft aan dat ik inderdaad te maken heb met een lysergamide en geen NBOMe of ander raar spul.
De zegels komen van een Nederlandse vendor en zijn als het goed is 100ug per zegel.
Klik om te vergroten...
Het DIMS test wel 1P-LSD!
Ze kunnen het alleen niet kwantificeren. Dus ze kunnen niet zeggen hoeveel er op een zegel zit. Maar het kwalificeren doen ze zeker wel. Dan krijgt je gewoon te horen (als het goed is): "er zit 1P-LSD op je zegel, we weten alleen niet hoeveel."
Op dit forum zit ik ook iedereen tot vervelends toe te vertellen dat we dus niet weten of er echt 100 microgram zit op zo'n zegel, vanwege het ontbreken van een referentiestandaard. Dat is het jammere aan lysergamides. De dosering is zó laag, dat je altijd maar een beetje moet gokken waar je op uit komt. Want als je een korrel LSD kunt zien liggen dan kan je hem maar beter niet in één keer nemen :grin:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
GoldenGrow zei:
ik vond 100ug voelen als 200 'normale' LSD. dus echt dat kleuren en patronen je complete gezichtsveld overnemen en mind loops etc...
Klik om te vergroten...

Dan is je LSD geen 200 ug geweest. 1p-LSD is als molecuul net wat minder potent dan LSD (maar is een prodrug van LSD dus wordt daar in het lichaam wel in omgezet, de effecten zijn hierdoor niet echt van elkaar te onderscheiden).

Dit geeft dan ook gelijk het issue met normale LSD weer, de zegels zijn in werkelijkheid vrijwel altijd (veel) minder sterk dan door dealers wordt beweerd.

@snorlax fijn het dat zo goed is gegaan! LSD is toch leuk hè. :relaxed:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
dan kan je hem maar beter niet in één keer nemen :grin:
Klik om te vergroten...
Of juist wel. Er zijn mensen die een 'thumb-print' op hun bucketlist hebben staan.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maar daarvan zou ik willen zeggen: doe het alleen als je én goede vrienden hebt die even 2-5 dagen voor je gaan zorgen én je graag een life-changing experience wil hebben, want daarna schijn je nooit meer helemaal de oude te worden.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gympie zei:
lol, okay..
ik deed het op geheugen.. kdacht dat je bij de poortjes werd weggestuurd door personeel ofzo?
dit is nog hilarischer 🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...

Nouja, ik ben niet gaan winkelen met mijn fiets ofzo maar het poortje ging wel open ik wou naar binnen lopen. Wat er nogal onhandig uitziet. En opvalt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."