#1
Ik vond het maar 4u vermakkelijk daarna vond ik het al gouw saai worden. Ik had liever 200ug gedoseerd dan 100 voor de eerste x maar dat weet je indd nooit van te voren.Hij kan de volgende keer toch hoger doseren als het bevalt. Het kan toch bijna niet dat je bij 100ug denkt dat de avond geen zak aan is. Je kunt altijd nog bij pakken mocht je te weinig voelen al zul je nooit meer die piek krijgen. Of versterken met wat wiet. Op 100ug heb ik iig een vermakelijke avond hoor

