Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMXE - Nieuwe Dissociative

DMXE - Nieuwe Dissociative

30 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben vandaag dit tegen gekomen op Reddit, wellicht interessant voor je?

c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarschijnlijk wel. Het kan ook zo zijn dat ze maar een kleine batch hebben geproduceerd of dat ze gewoon goede geld willen maken omdat ze op MXE lijkt.
Ik krijg mijn DMXE en DCK morgen binnen 😈😈😈 dan ga ik dus niet flink gebruiken, maar netjes en met mate :) Heeft iemand het gevaped? DCK in een liquid werkt prima, waarschijnlijk ga ik ook een met DMXE maken. 🤯😨😰😱🚨🚑🤷🏼‍♂️
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#3
KlaasVaak zei:
Lekker man. Snap nog steeds niet waarom dit en MXiPr zo duur zijn. MXE was toentertijd veel goedkoper. Zou het moeilijker te produceren zijn?
Klik om te vergroten...
Ja man, ik kan niet wachten, ik ben benieuwd in hoeverre het op MXE lijkt
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb mijn DMXE binnen. Ik heb een klein beetje van de sleutel gesnoven en ik voel een lichte diso head space, vergelijkbaar met die van MXE. Ik voel me euforisch en blij en de kleuren zijn versterkt. Ik heb nog een beetje wiet gerookt en wiet werkt sterker dan normaal.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
40mg werkte net zo goed als 10mg. Alleen wat meer "muts" op mijn hoofd.
22:17
Kut. 😁
Eerst (na de 40mg rond 17) 10mg DCK+20mg DMXE oraal ingenomen. Was lekker muaaaawu. Na 40 minuten dacht ik van oke he, hier is de piek ff bijnemen. Toen nog 10mg+10mg gedaan (oraal) en kwartier later was het suuuuuuper sterk. Het zou geweldig zijn als ik een duistere serie niet aan het kijken was watwstwat
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb de rest van die 0,5g DMXE opgesnoven. Ik heb eerst een lijn 4cm lang en 0,6cm breed gesnoven en ik voelde sterkere, MXE-like euforische kleurrijke dissociatie, ik had een beetje moeite met lopen :P Daarna heb ik 2x zo grote lijn gesnoven en ik ben terechtgekomen in een staat dicht bij DMXE-hole. Ik was helemaal met mijn bed in de ruimte aan het vliegen. Ik voelde me verbonden met de helaal en ik had kleurrijke CEV’s. Ik had kristallen-achtige CEV’s en met gesloten ogen zag ik als normaal of ik kon teleporteren tot verschillende plekken. Verder in de nacht heb ik de rest opgesnoven in circa 3 lijnen, 3 vergelijkbare trippen gehad. De laatste 2 trippen waren wat zwakker vanwege de opgebouwde tolerantie. De dag erna voelde ik me gereset en ik had antidepressieve effect. Ik heb dat nog een keer besteld en ik wacht op het pakketje.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het een tweede keer besteld, ook 0,5 g. Na het nemen van het streepje van 5 cm x 0,6 cm, heb ik DMXE-hole ervaren. Ik zou Hole in twee woorden omschrijven, het gewetensonderzoek :grin: Gevoelens natuurlijk MXE-achtig maar to the point. Toen het binnenkwam, wervelde alles, mijn kamer was mijn hele universum, ik vloog door de ruimte, kleurrijk. Na een tijdje had ik een totale egodood, ik wist niet wie ik was, waar en waarvoor. Toen kwam mijn ziel uit mijn lichaam en ging naar het vagevuur (ik ben een atheïst, hoe meer het me verbaasde) en mijn zonden werden genoemd en gewogen, zoiets als het hart wegen uit de Egyptische mythologie. Een rechtbank besloot dat hij geschikt was voor de hemel en mijn ziel ging naar de hemel. Hiervoor natuurlijk prachtige kleurrijke visuals en vliegende tunnels door de ruimte. Toen ik uit het gat kwam, was het alsof je naar de oppervlakte zweefde, ik voelde me zo gezuiverd na deze ervaring. Ik heb ook andere doses geprobeerd, maar ik heb de effecten van kleinere doses al beschreven. Ik moest dit gat beschrijven, ik heb zo'n gat al lang niet meer meegemaakt. Ik heb ook deze stof P.O. geprobeerd, zonder enig speciaal verschil voor mij. Ik probeerde het ook te roken, maar het was geen goed idee, ik kotste :grin: Over het algemeen is de stof super tof, het antidepressieve effect treedt bij mij na DMXE met een vertraging op, het komt waarschijnlijk door het wrijven van serotoninereceptoren. Ik ben altijd meer vatbaar voor een neerslachtig humeur na serotoninedyso de volgende dag, maar er moet een stimulans voor zijn. Na niet-serotonine dyso heb ik dat niet.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb een gram besteld en een maatje ook. Ben benieuwd.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jmths zei:
Deze zwerver heeft al meer dan twee jaar geen inkomen en dus helemaal geen geld voor al die prachtige MXE analogen die de laatste tijd dit universum in vloeien. 😭😭😭😭😭

Ik zal morgen weer geld voor eten en drinken rationeren en de straat op gaan en mensen bedelen voor meer geld ter behoeve van MXE analogen, liefde voor de mensheid en verrijking van de wereld. 😓😓😓😓😓
Klik om te vergroten...
RIP jmths we zullen je missen
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
dissoliefhebber zei:
Ik ben altijd meer vatbaar voor een neerslachtig humeur na serotoninedyso de volgende dag, maar er moet een stimulans voor zijn. Na niet-serotonine dyso heb ik dat niet.
Klik om te vergroten...
Serotonine dyso? Wat is dit volgens jou? Ik heb er nog niet eerder van gehoord.

Je ervaring klinkt erg mooi btw.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
dissoliefhebber zei:
Met serotonine diso bedoel ik een dissociatieve, die ook op serotonine receptoren werkt.
Dankjewel.
Klik om te vergroten...
Welke zijn dit?
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natozlato zei:
Serotonine dyso? Wat is dit volgens jou? Ik heb er nog niet eerder van gehoord.

Je ervaring klinkt erg mooi btw.
Klik om te vergroten...
Met serotonine diso bedoel ik een dissociatieve, die ook op serotonine receptoren werkt.
Dankjewel.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#13
KlaasVaak zei:
Welke zijn dit?
Klik om te vergroten...
Bijvoorbeeld 3-MeO-PCE, MXE, DMXE, 2-oxo-pce denk ik ook maar weet niet zeker.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
dissoliefhebber zei:
Bijvoorbeeld 3-MeO-PCE, MXE, DMXE, 2-oxo-pce denk ik ook maar weet niet zeker.
Klik om te vergroten...
3-meo-pcp ook?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey maar ik hoor hier vooral veel over de gelijkenissen. Hoe verschillen ze dan?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@De Apotheker

dissoliefhebber zei:
Met serotonine diso bedoel ik een dissociatieve, die ook op serotonine receptoren werkt.
Dankjewel.
Klik om te vergroten...
vanwege de nmda receptor?
want dat is de enige link die ik potentieel met serotonine kan vinden.
klinkt niet aannemelijk

NMDA receptor antagonist

NMDA receptor antagonists are a class of psychoactive substances that work by antagonizing, or inhibiting the action of, the NMDA receptor (NMDAR). The NMDA receptor is one of the receptor types for glutamate which is one of the principal excitatory neurotransmitters and is involved in cognitive...
psychonautwiki.org psychonautwiki.org


edit:

ik zie alleen bij mxe/methoxetamine serotonine reuptake inhibitation.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gympie zei:
@De Apotheker


vanwege de nmda receptor?
want dat is de enige link die ik potentieel met serotonine kan vinden.
klinkt niet aannemelijk

NMDA receptor antagonist

NMDA receptor antagonists are a class of psychoactive substances that work by antagonizing, or inhibiting the action of, the NMDA receptor (NMDAR). The NMDA receptor is one of the receptor types for glutamate which is one of the principal excitatory neurotransmitters and is involved in cognitive...
psychonautwiki.org psychonautwiki.org


edit:

ik zie alleen bij mxe/methoxetamine serotonine reuptake inhibitation.
Klik om te vergroten...
Ja dat is wat ik bedoelde met die serotonine disso, nast de NMDA-receptor agonisme.
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Alti
witte270 zei:
Ben vandaag dit tegen gekomen op Reddit, wellicht interessant voor je?

Klik om te vergroten...
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Apotheker zei:
3-meo-pcp ook?
Klik om te vergroten...
Geen idee
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#20
geflipt zei:
Hey maar ik hoor hier vooral veel over de gelijkenissen. Hoe verschillen ze dan?
Klik om te vergroten...
Ik voelde exact hetzelfde als bij MXE.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."