#1
Ben vandaag dit tegen gekomen op Reddit, wellicht interessant voor je?
RIP jmths we zullen je missenDeze zwerver heeft al meer dan twee jaar geen inkomen en dus helemaal geen geld voor al die prachtige MXE analogen die de laatste tijd dit universum in vloeien. ðŸ˜ðŸ˜ðŸ˜ðŸ˜ðŸ˜
Ik zal morgen weer geld voor eten en drinken rationeren en de straat op gaan en mensen bedelen voor meer geld ter behoeve van MXE analogen, liefde voor de mensheid en verrijking van de wereld. 😓😓😓😓😓
Serotonine dyso? Wat is dit volgens jou? Ik heb er nog niet eerder van gehoord.Ik ben altijd meer vatbaar voor een neerslachtig humeur na serotoninedyso de volgende dag, maar er moet een stimulans voor zijn. Na niet-serotonine dyso heb ik dat niet.
Welke zijn dit?Met serotonine diso bedoel ik een dissociatieve, die ook op serotonine receptoren werkt.
Dankjewel.
Met serotonine diso bedoel ik een dissociatieve, die ook op serotonine receptoren werkt.Serotonine dyso? Wat is dit volgens jou? Ik heb er nog niet eerder van gehoord.
Je ervaring klinkt erg mooi btw.
Bijvoorbeeld 3-MeO-PCE, MXE, DMXE, 2-oxo-pce denk ik ook maar weet niet zeker.Welke zijn dit?
3-meo-pcp ook?Bijvoorbeeld 3-MeO-PCE, MXE, DMXE, 2-oxo-pce denk ik ook maar weet niet zeker.
vanwege de nmda receptor?Met serotonine diso bedoel ik een dissociatieve, die ook op serotonine receptoren werkt.
Dankjewel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."