Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Welp, ben al een tijdje erg nieuwsgierig naar delirium effecten en heb daarom besloten voor het eerst (hiervoor 1x 200mg gedaan, redelijk traumatisch) 350mg DPH te nemen en de effecten live te delen (voor zover het lukt) Ik ga erin met een redelijk positief gevoel en heb benzo's klaarliggen inclusief een tripsitter die langs kan komen. 20:00 begint de inname, what could possibly go wrong? We gaan het zien 20:00 - Inname van 350mg DPH, oh boy here we go. 20:08 - Voel me heel erg zenuwachtig, heb het gevoel dat ik al iets voel maar dat zal het placebo effect vast en zeker zijn. 20:27 - Ik voel langzaam een rare bodyload opkomen, het voelt redelijk heftig alsof je vast geketend zit aan een stoel. Ik kan wel nog opstaan zonder problemen, maar als je eenmaal zit voelt het alsof je gewoon 100% vast zit en naar de grond getrokken wordt ik vind het eigenlijk best geinig aanvoelen nog. Ik ben nu wel bang dat de echte effecten elk ogenblik opkomen treden en of het niet al te heftig wordt. 21:01 - Nog dezelfde gevolens maar typen snel achter elkaar is moeilijker. Speel nu een game (Overwatch) en voel me sfeeds iets ongemakkelikker. Waarschijnlijk loop ik zo even naar buiten richting een parkje, terwijl ik dit typ hoor ik mijn eerste hallucinatie via mijn oor. Lijkt alsof er andere mensen praten. 21:37 - heftig, ik updatew report bij afname dosering et notities (After Edit: Op dit punt waren de effecten zo goed als maximaal, ik zag buiten mijn ooghoeken zwarte spikkeltjes, en ik was er van convinced dat er een spin op mijn bureau stilzat en had daar een foto van gemaakt (21:40). Ook heb ik in DPH taal met mensen zitten praten op WhatsApp waaruit achteraf bleek dat geen van mn zinnen sense maakte.) 21:50 - (Dit punt heb ik achteraf erbij getyped niet tijdens de trip zelf, van wat ik op kan maken uit mijn notities.) Op dit punt begon ik door het huis rond te lopen en te kijken of ik hallucinaties kon waarnemen. Dit begon bij het feit dat ik erachterkwam dat er opeens muziek uit de magnetron kwam, ik heb hier ongeveer 10 minuten naar zitten luisteren maar ik wist niet exact of het wel echt muziek was of mijn hersenen die dit produceerde. Ook hoorde ik mensen van veraf praten in een heel andere taal, de paranoia nam hierdoor wel redelijk toe. 22:15 - (Dit punt heb ik achteraf erbij getyped niet tijdens de trip zelf, van wat ik op kan maken uit mijn notities.) Nadat ik vast gekleeft zat op de bank voor een paar minuten (door de bodyload ben ik gaan zitten in de woonkamer) besloot ik weer eens richting boven te lopen, hierbij kreeg ik mijn eerste jumpscare van een shadowperson (shaduw bij de deur met ogen) normaal zal ik hier wel van schrikken, maar door de DPH mindset had ik er niet echt emotie bij. Ik merkte wel op dat de schaduw zich snel verplaatste tussen ramen door, als ik in de keuken sta stond de schaduw bij het raam naar de achtertuin toe. Dit ging zo door totdat ik weer op mijn kamer was waar de gordijnen dichtzaten. 22:35 - (Dit punt heb ik achteraf erbij getyped niet tijdens de trip zelf, van wat ik op kan maken uit mijn notities.) Op dit punt was de paranoia het hoogst en had ik het gevoel dat de schaduwen mij aan het volgen waren door het huis. Ik zat op mijn kamer met normale muziek (klonk heel anders op DPH) en had een zaklamp gepakt en opende af en toe mijn kamerdeur met een zaklamp om te kijken of er schaduwen in de gang te zien waren. Ik hallucineerde op dit punt iemand die buiten aan het schreeuwen was en 00:07 - De effecten zijn flink afgenomen at this point en kan weer redelijk normaal bewegen en dingen doen. Ik heb kleine DPH taal aantekeningen gemaakt en zal in het kort mijn ervaring binnenkort aanvullen. Ik hoor wel nogsteeds geluiden en zie een soort van zwarte stipjes in de buitenhoek van mijn ogen."
"Eindelijk weer eens een nieuwe video van PsychedSubstance, altijd goede videos."
"Oei dat klinkt niet al te goed, denk je dat je meer dan 10+ mg genomen had of echt een slechte batch had? Vaak is het zo dat 3hopcp bij 10+ mg als super heftig wordt gezien, daarom volumetric dosen mensen vooral de meeste potente dissociatives."
"Je weet dat er maar 1 god is als je DMT gebruikt, en dat ben je zelf. Waarom een 'god' credits geven als je, jezelf kan belonen voor je goede daden?"
"Heya, ik wil dus beginnen met het behalen van mijn rijbewijs. Nu ben ik inmiddels 1.5 jaar volledig clean van alle substanties na ADHD diagnose en behandeling en vroeg ik mij af of het slim is om hier dan eerlijk over te zijn op de gezondheidskeuring. Ik kan alleen niks online vinden over of je hiervoor dan een bloedonderzoek moet doen, ik heb niks te verbergen dus wil daarom eerlijk zijn alleen ben ik bang dat de kosten dan heel hoog gaan oplopen. Weet iemand dus of als je het eerlijk aangeeft je meteen een bloedonderzoek moet doen en dus hoge kosten maak, of is bewijs dat ik succesvol een traject heb afgerond voldoende in dit geval? Ik ben natuurlijk nooit meer van plan enige middelen te nemen (buiten mijn ADHD medicatie) en vandaar vraag ik het hier ook."
"Kleine update voor mensen die hetzelfde tegenkomen: de extra kosten vallen mee en het labonderzoek kost zo goed als ook niks. Alleen als je echt je rijbewijs kwijt bent door middelengebruik krijg je de duurdere labtesten, voor het eerst aanvragen met een verleden is het meer lax want je hebt nog nooit gereden. Ik heb ongeveer 50eu meer moeten betalen dan alleen voor de ADHD keuring.. dat is met de urineonderzoek/bloedonderzoek. Gewoon eerlijk zijn voor het geval dat je verzekering ooit je verleden gaat bekijken en ziet dat je het nooit ingevuld hebt."
"Heya! Wat is momenteel de beste tripkiller benzo nu etizolam & clonazolam gebanned is? Ik zag fluetizolam alleen hier is nog weinig research over gedaan, ik zat te twijfelen aan bromazolam alleen kan daar ook niks over vinden qua tripkillers. Iemand enige tips? Ik kan geen prescriptions regelen helaas."
"Er is een nieuwe dissociative RC op de markt die bedoeld is zo goed als 1:1 op MXE te lijken, iemand enige ervaringen al hiermee? De eerste paar Nederlandse verkopers hebben hem nu en ik ben benieuwd naar ervaringen."
"Ik wil graag rosin in mijn vape kunnen gebruiken en toen las ik dat Rosin een methode is om dat voorelkaar te krijgen. Ik ben dus van plan een blok hasj te kopen alleen ik heb geen idee welke hasj goeie yields heeft (meeste hasj is 30-90% rosin) heeft iemand wat advies? En een koffiefilter + bakpapier + krultang moet goed genoeg zijn om rosin te maken toch? Thanks alvast!"