#1
Ben vandaag dit tegen gekomen op Reddit, wellicht interessant voor je?
Wat is dit nou weer voor domme opmerking. Dit is toch een drugsforum?Zoek je behoefte aan spanning & sensatie in andere dingen...
Deze zwerver heeft al meer dan twee jaar geen inkomen en dus helemaal geen geld voor al die prachtige MXE analogen die de laatste tijd dit universum in vloeien. ๐ญ๐ญ๐ญ๐ญ๐ญVerder zou ik jmths en reddit in de gaten houden.
'angstvallig wacht hij af op het verdict... ๐3-meo-pcp ook?
Ja man, ik kan niet wachten, ik ben benieuwd in hoeverre het op MXE lijktLekker man. Snap nog steeds niet waarom dit en MXiPr zo duur zijn. MXE was toentertijd veel goedkoper. Zou het moeilijker te produceren zijn?
RIP jmths we zullen je missenDeze zwerver heeft al meer dan twee jaar geen inkomen en dus helemaal geen geld voor al die prachtige MXE analogen die de laatste tijd dit universum in vloeien. ๐ญ๐ญ๐ญ๐ญ๐ญ
Ik zal morgen weer geld voor eten en drinken rationeren en de straat op gaan en mensen bedelen voor meer geld ter behoeve van MXE analogen, liefde voor de mensheid en verrijking van de wereld. ๐๐๐๐๐
Serotonine dyso? Wat is dit volgens jou? Ik heb er nog niet eerder van gehoord.Ik ben altijd meer vatbaar voor een neerslachtig humeur na serotoninedyso de volgende dag, maar er moet een stimulans voor zijn. Na niet-serotonine dyso heb ik dat niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."