Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3 MMC uitproberen

3 MMC uitproberen

42 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KingLoadingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoop echt dat je dit nog allemaal hebt gelezen....

3mmc is leuk voor feestjes maar voor functionele bezigheden moet je hier ver vandaan blijven. Als je het begint te nemen denk je vast dat het in het begin geen kwaad kan maar de dagen dat je het niet doet merk je het verschil waardoor je weer vaker naar het zakje zal grijpen.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Please dont je wil echt geen verslaving Te pakken Hebben
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#3
En drugs gebruiken voor energie is echt een No Go !
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Suzu1972 zei:
bedankt voor je antwoord, dit dacht ik al terug te krijgen als antwoord. Maar je hebt vast gelijk. ik zal nog verder opzoek gaan op de forum naar berichten over 3mmc bedankt :)
Klik om te vergroten...
Je gaat echt niemand vinden met lovende woorden hoor... Om je even uit je bubbel te helpen.

Maar hey, misschien moet je gewoon even op je bek gaan voordat je het wil begrijpen. 😄
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stimulerende drugs gaan je alleen maar meer stress geven. En binnen de stimulanten is 3-MMC al helemaal een slechte keuze voor regelmatig gebruik omdat het op je serotonine werkt.

Je kan je beter door laten verwijzen naar een psycholoog als je moeite hebt met stress.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
Miauw:) zei:
En drugs gebruiken voor energie is echt een No Go !
Klik om te vergroten...
Dit is een vreemd advies. Waarvoor dienen al die stims dan? Voor meer energie,toch?

Maar ik denk dat je het over de setting hebt hier. Ik sluit mij dan ook verder volledig aan bij wat hier al gezegd is.

Ik ging ook eens op m'n eentje speed functioneel gebruiken... Op een paar weken tijd zat ik op dagelijks gebruik. Want al snel vind je wel een excuus voor elke dag... Een stim kan zeker prettig of handig zijn als je bv een keer met de lente-schoonmaak begint, maar om te gaan werken: vergeet dat maar. Wat ga je doen? Op een sombere maandagochtend wat 3mmc nemen, je dinsdag nog meer kut voelen en weer 3mmc nemen?Vertrouw nu toch eens op wat hier allemaal staat!! Stimulanten zijn link spul...
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Alles is al gezegd.

Maar als je toch eigenwijs wilt zijn, dan kun je beter modafinil proberen. Of als tweede optie 2FMA, 2FA of 3-FPM. Of nog beter; koffie.

Het slikken van 3mmc om werk te verzetten is een compleet waanzinnig idee. Er zijn veel betere middelen daarvoor.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#8
KlaasVaak zei:
Je kan je beter door laten verwijzen naar een psycholoog als je moeite hebt met stress.
Klik om te vergroten...
Dit dus!!!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Suzu1972 zei:
bedankt voor je antwoord, dit dacht ik al terug te krijgen als antwoord. Maar je hebt vast gelijk. ik zal nog verder opzoek gaan op de forum naar berichten over 3mmc bedankt :)
Klik om te vergroten...

Neem de adviezen hier ter harte en ga écht a.u.b. geen 3-MMC nemen om beter te functioneren op je werk. Ga met je werkgever of met je huisarts praten als je denkt dat dit nodig is om je werk aan te kunnen, want dan gaat er iets helemaal fout.

Ik spreek uit enige ervaring, heb een depressie gehad getriggerd door werkdruk, en stimulantengebruik lost niets op - het maskeert de symptomen en die krijg je later minstens zo hard terug, en dan ben je verder van huis. Ik ben een jaar uit de running geweest. In mijn geval niet door een verslaving, maar wel door het langdurig negeren van serieuze problemen. Het is extra makkelijk om over je eigen grenzen te gaan als je met regelmaat stimulanten gebruikt om harder/langer te werken.

Sterkte! Drugs zijn geen oplossing tegen stress en mentale problemen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
F.E.A.R. zei:
Alles is al gezegd.

Maar als je toch eigenwijs wilt zijn, dan kun je beter modafinil proberen. Of als tweede optie 2FMA, 2FA of 3-FPM. Of nog beter; koffie.

Het slikken van 3mmc om werk te verzetten is een compleet waanzinnig idee. Er zijn veel betere middelen daarvoor.
Klik om te vergroten...

Modafinil (en ook het sterkere armodafinil) is inderdaad een van de veiligere opties als je dan toch stimulanten wil gebruiken voor werk. Vond ik zelf ook prima werken, vooral armodafinil. Maar wel opletten, al is het officieel niet verslavend, ook daarbij treedt gewenning op en voor je het weet vind je het lastig om te werken zonder stimulanten. Beter leren omgaan met de situatie zonder middelen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je drugs denkt nodig te hebben voor werk dan kan het zijn dat je tegen of in een burn-out zit. Ik kan je aanraden om contact op te nemen met de bedrijfsarts.

Ik heb het zelf meegemaakt..... speed gebruikt op werk en wiet... Ik bleek een burn-out te hebben.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drink gewoon een extra bakje koffie en bewaar de 3mmc voor een speciaal moment.
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit is gewoon letterlijk het recept voor een 3-MMC verslaving.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ze heeft het al besteld dus proberen gaat ze het denk ik toch wel. Soms is het beter om door ervaring wijs te worden! Maar laat het aub geen verslaving worden..

Ik heb ook ervaring met 3mmc, en doordat het niet alleen energie geeft, maar ook serotonine vrijmaakt in je hersenen, zal je snel afgeleid zijn en niet goed kunnen concentreren op je werk. Dit is echt een drug voor op een feestje of gezellig met vrienden.

Bedoel je de tabletten met codeïne tegen nachtelijke hoestbuien? Die heb ik ook gehad. Codeïne wordt in je lichaam omgezet in morfine. De meeste mensen worden er duf en slaperig van?

Succes, en pas goed op jezelf.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Natozlato zei:
Ze heeft het al besteld dus proberen gaat ze het denk ik toch wel. Soms is het beter om door ervaring wijs te worden! Maar laat het aub geen verslaving worden..

Ik heb ook ervaring met 3mmc, en doordat het niet alleen energie geeft, maar ook serotonine vrijmaakt in je hersenen, zal je snel afgeleid zijn en niet goed kunnen concentreren op je werk. Dit is echt een drug voor op een feestje of gezellig met vrienden.

Bedoel je de tabletten met codeïne tegen nachtelijke hoestbuien? Die heb ik ook gehad. Codeïne wordt in je lichaam omgezet in morfine. De meeste mensen worden er duf en slaperig van?

Succes, en pas goed op jezelf.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet hoe het zit met codeïne, maar sommige opiaten kunnen op lage dosis wel een mild stimulerend effect hebben. Ik kon bijvoorbeeld absoluut niet slapen na tramadol en ook niet na oxycodon. Werd er eerder iets wakkerder dan slaperig van (behalve in een later stadium).

Opzich is er niks mis met af en toe een keertje 3-MMC, maar doe het dan recreatief inderdaad. De duur is maar kort en die vage rand lijkt me inderdaad totaal niet geschikt niet voor focus. Ik zou er totaal niks mee presteren voor mijn werk. :')
g
geheimpje013Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Doe het alsjeblieft niet. Been there, done that. Lees mijn recente ervaring maar: 3mmc: Niet doen!
Ben op zich een brave huisvader en ondernemer, maar doe wel eens wat met drugs. Best wel wat dingen geprobeerd, en bepaalde dingen echt wel met regelmaat. Maar 3mmc is levensgevaarlijk, geloof me.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
3-MMC kan je echt beter niet gebruiken voor dit soort dingen. Sluit me volledig aan bij wat de andere zeggen. Het is écht ontzettend verslavend, vind het zelf zeker vergelijkbaar met cocaïne qua verslavingsgevaar. Het is gewoon een dopamine shot. En daar wil je altijd nog eentje van. En zeker als je het gebruikt om stress klachten te verlichten.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik snap dat je denkt dat dit je kan helpen maar dat gaat het echt niet.. Mijn zus dacht precies hetzelfde en het werkte alleen maar averechts, ze at niet goed meer, sliep niet goed meer, werd arrogant in haar gedrag, werkzaamheden gingen achteruit omdat ze zwak werd en uit eindelijk is ze ontslagen..
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ervaringsdeskundige kan ik nog melden dat werken met 3mmc op echt geen succes is, je denkt dat het allemaal heel goed gaat, maar eigenlijk loop je als een kip zonder kop rond, begint aan 381 dingen tegelijk, maakt helemaal niks af, en uiteindelijk zit je elk half uur een keer op de wc om bij te pakken. Geloof me, dat duurt echt niet heel lang voordat dat op gaat vallen.
helemaal als je tussendoor paranoia naar de wc moet om te checken of je neus niet wit is. In mijn geval is mn baas best een klein mannetje, als die me aankijkt, kijkt die recht mn neusgat in, perfect recept om helemaal para van te worden.
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als TS een leger van drugsgebruikers over zich heen krijgt die haar vertellen dat de oplossing absoluut geen 3-MMC is, maar je bent nog zo eigenwijs dat je toch gaat bestellen. Tja, laat dan maar.

TS als je dit leest; De meesten hier zijn ervaringsdeskundigen en praten geen poep. Hier krijg je alle hulp rondom drugs, maar we zijn ook goudeerlijk wat betreft risico's op verslaving etc. Meesten hier hebben al super veel verhalen gehoord/meegemaakt over verslaving. Doorgaans heeft de oorzaak van een verslaving dezelfde kenmerken en zie je veel gelijkenissen terug in de verhalen.

Vaak onderdrukt men emoties waardoor er een verslaving komt. (Is allemaal heel kort door de bocht, het is een samenloop van omstandigheden) Of omdat ze beter willen functioneren. Voor dat laatste gebruiken mensen vaak stimulanten. Dan ben je eigenlijk bezig met de fundering van je (eerste) 3-MMC verslaving.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."