#1
Dit is gewoon letterlijk het recept voor een 3-MMC verslaving.
Ze heeft het al besteld dus proberen gaat ze het denk ik toch wel. Soms is het beter om door ervaring wijs te worden! Maar laat het aub geen verslaving worden..
Ik heb ook ervaring met 3mmc, en doordat het niet alleen energie geeft, maar ook serotonine vrijmaakt in je hersenen, zal je snel afgeleid zijn en niet goed kunnen concentreren op je werk. Dit is echt een drug voor op een feestje of gezellig met vrienden.
Bedoel je de tabletten met codeïne tegen nachtelijke hoestbuien? Die heb ik ook gehad. Codeïne wordt in je lichaam omgezet in morfine. De meeste mensen worden er duf en slaperig van?
Succes, en pas goed op jezelf.
3 weken? die gasten zijn niet koosjer als ik bestel volgende ochtend busje op de stoep.na dik 2 weken heb ik ook nog niets binnengekregen
Ik ben trots op je 🤩Ik heb een hoop reacties gekregen. In ieder geval bedankt om al deze informatie. Jullie hebben gelijk, ik zal dit niet gebruiken voor meer focus op het werk. Dacht dat het onschuldig is, maar na dik 2 weken heb ik ook nog niets binnengekregen dus misschien is het een teken! Mocht ik het nog ontvangen zal ik het misschien eens als een party drug nemen, maar niet voor een stim hulp tijdens werk. In ieder geval iedereen bedankt 🙏 groetjes
Alles is al gezegd.
Maar als je toch eigenwijs wilt zijn, dan kun je beter modafinil proberen. Of als tweede optie 2FMA, 2FA of 3-FPM. Of nog beter; koffie.
Het slikken van 3mmc om werk te verzetten is een compleet waanzinnig idee. Er zijn veel betere middelen daarvoor.
Dat komt omdat ik in het buitenland woon daarom duurt het wat lang of ze hebben mij bedonderd.3 weken? die gasten zijn niet koosjer als ik bestel volgende ochtend busje op de stoep.
Nee Nederlands maar verfranst. Zit in Frankrijk 🇫🇷Belg?
Duurt meestal standaard een week bij mij ook. Pak er Corona bij en het is niet onmogelijk.
Belg?Dat komt omdat ik in het buitenland woon daarom duurt het wat lang of ze hebben mij bedonderd.
Ik vindt 3mmc geen drugs voor functioneel gebruik , je slaat er vaak in door en wilt graag bijpakken . Teveel bijpakken op je werk zit dan ook met risico’s . Ik zou eerder zeggen probeer het een keer thuis dan kom je er voor jezelf achter dat 3mmc geen goedje is om functioneel te gebruiken .bedankt voor je antwoord, dit dacht ik al terug te krijgen als antwoord. Maar je hebt vast gelijk. ik zal nog verder opzoek gaan op de forum naar berichten over 3mmc bedankt![]()
Vind het prima voor functioneel gebruik hoorIk vindt 3mmc geen drugs voor functioneel gebruik , je slaat er vaak in door en wilt graag bijpakken . Teveel bijpakken op je werk zit dan ook met risico’s . Ik zou eerder zeggen probeer het een keer thuis dan kom je er voor jezelf achter dat 3mmc geen goedje is om functioneel te gebruiken .
Het is veelste lekker en je wilt vaak meer meer meer . En spacen op je werk lijkt me ook een no go
Ieder zo ze eigen voorkeuren natuurlijk ,ik zelf sla er te snel in door. Ook wordt ik te snel paranoïde of iemand ziet dat ik wat gebruikt heb . Maar ieder heeft zo ze ding wat je fijn vindt natuurlijk en hoe erg die zichzelf in de hand heeft . Ik blijkbaar wat minder hahaVind het prima voor functioneel gebruik hoor
Ik heb dan het voordeel dat ik 3 van de 5 dagen thuis werkIeder zo ze eigen voorkeuren natuurlijk ,ik zelf sla er te snel in door. Ook wordt ik te snel paranoïde of iemand ziet dat ik wat gebruikt heb . Maar ieder heeft zo ze ding wat je fijn vindt natuurlijk en hoe erg die zichzelf in de hand heeft . Ik blijkbaar wat minder haha
Kijk dat scheelt al haha , dan zou het wel kunnen indd . Is maar net hoeveel je gebruikt en wanneer je stop kan zeggen denk ik.Ik heb dan het voordeel dat ik 3 van de 5 dagen thuis werk![]()
Nooit meer dan 1gr per dagKijk dat scheelt al haha , dan zou het wel kunnen indd . Is maar net hoeveel je gebruikt en wanneer je stop kan zeggen denk ik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."