Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3 MMC uitproberen

3 MMC uitproberen

42 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is gewoon letterlijk het recept voor een 3-MMC verslaving.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ze heeft het al besteld dus proberen gaat ze het denk ik toch wel. Soms is het beter om door ervaring wijs te worden! Maar laat het aub geen verslaving worden..

Ik heb ook ervaring met 3mmc, en doordat het niet alleen energie geeft, maar ook serotonine vrijmaakt in je hersenen, zal je snel afgeleid zijn en niet goed kunnen concentreren op je werk. Dit is echt een drug voor op een feestje of gezellig met vrienden.

Bedoel je de tabletten met codeïne tegen nachtelijke hoestbuien? Die heb ik ook gehad. Codeïne wordt in je lichaam omgezet in morfine. De meeste mensen worden er duf en slaperig van?

Succes, en pas goed op jezelf.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Ze heeft het al besteld dus proberen gaat ze het denk ik toch wel. Soms is het beter om door ervaring wijs te worden! Maar laat het aub geen verslaving worden..

Ik heb ook ervaring met 3mmc, en doordat het niet alleen energie geeft, maar ook serotonine vrijmaakt in je hersenen, zal je snel afgeleid zijn en niet goed kunnen concentreren op je werk. Dit is echt een drug voor op een feestje of gezellig met vrienden.

Bedoel je de tabletten met codeïne tegen nachtelijke hoestbuien? Die heb ik ook gehad. Codeïne wordt in je lichaam omgezet in morfine. De meeste mensen worden er duf en slaperig van?

Succes, en pas goed op jezelf.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet hoe het zit met codeïne, maar sommige opiaten kunnen op lage dosis wel een mild stimulerend effect hebben. Ik kon bijvoorbeeld absoluut niet slapen na tramadol en ook niet na oxycodon. Werd er eerder iets wakkerder dan slaperig van (behalve in een later stadium).

Opzich is er niks mis met af en toe een keertje 3-MMC, maar doe het dan recreatief inderdaad. De duur is maar kort en die vage rand lijkt me inderdaad totaal niet geschikt niet voor focus. Ik zou er totaal niks mee presteren voor mijn werk. :')
g
geheimpje013Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Doe het alsjeblieft niet. Been there, done that. Lees mijn recente ervaring maar: 3mmc: Niet doen!
Ben op zich een brave huisvader en ondernemer, maar doe wel eens wat met drugs. Best wel wat dingen geprobeerd, en bepaalde dingen echt wel met regelmaat. Maar 3mmc is levensgevaarlijk, geloof me.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
3-MMC kan je echt beter niet gebruiken voor dit soort dingen. Sluit me volledig aan bij wat de andere zeggen. Het is écht ontzettend verslavend, vind het zelf zeker vergelijkbaar met cocaïne qua verslavingsgevaar. Het is gewoon een dopamine shot. En daar wil je altijd nog eentje van. En zeker als je het gebruikt om stress klachten te verlichten.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik snap dat je denkt dat dit je kan helpen maar dat gaat het echt niet.. Mijn zus dacht precies hetzelfde en het werkte alleen maar averechts, ze at niet goed meer, sliep niet goed meer, werd arrogant in haar gedrag, werkzaamheden gingen achteruit omdat ze zwak werd en uit eindelijk is ze ontslagen..
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ervaringsdeskundige kan ik nog melden dat werken met 3mmc op echt geen succes is, je denkt dat het allemaal heel goed gaat, maar eigenlijk loop je als een kip zonder kop rond, begint aan 381 dingen tegelijk, maakt helemaal niks af, en uiteindelijk zit je elk half uur een keer op de wc om bij te pakken. Geloof me, dat duurt echt niet heel lang voordat dat op gaat vallen.
helemaal als je tussendoor paranoia naar de wc moet om te checken of je neus niet wit is. In mijn geval is mn baas best een klein mannetje, als die me aankijkt, kijkt die recht mn neusgat in, perfect recept om helemaal para van te worden.
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als TS een leger van drugsgebruikers over zich heen krijgt die haar vertellen dat de oplossing absoluut geen 3-MMC is, maar je bent nog zo eigenwijs dat je toch gaat bestellen. Tja, laat dan maar.

TS als je dit leest; De meesten hier zijn ervaringsdeskundigen en praten geen poep. Hier krijg je alle hulp rondom drugs, maar we zijn ook goudeerlijk wat betreft risico's op verslaving etc. Meesten hier hebben al super veel verhalen gehoord/meegemaakt over verslaving. Doorgaans heeft de oorzaak van een verslaving dezelfde kenmerken en zie je veel gelijkenissen terug in de verhalen.

Vaak onderdrukt men emoties waardoor er een verslaving komt. (Is allemaal heel kort door de bocht, het is een samenloop van omstandigheden) Of omdat ze beter willen functioneren. Voor dat laatste gebruiken mensen vaak stimulanten. Dan ben je eigenlijk bezig met de fundering van je (eerste) 3-MMC verslaving.
S
Suzu1972Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een hoop reacties gekregen. In ieder geval bedankt om al deze informatie. Jullie hebben gelijk, ik zal dit niet gebruiken voor meer focus op het werk. Dacht dat het onschuldig is, maar na dik 2 weken heb ik ook nog niets binnengekregen dus misschien is het een teken! Mocht ik het nog ontvangen zal ik het misschien eens als een party drug nemen, maar niet voor een stim hulp tijdens werk. In ieder geval iedereen bedankt 🙏 groetjes
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Suzu1972 zei:
na dik 2 weken heb ik ook nog niets binnengekregen
Klik om te vergroten...
3 weken? die gasten zijn niet koosjer als ik bestel volgende ochtend busje op de stoep.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Suzu1972 zei:
Ik heb een hoop reacties gekregen. In ieder geval bedankt om al deze informatie. Jullie hebben gelijk, ik zal dit niet gebruiken voor meer focus op het werk. Dacht dat het onschuldig is, maar na dik 2 weken heb ik ook nog niets binnengekregen dus misschien is het een teken! Mocht ik het nog ontvangen zal ik het misschien eens als een party drug nemen, maar niet voor een stim hulp tijdens werk. In ieder geval iedereen bedankt 🙏 groetjes
Klik om te vergroten...
Ik ben trots op je 🤩
S
Suzu1972Lid
01-01-2024, 00:00
#12
F.E.A.R. zei:
Alles is al gezegd.

Maar als je toch eigenwijs wilt zijn, dan kun je beter modafinil proberen. Of als tweede optie 2FMA, 2FA of 3-FPM. Of nog beter; koffie.

Het slikken van 3mmc om werk te verzetten is een compleet waanzinnig idee. Er zijn veel betere middelen daarvoor.
Klik om te vergroten...
Dirkjan zei:
3 weken? die gasten zijn niet koosjer als ik bestel volgende ochtend busje op de stoep.
Klik om te vergroten...
Dat komt omdat ik in het buitenland woon daarom duurt het wat lang of ze hebben mij bedonderd.
S
Suzu1972Lid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Belg?
Duurt meestal standaard een week bij mij ook. Pak er Corona bij en het is niet onmogelijk.
Klik om te vergroten...
Nee Nederlands maar verfranst. Zit in Frankrijk 🇫🇷
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Suzu1972 zei:
Dat komt omdat ik in het buitenland woon daarom duurt het wat lang of ze hebben mij bedonderd.
Klik om te vergroten...
Belg?
Duurt meestal standaard een week bij mij ook. Pak er Corona bij en het is niet onmogelijk.
S
SummerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Suzu1972 zei:
bedankt voor je antwoord, dit dacht ik al terug te krijgen als antwoord. Maar je hebt vast gelijk. ik zal nog verder opzoek gaan op de forum naar berichten over 3mmc bedankt :)
Klik om te vergroten...
Ik vindt 3mmc geen drugs voor functioneel gebruik , je slaat er vaak in door en wilt graag bijpakken . Teveel bijpakken op je werk zit dan ook met risico’s . Ik zou eerder zeggen probeer het een keer thuis dan kom je er voor jezelf achter dat 3mmc geen goedje is om functioneel te gebruiken .
Het is veelste lekker en je wilt vaak meer meer meer . En spacen op je werk lijkt me ook een no go
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Brid zei:
Ik vindt 3mmc geen drugs voor functioneel gebruik , je slaat er vaak in door en wilt graag bijpakken . Teveel bijpakken op je werk zit dan ook met risico’s . Ik zou eerder zeggen probeer het een keer thuis dan kom je er voor jezelf achter dat 3mmc geen goedje is om functioneel te gebruiken .
Het is veelste lekker en je wilt vaak meer meer meer . En spacen op je werk lijkt me ook een no go
Klik om te vergroten...
Vind het prima voor functioneel gebruik hoor
S
SummerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Moffel100 zei:
Vind het prima voor functioneel gebruik hoor
Klik om te vergroten...
Ieder zo ze eigen voorkeuren natuurlijk ,ik zelf sla er te snel in door. Ook wordt ik te snel paranoïde of iemand ziet dat ik wat gebruikt heb . Maar ieder heeft zo ze ding wat je fijn vindt natuurlijk en hoe erg die zichzelf in de hand heeft . Ik blijkbaar wat minder haha
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Brid zei:
Ieder zo ze eigen voorkeuren natuurlijk ,ik zelf sla er te snel in door. Ook wordt ik te snel paranoïde of iemand ziet dat ik wat gebruikt heb . Maar ieder heeft zo ze ding wat je fijn vindt natuurlijk en hoe erg die zichzelf in de hand heeft . Ik blijkbaar wat minder haha
Klik om te vergroten...
Ik heb dan het voordeel dat ik 3 van de 5 dagen thuis werk :wink:
S
SummerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Moffel100 zei:
Ik heb dan het voordeel dat ik 3 van de 5 dagen thuis werk :wink:
Klik om te vergroten...
Kijk dat scheelt al haha , dan zou het wel kunnen indd . Is maar net hoeveel je gebruikt en wanneer je stop kan zeggen denk ik.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Brid zei:
Kijk dat scheelt al haha , dan zou het wel kunnen indd . Is maar net hoeveel je gebruikt en wanneer je stop kan zeggen denk ik.
Klik om te vergroten...
Nooit meer dan 1gr per dag

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."