Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, ik heb enkele weken geleden pellets/pillen van 2-FMA en 3-FMA besteld en geprobeerd. Dit was voor mij uit nieuwsgierigheid en te proberen als hulp voor concentratie en focus in een drukke werktijd, wat overigens heel goed werkte. Ik heb niet echt een verschil gemerkt tussen de twee soorten, misschien ligt dat wel aan mij. Ik had een prima gevoel, heel zelfverzekerd, super focus en uithoudingsvermogen voor mijn werk. Vond het heel leuk. Ik heb bij een website besteld die op internet algauw bovenaan kwam te staan in de lijst Vendors en omdat ik nog maar weinig heel weinig ervaring heb met bestellen, hoop ik dat deze vendor te vertrouwen is. Mijn vraag is : hebben anderen ook zo'n vreselijke vieze ijzer smaak, een chemische vieze smaak na het nemen van 2-FMA of 3-FMA pellets/pillen die maar duurt en duurt ? Vooral na dat het is uitgewerkt en een bijna pijnlijke keel of je keelpijn krijgt en moeite met slikken, vooral na dat het effect over is. Ik vraag me dan toch af of ik belazert ben of het heel vaak voorkomt met dit spul. Misschien (ik hoop het) kunnen anderen ook vertellen of dit gebruikelijk is of heb ik bij de verkeerde vendor besteld. Alvast bedankt en hoop dat ik reacties terug krijg. Wel jammer dat er voor beginners hier geen tips voor betrouwbare verkopers mogen geplaatst worden. Zou een ellende schelen of ik heb er over heen gelezen. Doei"
"Ik drink wel goed, maar de smaak is toch sterk aanwezig en zelfs de volgende dag nog."
"Hallo, ik had al eens op oudejaarsavond avond een berichtje geschreven over 3-MMC. Ik ben na innamen de dagen erna erg depressief geweest. Alles was ellende. Nog niet zolang geleden heb ik dus 4F-MPH geslikt, Ik neem het in pil vorm en dat ging na 1 uur werken, ik voelde mij super goed, prettig gevoel, geconcentreerd, geduldig, helemaal top! Maar na zo'n 3 uur is alles weg en word ik super chagrijnig en heb een super kort lontje. Ik kan werkelijk van niemand meer iets hebben en moet heel veel moeite doen om zo gewoon mogelijk te blijven voor de mensen om mij heen. Ik zou graag willen weten of andere mensen dat ook hebben."
"Martinus zei: Alles wat omhoog gaat, gaat ook weer omlaag. Na mijn weten krijg je van alle stimulanten een dip. En ik weet niet of stimulanten nemen voor je werk nou zo een goede gewoonte is. Klik om te vergroten... Nee, niet is natuurlijk helemaal niet goed. Daar ben ik me goed van bewust, maar jammer van die sombere buien. Gelukkig kan ik daarna wel gemakkelijk dagen niets meer nemen, ik heb geen afwending verschijnselen."
"Hallo allemaal, ik ben net lid geworden, omdat ik geen echt antwoord op mijn vraag kan vinden, die waarschijnlijk al wel eens eerder gesteld is maar ik niet kan vinden. Vraag ik jullie hulp, Ik ben dus heel erg geinteresseerd in het uitproberen van 3mmc in pilvorm, omdat het mij praktischer vind en misschien onschuldiger. Ik heb wat al wat besteld maar het duurt nogal 't is nog niet binnen. Ik ben op zoek naar de "stimuleerdende" werking, omdat ik een stress baan heb en ik wat extras kan gebruiken en dat blijkbaar in 3mmc zit. Ik weet ondertussen natuurlijk ook wel dat je het beter niet kan nemen, geen drugs what ever. Maar ik kan nu wel eens een beetje hulp gebruiken. ik ben geen feestbeest het is puur om wat meer energie te krijgen en me even goed cool relaxt te voelen om even een wat drukke periode door te komen. Ik heb al eens medicijnen gehad op basis van codeine en dat gaf al een licht stimuleerd en goed relaxt gevoel maar dat is super light en kort van duur. Kan iemand mij links doorgeven waar al dingen hier over ( 3mmc door de weeks tijdens werk en geen weekend feestdrug) geschreven staan of het liefst advies en vooral informatie en ervaringen. Ik voel mij wat alleen op dit gebied omdat ik hier niets over kan vinden en graag met anderen in mijn situatie zou willen communiseren over het nemen van stimulerende pillen en eventueel iets wat beter werkt en wil graag weten of de pilvorm behalve dat het wat langer duurt voor het werkt ook beter is. Dus eigenlijk wat meer informatie voor een beginner en geen technische uitleg die kan ik overal vinden. Ik hoop dat mijn vraag jullie duidelijk overkomt want ik heb niet veel ervaring op forum's. Alvast bedankt en ik hoop mensen te vinden die mij kunnen helpen en informeren thanks Suzu1972"
"bedankt voor je antwoord, dit dacht ik al terug te krijgen als antwoord. Maar je hebt vast gelijk. ik zal nog verder opzoek gaan op de forum naar berichten over 3mmc bedankt"
"Ik ben een goeie avond gehad, de tweede pil had ik misschien niet meer moeten nemen, want ik kreeg last van misselijkheid later op de avond. Ik had me er te veel over opgewonden, en fijn dat ik na jullie berichten wat gerust gesteld was dat het niet voor iedereen het zelfde werkt. Kon niet gelijk in slaap vallen en ben vandaag best moe van gisteren. Vandaag lekker uit gerust, maar zal niet gelijk weer proberen. Ik wacht er even een tijdje mee, ik weet nu wat ik er van kan verwachten en dat kan nog een keer lekker zijn. Dit is mijn ervaring en ik had gisteren inderdaad veel inspiratie met schrijven door de drug en had achteraf duidelijk al de effecten van de 3MMC. 't was een relaxe ervaring!"
"Na het innemen van de 3 mmc pellets afgelopen weekend ben ik in een goeie prettige flow gekomen. Ik was super geïnspireerd en helder. Maar dit toffe moment was na ongeveer 6 uur uitgewerkt. En ben ik heel erg misselijk geworden echt super ziek 🤮 , echt ellendig, met koppijn die maar bleef en moe, dood en doodmoe. zeker 2 goeie dagen. Ik zal zeker nog lang, heel lang (maanden) wachten voor een volgende keer. Want dat ziek en moe zijn is geen pretje. Mijn vraag is nu is de 2 fma die ik bij mijn bestelling gekregen heb milder en kan het overdag genomen door de weeks meerdere dagen achter elkaar tijdens een moeilijk moment van concentratie. Het werkt prima. Ik zou heel graag advies krijgen over het gebruikt hier van, kan ik regelmatig bijv. 2 fma nemen, want ik werk er goed op. Het duurt ongeveer 3 uur, gewent aan zware medicijnen op dokters voorschrift heeft er misschien mee te maken. Hoevaak raad je het gebruik aan over 1 week? Is dit mogelijk? Er zullen toch ook medicijnen bestaan die vergelijkbaar zijn met medicijnen die dokters voorschrijven aan personen die concentratie problemen hebben? En is het net zo verslavend als 3 mmc pellets (ik snuif absoluut niet), want de 2fma is voor mij een betere oplossing (3mmc is te sterk, ben erna te ziek en dagen moe.) Moet toegeven na de 2 fma ben ik s’avonds ook afgepeigerd maar niet zo misselijk. Ik heb een fobie voor overgeven 🤮 samenvatting: kan ik om te functioneren dagelijks 1 keer een pellet van 30 mg innemen of minder, is dit te verslavend. Hopelijk kunnen jullie informatie geven. Thanks jongens Suze"
"Ik heb een hoop reacties gekregen. In ieder geval bedankt om al deze informatie. Jullie hebben gelijk, ik zal dit niet gebruiken voor meer focus op het werk. Dacht dat het onschuldig is, maar na dik 2 weken heb ik ook nog niets binnengekregen dus misschien is het een teken! Mocht ik het nog ontvangen zal ik het misschien eens als een party drug nemen, maar niet voor een stim hulp tijdens werk. In ieder geval iedereen bedankt 🙏 groetjes"
"F.E.A.R. zei: Alles is al gezegd. Maar als je toch eigenwijs wilt zijn, dan kun je beter modafinil proberen. Of als tweede optie 2FMA, 2FA of 3-FPM. Of nog beter; koffie. Het slikken van 3mmc om werk te verzetten is een compleet waanzinnig idee. Er zijn veel betere middelen daarvoor. Klik om te vergroten... Dirkjan zei: 3 weken? die gasten zijn niet koosjer als ik bestel volgende ochtend busje op de stoep. Klik om te vergroten... Dat komt omdat ik in het buitenland woon daarom duurt het wat lang of ze hebben mij bedonderd."