#1
Ik heb bij alles wat ik nasaal gebruik last van mijn hart en gaat ie tekeer
Pure cocaïne? Hoeveel %? Getest?Heb ook pure coke paar keer gedaan en ging ook als een gekko ( mijn hart )
Pure cocaïne? Hoeveel %? Getest?
mensen roepen altijd pure cocaïne wat op eindstand 67% vaak maar is 🤣
3-MMC is hierom bekend. Net als alle andere cathinonen.Hoi allemaal,
Ik heb afgelopen zaterdag voor de tweede keer in korte tijd 3mmc gesnoven. De eerste keer maar een paar lijntjes en totaal geen kater gehad. Afgelopen zaterdag in combinatie met behoorlijk wat drank echt veel 3mmc gesnoven, sowieso meer dan een gram.
Toen ik zondag wakker werd na ongeveer 3 uurtjes slaap voelde ik me duizelig, gammel, steken op de borst. Dit vond ik passen bij de kater van drank/3mmc dus niet veel mee gedaan. Zondagavond op tijd gaan slapen en maandag na 16 uur slapen weer wakker geworden. Echter waren de steken/ hartkloppingen erger geworden. Niet zo zeer dat mijn hart heel snel klopte maar heel intensief en een heel zwaar kloppend gevoel. Ik kreeg een heel nerveus/opgejaagd gevoel van die intense hartslag. Maandag heb ik de hele dag op de bank doorgebracht omdat ik er echt ziek van was. Maandagavond weer op tijd naar bed gegaan, maar 's nachts constant badend in het zweet wakker geworden met een enorm gejaagd gevoel en drukkend gevoel op de borst. Inmiddels is het nu dinsdag en heb ik na die horrornacht mijn huisarts maar gebeld en alles verteld zoals het was. Deze denkt dat mijn lichaam gewoon even tijd nodig heeft om te herstellen en heeft me lichte oxazepam voorgeschreven om de nervositeit weg te nemen, deze kan ik vanmiddag ophalen.
Ik maak me echter een beetje zorgen dat ik mijn hart permanente schade toe heb gebracht. Zou dit kunnen? Herkent iemand deze klachten misschien?
Het is ook vieze bende! En ik denk er precies zo over. Als ik om me heen kijk wat het met, vooral jongeren, doet. Dan is de link met meth al gauw gelegd. Tweaken zie je ook wel gebeuren bij de zwaardere gebruikers.Hoor echt alleen maar slechte dingen over 3mmc. De dingen die ik zo hoor doet me aan methamfetamine denken. Wat een troep is dat 3-mmc zeg.
Is echt totaal niet te vergelijken hoor.... Over elke drugs is veel slechts te vinden, het is nu gewoon even 3-mmc die aan het licht komt.Hoor echt alleen maar slechte dingen over 3mmc. De dingen die ik zo hoor doet me aan methamfetamine denken. Wat een troep is dat 3-mmc zeg.
Ja dat klopt, maar met 3m pas op de langere termijn. Je serotoninehuishouding kan nog relatief lang meegaan op dit goedje in tegenstelling tot xtc. Bij 3m is de werking ook meer gericht op dopamine en noradrenaline en is serotonine slechts een kleine bijkomstigheid.Waar ik benieuwd naar ben; wordt de werking niet minder na een tijd gebruiken? Het zou o.a. werken op je serotonine. Elke dag xtc nemen werkt toch ook niet?
Ja dat klopt, maar met 3m pas op de langere termijn. Je serotoninehuishouding kan nog relatief lang meegaan op dit goedje in tegenstelling tot xtc. Bij 3m is de werking ook meer gericht op dopamine en noradrenaline en is serotonine slechts een kleine bijkomstigheid.
Ja, die kans zit erin. Kan echter ook zo zijn dat de serotobijzaak ook voor dat fijnere gevoel zorgt. Heb je ook ervaring met coke of speed?
De bingeverhalen enzo doen me echt denken aan crystal meth manIs echt totaal niet te vergelijken hoor.... Over elke drugs is veel slechts te vinden, het is nu gewoon even 3-mmc die aan het licht komt.
Doet mij aan coke denken!Doet me volledig denken aan 3mmc.
Bekijk bijlage 15708
Bingen gebeurd net zo goed op, speed, coke en andere stims.... Crystal meth is wel andere koek, daar heb je ook zo een psychose te pakken en is 5 dagen wakker een eitje.De bingeverhalen enzo doen me echt denken aan crystal meth man
Ik weet dat t ook op andere stims gebeurd. Maar toch minder denk ik. Ik hoor bij letterlijk elk verhaal dat de gebruiker na lijn 1 niet meer kan stoppen. En ook zo'n 4/5 dagen binged.Bingen gebeurd net zo goed op, speed, coke en andere stims.... Crystal meth is wel andere koek, daar heb je ook zo een psychose te pakken en is 5 dagen wakker een eitje.
Zeker weten! Gedurende drie maanden heb ik het ook op dagelijkse basis gebruikt bij mijn vorige werkgever vanwege de uiterst hoge werkdruk. Het viel me dan nog mee dat ik er nooit op werd aangesproken, ze wisten het niet uiteraard, maar toch.Ik weet dat t ook op andere stims gebeurd. Maar toch minder denk ik. Ik hoor bij letterlijk elk verhaal dat de gebruiker na lijn 1 niet meer kan stoppen. En ook zo'n 4/5 dagen binged.
Ik bedoel ook echt vooral de drang om bij te nemen. Op pep is dat volgensmij echt veel minder sterk, aangezien ikzelf de drang best kon weerstaan en mensen om mij heen ook. Maar met 3mmc veranderen mensen echt in gekke Tweakers die gewoon instinct driven zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."