#1
Bijpakken was voor mij echt niet nodig. Ik heb een hele hoge tollerantie voor XTC. Soms slikte ik wel 10 pillen op een avond van +- 200mg per pil... Het werkte amper... Maar een klein beetje 6APB was voldoende om maar niet eens na te denken over bijpakken. Ben uiteraard daarna wel 2 dagen herstellende geweest van de uitwerking. Het is krachtig spul, mij iets te krachtig. Maar als je toch die XTC roes terug wil zoals de eerste keer zou je het kunnen proberen. (Op eigen risico natuurlijk).Thsnks voor de duideljjke uitleg!
Maar 18 uur lang, wow!
Ligt dat.aan de 6APB of de dosering? (Denk dat bijpakken weinig nut heeft?)
De dosis was ook niet veel te hoog, was erg voorzichtig omdat het mijn eerste keer was.