In welk opzicht? Clonazolam heeft mijn inziens meer overeenkomsten met Valium (diazepam) en daardoor een fijne voorkeur. Flunitrazolam is Xanax on steroids en dus een korte werkingsduur. Ik vond Etizolam maar slap in verhouding met de bovengenoemde 2 RC benzo's.
Clonazelam lijkt volgens jou op diazepam vanwege de werkingsduur? Alleen ervaring met diazepam. Maar daar kan je om af te bouwen 40mg per dag slikken. Bij clonazelam schijnt 3 mg al veels te hoog te zijn.dus lijkt mij clona als inslapen niet op diazepam lijken?
Maar begrijp ik het goed dat je flunitrazolam sterker vind dan clona..alleen een korte werking(8 uur?) Welke dosering gebruik jij om te slapen?
Etizolam is inderdaad meer een 'oxaatje' even wat druk van de ketel bij spanning en een lekkere chillvibe. Meer in je hoofd dan lichaam.
Ik ben specifiek op zoek naar een rc die het dichtst in de buurt komt van diazepam qua werkingsduur.
Ben daarnaast ook benieuwd naar juist de ultieme rc benzo slaper.
Was ook benieuwd naar de ultieme chill rc benzo, maar het antwoord is waarschijnlijk etizolam
Ik heb tolerantie en weet mijn gebruik prima te reguleren..max 2 x per.week een inslaper..soms 1 x. Soms niet.maar dat is mijn maximum.
En max 4 x per week een ontspanner..bv 2 x kratom, 2 x eti.
Ivm een ziekte slik ik een lage dosering diazepam.niet voor stress. Ik mag er niet mee stoppen. Het is onderdeel van een plan om mijn spieren helpen te ontspannen.
Ik ben gewoon open en eerlijk. Arts vertrouwt me om deze reden. Tot een half jaar terug kreeg ik dus 8 stuks slaapmedicatie per maand en een stripje Ox. Ging jaren goed. Tot ik een nieuwe arts kreeg..Die zette dat per direct stop, op de diazepam na. Dat gaat via een specialist.
Maar vandaar al mijn vragen.