Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsResearch Chemicals vs. Drugs

Research Chemicals vs. Drugs

75 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er zijn natuurlijk ook RC's waar geen 'reguliere' drug mee te vergelijken is.

Bijvoorbeeld MXE, 5-MeO-MiPT, DOC of aMT. Natuurlijk vallen ze binnen een familie van stoffen maar ze zijn toch erg uniek. Ik ben persoonlijk blij dat ik ze heb kunnen proberen.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarschijnlijk doet Clonazolam het daarom zo goed als RC. Geschikt voor hoge tolerantie en om na uppers toch te kunnen slapen.
cutepool zei:
He leest de eerste zin en veder niet, huh?
"Clonazolam is reported to be highly potent, and concerns have been raised that clonazolam and flubromazolam in particular may pose comparatively higher risks than other designer benzodiazepines, due to their ability to produce strong sedation and amnesia at oral doses of as little as 0.5 mg.[8]"
Is gewoon te sterk en gevaarlijk. Ze hadden geen redenen om zulke stoffen te verkopen, er waren genoeg andere, minder gevaarlijke benzos.
Klik om te vergroten...
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
KlaasVaak zei:
Er zijn natuurlijk ook RC's waar geen 'reguliere' drug mee te vergelijken is.

Bijvoorbeeld MXE, 5-MeO-MiPT, DOC of aMT. Natuurlijk vallen ze binnen een familie van stoffen maar ze zijn toch erg uniek. Ik ben persoonlijk blij dat ik ze heb kunnen proberen.
Klik om te vergroten...
Zou je er wat over willen vertellen?
Voor mij is het echt Russisch.
Welk effect hadden ze , (ik weet ook niet of het uppers of trippers zijn bv) en welke dosering (moet je bijpakken of duurt het effect uren?

MXE
5 MEO.MIPT
DOC
AMT

Thanks alvast!!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mrloverdj zei:
Viel die te heavy voor je?
Klik om te vergroten...
Ja...
Maar dan wel waarschijnlijk deels door mijn fout.

Had de 2 weken daarvoor dagelijks etizolam gedaan en heb rond het einde van de binge mijn clonazolam pas aangeraakt.
0.5mg was vrij mild zelfde voor 1mg dus dacht dat ik 2.25mg wel kon handelen...
Uiteraard als de laatste dosis die ik zou nemen waarna ik zou stoppen.

Blacked out werd wakker en alles voelde gwn niet goed.
Zwaar rebound effect...
Psychotisch trillen angst het hele pakketje zeg maar.

Duurde gelukkig maar 3-4 dagen in totaal en niet de paar weken die benzo afkick normaal heeft...
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mrloverdj zei:
Zou je er wat over willen vertellen?
Voor mij is het echt Russisch.
Welk effect hadden ze , (ik weet ook niet of het uppers of trippers zijn bv) en welke dosering (moet je bijpakken of duurt het effect uren?

MXE
5 MEO.MIPT
DOC
AMT

Thanks alvast!!
Klik om te vergroten...
Ik weet dat 5-meo-mipt mij een behoorlijke bodyload gaf, vele malen meer dan lsd, en geen visuals. Na een paar uur gaat dat over en ben je heel relaxed. Je hebt aan 10-15mg echt meer dan genoeg(oraal). Ik heb het nog niet gerookt.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#6
cutepool zei:
He leest de eerste zin en veder niet, huh?
"Clonazolam is reported to be highly potent, and concerns have been raised that clonazolam and flubromazolam in particular may pose comparatively higher risks than other designer benzodiazepines, due to their ability to produce strong sedation and amnesia at oral doses of as little as 0.5 mg.[8]"
Is gewoon te sterk en gevaarlijk. Ze hadden geen redenen om zulke stoffen te verkopen, er waren genoeg andere, minder gevaarlijke benzos.
Klik om te vergroten...
Ik snap wat je bedoelt, maar ik kan me nog heel goed herinneren dat mijn moeder in de jaren '80 seresta's (was volgens mij oxazepam ofzo) kreeg om te slapen, binnen een paar maanden zat ze op 6x haar begindosis. Toen dat ook niet meer hielp kreeg ze van de huisarts Rohypnol voorgeschreven.
Ze was gewend om haar dosis een half uur voor het slapen gaan in te nemen, dus ze deed dat ook met die Rohypnol.
Ik heb mijn moeder toen van de trap zien flikkeren, 15 treden.
Ambulance gebeld en aan huis gehad, moeders is toen nagekeken maar hoefde niet mee.
Volgende dag snapte ze niet hoe ze aan al die blauwe plekken kwam.
Toen ik over de ambulance begon dacht ze dat ik een grapje maakte.

Dus ja, er zijn wel meer stoffen met veel te zware (bij)werkingen die wél gewoon op de markt zijn gekomen ( en nog steeds zijn )
Ik denk dat er veel meer factoren meespelen, kan natuurlijk zijn dat het te giftig is op de lange termijn, of bij enkelen voor toevallen zorgt, of één of ander syndroom van 'X' ( vul maar wat in) afwijkingen in je bloedwaardes die je niet wilt hebben enz. enz. enz.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#7
transformated zei:
Voor xtc/mdma kan je 5-MAPB gebruiken.
Voor benzo's heb je een hele waslijst aan rc's maar ik gebruik Clonazolam.
Psychedelic's: heb je LSD en de RC is 1P-LSD of truffels zijn 4-HO-MET in RC.
Disso's zoals Ketamine, heb je O-pce, 2fdck, 3-meo-pcp/pce.

Er zijn nog zoveel rc's maar de echte drugs blijven de beste.
Klik om te vergroten...
Heb je bij 5 MAPB net zoals XTC ook die kater?
Dat je brein even moet herstellen, aanslag op je serotonine.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#8
vader zei:
Ik snap wat je bedoelt, maar ik kan me nog heel goed herinneren dat mijn moeder in de jaren '80 seresta's (was volgens mij oxazepam ofzo) kreeg om te slapen, binnen een paar maanden zat ze op 6x haar begindosis. Toen dat ook niet meer hielp kreeg ze van de huisarts Rohypnol voorgeschreven.
Ze was gewend om haar dosis een half uur voor het slapen gaan in te nemen, dus ze deed dat ook met die Rohypnol.
Ik heb mijn moeder toen van de trap zien flikkeren, 15 treden.
Ambulance gebeld en aan huis gehad, moeders is toen nagekeken maar hoefde niet mee.
Volgende dag snapte ze niet hoe ze aan al die blauwe plekken kwam.
Toen ik over de ambulance begon dacht ze dat ik een grapje maakte.

Dus ja, er zijn wel meer stoffen met veel te zware (bij)werkingen die wél gewoon op de markt zijn gekomen ( en nog steeds zijn )
Ik denk dat er veel meer factoren meespelen, kan natuurlijk zijn dat het te giftig is op de lange termijn, of bij enkelen voor toevallen zorgt, of één of ander syndroom van 'X' ( vul maar wat in) afwijkingen in je bloedwaardes die je niet wilt hebben enz. enz. enz.
Klik om te vergroten...
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mrloverdj zei:
Heb je bij 5 MAPB net zoals XTC ook die kater?
Dat je brein even moet herstellen, aanslag op je serotonine.
Klik om te vergroten...
Nee ik heb daar niet echt last van. De volgende dag gebruik ik een deel benzo's.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mrloverdj zei:
Let me know als ik een RC ben vergeten

3MMC
N Ethylexedrone
MDPHP
3CMC
2F
2FDCK
5MAPB
6APB

O DSMT
4B MAR
1CP MIPLA
6CL ADB A
1CP AL LAD
Hydroxetamine
Methallylescaline

Isoprophyl-fenidaat
MXIPR
4 ACO DET
DCK
OPCE
MDPHP

LSZ
CBD
3 MEO PCP
3D MXE
ODSMT

2FMA
2FA
4F Ritalin
3FA
2FMA
3FPM
3FEA

2FEA
4FMA

A PHP
A PIHP
NEP
HEP
3CEC
3CMC
4CMC

MX IPR
MX PR

LSZ
1P LSD
1CP MIPLA
1B LSD

Etizolam
Clonazolam
Flualprazolam
Flunitrazolam
Diclazepam
Pyrazolam
Bromazolam
Norflurazolam
Flubromazolam

*Edit* woow wat een lijst,.en een hoop zijn abracadabra voor mij, ik vraag me ook af of er geen 'dubbelen' instaan zoals: 2fa en 2fma
Klik om te vergroten...
www.changingperspective.info

Deze lijst met stoffen wordt straks in één klap verboden - Changing Perspective

Het kabinet wil een lijst met honderden stoffen verboden maken. De wet gaat gelden voor stoffen die lijken op mescaline, cannabis, speed, of fentanyl.
www.changingperspective.info www.changingperspective.info
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
www.changingperspective.info

Deze lijst met stoffen wordt straks in één klap verboden - Changing Perspective

Het kabinet wil een lijst met honderden stoffen verboden maken. De wet gaat gelden voor stoffen die lijken op mescaline, cannabis, speed, of fentanyl.
www.changingperspective.info www.changingperspective.info
Klik om te vergroten...
Mijn favorieten blijven (voorlopig) legaal gelukkig😅
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
GeEFmEDiEShIzzLe zei:
Mijn favorieten blijven (voorlopig) legaal gelukkig😅
Klik om te vergroten...
Het stofgroepenverbod is sowieso uitgesteld tot 2022 of later
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mrloverdj zei:
Thanks! 1 vd zwaardere dus. Of misschien wel het zwaarst.
Hoe zou jij het effect omschrijven en welke dosering is je favo?
Klik om te vergroten...
Mijn ervaring met clonazolam is dat dit duidelijk de zwaarste benzo is die ik ooit heb gehad. 1 pil ad 0,5 mg legt me plat binnen no time. Echt een gevaarlijke benzo.

Mijn ervaring met etizolam is dat deze redelijk licht is. Wil ik hier iets van voelen moet ik toch echt wel 5 a 6 tabletten nemen ad 1mg ps om een lekkere roes te krijgen.

3mmc is voor mij een soort van speed en xtc in een. Snuiven is niets voor mij, ik neem het dan in een bommetje of capsule maar ben hier geen grote fan van. Maar de effecten zijn zeker aanwezig.

Verder heb ik enige ervaring met de 2c familie. 2cb (de bekendste) is redelijk mild en goed te sturen. 2ce is daarin tegen veel potenter en heeft iets duisters. Heb soms wel 16 tot 18 uur hierop getript. Op zich heel fijn alleen duurt het mij soms iets te lang. Krijg na een paar uur extreem zware ogen maar je kan de trip ook slechter sturen.

Dan heb ik nog ervaring met 6APB. Dit is voor mij een XTC in steroids. Heb echt 18 uur lang in een XTC roes gezeten.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#14
jan020 zei:
Mijn ervaring met clonazolam is dat dit duidelijk de zwaarste benzo is die ik ooit heb gehad. 1 pil ad 0,5 mg legt me plat binnen no time. Echt een gevaarlijke benzo.

Mijn ervaring met etizolam is dat deze redelijk licht is. Wil ik hier iets van voelen moet ik toch echt wel 5 a 6 tabletten nemen ad 1mg ps om een lekkere roes te krijgen.

3mmc is voor mij een soort van speed en xtc in een. Snuiven is niets voor mij, ik neem het dan in een bommetje of capsule maar ben hier geen grote fan van. Maar de effecten zijn zeker aanwezig.

Verder heb ik enige ervaring met de 2c familie. 2cb (de bekendste) is redelijk mild en goed te sturen. 2ce is daarin tegen veel potenter en heeft iets duisters. Heb soms wel 16 tot 18 uur hierop getript. Op zich heel fijn alleen duurt het mij soms iets te lang. Krijg na een paar uur extreem zware ogen maar je kan de trip ook slechter sturen.

Dan heb ik nog ervaring met 6APB. Dit is voor mij een XTC in steroids. Heb echt 18 uur lang in een XTC roes gezeten.
Klik om te vergroten...
Thsnks voor de duideljjke uitleg!
Maar 18 uur lang, wow!
Ligt dat.aan de 6APB of de dosering? (Denk dat bijpakken weinig nut heeft?)
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mrloverdj zei:
Thsnks voor de duideljjke uitleg!
Maar 18 uur lang, wow!
Ligt dat.aan de 6APB of de dosering? (Denk dat bijpakken weinig nut heeft?)
Klik om te vergroten...
Bijpakken was voor mij echt niet nodig. Ik heb een hele hoge tollerantie voor XTC. Soms slikte ik wel 10 pillen op een avond van +- 200mg per pil... Het werkte amper... Maar een klein beetje 6APB was voldoende om maar niet eens na te denken over bijpakken. Ben uiteraard daarna wel 2 dagen herstellende geweest van de uitwerking. Het is krachtig spul, mij iets te krachtig. Maar als je toch die XTC roes terug wil zoals de eerste keer zou je het kunnen proberen. (Op eigen risico natuurlijk).

De dosis was ook niet veel te hoog, was erg voorzichtig omdat het mijn eerste keer was.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mrloverdj zei:
Zou je er wat over willen vertellen?
Voor mij is het echt Russisch.
Welk effect hadden ze , (ik weet ook niet of het uppers of trippers zijn bv) en welke dosering (moet je bijpakken of duurt het effect uren?

MXE
5 MEO.MIPT
DOC
AMT

Thanks alvast!!
Klik om te vergroten...
MXE is een dissociatief, maar wel echt heel anders dan bijvoorbeeld ketamine. Meer warm en niet verdovend.

5-MeO-MiPT is een psychedelicum, met aparte effecten. Bij mij manifesteert het zich in 3 fases; vooral gestimuleerd, meer MDMA-achtig en een fase die meer trippy is met visuals en alles. Deze fases volgen elkaar steeds op. Lichamelijk is het behoorlijk aanwezig, sommigen ervaren het als bodyload maar ik vind het persoonlijk niet onprettig.

DOC is een extreem lang werkend psychedelicum. Van zo'n 3mg trip je makkelijk 24 uur. Dat is natuurlijk niet zo praktisch, maar het is wel een heel fijn middel vind ik. Net als LSD is het een complete mentale en visuele trip, maar het voelt wel heel anders aan.

aMT is een psychedelicum met sterke MDMA-achtige effecten.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
GeEFmEDiEShIzzLe zei:
Ik weet dat 5-meo-mipt mij een behoorlijke bodyload gaf, vele malen meer dan lsd, en geen visuals. Na een paar uur gaat dat over en ben je heel relaxed. Je hebt aan 10-15mg echt meer dan genoeg(oraal). Ik heb het nog niet gerookt.
Klik om te vergroten...
Ik had enorme visuals van Moxy. Mijn meubelen ademden en het leek net alsof er op alles glitters zaten. Wel 17mg oraal, en idd een intense bodyload. Iets te euforisch.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuffelaar zei:
Ik had enorme visuals van Moxy. Mijn meubelen ademden en het leek net alsof er op alles glitters zaten. Wel 17mg oraal, en idd een intense bodyload. Iets te euforisch.
Klik om te vergroten...
Ja ik had ook visuals hoor. Op zo'n hoge dosis wordt het inderdaad wel wat intens.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Clonazolam en slapen?
Dat gaat absoluut lukken.
Niet bijpakken! Dan ga je gestrekt.....
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
Ik had enorme visuals van Moxy. Mijn meubelen ademden en het leek net alsof er op alles glitters zaten. Wel 17mg oraal, en idd een intense bodyload. Iets te euforisch.
Klik om te vergroten...
Ik ga het binnenkort roken, kijken of er visuals opkomen. Mijn chakra's worden door dit middel wel heel erg actief heb ik gemerkt. Het is voor mij ideaal om te mediteren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."