#1
Niet.Hoe weet je dat, wanneer ze beschadigd zijn?
Niet.Hoe weet je dat, wanneer ze beschadigd zijn?
Haha ja!Smaken verschillen hierin. Moet ook eens kunnen. 😄
Wat ik ervaar op beide stoffen :
- 3mmc :
- Energie zoals Speed
- Rush zoals Coke
- 4mmc:
- Energie zoals Speed
- Rush zoals Coke
- Euforisch zoals Mdma
Ik kon de lijst op 4mmc veel langer maken. Maar daar gaat dit topic niet over. 😄Haha ja!
Ik ervaar dus op 3-mmc weer niet echt een energie boost, iniedergeval niet een die in de buurt van speed komt. Niet dat doorhalen onmogelijk is maar ook niet dat ik rondjes willen rennen.
Ik snap het ook niet. Waarom zou je 3mmc nemen om mdma te verpesten?
3-mmc verhoogt de hoeveelheid beschikbare noradrenaline en dopamine in het zenuwstelsel. Daarnaast heeft het ook een klein effect op de serotonine. De serotonine die wordt aangesproken is minder hoog dan wanneer je XTC neemt. Er wordt echter wel gebruik van gemaakt.6 mei 2020Omdat, en ik moet dit voorzichtig overbrengen, het nergens bevestigd is of dat 3mmc überhaupt serotonine gebruikt. Dus verpest je mdma niet. Opnieuw, ik beweer niet dat 3mmc geen serotonine gebruikt.
Ohja, en omdat 3mmc op een feestje niet moet onderdoen tov coke die vele malen duurder is.
3-mmc verhoogt de hoeveelheid beschikbare noradrenaline en dopamine in het zenuwstelsel. Daarnaast heeft het ook een klein effect op de serotonine. De serotonine die wordt aangesproken is minder hoog dan wanneer je XTC neemt. Er wordt echter wel gebruik van gemaakt.6 mei 2020
www.drugsinfoteam.nl › 3-mm...
3-mmc serotonine - drugsinfoteam.nl
3-MMC is ook helemaal niet zo bijzonder. Ik denk dat je het goed hebt begrepen.Ik ben even benieuwd wat er nou zo fantastisch is aan 3-MMC. Ik zie dat half DF zich een hartvernauwing snuift aan dat spul, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het zo bijzonder is. Sidenote is dat ik ook nooit 4-MMC heb gehad, wat mij wel meer aantrekt, maar ook weer een beetje afgunstig maakt door de dwangmatigheid daarvan.
Jij schrijft in 1 post waar ik meerdere posts voor nodig had. Waarvoor dank.3-MMC is ook helemaal niet zo bijzonder. Ik denk dat je het goed hebt begrepen.
Het is meer dat 3-MMC op dit moment een van de minst shitty research chemical stimulanten is die nog is overgebleven. 4-MMC was een stuk lekkerder inderdaad, maar heel erg more-ish. Dus het is de hele tijd meer, meer, meer.
Is ook maar een mening he,3-MMC is ook helemaal niet zo bijzonder. Ik denk dat je het goed hebt begrepen.
Het is meer dat 3-MMC op dit moment een van de minst shitty research chemical stimulanten is die nog is overgebleven. 4-MMC was een stuk lekkerder inderdaad, maar heel erg more-ish. Dus het is de hele tijd meer, meer, meer.
Lekker bij de klassieke middelen blijven dus. Die zijn een stuk beter.
In deze review lees ik dat 3-MMC al snel wordt afgebroken tot andere stoffen in het lichaam. Maar wat de bindingsaffiniteit is van die stoffen op bepaalde receptoren, dat weten we niet. Er zijn ook verder geen menselijke in vivo tests gedaan. Dus over wat het precies allemaal doet in je lichaam, daarover tasten we nogal in het duister..3-mmc verhoogt de hoeveelheid beschikbare noradrenaline en dopamine in het zenuwstelsel. Daarnaast heeft het ook een klein effect op de serotonine. De serotonine die wordt aangesproken is minder hoog dan wanneer je XTC neemt. Er wordt echter wel gebruik van gemaakt.6 mei 2020
www.drugsinfoteam.nl › 3-mm...
3-mmc serotonine - drugsinfoteam.nl
Uiteraard draait het net om waar je naar op zoek bent. Sommigen vinden het fijn dat je van 3-MMC niet zo zienderogen onder invloed raakt. Het is maar net welke maatstaf je gebruikt inderdaad. 'You can't judge a Fish by it's ability to climb a tree'Is ook maar een mening he,
Mijn favo chems zijn de pyro's en tja die vinden andere weer helemaal niks, ik vind 3-mmc echt niet een van de betere van het moment.
Denk dat een hoop mensen gek zijn op stims met serotonine actie, kijk naar 4-fmp die was op het einde ook mega geworden onder de algemene gebruiker. Persoonlijk vind ik serotonine actie juist helemaal niks geef mij dan maar mdma. Extreme dopamine rush is meer mijn ding, maar dat is veel meer niche volgensmij.Uiteraard draait het net om waar je naar op zoek bent. Sommigen vinden het fijn dat je van 3-MMC niet zo zienderogen onder invloed raakt. Het is maar net welke maatstaf je gebruikt inderdaad. 'You can't judge a Fish by it's ability to climb a tree'
Maar over het algemeen is er wel een reden waarom de klassieke middelen zo populair zijn geworden en de andere middel niet zo. Ja, die andere middelen kunnen voor een niche-markt wel wat voordelen bieden. Maar meestal hebben ze ook een hoop nadelen die je dan maar voor lief moet nemen.
Mijn ervaring;
3-MMC vind ik heel erg op pep lijken. Het voelt alleen een stuk “milder”, wat minder dwangmatig. Je bent gewoon continu op een bepaald level zonder ups en downs en je kan zo lang doorgaan als je wilt. De kater vind ik van alle drugs ook het minst groot. Bovendien is het zeer goedkoop en je hoeft er geen dealer voor te bellen.
Enige downside voor mij is dat een erectie vrijwel onmogelijk is!! Dit heb ik met geen enkele andere drug.
Tja, ieder lichaam is anders. Ik heb bijvoorbeeld niks met coke, enkel hartkloppingen, paranoia en een vreselijke kater/dip zodra het op is. 😉Grappig om te zien hoe iedereen het ervaart 😂 ik vind het echt totaal niet op pep lijken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."