#1
Kan je serotonine weer helemaal aanvullen, of dat niet?
Voor dat ik af en aan 1 jaar flink aan de 3mmc zat was ik ieder weekend cocktails van mdma en alle andere zooi waar ik aan kon komen naar binnen aan het werken. Dit verspreid over een periode van 4 jaar... zoals het ooit was gaat het nooit meer worden vrees ik.Als de receptoren niet beschadigd zijn.
![]()
David raakte in korte tijd verslaafd aan 3-MMC: 'Ik nam bewust een overdosis'
Er moet een landelijk verbod komen op de designerdrug 3-MMC. Daarvoor pleit het CDA in Winterswijk. De drug, ook wel Poes genoemd, staat nog niet in de Opiumwet en is daarom nog legaal verkrijgbaar.www.rtlnieuws.nl
Ik ben geen kenner. (Gelukkig.) Maar ik weet dat methamfetamine wel op serotonine werkt. De serotonine-affiniteit is bij meth ook wel een stukje hoger dan bij amfetamine. Daarom o.a. staat het ook als euforischer bekend. Alsnog is het effect op serotonine niet erg hoog (veel minder dan bij MDMA) maar het is er wel. Dat dacht ik toch.Ik dacht meth.
*Edit : De kenners zullen wel nog reageren.
'Overdosis' is gewoon een containerbegrip wat journalisten gebruiken als smaakmaker voor hun verhaaltjes. Wat er precies in dat aroma zit; dat weten ze niet en dat boeit ze ook niet. Zolang het maar lekker klinkt/smaakt en zo lang maar zoveel mogelijk mensen het willen eten. Ongeacht of het gezond voor je is of niet.Hoeveel had hij genomen als overdosis dan?
Ik vind het niet, of ik kijk erover.
Ga er maar niet vanuit zou ik zeggen. Je gaat ook nooit meer kunnen genieten van een sero slurper als ervoor. Dus je kan ze het beste van je lijstje schrappen heb ik ook gedaan.Voor dat ik af en aan 1 jaar flink aan de 3mmc zat was ik ieder weekend cocktails van mdma en alle andere zooi waar ik aan kon komen naar binnen aan het werken. Dit verspreid over een periode van 4 jaar... zoals het ooit was gaat het nooit meer worden vrees ik.
Maar alles is beter dan dit dus doorzetten maar.
Gek he. Ik ben ook nooit over de 2 gram gegaan en als er sprake was van dagenlang gebruik was dat miniem een lijntje om de zoveel uur. Niet die rush najagen maar eerder comfortabel af en toe een snuifje. De neveneffecten worden enkel maar erger hoe meer je snuif op kortere tijd.
Idk ken mensen die zijn er helemaal in doorgeslagen maatje van me is nu gestopt maar hij snoof ook gwn zo 1,5gram weg op een avondIk kan het ook niet. Met 1 gr doe ik alleen 24u als ik binge. Ik lees overal verhalen van mensen die 4u doen met 1 gram....Hoe dan? 😅
Heftig. Dit verhaal doet mij denken aan die gast Boaz van verdoofd. Die is er ook heel erg aan toe.Mijn ervaring ermee is dit; Het begon met af en toen 500mg op een dag, toen een paar gram, toen 5 gram binges, toen steeds 10 gram zakjes besteld, ik nam om het 1,5 uur/2 uur een flinke lading in. In capsules, soms ook snuiven, eerst woog ik dat nog wel af.
ik werd steeds lomper en lomper steeds geobserdeerder met die rush en het gebruik in algemeen dat ik op een regelmatige basis nachten op bleef, bleef steeds crashen na de piek van 1,5 uur (probeerde toch de kick terug te krijgen die ik vroeger ervan kreeg) Ik vond het crashen zo enorm erg worden dat ik er mee ben gekapt, ik was er geestelijk helemaal hooked aan en het sloopt je vrij snel.
Maar elke keer dat ik het weer 'een keer' gebruikte werd het een enorme binge van ongecontroleerde doseringen, nachten doortrekken alleen en vaak ook met m'n buurman die dan mee deed.
Op een bepaald punt was ik zover dat ik elke keer dat ik het weer gebruikte een dag, in de avond krijg ik suicidale crash ik was zo gesloopt dat ik liever dood was dan weer zo'n psychische breakdown te doorstaan.
Ik heb het sinds dien niet meer besteld en ga het ook nooit meer doen, ik kan er niet meer tegen, na anderhalf week gebruik was ik 10 kilo afgevallen (niet overdreven.)
Srry msschn wat late reactie, maar ben hier nieuw en ben het hier wat aan het afschuimen. Zelf geen ervaring met 3mmc (heb het hier wel liggen in pilvorm 150mg), maar jouw ervaring 3mmc vs 4mmc, heb ik met 4-fa. 4-fma zou de opvolger moeten zijn. Het is lekker, daar niet van, maar komt op alle vlakken te kort tov 4-fa.Niks. Nada. Noppes.
Ik ben een verwend kind dat 4mmc heeft leren kennen lang voor 3mmc. En het spijtige daaraan is dat 3mmc mij nooit heeft en zal kunnen bekoren.
Grootste oorzaak is voor mij persoonlijk dat 3mmc alles net niet is. Niet euforisch zoals 4mmc. Niet zo lustopwekkend als 4mmc. Niet zo energiek als 4mmc.
Maar, dit is mijn persoonlijke ervaring. En als ik 3mmc loskoppel van de herinneringen van 4mmc, dan zeg ik dat 3mmc leuk is voor eens een avondje op zijn weg. Wel mondt dat avondje altijd uit in een binge sessie vanwege het craving gehalte.
Het is de rush, lijkt voor mij wel een crack rush met veel bijwerkingen, dus neem t nooit meer. Rush werd met t uur zwakker wel. Lijkt alsof je na 1 dosis je sero wel op hebt en je daarna je receptoren kapot aan het maken bent. Mja ging door tot op was maar koop t nooit meer.Ik ben even benieuwd wat er nou zo fantastisch is aan 3-MMC. Ik zie dat half DF zich een hartvernauwing snuift aan dat spul, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het zo bijzonder is. Sidenote is dat ik ook nooit 4-MMC heb gehad, wat mij wel meer aantrekt, maar ook weer een beetje afgunstig maakt door de dwangmatigheid daarvan.
Zelf ben ik nog wat meer van de oude garde: speed, coke, XTC, 2C-B, wiet enzovoorts. Ik heb wel al jaren en paar gram 3-MMC liggen, maar het trekt me gewoon niet. En het is niet persé angst om verslaafd te raken, want ik sta bijvoorbeeld best open voor RC's. Denk aan de diverse benzo's, maar ook 4F-MPH en 3-FA.
Dus, naast alle zwartgallige verslavingsverhalen, hoor ik graag jullie fantastische 3-MMC-ervaringen, om wellicht daarna mijn eigen 3-MMC-paard van stal te halen!
Volgens mij was LSD, samen met 18 andere psychedelica zoals DMT en DOM, de eerste research chemical(s) die in Nederland verboden werden.Het gaat als eerste rc straks, verboden worden.
Daarna worden er stoffen in bepaalde groepen verboden worden, maar dit duurt ietsje langer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."