Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is dat nou met die 3-MMC?

Wat is dat nou met die 3-MMC?

128 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan je serotonine weer helemaal aanvullen, of dat niet?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als de receptoren niet beschadigd zijn.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Piemeltje piemeltje aan de wand wie heeft de beschadigte serotonine receptoren van het land?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nope werkt niet...
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMAZING
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Als de receptoren niet beschadigd zijn.
Klik om te vergroten...
Voor dat ik af en aan 1 jaar flink aan de 3mmc zat was ik ieder weekend cocktails van mdma en alle andere zooi waar ik aan kon komen naar binnen aan het werken. Dit verspreid over een periode van 4 jaar... zoals het ooit was gaat het nooit meer worden vrees ik.
Maar alles is beter dan dit dus doorzetten maar.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
www.rtlnieuws.nl

David raakte in korte tijd verslaafd aan 3-MMC: 'Ik nam bewust een overdosis'

Er moet een landelijk verbod komen op de designerdrug 3-MMC. Daarvoor pleit het CDA in Winterswijk. De drug, ook wel Poes genoemd, staat nog niet in de Opiumwet en is daarom nog legaal verkrijgbaar.
www.rtlnieuws.nl www.rtlnieuws.nl
Klik om te vergroten...

En hiermee begint de rampspoed!
Namelijk een totaal verbod op alle " designer drugs "!
Nu krijgt kale kop grappie alsnog een zaak uiterst gemakkelijk door de kamers heen.
Hoe ontstellend DOM, STUPIDE kan je zijn, om nu juist in deze fase van een mogelijk allesomvattend verbod op " designerdrugs" 3 mmc te gaan verkopen die niet deugt??!
Vergiftigde 3 mmc, dus?
Dit is de methode om dat verbod zo vlot mogelijk erdoor te krijgen!
Als je als verkoper dit niet snapt, stop dan direct met de verkoop!
Je verziekt het voor iedereen zo!
Sukkels..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Ik dacht meth.

*Edit : De kenners zullen wel nog reageren.
Klik om te vergroten...
Ik ben geen kenner. (Gelukkig.) Maar ik weet dat methamfetamine wel op serotonine werkt. De serotonine-affiniteit is bij meth ook wel een stukje hoger dan bij amfetamine. Daarom o.a. staat het ook als euforischer bekend. Alsnog is het effect op serotonine niet erg hoog (veel minder dan bij MDMA) maar het is er wel. Dat dacht ik toch.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Hoeveel had hij genomen als overdosis dan?
Ik vind het niet, of ik kijk erover.
Klik om te vergroten...
'Overdosis' is gewoon een containerbegrip wat journalisten gebruiken als smaakmaker voor hun verhaaltjes. Wat er precies in dat aroma zit; dat weten ze niet en dat boeit ze ook niet. Zolang het maar lekker klinkt/smaakt en zo lang maar zoveel mogelijk mensen het willen eten. Ongeacht of het gezond voor je is of niet.

Je zult dit wel vaker zien dat er met een enorme stelligheid iets beweerd wordt in het dagelijks nieuws wat gewoonweg niet bekend kán zijn. Dat is bijvoorbeeld ook het geval bij inbeslagnames van drugs. Dan weet de politie nog dezelfde dag te vertellen dat het gaat om heroïne of cocaïne ofzo. Maar het duurt twee weken voordat de onderzoeksresultaten van het NFI binnen zijn. Ra, ra hoe kan dat toch....

Er wordt ons gewoon enorm veel dagelijkse rommel verkocht met maar één doel: je laten klikken. En als die klik binnen is dan is succes behaald en maakt niet meer uit of het nou klopte wat er allemaal stond en wat het effect is van de misinformatie. De klik definieert succes.

Nou wil ik niet op Trumpiaanse wijze alle nieuwsmedia als 'fake news' bestempelen. Want dat is weer het andere uiterste. Maar alsjeblieft negeer dat dagelijkse nieuws gewoon een beetje en focus je meer op de serieuze nieuwsmedia die achtergrond- en onderzoeksverhalen. Voorbeelden zijn De Correspondent, De Groene Amsterdammer, Vrij Nederland en Follow the Money.

Zie bijvoorbeeld dit prachtige stuk van FTM over de bullshit die Pieter Tops en Jan Tromp het afgelopen decennium de dagelijkse actualiteiten in hebben geslingerd, wat door journalisten werd geslikt als zoete koek want het klonk wel lekker sappig.
www.ftm.nl

Invloedrijke auteurs zaaien (opnieuw) paniek over drugscriminaliteit

Pieter Tops en Jan Tromp hebben een nieuw boek: Nederland Drugsland. Het is beter dan De achterkant van Amsterdam, met wat goede analyses en een pleidooi voor de legalisering van drugs. Helaas herhalen de auteurs het sprookje dat je kunt witwassen bij een bitcoin-terminal op Schiphol. Ze beweren...
www.ftm.nl www.ftm.nl
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
straatpiraat zei:
Voor dat ik af en aan 1 jaar flink aan de 3mmc zat was ik ieder weekend cocktails van mdma en alle andere zooi waar ik aan kon komen naar binnen aan het werken. Dit verspreid over een periode van 4 jaar... zoals het ooit was gaat het nooit meer worden vrees ik.
Maar alles is beter dan dit dus doorzetten maar.
Klik om te vergroten...
Ga er maar niet vanuit zou ik zeggen. Je gaat ook nooit meer kunnen genieten van een sero slurper als ervoor. Dus je kan ze het beste van je lijstje schrappen heb ik ook gedaan.
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heel apart dat het zo verschillend ervaren wordt. Ik was zelf verbaasd over de effecten ervan. Ik zou het toch met speed vergelijken. Soms iets vager, maar kan doordat ik escitalopram slik. Geen goede combi ben ik achter gekomen.

Het gevaar van 3mmc is dat je door de goede effecten snel meer en steeds vaker gaat gebruiken. Ik vond het heel herkenbaar met mijn periode waarin ik elke dag speed gebruikte. Gelukkig nu de signalen herkent, maar een middel om niet te onderschatten.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
🐺PsyTekz zei:
Gek he. Ik ben ook nooit over de 2 gram gegaan en als er sprake was van dagenlang gebruik was dat miniem een lijntje om de zoveel uur. Niet die rush najagen maar eerder comfortabel af en toe een snuifje. De neveneffecten worden enkel maar erger hoe meer je snuif op kortere tijd.
Klik om te vergroten...

Ik kan het ook niet. Met 1 gr doe ik alleen 24u als ik binge. Ik lees overal verhalen van mensen die 4u doen met 1 gram....Hoe dan? 😅
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Ik kan het ook niet. Met 1 gr doe ik alleen 24u als ik binge. Ik lees overal verhalen van mensen die 4u doen met 1 gram....Hoe dan? 😅
Klik om te vergroten...
Idk ken mensen die zijn er helemaal in doorgeslagen maatje van me is nu gestopt maar hij snoof ook gwn zo 1,5gram weg op een avond
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#14
Practuna zei:
Mijn ervaring ermee is dit; Het begon met af en toen 500mg op een dag, toen een paar gram, toen 5 gram binges, toen steeds 10 gram zakjes besteld, ik nam om het 1,5 uur/2 uur een flinke lading in. In capsules, soms ook snuiven, eerst woog ik dat nog wel af.

ik werd steeds lomper en lomper steeds geobserdeerder met die rush en het gebruik in algemeen dat ik op een regelmatige basis nachten op bleef, bleef steeds crashen na de piek van 1,5 uur (probeerde toch de kick terug te krijgen die ik vroeger ervan kreeg) Ik vond het crashen zo enorm erg worden dat ik er mee ben gekapt, ik was er geestelijk helemaal hooked aan en het sloopt je vrij snel.

Maar elke keer dat ik het weer 'een keer' gebruikte werd het een enorme binge van ongecontroleerde doseringen, nachten doortrekken alleen en vaak ook met m'n buurman die dan mee deed.
Op een bepaald punt was ik zover dat ik elke keer dat ik het weer gebruikte een dag, in de avond krijg ik suicidale crash ik was zo gesloopt dat ik liever dood was dan weer zo'n psychische breakdown te doorstaan.

Ik heb het sinds dien niet meer besteld en ga het ook nooit meer doen, ik kan er niet meer tegen, na anderhalf week gebruik was ik 10 kilo afgevallen (niet overdreven.)
Klik om te vergroten...
Heftig. Dit verhaal doet mij denken aan die gast Boaz van verdoofd. Die is er ook heel erg aan toe.
boaz verdoofd - بحث Google

Ja het kan echt heel erg uit de hand lopen... Dagen gebruiken zonder slaap.. thuis .. op school.. overal .. met alle gevolgen van dien..
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Niks. Nada. Noppes.
Ik ben een verwend kind dat 4mmc heeft leren kennen lang voor 3mmc. En het spijtige daaraan is dat 3mmc mij nooit heeft en zal kunnen bekoren.

Grootste oorzaak is voor mij persoonlijk dat 3mmc alles net niet is. Niet euforisch zoals 4mmc. Niet zo lustopwekkend als 4mmc. Niet zo energiek als 4mmc.

Maar, dit is mijn persoonlijke ervaring. En als ik 3mmc loskoppel van de herinneringen van 4mmc, dan zeg ik dat 3mmc leuk is voor eens een avondje op zijn weg. Wel mondt dat avondje altijd uit in een binge sessie vanwege het craving gehalte.
Klik om te vergroten...
Srry msschn wat late reactie, maar ben hier nieuw en ben het hier wat aan het afschuimen. Zelf geen ervaring met 3mmc (heb het hier wel liggen in pilvorm 150mg), maar jouw ervaring 3mmc vs 4mmc, heb ik met 4-fa. 4-fma zou de opvolger moeten zijn. Het is lekker, daar niet van, maar komt op alle vlakken te kort tov 4-fa.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#16
John Trap zei:
Ik ben even benieuwd wat er nou zo fantastisch is aan 3-MMC. Ik zie dat half DF zich een hartvernauwing snuift aan dat spul, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het zo bijzonder is. Sidenote is dat ik ook nooit 4-MMC heb gehad, wat mij wel meer aantrekt, maar ook weer een beetje afgunstig maakt door de dwangmatigheid daarvan.

Zelf ben ik nog wat meer van de oude garde: speed, coke, XTC, 2C-B, wiet enzovoorts. Ik heb wel al jaren en paar gram 3-MMC liggen, maar het trekt me gewoon niet. En het is niet persé angst om verslaafd te raken, want ik sta bijvoorbeeld best open voor RC's. Denk aan de diverse benzo's, maar ook 4F-MPH en 3-FA.

Dus, naast alle zwartgallige verslavingsverhalen, hoor ik graag jullie fantastische 3-MMC-ervaringen, om wellicht daarna mijn eigen 3-MMC-paard van stal te halen!
Klik om te vergroten...
Het is de rush, lijkt voor mij wel een crack rush met veel bijwerkingen, dus neem t nooit meer. Rush werd met t uur zwakker wel. Lijkt alsof je na 1 dosis je sero wel op hebt en je daarna je receptoren kapot aan het maken bent. Mja ging door tot op was maar koop t nooit meer.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik lees mijn stukje hier even terug en kijk naar de datum
Kort na dit schrijven liep mijn 3-mmc gebruik nogal uit de hand helaas
Ik heb overwogen om t maar gewoon weg te gooien maar ik heb mijn voorraad RC ver weg gestopt in de kast.
Voorlopig raak ik t niet meer aan, lukt nu al paar dagen gelukkig.

Ik ga me nu verdiepen in de meer ‘natuurlijke’ middelen zoals; truffels, wiet, blauwe Lotus, kratom, kanna etc
Dit soort dingen lijkt mijn lichaam en hypergevoelige systeem beter te vallen zeg maar 👍

😀👍
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Het gaat als eerste rc straks, verboden worden.
Daarna worden er stoffen in bepaalde groepen verboden worden, maar dit duurt ietsje langer.
Klik om te vergroten...
Volgens mij was LSD, samen met 18 andere psychedelica zoals DMT en DOM, de eerste research chemical(s) die in Nederland verboden werden.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb dit nagezocht, en....je hebt gelijk.
De rc's die je noemt waren eerder, veel eerder al, tot verboden stoffen verklaard.
Dus mijn post klopt niet vwb 3 mmc, ik had dit in een andere context moeten vormgeven.
En wel deze :
Van de in de nabije toekomst verboden rc's, is 3 mmc zeer waarschijnlijk de eerste.
Er is teveel heisa over...

Daarna worden in groepen de meeste andere aangepakt.

Waarvan akte.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is behoorlijk euforisch, geeft een rush, je kan heel lang herdoseren en het is goedkoop.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."