Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is dat nou met die 3-MMC?

Wat is dat nou met die 3-MMC?

128 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Niks. Nada. Noppes.
Ik ben een verwend kind dat 4mmc heeft leren kennen lang voor 3mmc. En het spijtige daaraan is dat 3mmc mij nooit heeft en zal kunnen bekoren.

Grootste oorzaak is voor mij persoonlijk dat 3mmc alles net niet is. Niet euforisch zoals 4mmc. Niet zo lustopwekkend als 4mmc. Niet zo energiek als 4mmc.
Klik om te vergroten...
3mmc is een zwak aftreksel van 4mmc lol.
Snap het ook niet.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
KlaasVaak zei:
Apart dat jij speed zo euforisch vindt. Heb dat niet zo. Vooral energie.
Klik om te vergroten...
In het begin had ik nog wel pep rillingen en kriebels maar dat was zo voorbij.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
3 mmc.
1 x enkele malen geprobeerd, en ik kan de maker van dat spul wel vermoorden.
De dip die ik ervan kreeg was er een van meerdere dagen.
Maar, eerlijk is eerlijk, ikzelf had in deze zaak een eigen aandeel.
Te vaak in 3 dagen bijgenomen doet uiteraard geen goed....maar ik was wel voorgoed genezen van dit rc...
En over pep puur sang?
Leuk om dan eens een schaakmaraton mee te gaan doen...
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#4
KlaasVaak zei:
Zit er een beetje tussenin, vond het top voor festivals. Energiek zonder dat je meteen helemaal uit je reet bent.
Klik om te vergroten...
Ook wel grote fan van 4fa, eigenlijk is dit bijna perfecte stofje in wat ik van een upper wil + dat de dagen erna bijlange niet zo'n down teweeg brengt als mdma/X. Veel beter stuurbaar, energy boost die kan tellen en toch ook voldoende euforisch. Mdma is echt het moment super vet en dan echt eindbaas, maar de down maakt me té brak...pep ben ik té stuiterbal en mis ik hetm warm en euforisch gevoel...4fa pakt het beste vd 2 in een mildere vorm, lijkt mn lichaam ook pak minder re belasten.
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#5
3mmc nog niet geprobeerd...maar als ik het her en der lees, is het eerder een vrij braaf en mild stofje...van 5 nr 7/10 op de moodscale...srry als ik 4fa of mdma neem wordt een rotdag die rond of onder 0 zit, ge-upscaled nr dikke 10...dan lijkt 3mmc niet iets dat me warm maakt...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gek he. Ik ben ook nooit over de 2 gram gegaan en als er sprake was van dagenlang gebruik was dat miniem een lijntje om de zoveel uur. Niet die rush najagen maar eerder comfortabel af en toe een snuifje. De neveneffecten worden enkel maar erger hoe meer je snuif op kortere tijd.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op de moodscale wel.
Op de energyscale van een 3 een 7op 10
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
🐺PsyTekz zei:
Gek he. Ik ben ook nooit over de 2 gram gegaan en als er sprake was van dagenlang gebruik was dat miniem een lijntje om de zoveel uur. Niet die rush najagen maar eerder comfortabel af en toe een snuifje. De neveneffecten worden enkel maar erger hoe meer je snuif op kortere tijd.
Klik om te vergroten...

Ik kan het ook niet. Met 1 gr doe ik alleen 24u als ik binge. Ik lees overal verhalen van mensen die 4u doen met 1 gram....Hoe dan? 😅
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Ik kan het ook niet. Met 1 gr doe ik alleen 24u als ik binge. Ik lees overal verhalen van mensen die 4u doen met 1 gram....Hoe dan? 😅
Klik om te vergroten...
Idk ken mensen die zijn er helemaal in doorgeslagen maatje van me is nu gestopt maar hij snoof ook gwn zo 1,5gram weg op een avond
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#10
Practuna zei:
Mijn ervaring ermee is dit; Het begon met af en toen 500mg op een dag, toen een paar gram, toen 5 gram binges, toen steeds 10 gram zakjes besteld, ik nam om het 1,5 uur/2 uur een flinke lading in. In capsules, soms ook snuiven, eerst woog ik dat nog wel af.

ik werd steeds lomper en lomper steeds geobserdeerder met die rush en het gebruik in algemeen dat ik op een regelmatige basis nachten op bleef, bleef steeds crashen na de piek van 1,5 uur (probeerde toch de kick terug te krijgen die ik vroeger ervan kreeg) Ik vond het crashen zo enorm erg worden dat ik er mee ben gekapt, ik was er geestelijk helemaal hooked aan en het sloopt je vrij snel.

Maar elke keer dat ik het weer 'een keer' gebruikte werd het een enorme binge van ongecontroleerde doseringen, nachten doortrekken alleen en vaak ook met m'n buurman die dan mee deed.
Op een bepaald punt was ik zover dat ik elke keer dat ik het weer gebruikte een dag, in de avond krijg ik suicidale crash ik was zo gesloopt dat ik liever dood was dan weer zo'n psychische breakdown te doorstaan.

Ik heb het sinds dien niet meer besteld en ga het ook nooit meer doen, ik kan er niet meer tegen, na anderhalf week gebruik was ik 10 kilo afgevallen (niet overdreven.)
Klik om te vergroten...
Heftig. Dit verhaal doet mij denken aan die gast Boaz van verdoofd. Die is er ook heel erg aan toe.
boaz verdoofd - بحث Google

Ja het kan echt heel erg uit de hand lopen... Dagen gebruiken zonder slaap.. thuis .. op school.. overal .. met alle gevolgen van dien..
C
CervenezvireLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Apotheker zei:
Nope, ik ben nog nooit para geworden van de 3-mmc, komt ook doordat het zich eerder omzet in een soort afterglow. Het is niet zoals coke dat je super hard up en down gaat. Het is echt een mix tussen de rush van coke en de mellowness van mdma.
Klik om te vergroten...
Perfect verwoord!
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heerlijk spul die 3 mmc! Interessant dat het voor iedereen anders uitpakt. Ik kan er tot nu toe goed mee omgaan, bij pellets bijna geen craving bij snuiven iets meer. Nog niet meer gebruikt dan 1,5 pellet van 150 Mg tegelijk. Bijpakken leek minder effect te hebben dus wat heeft dat voor zin. Lijntje op de gok gesnoven ( 50 Mg maybe) daar ging ik bijna van ondersteboven dus....
Mijn neus vond het niet zo leuk en paar dagen later nog bloederig snot dus dat laat we voortaan maar 😖

Anyway als mensen dit klein spul vinden in vergelijking met de ‘echte drugs’ MAN HOE FUCKING STERK IS DAT WEL DAN! 🤪

Ik was altijd al een gevoelige jongen 😂
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Knuffelpanda zei:
Heerlijk spul die 3 mmc! Interessant dat het voor iedereen anders uitpakt. Ik kan er tot nu toe goed mee omgaan, bij pellets bijna geen craving bij snuiven iets meer. Nog niet meer gebruikt dan 1,5 pellet van 150 Mg tegelijk. Bijpakken leek minder effect te hebben dus wat heeft dat voor zin. Lijntje op de gok gesnoven ( 50 Mg maybe) daar ging ik bijna van ondersteboven dus....
Mijn neus vond het niet zo leuk en paar dagen later nog bloederig snot dus dat laat we voortaan maar 😖

Anyway als mensen dit klein spul vinden in vergelijking met de ‘echte drugs’ MAN HOE FUCKING STERK IS DAT WEL DAN! 🤪

Ik was altijd al een gevoelige jongen 😂
Klik om te vergroten...
Is meer dat 3-mmc slap is in elk effect los gezien, het is van alles wat maar dan vrij slapjes.

Speed is veel energieker
Coke is veel zelfverzekerder
Mdma is vele malen euforischer
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Niks. Nada. Noppes.
Ik ben een verwend kind dat 4mmc heeft leren kennen lang voor 3mmc. En het spijtige daaraan is dat 3mmc mij nooit heeft en zal kunnen bekoren.

Grootste oorzaak is voor mij persoonlijk dat 3mmc alles net niet is. Niet euforisch zoals 4mmc. Niet zo lustopwekkend als 4mmc. Niet zo energiek als 4mmc.

Maar, dit is mijn persoonlijke ervaring. En als ik 3mmc loskoppel van de herinneringen van 4mmc, dan zeg ik dat 3mmc leuk is voor eens een avondje op zijn weg. Wel mondt dat avondje altijd uit in een binge sessie vanwege het craving gehalte.
Klik om te vergroten...
Srry msschn wat late reactie, maar ben hier nieuw en ben het hier wat aan het afschuimen. Zelf geen ervaring met 3mmc (heb het hier wel liggen in pilvorm 150mg), maar jouw ervaring 3mmc vs 4mmc, heb ik met 4-fa. 4-fma zou de opvolger moeten zijn. Het is lekker, daar niet van, maar komt op alle vlakken te kort tov 4-fa.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#15
John Trap zei:
Ik ben even benieuwd wat er nou zo fantastisch is aan 3-MMC. Ik zie dat half DF zich een hartvernauwing snuift aan dat spul, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het zo bijzonder is. Sidenote is dat ik ook nooit 4-MMC heb gehad, wat mij wel meer aantrekt, maar ook weer een beetje afgunstig maakt door de dwangmatigheid daarvan.

Zelf ben ik nog wat meer van de oude garde: speed, coke, XTC, 2C-B, wiet enzovoorts. Ik heb wel al jaren en paar gram 3-MMC liggen, maar het trekt me gewoon niet. En het is niet persé angst om verslaafd te raken, want ik sta bijvoorbeeld best open voor RC's. Denk aan de diverse benzo's, maar ook 4F-MPH en 3-FA.

Dus, naast alle zwartgallige verslavingsverhalen, hoor ik graag jullie fantastische 3-MMC-ervaringen, om wellicht daarna mijn eigen 3-MMC-paard van stal te halen!
Klik om te vergroten...
Het is de rush, lijkt voor mij wel een crack rush met veel bijwerkingen, dus neem t nooit meer. Rush werd met t uur zwakker wel. Lijkt alsof je na 1 dosis je sero wel op hebt en je daarna je receptoren kapot aan het maken bent. Mja ging door tot op was maar koop t nooit meer.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb één keer een gram laten komen.
Meer dan de helft is uitgestrooid op een grasveld, wat een zooi is dit....De afterdip vergeet ik nooit meer!
Net zoals BKEPDB.
Sjeezes wat sta je strak van deze rc..
Het valt me wel op dat er de laatste maanden nooit over die bk geschreven wordt.
C
CheezyDLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
3-MMC is ook helemaal niet zo bijzonder. Ik denk dat je het goed hebt begrepen.
Het is meer dat 3-MMC op dit moment een van de minst shitty research chemical stimulanten is die nog is overgebleven. 4-MMC was een stuk lekkerder inderdaad, maar heel erg more-ish. Dus het is de hele tijd meer, meer, meer.

Lekker bij de klassieke middelen blijven dus. Die zijn een stuk beter.
Klik om te vergroten...
Minst shitty? Mijn vriend heeft na een aantal keer (7x) 3mmc te hebben gedaan het fenomeen van Raynaud over gehouden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
CheezyD zei:
Minst shitty? Mijn vriend heeft na een aantal keer (7x) 3mmc te hebben gedaan het fenomeen van Raynaud over gehouden.
Klik om te vergroten...
Dat is niet mogelijk. Dan had die vriend al onderliggend Raynaud en is het zich gaan uitten door de 3mmc. Ik heb ook Raynaud en ben er voor onderzocht. Het is een erfelijke aandoening die +/- 25% van de Nederlandse bevolking in mindere of meerdere mate heeft. Roken, stims en andere drugs en stress verergeren het.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik lees mijn stukje hier even terug en kijk naar de datum
Kort na dit schrijven liep mijn 3-mmc gebruik nogal uit de hand helaas
Ik heb overwogen om t maar gewoon weg te gooien maar ik heb mijn voorraad RC ver weg gestopt in de kast.
Voorlopig raak ik t niet meer aan, lukt nu al paar dagen gelukkig.

Ik ga me nu verdiepen in de meer ‘natuurlijke’ middelen zoals; truffels, wiet, blauwe Lotus, kratom, kanna etc
Dit soort dingen lijkt mijn lichaam en hypergevoelige systeem beter te vallen zeg maar 👍

😀👍
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gooi die zooi toch weg.
Op enig zwak moment pak je het alsnog.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."