#1
Ot :
Nooit een te hoge bloeddruk noch hoge hartslag gehad op 3mmc eigenlijk.
Nooit een te hoge bloeddruk noch hoge hartslag gehad op 3mmc eigenlijk.
Ik snap dat het voor korte termijn is, maar voor vele om mij heen en helaas ook mijn eigen worsteling is het toch gauw vrijdag-zaterdag en soms zelfs tot zondag middag ritueel geworden om door te gaan aan de miauw. Dan zit je toch al gauw tussen de 104 en 156 dagen per jaar met een gigantisch hoge bloeddruk. Het lijkt me alles behalve bevorderlijk voor je hart, bloedvaten, organen en algemene gezondheid.op korte termijn een hoge bloeddruk hebben valt wel mee, pas als je op lange termijn een hoge bloeddruk hebt kan het schadelijk zijn. mijn bloeddruk was een keer gemeten niet schrikken over de 200. gewoonlijk zou je dan met spoed naar het ziekenhuis moeten, maar omdat ik verder nergens last van had geen hoofdpijn helemaal niks zeiden ze dat er niet zoveel haast was en ik de volgende dag pas naar de huisarts hoefde. en kun je nagaan dat ik deze hoge bloeddruk had zonder drugs of ietsdus op korte termijn zou 111/172 denk ik wel wat meevallen, maar als het altijd aan deze hoge kant is (dan bedoel ik dus als je geen drugs of iets gebruikt) zou ik wel even naar de huisarts.
Je valt in herhaling.Lekker die 3mmc he
Tja het leggen en het snuiven is leuk maar de reden dat ik de lijn neem is toch het effect.Je koopt dan ook geen 3mmc bij een dealer.
En omdat het niet bewezen is denk ik dat veel mensen (teveel" 3mmc gebruiken. Vooral het ontbreken van een kater nadien is de grootste valkuil aan 3mmc.
Ja en nee.
ja, mensen willen meer nemen ( en nemen ook meer dan ze oorspronkelijk wilden )
nee, je hebt mensen die op karakter na 1 bommetje kunnen stoppen met 3mmc
Maar dat is eng, maar ook best leuk. Ik geniet meer van het leggen en snuiven, dan van de drugs zelf.
zoveel te beter !
Ik zeg nergens dat ik niet geniet van de drugsTja het leggen en het snuiven is leuk maar de reden dat ik de lijn neem is toch het effect.
Anders kon ik net zo goed een paracetamol verstampen.
3mmc is leuk. Meer niet.En met pep heb ik ook wel eens langer doorgesnoven dan het plan was, maar ik kon wel tegen mezelf zeggen overmorgen moet ik werken nu is het klaar. Met 3mmc was die controle weg ik had bijna gelijk weer een gram gehaald wetende dat ik de volgende dag moest werken. Gelukkig kreeg ik ineens een besef momentje van dit is niet goed klaar nu.
Alleen ik schrok ervan dat ik bijna tegen beters weten in het had gedaan.
Nee joh. Een bovendruk van 200 - 220 is echt gevaarlijk. Als je gezond bent dan hoef je je daaronder niet zo'n zorgen te maken zolang je daaronder zit. Tenzij je chronisch zo'n hoge bloeddruk hebt, want dat is ongezond. Maar de waarde die jij noemt is vrij normaal bij gebruik van stimulerende middelen.Afgelopen weekend heb ik weer eens een gezellig nachtje gehad. Alcohol gedronken met anderhalf gram 3mmc erbij, slapen lukt helaas niet dus heb m door getrokken. Ik besloot richting het einde van de nacht eens mijn bloeddruk te meten. Ik weet dat de dosering niet aan de lage kant is, maar dat 3-mmc zorgt voor een bloeddruk van 111/172 is wel heel erg hoog. Mijn 2 vrienden zaten niet ver van dit getal af. Ik zocht de bloedwaarden op Google en kreeg te zien dat je eigenlijk per direct naar het ziekenhuis moet met zulke waarden. Weet iemand in hoeverre dit een gevaar kan opleveren?
3-mmc en hiervoor 4-mmc zijn in mijn omgeving 'het middeltje' overal waar je komt is het tegenwoordig. De tijd van pep, MDMA en cocaïne is voorbij. Tijdens het drinken van een paar drankjes komen er bij velen die ik ken al 2-4 gram per persoon aan te pas.
Ik denk dat vele nog nooit de bloeddruk hebben gemeten, maar indien het een gevaar kan zijn dan waarschuw ik mensen om me heen.
Afgelopen weekend heb ik weer eens een gezellig nachtje gehad. Alcohol gedronken met anderhalf gram 3mmc erbij, slapen lukt helaas niet dus heb m door getrokken. Ik besloot richting het einde van de nacht eens mijn bloeddruk te meten. Ik weet dat de dosering niet aan de lage kant is, maar dat 3-mmc zorgt voor een bloeddruk van 111/172 is wel heel erg hoog.
Afgelopen weekend heb ik weer eens een gezellig nachtje gehad. Alcohol gedronken met anderhalf gram 3mmc erbij, slapen lukt helaas niet dus heb m door getrokken. Ik besloot richting het einde van de nacht eens mijn bloeddruk te meten. Ik weet dat de dosering niet aan de lage kant is, maar dat 3-mmc zorgt voor een bloeddruk van 111/172 is wel heel erg hoog. Mijn 2 vrienden zaten niet ver van dit getal af. Ik zocht de bloedwaarden op Google en kreeg te zien dat je eigenlijk per direct naar het ziekenhuis moet met zulke waarden. Weet iemand in hoeverre dit een gevaar kan opleveren?
3-mmc en hiervoor 4-mmc zijn in mijn omgeving 'het middeltje' overal waar je komt is het tegenwoordig. De tijd van pep, MDMA en cocaïne is voorbij. Tijdens het drinken van een paar drankjes komen er bij velen die ik ken al 2-4 gram per persoon aan te pas.
Ik denk dat vele nog nooit de bloeddruk hebben gemeten, maar indien het een gevaar kan zijn dan waarschuw ik mensen om me
3mmc is een sterk stimulerend middel en vernauwd de bloedvaten.Afgelopen weekend heb ik weer eens een gezellig nachtje gehad. Alcohol gedronken met anderhalf gram 3mmc erbij, slapen lukt helaas niet dus heb m door getrokken. Ik besloot richting het einde van de nacht eens mijn bloeddruk te meten. Ik weet dat de dosering niet aan de lage kant is, maar dat 3-mmc zorgt voor een bloeddruk van 111/172 is wel heel erg hoog. Mijn 2 vrienden zaten niet ver van dit getal af. Ik zocht de bloedwaarden op Google en kreeg te zien dat je eigenlijk per direct naar het ziekenhuis moet met zulke waarden. Weet iemand in hoeverre dit een gevaar kan opleveren?
3-mmc en hiervoor 4-mmc zijn in mijn omgeving 'het middeltje' overal waar je komt is het tegenwoordig. De tijd van pep, MDMA en cocaïne is voorbij. Tijdens het drinken van een paar drankjes komen er bij velen die ik ken al 2-4 gram per persoon aan te pas.
Ik denk dat vele nog nooit de bloeddruk hebben gemeten, maar indien het een gevaar kan zijn dan waarschuw ik mensen om me heen.
Jo 4mmc-manJe valt in herhaling.
Vind je?Lekker die 3mmc he
Bijzonder! Ik heb van vrijwel alle stimulerende middelen al snel een hartslag van 120-160 😂Ot :
Nooit een te hoge bloeddruk noch hoge hartslag gehad op 3mmc eigenlijk.
Als je niks inhoudelijk te zeggen hebt, behalve “lekker he” Lijkt het me een beter advies te stoppen met reageren want het voegt niks toe voor TS en de rest.Lekker die 3mmc he
Mocht je ook stekende of scherpe hoofdpijn krijgen is het aan te raden een arts te raadplegen.
Laatste maal dat ik 4mmc deed was mijn gemiddelde hartslag 100 ofzo 😄Bijzonder! Ik heb van vrijwel alle stimulerende middelen al snel een hartslag van 120-160 😂
Ja, als ik het goed heb zeker in combinatie met duizelig worden etc is die scherpe pijn gevaarlijk. Maar te lang een hoge bloeddruk kan heel vervelende hoofdpijn geven. Nu wil ik niet perse zeggen dat het jouw bloeddruk was waardoor je pijn had hoor. Maar zeker iets om in de gaten te houden!Serieus?
Ik had dit voor vorig weekend. Had in totaal 250mg over een lijntje of 5. Niet overdreven veel maar voor nasaal zeker niet weinig. 5min na lijntje 4 kreeg ik stekende voorhoofdpijn die na even weer wegging. Dacht eerder neus wat zwaar te verduren Kreeg het ook extra heftig op gebied van hart kloppen en lichtjes wazig bij de opkomst van die lijn. Niet gedacht dat het sterk kwaad kon. Lijn 5 een tijdje later ging wel goed weg.
Al bij al vraag ik me toch ook af wat 3mmc zoal uitspookt met bloeddruk enzo. Dit is het enige spul waar ik in de opkom telkens opnieuw een stevige hartslag heb. Met xtc, pep, 4fa welke stim ooit uitgeprobeerd, heb ik dat totaal niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."