Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"KetaKech zei: MDMA voor het begin. Maar na 4 á 6 uur wordt je een zombie en kan niemand meer normaal praten. Daarom stem ik voor 3mmc. Klik om te vergroten... Hmm, Daar heb je wel een punt. Maar is het niet zo dat met meowmeow sommige mensen aggressief kunnen worden, of is dat niet zo. Ik heb t zelf nog niet vaak gebruikt."
"Sheaira zei: Ik zie geen pep staan dus dan kies ik voor MDMA. Klik om te vergroten... Ik houd wel van pep op feestjes maar sommige mensen worden echt irritant ervan."
"Pjotr777 zei: Staat er niet bij maar denk dat ik voor 6-apb ga. Kom je makkelijk het hele feest mee door, hoe lang het ook duurt (geen gedoe met bijnemen). En minder wazig dan mdma/xtc maar toch het entactogene/sociale. Klik om te vergroten... Ik werd anders van 6-apb behoorlijk wazig. Het is toch een beetje psychedelicer dan 5-mapb. Misschien was 200mg een te hoge dosis"
"Je kan h Flualhamdulillam zei: Hmmm dat is vervelend! Hier heb ik die ene keer geen last van gehad nog. Misselijkheid komt helaas bij best veel mensen voor tijdens (de come up van) een trip. Ooit gemberthee geprobeerd? Stofjes in gember zorgen ervoor dat de ‘misselijk-signaaltjes’ van je maag naar je brein sterk geremd worden. Waar ik altijd goed misselijk werd tijdens een truffel come up, heb ik nergens last van sinds ik gember thee drink tijdens het innemen. Works like a charm 😁 Klik om te vergroten... Of je neemt hooikoorts medicijnen (antihistamine) werkt altijd."
"Eik zei: Normaal gesproken MDMA... maar als je een bijzonder relaxte groep hebt zoals op Psy-Fi dan is gezamenlijk aan de LSD misschien nog wel toffer... Als mensen niet open staan voor andere drugs blijft alcohol ook altijd nog wel leuk voor een feestje... Klik om te vergroten... Tuurlijk maar ik heb onder mijn vrienden het taboe met mdma al gebroken. LSD lijkt me misschien wel wat heftig op een feest voor onervaren trippers."
"- Alcohol - Wiet - Nicotine - MDMA - MDA - Ketamine - Lachgas - Cocaine (67% snuif) - Amphetamine (speed) - Methamphetamine (crystal) - Dexamphetamine - Methylphenidaat - Codeine (pillen) - Lidocaine - Lean (Codeine + promethazine) - 2-CB - LSD - 1P-LSD - 5-MAPB - 6-APB - 3-MMC - PMMA (Dit was een ongeluk, uiteraard) - 5-MeO-MDMA Dit klinkt misschien als een waslijst, maar ik ben alleen aan MDMA/MDA geraakt geweest voor langere periode (2 jaar). Momenteel ben ik clean en dit wil ik graag zo houden. Ik houd nog altijd van MDMA / MDA, maar ben zelf gestopt en wil mijn hersenen 7 jaar de tijd geven te herstellen van mijn overmatig gebruik. Ik wil wel altijd tripsitten bij MDMA / MDA trips en de ervaring van anderen zo mooi mogelijk maken. Feestje met MDMA = 10000x socialer dan met alcohol."
"Koffie remt de heropname van adenosine en verminderd daardoor het beschermende effect dat deze antioxidant op je hersenen heeft. Wanneer je voor langere tijd koffie gebruikt in grote doseringen zullen de hersenen een aantal adenosine receptoren uitschakelen. Dit zou je kunnen zien als hersenschade, maar wanneer de caffeine consumptie word gestopt herstellen de hersenen weer. Het word door wetenschappers eerder gezien als een proces waarbij de hersenen balans zoeken dan hersenschade. Caffeine werkt bovendien ook positief op de hersenen, de verhoogde beschikbaarheid van dopamine in de hersenen zorgt zelfs op de langere termijn voor een verbeterde fijne motoriek. In ander onderzoek is gebleken dat specifiek koffie, met of zonder caffeine dat maakt niet uit, het ontstaan van levercirrhose / leverkanker tegengaat. Het is dus niet slecht om wat koffie te drinken, maar voor je hersenen is het beter om niet elke dag koffie te drinken zodat de balans in je hersenen niet word verstoord."
"Hansklok zei: Heb voor het eerst wat besteld bij een rc vendor. 2f-DCK HCI 2gr Norflurazepam 5mg pellets Fluetizolam 1mg pellets Als verassing heeft de vendor er een vloeistof bij gedaan genaamd ‘ Green mandala ‘ Verder staat erop 4-FMA + 2C-E + 1cP-lsd Iemand die hier ooit van heeft gehoord ? Klik om te vergroten... Jammer dat het allemaal in 1 flesje zit. 1cP-lsd alleen is al potent genoeg, laat staan ook nog 2C-E erbij. Ik zou t niet nemen"
"PsyTekz zei: Ben dus ook van deze mening. Volgens mij zijn de meeste RC's zelfs meer neurotoxisch dan het klassieke bekend spul. Bijna elke RC die ik al genomen heb heeft me op 1 of andere manier nevenwerkingen gegeven die ik met bv. pep, mdma, coke,... nooit had. Klik om te vergroten... Hangt echt van de vendor af heb ik na veel ervaring geleerd. Sommige leveren stoffen met een hoop zooi er nog in van het produceren, anderen lichten je op en je krijgt een andere stof dan je besteld had zonder dat je het merkt, maar er zijn ook vendors die altijd zuivere batches bestellen en dan is 5-mapb in mijn beleving veel schoner gevallen dan MDMA en 4-FMA ook ."
"transient zei: is dit voor jezelf of voor iedereen die aanwezig is? ik stem voor mdma Klik om te vergroten... Iedereen uiteraard"