#1
Ot :
Nooit een te hoge bloeddruk noch hoge hartslag gehad op 3mmc eigenlijk.
Nooit een te hoge bloeddruk noch hoge hartslag gehad op 3mmc eigenlijk.
uhhuu
Erg herkenbaar.3-mmc en hiervoor 4-mmc zijn in mijn omgeving 'het middeltje' overal waar je komt is het tegenwoordig. De tijd van pep, MDMA en cocaïne is voorbij. Tijdens het drinken van een paar drankjes komen er bij velen die ik ken al 2-4 gram per persoon aan te pas.
Erg herkenbaar.
In mijn omgeving zijn hoeveelheden tussen de 1 en 3 gram ook zeker niet iets om van op te kijken. Drie weken geleden zat ik met vrienden aan de 4-mmc en hadden we een heel lange maar chille nacht/ochtend en ik bedacht me op een gegeven moment dat iedereen door de rustige sfeer de indruk had dat we het rustig aan deden. Ik spreek niet voor de anderen, maar ik bedacht me even later wel dat ik net als jij ook gewoon anderhalve gram erdoorheen had gesnoven. Toen ik het er met een vriend over had, kwamen we tot de conclusie dat het eigenlijk nooit voorkomt als je miauw gebruikt dat je rustig aan doet. De werking is simpelweg precies gemaakt voor de hele nacht doorscheppen (in tegenstelling tot de meeste andere uppers waar matig gebruik veel meer voorkomt). Als ik me niet vergis wordt alles boven de 250mg (correct me if I'm wrong) als 'hoge dosering' beschouwd.
Het is dus eigenlijk heel logisch dat als je anderhalve gram op hebt dat je dan zo'n hoge hartslag hebt. Zelf heb ik weliswaar zelfs met zulke hoeveelheden maar heel af en toe een hartslag boven de 100 bpm, maar toch is het compleet logisch dat je hart zo op hol slaat.
Zoals jij ook al zegt, 3-MMC/4-MMC is echt overal en dat is denk ik helemaal niet gek. Het is net zo euforisch als XTC, maar minder 'aanwezig' door het oppeppende effect. Hoe geweldig de werking van miauw (4-MMC voor mij) ook is, af en toe vergeten veel mensen, en ik ook, toch dat het daarnaast ook op veel manieren heel slecht voor je is.
Mijn advies is dus niet zeker niet om per se minder te gebruiken omwille van je hartslag, maar houd wel in je achterhoofd dat dit spul waarschijnlijk veel slechter voor je is dan we met de huidige kennis ervan weten.
Hangt af van de hoeveelheid, en nog wat andere factoren.Niet perse voor de hartslag, maar voor zo'n hoge bloeddruk wel. Ik gebruik het eigenlijk ieder weekend 2 tot 3 dagen lang. Een gezellige avond gaat me zeker niet boven een een goede gezondheid, met name op latere leeftijd. Ik had er moeite mee om het niet te doen, maar nu ik dit heb gezien is er echt een switch omgegaan. Eens per maand geen probleem, dan valt het nog enigszins te verwaarlozen.
Dat is een ietwat verhoogde bloeddruk maakt niet echt schokkend bij gebruik van stimulanten. Wel geven stimulanten sowieso kans op acute hart- en vaatproblemen dus als je je zorgen maakt daarover dan kan je het beter niet gebruiken inderdaad.Ik weet dat de dosering niet aan de lage kant is, maar dat 3-mmc zorgt voor een bloeddruk van 111/172 is wel heel erg hoog.
Je koopt dan ook geen 3mmc bij een dealer.Hier in friesland is een gram 3mmc 3x zo duur als een gram pep.
En omdat het niet bewezen is denk ik dat veel mensen (teveel" 3mmc gebruiken. Vooral het ontbreken van een kater nadien is de grootste valkuil aan 3mmc.Tja vet eten is ook niet gezond roken en alcohol ook niet en toch doen we dat ook, de kunst is om het met mate te doen.
Ik denk (maar dit is speculatie) dat 3mmc schadelijker is.
Ja en nee.Jup en juist door de cravings raken mensen verslaaft.
Maar dat is eng, maar ook best leuk. Ik geniet meer van het leggen en snuiven, dan van de drugs zelf.Het enge eraan vond ik dat ik het idee van een punt in me neus stouwen belangerijker vond dan het effect.
zoveel te beter !Het effect boeide me (dag 2) niet meer alleen dat maar dat er een punt in me neus ging.
Drna nooit meer aangeraakt
ja, want coke en 3mmc kosten toevallig evenveel, leveren hetzelfde effect en zijn beide legaal.3mmc is gewoon troep. Neem lekker xtc of coke of speed en laat die 3m troep achterwegen
Pep is goedkoper dan 3mmc xtc ook en ik heb liever illegale drugs waarvan ik de langer termijn effecten weet dan een drug waarbij niemand weet wat het met je op lange termijn doet. En ik heb ergere verslavings verschijnselen met 3m ervaren (cravings) dan met welke (hard) drugs dan ook.ja, want coke en 3mmc kosten toevallig evenveel, leveren hetzelfde effect en zijn beide legaal.(s)
Wrong.Pep is goedkoper dan 3mmc xtc ook en ik heb liever illegale drugs waarvan ik de langer termijn effecten weet dan een drug waarbij niemand weet wat het met je op lange termijn doet. En ik heb ergere verslavings verschijnselen met 3m ervaren (cravings) dan met welke (hard) drugs dan ook.
Hier in friesland is een gram 3mmc 3x zo duur als een gram pep.Wrong.
3mmc is goedkoper dan pep. (100% sure)
Je hoeft geen dealer te ontmoeten, of je hoeft het darkweb niet op.
Van pep weet je wel wat het met je doet op de lange termijn, en toch blijf je gebruiken.?
Klopt.
Van de huidige Rc's zijn de cravings bij 3mmc by far the worst.
Tja het leggen en het snuiven is leuk maar de reden dat ik de lijn neem is toch het effect.Je koopt dan ook geen 3mmc bij een dealer.
En omdat het niet bewezen is denk ik dat veel mensen (teveel" 3mmc gebruiken. Vooral het ontbreken van een kater nadien is de grootste valkuil aan 3mmc.
Ja en nee.
ja, mensen willen meer nemen ( en nemen ook meer dan ze oorspronkelijk wilden )
nee, je hebt mensen die op karakter na 1 bommetje kunnen stoppen met 3mmc
Maar dat is eng, maar ook best leuk. Ik geniet meer van het leggen en snuiven, dan van de drugs zelf.
zoveel te beter !
Ik zeg nergens dat ik niet geniet van de drugsTja het leggen en het snuiven is leuk maar de reden dat ik de lijn neem is toch het effect.
Anders kon ik net zo goed een paracetamol verstampen.
3mmc is leuk. Meer niet.En met pep heb ik ook wel eens langer doorgesnoven dan het plan was, maar ik kon wel tegen mezelf zeggen overmorgen moet ik werken nu is het klaar. Met 3mmc was die controle weg ik had bijna gelijk weer een gram gehaald wetende dat ik de volgende dag moest werken. Gelukkig kreeg ik ineens een besef momentje van dit is niet goed klaar nu.
Alleen ik schrok ervan dat ik bijna tegen beters weten in het had gedaan.
Nee joh. Een bovendruk van 200 - 220 is echt gevaarlijk. Als je gezond bent dan hoef je je daaronder niet zo'n zorgen te maken zolang je daaronder zit. Tenzij je chronisch zo'n hoge bloeddruk hebt, want dat is ongezond. Maar de waarde die jij noemt is vrij normaal bij gebruik van stimulerende middelen.Afgelopen weekend heb ik weer eens een gezellig nachtje gehad. Alcohol gedronken met anderhalf gram 3mmc erbij, slapen lukt helaas niet dus heb m door getrokken. Ik besloot richting het einde van de nacht eens mijn bloeddruk te meten. Ik weet dat de dosering niet aan de lage kant is, maar dat 3-mmc zorgt voor een bloeddruk van 111/172 is wel heel erg hoog. Mijn 2 vrienden zaten niet ver van dit getal af. Ik zocht de bloedwaarden op Google en kreeg te zien dat je eigenlijk per direct naar het ziekenhuis moet met zulke waarden. Weet iemand in hoeverre dit een gevaar kan opleveren?
3-mmc en hiervoor 4-mmc zijn in mijn omgeving 'het middeltje' overal waar je komt is het tegenwoordig. De tijd van pep, MDMA en cocaïne is voorbij. Tijdens het drinken van een paar drankjes komen er bij velen die ik ken al 2-4 gram per persoon aan te pas.
Ik denk dat vele nog nooit de bloeddruk hebben gemeten, maar indien het een gevaar kan zijn dan waarschuw ik mensen om me heen.
Afgelopen weekend heb ik weer eens een gezellig nachtje gehad. Alcohol gedronken met anderhalf gram 3mmc erbij, slapen lukt helaas niet dus heb m door getrokken. Ik besloot richting het einde van de nacht eens mijn bloeddruk te meten. Ik weet dat de dosering niet aan de lage kant is, maar dat 3-mmc zorgt voor een bloeddruk van 111/172 is wel heel erg hoog.
Afgelopen weekend heb ik weer eens een gezellig nachtje gehad. Alcohol gedronken met anderhalf gram 3mmc erbij, slapen lukt helaas niet dus heb m door getrokken. Ik besloot richting het einde van de nacht eens mijn bloeddruk te meten. Ik weet dat de dosering niet aan de lage kant is, maar dat 3-mmc zorgt voor een bloeddruk van 111/172 is wel heel erg hoog. Mijn 2 vrienden zaten niet ver van dit getal af. Ik zocht de bloedwaarden op Google en kreeg te zien dat je eigenlijk per direct naar het ziekenhuis moet met zulke waarden. Weet iemand in hoeverre dit een gevaar kan opleveren?
3-mmc en hiervoor 4-mmc zijn in mijn omgeving 'het middeltje' overal waar je komt is het tegenwoordig. De tijd van pep, MDMA en cocaïne is voorbij. Tijdens het drinken van een paar drankjes komen er bij velen die ik ken al 2-4 gram per persoon aan te pas.
Ik denk dat vele nog nooit de bloeddruk hebben gemeten, maar indien het een gevaar kan zijn dan waarschuw ik mensen om me
3mmc is een sterk stimulerend middel en vernauwd de bloedvaten.Afgelopen weekend heb ik weer eens een gezellig nachtje gehad. Alcohol gedronken met anderhalf gram 3mmc erbij, slapen lukt helaas niet dus heb m door getrokken. Ik besloot richting het einde van de nacht eens mijn bloeddruk te meten. Ik weet dat de dosering niet aan de lage kant is, maar dat 3-mmc zorgt voor een bloeddruk van 111/172 is wel heel erg hoog. Mijn 2 vrienden zaten niet ver van dit getal af. Ik zocht de bloedwaarden op Google en kreeg te zien dat je eigenlijk per direct naar het ziekenhuis moet met zulke waarden. Weet iemand in hoeverre dit een gevaar kan opleveren?
3-mmc en hiervoor 4-mmc zijn in mijn omgeving 'het middeltje' overal waar je komt is het tegenwoordig. De tijd van pep, MDMA en cocaïne is voorbij. Tijdens het drinken van een paar drankjes komen er bij velen die ik ken al 2-4 gram per persoon aan te pas.
Ik denk dat vele nog nooit de bloeddruk hebben gemeten, maar indien het een gevaar kan zijn dan waarschuw ik mensen om me heen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."