#1
Sorry?
Sorry?
Snap dat het goed bedoeld is maar dit is een DrugsForum geen afkickkliniek.Niet lullig bedoelt verder, maar 3-MMC is bij jou niet geen probleem, maar het polygebruik wel. Probeer de rommel eens een voor een te elminieren, dus vanaf nu geen 3-MMC meer.![]()
🤡🤡Ik ben ook geen fan van al die research chemicals dus daar kan ik mij wel in vinden.
Maar dat je het voor jezelf hebt verkloot vind ik geen reden om dingen te verbieden, beetje zielig vind ik het zelfs.
Je hebt dus zelf lekker kunnen genieten en je bent totaal naar de klote gegaan ervan dus moet je het voor de rest die er wel fatsoenlijk mee om kunnen gaan maar verbieden?
Goed dat je bent afgekickt, chappeau echt waar.
Maar die rommel is het echt niet waard man haha, hoe een mens daaraan verslaafd kan raken is mij een raadsel, maargoed iedereen heeft een andere smaak. En mening 😉
Wat ik wel soms voor de grap tegen mensen zeg die ieder weekend drinken is stop eens een maand met drinken dan! En die mensen hebben er toch verdomd veel moeite mee😂 Toch een soort van gewenning zeker voor de vaste kroegtijgers.Iedereen die weekends een paar drankjes drinkt: kap ermee! Want tja voor je het weet ben je verslaafd.
Wel grotendeels mee eens maar, stel wapen zouden legaal zijn om te kopen voor thuis eigendom zonder vergunning en een hoop mensen zouden er goed mee omgaan maar een deel kan dat niet en dat zorgt dus voor ernstige maatschappelijke problemen en doden zou het dan alsnog legaal moeten zijn?Ik ben ook geen fan van al die research chemicals dus daar kan ik mij wel in vinden.
Maar dat je het voor jezelf hebt verkloot vind ik geen reden om dingen te verbieden, beetje zielig vind ik het zelfs.
Je hebt dus zelf lekker kunnen genieten en je bent totaal naar de klote gegaan ervan dus moet je het voor de rest die er wel fatsoenlijk mee om kunnen gaan maar verbieden?
Goed dat je bent afgekickt, chappeau echt waar.
Maar die rommel is het echt niet waard man haha, hoe een mens daaraan verslaafd kan raken is mij een raadsel, maargoed iedereen heeft een andere smaak. En mening 😉
Klopt daarom. Vind het gewoon raar als mensen zeggen dat je van drugs af moet blijven terwijl je net zo goed verslaafd aan drank kunt raken.Wat ik wel soms voor de grap tegen mensen zeg die ieder weekend drinken is stop eens een maand met drinken dan! En die mensen hebben er toch verdomd veel moeite mee😂 Toch een soort van gewenning zeker voor de vaste kroegtijgers.
Dat is wel waar maar ook wel érg makkelijk. Net als dat een deel der mensheid geen controle heeft over hun wapengebruik is er een deel dat minder of geen controle heeft over drugsgebruik. Je wilt wapens weghouden van psychotische, psychopatische of gewetenloze mensen en je wilt drugs weghouden van verslavingsgevoelige mensen. Je moet de kat niet op 't spek binden, als het ware. Of en in hoeverre de goeden daar onder moeten leiden is weer een andere discussie. Je weet bij voorbaat van een individu niet altijd in welke categorie hij of zij valt ("goh, dat had ik niet achter de buurman gezocht, het was een wat stille maar aardige man, nooit last van gehad...", dat soort dingen....).Het voorbeeld van een vuurwapen hanteer ik altijd inderdaad als objectief vergelijkingsmateriaal.
“Leg een doorgeladen vuurwapen op tafel, er gebeurd niks. Pakt iemand het in de hand en haalt het de trekker over heb je doden. - vuurwapens zijn niet gevaarlijk maar mensen” aldus dezelfde argumentatie tot drugs & drugsgebruikers.
Maar, wat is drank dan.Klopt daarom. Vind het gewoon raar als mensen zeggen dat je van drugs af moet blijven terwijl je net zo goed verslaafd aan drank kunt raken.
Klopt, dat is inderdaad het punt wat ik wou maken. En ik meende dat alcohol een softdrugs was?Maar, wat is drank dan.
Drank is een keiharde, verslavende harddrug.
Niets meer, niets minder.
Deze harddrug is maatschappelijk geaccepteerd (helaas)
De overheid haalt met accijns heffing op alcohol een vette financiële buit binnen.
Er vallen jaarlijks vele (verkeers) slachtoffers door. Doden, zwaargewonden, en...ziektes door zoals het syndroom van Korsakov.
Niet te fassen dat dit zomaar overal te koop is, maar over cannabis bijvoorbeeld wordt zo ontzettend moeilijk gedaan....
Dit is Nederland.
Op zijn smalst!
Zotje.Klopt, dat is inderdaad het punt wat ik wou maken. En ik meende dat alcohol een softdrugs was?
Alcohol komt in de Opiumwet niet voor en is in die zin geen harddrug volgens de wet, echter is het een hard drug die de grootste oorzaak van meest schadelijke middelen. Het probleem met alcohol is echter dat de staat accijns kan verdienen op alcohol omdat het sociaal-economisch geaccordeerd is. Maar wanneer men cocaïne legaliseren wilt kan er 1. Geen accijns over geheven worden en 2. Verliest 77% van de wereld zijn apeshit. Even als voorbeeld 🤪Klopt, dat is inderdaad het punt wat ik wou maken. En ik meende dat alcohol een softdrugs was?
Is idd zeer zeer verslavend, gewoon niet teveel in huis liggen ervan en zeker niet snuiven !! Snuiven is 10x meer verslavendIk ben nu 1 maand van 3mmc af, doe alleen af en toe nog sos van vrienden. Ik kan weer slapen, ik kan weer opstaan ik sta positiever in t leven, ik raad iedereen aan: probeer 3mmc niet eens!! En de mensen die eraan zitten, kap ermee!!! Het leven zonder drugs is perfect maar het leven alleen al zonder 3mmc is al 30x beter. Kap met 3mmc het maakt alles kapot, ik raakte ook mijn vriendin kwijt en mn beste vrienden. Echt stoppe kan je alleen zelf doen! Iedereen die er licht aan zit stop ermee, voor je t weet ben je 2 dage achter elkaar te wakker. En gaat dat maanden lang door. Er is een leven na 3mmc en dat leven is veel beter! Laten we zo met z’n alle die kut rommel de wereld uit helpen!
Ik sluit me hier compleet bij aan en herken mezelf er ook echt in. Ben er nu 2 maanden vanaf en ik zie zoveel verbetering. Ik heb in de tijd dat ik 3mmc gebruikte zoveel verpest in mijn leven en ben het nu allemaal met succes aan het rechtzetten. Het is een enorm leuke drug en dat is juist het hele probleem ervan. Ik hoop zo erg dat mensen verstandig deze drugs kunnen gebruikte en vooral met mate.Ik ben nu 1 maand van 3mmc af, doe alleen af en toe nog sos van vrienden. Ik kan weer slapen, ik kan weer opstaan ik sta positiever in t leven, ik raad iedereen aan: probeer 3mmc niet eens!! En de mensen die eraan zitten, kap ermee!!! Het leven zonder drugs is perfect maar het leven alleen al zonder 3mmc is al 30x beter. Kap met 3mmc het maakt alles kapot, ik raakte ook mijn vriendin kwijt en mn beste vrienden. Echt stoppe kan je alleen zelf doen! Iedereen die er licht aan zit stop ermee, voor je t weet ben je 2 dage achter elkaar te wakker. En gaat dat maanden lang door. Er is een leven na 3mmc en dat leven is veel beter! Laten we zo met z’n alle die kut rommel de wereld uit helpen!
Oeh deze uitspraken fascineren mij altijdCoca kan niet gelegaliseerd worden, nee.
Dit ook, omdat we er internationale verdragen over hebben afgesloten om dit goedje te weren.
Niet voor niks, dat weren ervan overigens.
Het is een schadelijke stof, en het gebruik loopt vaak danig uit de klauwen zoals we weten.
Niet vrijgeven, reguleren. En meer voorlichting. Stop het geld wat ermee verdiend wordt in armoede bestrijding en andere problemen die aan de kern liggen van problematisch gebruik zoals bijvoorbeeld eenzaamheid etc. Er zijn altijd triggers voor problematisch gebruik, ik geloof niet in het feit dat verslaving genetisch bepaald is. Daarnaast zou een stukje lifestyle training verplicht op middelbare scholen ook enorm meehelpen in voorkomen van dergelijken. Ik weet niet wat belangrijk is, kan me niet herinneren dat ik ook de stelling van pythagoras of een wortel in het dagelijks leven heb toegepast. En ik ben werkzaam als senior consultant en werk met architecturen en getallen.Afgedwongen of niet, de verdragen liggen er.
Zolang de alcohol idioterie doorgaat, is dit eenvzwaar ridicule zaak.
Ik weet het.
Maar alles vrijgeven?!
Dat kijkt me toch een slechte ontwikkeling....
Allemaal leuk en aardig maar de '3-MMC, kap ermee!' uitspraak ben ik het wel mee eens.
Kom op mensen: het is tijd voor weer de echte bangers, goede speed en (van wat ik heb horen zeggen) 4-MMC. Wij zijn de vragende markt, kom op aanbiedende producenten!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."