Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC KAP ERMEE!

3MMC KAP ERMEE!

63 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
S
Shitty394Lid
01-01-2024, 00:00
Ik ben nu 1 maand van 3mmc af, doe alleen af en toe nog sos van vrienden. Ik kan weer slapen, ik kan weer opstaan ik sta positiever in t leven, ik raad iedereen aan: probeer 3mmc niet eens!! En de mensen die eraan zitten, kap ermee!!! Het leven zonder drugs is perfect maar het leven alleen al zonder 3mmc is al 30x beter. Kap met 3mmc het maakt alles kapot, ik raakte ook mijn vriendin kwijt en mn beste vrienden. Echt stoppe kan je alleen zelf doen! Iedereen die er licht aan zit stop ermee, voor je t weet ben je 2 dage achter elkaar te wakker. En gaat dat maanden lang door. Er is een leven na 3mmc en dat leven is veel beter! Laten we zo met z’n alle die kut rommel de wereld uit helpen!
D
De ZandmanLid
Afgedwongen of niet, de verdragen liggen er.
Zolang de alcohol idioterie doorgaat, is dit eenvzwaar ridicule zaak.
Ik weet het.
Maar alles vrijgeven?!
Dat kijkt me toch een slechte ontwikkeling....
S
SnuffelaarLid
Ben enorm blij dat je bent kunnen stoppen met 3-mmc maar er zijn genoeg andere middelen die minstens even schadelijk zijn of juist nog schadelijker. Persoonlijk vind ik 3-mmc niet per se het probleem, iedereen reageert anders qua verslaving op bepaalde drugs. Als je al verslavingsgevoelig was voor 3-mmc zou ik toch wel wat oppassen met het experimenten van andere drugs.

Ik hoop dat je er af kan blijven.
Veel succes!
S
Shitty394Lid
Jaa bij mij is het echt 3mmc zodra ik begin kan ik niet meer stoppen. Dus ben blij dat ik nu gewoon kan drinken en af en toe sos doe.
M
MoestuinierLid
Shitty394 zei:
Jaa bij mij is het echt 3mmc zodra ik begin kan ik niet meer stoppen.
Klik om te vergroten...

Dat horen we hier toch vaker met 3-mmc. Velen kun het niet houden bij de ene dosis. Men kan wel zeggen dat het persoonsgebonden is maar met 3-mmc komt steed hetzelfde verhaal terug. Goed dat je er vanaf bent en houden zo!
A
AlakazamLid
PsyTekz zei:
Dat horen we hier toch vaker met 3-mmc. Velen kun het niet houden bij de ene dosis. Men kan wel zeggen dat het persoonsgebonden is maar met 3-mmc komt steed hetzelfde verhaal terug. Goed dat je er vanaf bent en houden zo!
Klik om te vergroten...
Dat zal vast ook wel te maken hebben met het feit dat het legaal is en mensen daar onterecht een gevoel van veiligheid mee associëren. Daarbij wordt het ook gewoon erg veel gebruikt.
R
RivalrieLid
Denk je niet dat coke veel verslavender is? Vind het niet echt verstandig om 3mmc in te ruilen voor coke.
D
De DunneLid
Rivalrie zei:
Denk je niet dat coke veel verslavender is? Vind het niet echt verstandig om 3mmc in te ruilen voor coke.
Klik om te vergroten...
Misschien gebruikte hij/zij 3mmc heel vaak en ook alleen en gebruikt ie coke bv maar 1x per maand met vrienden. Dat staat niet in het topic.
K
KwatzakottelLid
Je moet 3-MMC niet snuiven, het is het snuiven wat het gevaarlijk verslavend maakt. Gebruik je het oraal in een drankje
dan is die impuls tot herdoseren makkelijk te controleren. Verder moet je het zeker niet vaker dan eens in de 2 maanden gebruiken.
f
fffffffffffffffLid
Shitty394 zei:
Jaa bij mij is het echt 3mmc zodra ik begin kan ik niet meer stoppen. Dus ben blij dat ik nu gewoon kan drinken en af en toe sos doe.
Klik om te vergroten...
hoe vaak is af en toe sos?
C
CuriousExplorerLid
Kwatzakottel zei:
Je moet 3-MMC niet snuiven, het is het snuiven wat het gevaarlijk verslavend maakt. Gebruik je het oraal in een drankje
dan is die impuls tot herdoseren makkelijk te controleren. Verder moet je het zeker niet vaker dan eens in de 2 maanden gebruiken.
Klik om te vergroten...
Disagree.
Het ligt meer aan de persoon dan aan de manier van innemen.
Ja, snuiven veroorzaakt grotere cravings.
Maar, ik zie hier ook dikwijls mensen 1gr bommen, of zelfs pluggen op 24u.
N
Neo-ShulginistLid
Shitty394 zei:
Klik om te vergroten...
Pas dan ook nog maar op met coke want dat is minstens zo verslavend :wink:
L
Lid 152247Lid
Alakazam zei:
Dat zal vast ook wel te maken hebben met het feit dat het legaal is en mensen daar onterecht een gevoel van veiligheid mee associëren. Daarbij wordt het ook gewoon erg veel gebruikt.
Klik om te vergroten...
Er zijn zoveel rc's te bestellen. Maar hoor alleen horrorverhalen over 3mmc(heel veel!l) en flunitrazolam (stuk minder. Niet minder heftig)

Dus zal toch echt meer aan t stofje liggen, dan enkel het feit dat het een RC is
C
CuriousExplorerLid
Mrloverdj zei:
Er zijn zoveel rc's te bestellen. Maar hoor alleen horrorverhalen over 3mmc(heel veel!l) en flunitrazolam (stuk minder. Niet minder heftig)
Klik om te vergroten...
Nou.
A-pihp is er nog eentje hoor.
Mrloverdj zei:
Dus zal toch echt meer aan t stofje liggen, dan enkel het feit dat het een RC is
Klik om te vergroten...
S
SnuffelaarLid
Mrloverdj zei:

Klik om te vergroten...
Het is ook spotgoedkoop.
Ben ook vrij zeker dat veel mensen het via een dealer kopen ipv online.
D
De ZandmanLid
Ik geloof dat wel degelijk de eigenschap " verslavingsgevoeligheden " genetisch bepaald
K a n zijn.
Net zoals het n i e t verslaafd kunnen raken, in die zin, dat er mensen zijn die n i e t na enkele keren dronken te zijn geweest, deze gewoonte omarmen.
Ikzelf begon te drinken, zo af en toe, (carnaval bijvoorbeeld) terwijl ik daar niet direct een reden voor had...op die gelegenheden iig.
Ik ben ervan overtuigd dat ik het gewoon lekker vond, die roes. Meer niet.
Dat werd later wel anders...maar in het begin niet.
Ik had toen niet bewust last van de school misère.
Waarom zou je deze eigenschap, die ziekte zo men wil, niet kunnen erven?
N.b. bij een intake gesprek van een verslavings kliniek wordt er steevast gevraagd of er in de familie alcoholisme voorkomt!
Dus.....een kraai is geen mus, nietwaar.
D
De ZandmanLid
Hardcore_frk zei:
Allemaal leuk en aardig, maar de '3-MMC, kap ermee!' uitspraak ben ik het wel mee eens.

Kom op mensen: het is tijd voor weer de e.......en (van wat ik heb horen zeggen) 4-MMC. Wij zijn de......
Klik om te vergroten...
Nee, beste collega.
4 MMC staat al op de verboden stoffenlijst....lijst I Opiumwet!
Die komt echt niet legaal terug....
F
FlualhamdulillamLid
De Zandman zei:
Nee, beste collega.
Klik om te vergroten...
Serieus? Ahhh balen…
H
Hardcore_frkLid
De Zandman zei:
Nee, beste collega.
Klik om te vergroten...
Je weet maar nooit! Over MDMA wordt ook al op dergelijke wijze gesproken..
D
De ZandmanLid
Praatjes vullen geen gaatjes....
De politiek liegt en bedriegt....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."