#1
Ik moet ook megaveel plassen altijd maar alles komt er gewoon uit![:)]()
Mensen ( ik althans ) drinken onbewust ook meer tijdens het gebruik van stims omdat de lichaamstemperatuur omhoog gaat.Ja we dronken genoeg , alleen omdat hij echt zonder overdrijven om de 5 min naar de wc ging komt er niet echt meer wat uit natuurlijk .
Echt jammer want wij vonden dit een prima vervanger mdma , vind de comedown een stuk prettiger en ook dat je niet gaat spaceen vonden wij een voordeel ..
Ik piste me al een ongeluk van dat lijntje de laatste keer. Vond het erger dan bij een lijntje speed of coke zelfs. Maar het is wel echt een enorme prikkel voor je blaasMensen ( ik althans ) drinken onbewust ook meer tijdens het gebruik van stims omdat de lichaamstemperatuur omhoog gaat.
Je spreekt over 3mmc specifiek nu?Ik piste me al een ongeluk van dat lijntje de laatste keer. Vond het erger dan bij een lijntje speed of coke zelfs. Maar het is wel echt een enorme prikkel voor je blaas
Niet normaal hè. Maar mijn zweet begon ook te ruiken terwijl ik nooit stink. Blyat moest ook veel plassen maar die had het zweet gedeelte dan weer niet. Heel raar. Maar ik drink er inderdaad ook altijd veel bij. Maar moest echt wel om de 10 minutenJe spreekt over 3mmc specifiek nu?
Klopt. Ik moet ook 30x plassen op een 24u binge.
Maar zoals aangegeven drink ik ook veel meer tijdens gebruik.
** 4MMC brengt dit niet teweeg.
Hoe vreemd ook.
( maar uw zweet ruikt wel naar pis )
Heb ik ook.Niet normaal hè. Maar mijn zweet begon ook te ruiken terwijl ik nooit stink. Blyat moest ook veel plassen maar die had het zweet gedeelte dan weer niet. Heel raar. Maar ik drink er inderdaad ook altijd veel bij. Maar moest echt wel om de 10 minuten
Ik vond 4M ook chiller. Heb nu ook niet meer de behoefte naar 3M om eerlijk te zijn. Knap van je. Ga je het nooit meer gebruiken?Heb ik ook.
Mijn vriendin daarentegen niet.
Het blijft raar spul inderdaad.
Het is mijn favoriet totaal niet. Ik heb er genoeg van gebruikt, en ben dag op dag gestopt. Idem met Mephedrone.
Heb alle dealers van 4M verwijderd.Ik vond 4M ook chiller. Heb nu ook niet meer de behoefte naar 3M om eerlijk te zijn. Knap van je. Ga je het nooit meer gebruiken?
Leipe sjittHeb ook wel soms momenten dat ik hele tijd moet plassen. Beetje pijnlijk in de blaas en door hele plasbuis gevoelig.
Losstaand van dat heb ik vaker het rare dat ik spontaan klaarkom. Dat er na 't plassen ineens wat dik sperma komt uit gelopen. Dit is niet altijd maar vooral 1e of 2e keer snuiven en dan vooral als ik gelijk grote dosis neem. Als ik langer snuif dan kan het zo na 10 uur ofzo ineens weer gebeuren.
broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysssIk heb een vraag , mijn vriend en ik hebben 3mmc uitgeprobeerd en de ervaring was top !
Alleen hadden we allebei constant druk op onze blaas .
Vooral bij mijn vriend was dit zo erg dat hij om de 5 min naar het toilet ging waar hij met veel moeite wat plas eruit kreeg , wat ook pijn deed maar toch was kon hij het niet tegenhouden om niet te gaan zeg maar .
Nu heeft hij nog 2 dagen last gehad daarna van pijn bij plassen .
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe dit kan en of het te voorkomen is voor de volgende keer
Beetje fatsoenlijk taalgebruik komt een stuk beter over, als ik zo vrij mag zijn.broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss
Blaaskaak, pis lekker in je broek!broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss
Ik ben niet vies van mijn taalgebruik wat verreiken met wat straattaal en ziektes, maar hier op het forum is wel een beetje een etiquette in taalgebruik.broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."