#1
Misschien haal ik nog 1 portie, om zmte bewaren voor speciale momentjes. De korte werkingsduur en zonder de inhakkende MDMA-effecten… Leent zich best goed voor sommige dingen
Ja, bijvoorbeeld door het in een kan water te gooien en daar dan lekker continue zout water van door te blijven drinken.Misschien haal ik nog 1 portie, om zmte bewaren voor speciale momentjes. De korte werkingsduur en zonder de inhakkende MDMA-effecten… Leent zich best goed voor sommige dingen
Kan… Heeft zeker wat voordelen t.o.v. Een pilletje of al helemaal snuiven (imo)Ja, bijvoorbeeld door het in een kan water te gooien en daar dan lekker continue zout water van door te blijven drinken.
Mag ik je plantjes hebben ?Ik gebruikte het sowieso al heel wat minder dan veel mensen/ vroeger en heb besloten om volledig met alle drugs te stoppen.
Zoals met alle pillen zit er wel bindmiddel in. Voor snuiven kan je dan beter poeder nemenMaybe nog setje pillen halen voor paar keer per jaar. Quick question kan je de pillen ook fijnstampen en op snorkelen? Of kan je dan beter de poeder variant bestellen
Die gaan wel nog in een cake 🤪Mag ik je plantjes hebben ?![]()
Dit dus.D. Genoeg klassiek spul die er voor zorgt dat ik niks geef om die 3mmc ban ^^
De cake dan ? :PDie gaan wel nog in een cake 🤪
Oké! Thanks!Zoals met alle pillen zit er wel bindmiddel in. Voor snuiven kan je dan beter poeder nemen
Als de noodaan de man is, kan deze wetgeving zeer snel on werking treden .Iemand die weet wanneer in het najaar de ban eraan komt?
lees overal wat anders, zou zelfs in augustus al kunnen?
Ja wil graag nog wat bestellen maar krijg de 18e pas m’n salaris, ben bang dat het dan te laat is haha. Heb al wel 20 pellets thuis, maar ja liever wat meerAls de noodaan de man is, kan deze wetgeving zeer snel on werking treden .
Deze moet wel eerst in de Staatscourant gestaan hebben. Maar dit is een peulenschil.
Helemaal eens. Laat die Brabanders maar weer lekker op volle toeren draaien, voor de echte Nederkwaliteit chemicaliën!D. Genoeg klassiek spul die er voor zorgt dat ik niks geef om die 3mmc ban ^^
Sorry bedoelde het niet kwaad.Maar was meer omdat rivaldie zei dat je nog een berg had gekochtIk gebruikte het sowieso al heel wat minder dan veel mensen/ vroeger en heb besloten om volledig met alle drugs te stoppen.
Heel knap!Ik gebruikte het sowieso al heel wat minder dan veel mensen/ vroeger en heb besloten om volledig met alle drugs te stoppen.
Klopt.Sorry bedoelde het niet kwaad.Maar was meer omdat rivaldie zei dat je nog een berg had gekocht
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."