Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC.

3MMC.

74 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zinnentuimel zei:
Haha dit dus. Afgelopen weekend ook 3-MMC op (320mg verspreid over 8 uur). Super lekker gegaan en dag erna geen kater. Merk wel dat ik het een iets te leuk stofje vind. Zou nu wel weer willen gebruiken, maar goed, doen we niet natuurlijk. Bij andere drugs heb ik dat niet zo sterk, dat ik meteen de week erop weer wil. Misschien alleen na mijn eerste paar keer XTC. Vond trouwens 320mg over 8 uur nog steeds erg mild, terwijl aanbevolen dosis een stuk lager ligt. Kun je 3-MMC ook op puurheid laten testen? Ben wel benieuwd... Wil het de volgende keer eigenlijk wel iets hoger doseren, aangezien ik nog geen last had van lichamelijke bijwerkingen ofzo.
Klik om te vergroten...
Nu vind ik het best jammer dat hier geen verkooppunten genoemd mogen worden. Maar p-verdikke, ik doseer 3-MMC op 50 mg, en neem dan 2 of hooguit 3 keer op een avond een capsule. En daarvan ga ik compleet uit mijn plaat. Ik kan me niet voorstellen dat je 320 mg mild vindt. Ik zou inderdaad bijna gaan vermoeden dat je onzuiver spul hebt.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb me laten vertellen dat veel 3-MMC ruk is sinds het verbod op 3-MMC in China in 2015. Voorheen schijnt het vaak beter te zijn geweest. Wordt ook gezegd van 4-MMC (mephedrone) trouwens, dat mocht je het überhaupt nog kunnen vinden het niet meer het spul is van toen. Je zou je af kunnen vragen of het misschien ook niet deels tussen de oren zijn, dat idee van ''vroeger was het beter''. Wordt dat immers ook niet gezegd van XTC? Volgens mij was de XTC-markt nog nooit zo florissant als nu.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#3
verwondering zei:
Nu vind ik het best jammer dat hier geen verkooppunten genoemd mogen worden. Maar p-verdikke, ik doseer 3-MMC op 50 mg, en neem dan 2 of hooguit 3 keer op een avond een capsule. En daarvan ga ik compleet uit mijn plaat. Ik kan me niet voorstellen dat je 320 mg mild vindt. Ik zou inderdaad bijna gaan vermoeden dat je onzuiver spul hebt.
Klik om te vergroten...
Oh wauw, dat is haast niks vergeleken met wat ik neem inderdaad. Lees wel vaker over lage doseringen. Het is sowieso een subtiel stofje vind ik, niet zo geforceerd als mdma of speed, maar ik kan me niet voorstellen dat ik van 50 mg van mijn spul iets zou voelen. Vermoed dus zelf ook dat het niet zo puur is.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zinnentuimel zei:
Oh wauw, dat is haast niks vergeleken met wat ik neem inderdaad. Lees wel vaker over lage doseringen. Het is sowieso een subtiel stofje vind ik, niet zo geforceerd als mdma of speed, maar ik kan me niet voorstellen dat ik van 50 mg van mijn spul iets zou voelen. Vermoed dus zelf ook dat het niet zo puur is.
Klik om te vergroten...
Kan ook zijn dat je een ander gevoel nastreeft. Dat je dus het heftige gevoel van een hoge dosering als normaal bent gaan zien. Dan valt een lagere dosering idd tegen.
Met mdma zie je dat ook heel vaak. Men begint met veel te hoge doseringen de eerste keren waardoor je het “echte” mdma gevoel niet hebt leren waarderen/uitvinden. Als men dan toch verstandig gaat doen en lager gaat doseren in de toekomst dan denken ze dat het weinig doet. Ze zijn gewend geraakt aan het te hard gaan en de denken dat het erge kaakschaatsen, krampen, flink waus zijn de juiste mdma effecten zijn.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Kan ook zijn dat je een ander gevoel nastreeft. Dat je dus het heftige gevoel van een hoge dosering als normaal bent gaan zien. Dan valt een lagere dosering idd tegen.
Met mdma zie je dat ook heel vaak. Men begint met veel te hoge doseringen de eerste keren waardoor je het “echte” mdma gevoel niet hebt leren waarderen/uitvinden. Als men dan toch verstandig gaat doen en lager gaat doseren in de toekomst dan denken ze dat het weinig doet. Ze zijn gewend geraakt aan het te hard gaan en de denken dat het erge kaakschaatsen, krampen, flink waus zijn de juiste mdma effecten zijn.
Klik om te vergroten...
Tjsa, zou kunnen, maar doseer juist vaak aan de lage kant met drugs. Met MDMA nam ik ook nooit meer dan een halve pil over een feest (weeg 65 kg, en onze pillen waren vaak 200 mg) en daarvan werd ik vaak al vrij wausig terwijl vrienden dan gewoon twee van dat soort pillen hadden weggewerkt. Speed hetzelfde verhaal. De eerste keer 3-MMC had ik 135 mg op en toen twijfelde ik serieus of het wel werkte. Maar goed, kan zijn natuurlijk, dat ik meteen te hoog heb ingezet, maar als ik zie hoe gevoelig ik ben voor mdma dan had ik die dosis 3-mmc waarschijnlijk wel als iets steviger ervaren, vermoed ik dan.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zinnentuimel zei:
Tjsa, zou kunnen, maar doseer juist vaak aan de lage kant met drugs. Met MDMA nam ik ook nooit meer dan een halve pil over een feest (weeg 65 kg, en onze pillen waren vaak 200 mg) en daarvan werd ik vaak al vrij wausig terwijl vrienden dan gewoon twee van dat soort pillen hadden weggewerkt. Speed hetzelfde verhaal. De eerste keer 3-MMC had ik 135 mg op en toen twijfelde ik serieus of het wel werkte. Maar goed, kan zijn natuurlijk, dat ik meteen te hoog heb ingezet, maar als ik zie hoe gevoelig ik ben voor mdma dan had ik die dosis 3-mmc waarschijnlijk wel als iets steviger ervaren, vermoed ik dan.
Klik om te vergroten...
100mg mdma met 65 kg is niet laag gedoseerd. Dat is een juist goede dosering van mdma. Ongeveer 1,5 mg per kg lichaamsgewicht. Dat is keurig hoor. En idd kan iedereen en elke keer ook anders reageren.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
De vorige keer viel het met de dip achteraf wel mee, weinig last gehad. Maar nu gisteren echt super wiebelig en emo. Liep de halve dag te janken. Kwam misschien ook door een voorval wat ik had met iemand gisteren, maar m'n emoties waren wel echt versterkt. Vandaag gaat het gelukkig weer beter.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cutpool zei:
3-MMC van tegenwoordig is heel slecht en heeft niks te maken met 3-MMC uit 2016 of eerder. Toen was het een goede spul, nu is het een beperkte speed/mdma achtige iets. Een af-rader ;d
Toen: 100mg in je neus en je ging ECHT lekker. 200 was te veel.
Nu: 300mg in je neus en je voelt wat speed en iets en daarna voel je gewoon kklote
bah
Klik om te vergroten...
Dit wordt van 4-MMC (mephedrone) ook gezegd. Deze achteruitgang in kwaliteit zou te maken hebben met een ander productieproces sinds het verbod in China van oktober 2015 heb ik me laten vertellen. Ik wist echter niet dat dit bij 3-MMC ook aan de orde is. Ik weet ook niet zeker of 3-MMC ook onder die China ban van oktober 2015 valt.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kan je 3-mmc eigenlijk invriezen?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Om nog in te vallen op de kwaliteit.
Mijn eerste 2 batches waarvan de 1ste gratis als welkom van de vendor.
Dacht bijna dat ik 4mmc gekregen had omdat ik het op dat moment nog niet kon vergelijken. Spreek wel over 3/4 jaar terug of iets langer. Zoals jij zegt, @verwondering , 50mg was echt een bommetje aan gezelligheid.
2de batch exact hetzelfde.
Heb daar toen ook een tijdje over gedaan om op te krijgen.
Daarna andere structuur en meer korrelend.
Van 50 mg weinig gevoel, van 100 a 150mg wel nog de rush maar bij verre niet meer zo intens.
Bij andere vendors nog besteld maar geen betere kwaliteit meer gevonden.
S
SnuifduifieLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMAZING zei:
Dus 70 - 130mg via je mond nemen is een gemiddelde dosis, en hoger als 130mg is dus hoge dosis? Ben best nieuwschierig naar dit goedje ook omdat je er zo makkelijk aan kan komen! :tongueout: de effecten lijken me ook wel leuk :) beetje mdma achtig ofzo
Klik om te vergroten...


Het MDMA achtige word inderdaad krachtiger, ik maak meestal bommetjes van c.a 300mg. Dan merk ik bij mezelf de trillende ogen en iets kaakspanning opkomen. Ik ben 1.90 en c.a 80kg
Vanaf 750mg werd ik goed misselijk.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuifduifie zei:
Het MDMA achtige word inderdaad krachtiger, ik maak meestal bommetjes van c.a 300mg. Dan merk ik bij mezelf de trillende ogen en iets kaakspanning opkomen. Ik ben 1.90 en c.a 80kg
Vanaf 750mg werd ik goed misselijk.
Klik om te vergroten...
Ik vind 3mmc tering lekker. Ik heb geen idee bij hoeveel mg ik die mdma gevoel krijg, maar dat krijg ik volgens mij al vrij snel. Ik had een maandje geleden 250/300mg over een zaterdag genomen.. dat is toch een lekkere ervaring..zo ongelovelijk veel euforie, etc.. vind het zelfs lekkerder als mdma.. vooral omdat je bij 3mmc steeds kan bijnemen en steeds weer naar je 'piek' kan gaan.. wat je bij mdma niet kan.

Weten jullie toevallig bij hoeveel mg het mdma gevoel komt? Heb een tijd terug een weegschaaltje aangeschaft, en weer 3 gram 3mmc.

Wel had ik na die zaterdag van 250/300mg over de dag last van pijn en druk op me borst dat uitstraalde naar me kaak.. ik naar het ziekenhuis en ik liep gewoon binnen met deze klachten.. mocht meteen door ene dokter bekeken worden.. Bleek dat ik aan het hyperventileren was en dat heeft dezelfde klachten als een hartaanval.. doodseng.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuifduifie zei:
Het MDMA achtige word inderdaad krachtiger, ik maak meestal bommetjes van c.a 300mg. Dan merk ik bij mezelf de trillende ogen en iets kaakspanning opkomen. Ik ben 1.90 en c.a 80kg
Vanaf 750mg werd ik goed misselijk.
Klik om te vergroten...

750 mg?! Holy fuck.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
verwondering zei:
Komt dat door die tip van mij? :wink:

3-MMC is inderdaad een goede energiebooster tijdens een LSD-trip, dus perfect op psytrancefeestjes. Het heeft mij vorige keer goed geholpen om de DOC wat energieker te maken.

Ik ben er blijkbaar erg gevoelig voor, want de hoeveelheden die jij noemt zijn mij veels te veel. Ik had vorige keer twee keer 40 mg in een capsule gebruikt gedurende een uurtje of 4. Op 100 mg in één keer zou ik echt niet rustig op de bank kunnen zitten, en bij 200 mg in één keer spring ik tegen het plafond.

Ik gooi sowieso alle uppers gemakshalve op de grote hoop en hanteer daar de driemaandenregel bij. Dus ook na 3-MMC drie maanden geen uppers. Al lukt dat niet altijd natuurlijk... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dit verbaast me dan weer, naar de andere kant! Ik vond er weinig bijzonders aan, op (dacht ik) 150 mg. Beetje flauw. Het voelde voor mij meer als milde speed met een MDMA-echo dan als een flinke serotonineslurper. Maar goed, gevoel zegt weinig... en het effect verschilt nogal per individu blijkbaar! Alle reden om voorzichtig te zijn met 3-MMC... er is nog weinig over bekend. Ik vind het echt schokkend wat voor doseringen ik hier de revue zie passeren.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
750 mg?! Holy fuck.
Klik om te vergroten...
Ik heb vrienden die 1gram 3mmc erdoorheen jagen zonder problemen
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zonder directe problemen "wink"
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
MDMAZING zei:
vind het zelfs lekkerder als mdma.. vooral omdat je bij 3mmc steeds kan bijnemen en steeds weer naar je 'piek' kan gaan.. wat je bij mdma niet kan.
Klik om te vergroten...
Hoeveel neem je telkens bij en op welke manier neem het in? en waarom kan het het bij 3-MMC wel en bij M niet?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mezelf zei:
Hoeveel neem je telkens bij en op welke manier neem het in? en waarom kan het het bij 3-MMC wel en bij M niet?
Klik om te vergroten...
Omdat je bij mdma nooit meer je ‘hoogte punt’ kunt bereiken.. en bij 3mmc wel.. daarom is het zo verleidelijke om het steeds bij te nemen.. en natuurlijk super verslavend
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMAZING zei:
Omdat je bij mdma nooit meer je ‘hoogte punt’ kunt bereiken.. en bij 3mmc wel.. daarom is het zo verleidelijke om het steeds bij te nemen.. en natuurlijk super verslavend
Klik om te vergroten...
Want je kan stapelen met 3mmc ofzo? Hoeveel neem je per dosis ongeveer dan en om de hoeveel tijd? Neem je het oraal of nasaal?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mezelf zei:
Want je kan stapelen met 3mmc ofzo? Hoeveel neem je per dosis ongeveer dan en om de hoeveel tijd? Neem je het oraal of nasaal?
Klik om te vergroten...
Ik neem gewoon over een zaterdag 250/300mg. Maak ik bommetjes van :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."