#1
Nu vind ik het best jammer dat hier geen verkooppunten genoemd mogen worden. Maar p-verdikke, ik doseer 3-MMC op 50 mg, en neem dan 2 of hooguit 3 keer op een avond een capsule. En daarvan ga ik compleet uit mijn plaat. Ik kan me niet voorstellen dat je 320 mg mild vindt. Ik zou inderdaad bijna gaan vermoeden dat je onzuiver spul hebt.Haha dit dus. Afgelopen weekend ook 3-MMC op (320mg verspreid over 8 uur). Super lekker gegaan en dag erna geen kater. Merk wel dat ik het een iets te leuk stofje vind. Zou nu wel weer willen gebruiken, maar goed, doen we niet natuurlijk. Bij andere drugs heb ik dat niet zo sterk, dat ik meteen de week erop weer wil. Misschien alleen na mijn eerste paar keer XTC. Vond trouwens 320mg over 8 uur nog steeds erg mild, terwijl aanbevolen dosis een stuk lager ligt. Kun je 3-MMC ook op puurheid laten testen? Ben wel benieuwd... Wil het de volgende keer eigenlijk wel iets hoger doseren, aangezien ik nog geen last had van lichamelijke bijwerkingen ofzo.