#1
Kan je 3mmc herdoseren?
Kan je 3mmc herdoseren?
Het wordt wel vaak gedaan. Zal ook aan de totale hoeveelheid liggen die je die avond/feest neemt.Dat wordt afgeraden door wat @Neo-Shulginist al vermeld heeft.
Hier lees ik eigenlijk ook weinig echt positieve ervaringen over. Voor velen toch vooral een ''net-niet'' middel zo schijnt, wat toch vooral lijkt op speed en minder op een zuiver entactogeen. Beetje in de orde van 3-MMC misschien? Is het daarmee nou echt een entactogeen of niet, vraag ik me af.De enige RC die eigenlijk zeker op mijn to do list staat is 4FA. Gewoon omdat de kruising tussen speed en mdma me wel leuk lijkt voor ene keer.
Geen zin om me verrot te voelen morgen, en wil nog pitten eigenlijkWaarom twijfel je?
Wat een negativiteit over 3-MMC! Ik ben opeens een stuk minder blij met mijn vanmorgen in een soort van yolo-moment bestelde grammetje. Heb deze thread eerder al wel gezien, maar was de globale strekking ervan even vergeten...
Ik had een lichte (75 mg) dosis in gedachte voor op een verjaardagsfeestje zaterdag. Nu twijfel ik. Sowieso, moet je na gebruik van 3-MMC nou ook echt een pauze nemen? Over 2 weken heb ik al 6-APB gepland. Daarom de 3-MMC nu achterwege laten? Ik had, na me de afgelopen weken toch behoorlijk grondig te hebben ingelezen over diverse RC's, de indruk dat het hier toch vooral een stimulant betreft met hooguit slechts een zeer geringe entactogene bijslag in plaats van dat het toch als een zuiver entactogeen wordt gezien zoals MDMA, 6-APB (en 4-MMC).
Hier lees ik eigenlijk ook weinig echt positieve ervaringen over. Voor velen toch vooral een ''net-niet'' middel zo schijnt, wat toch vooral lijkt op speed en minder op een zuiver entactogeen. Beetje in de orde van 3-MMC misschien? Is het daarmee nou echt een entactogeen of niet, vraag ik me af.
Had ze gezien inderdaad! Ik ben erg gevoelig voor stimulanten. Methylfenidaat en (dex)amfetamine vind ik echt verschrikkelijk. Zelfs cafeine is zéér onaangenaam vanaf meer dan hooguit twee normale kopjes koffie. De bedoeling was daarom echt een lage dosering om te ontdekken of het qua bijwerkingen voor mij überhaupt ooit de moeite waard is om er meer van te nemen voor een volwaardig effect.Ik heb het van het weekend voor het eerst gebruikt, en ik ben er niet zo negatief over hoor ( zie mijn topics voorbereiding eerste keer 3mmc en tripreport eerste keer 3mmc). Al zal je denk ik van 75mg niet heel veel merken. Ik als kleine vrouw had als eerste dosis 80mg genomen en dat deed echt niks. Pas na 50mg bijpakken begon ik het effect te merken. En het heeft wel echt effect op je serotonine, dus ik zou zeker niet te snel weer andere stimulanten gebruiken.
Had ze gezien inderdaad! Ik ben erg gevoelig voor stimulanten. Methylfenidaat en (dex)amfetamine vind ik echt verschrikkelijk. Zelfs cafeine is zéér onaangenaam vanaf meer dan hooguit twee normale kopjes koffie. De bedoeling was daarom echt een lage dosering om te ontdekken of het qua bijwerkingen voor mij überhaupt ooit de moeite waard is om er meer van te nemen voor een volwaardig effect.
Van 75-100 mg... moet ik daar echt grote doppen ofzo bij verwachten? Zou het echt opvallen, zeg maar?Oke, dan is het idd wel slim om met een lage dosis te beginnen om dat te ontdekken. Succes vanavond dan, hopelijk valt het mee en is het verjaardagsfeestje leuk.
Van 75-100 mg... moet ik daar echt grote doppen ofzo bij verwachten? Zou het echt opvallen, zeg maar?
Nu nemen dan kun je vanaaf slapen.Geen zin om me verrot te voelen morgen, en wil nog pitten eigenlijk
Ja man. Ga nog lekker :P
Komt dat door die tip van mij?De reden om 3-MMC te proberen is dat ik op zoek ben naar iets wat me wat meer energie kan geven bij LSD op raves of festivals, aangezien LSD op zichzelf voor mij niet echt energiek is. Ik zoek er iets bij voor een boost om wat meer los te kunnen gaan en wellicht ook wat socialer of naar buiten gericht te zijn.

Haha, zeker! Het zat al in mijn achterhoofd, maar na je tip ben ik het nog wat meer gaan researchen en leek het mij wel het proberen waard.Komt dat door die tip van mij?![]()
Vreemd genoeg heeft het op mij een andere uitwerking dan op jou. Ik werd er echt heerlijk rustig en ontspannen van. Kan echter ook de setting geweest zijn. Toch zie ik me er niet echt een energieboost van krijgen, althans niet op deze dosering. Ik lijk echt nergens echt energie van te krijgen, lol.3-MMC is inderdaad een goede energiebooster tijdens een LSD-trip, dus perfect op psytrancefeestjes. Het heeft mij vorige keer goed geholpen om de DOC wat energieker te maken.
Oh, twee keer 40 mg maar zelfs? Twee keer 75 mg stond mij bij...Ik ben er blijkbaar erg gevoelig voor, want de hoeveelheden die jij noemt zijn mij veels te veel. Ik had vorige keer twee keer 40 mg in een capsule gebruikt gedurende een uurtje of 4. Op 100 mg in één keer zou ik echt niet rustig op de bank kunnen zitten, en bij 200 mg in één keer spring ik tegen het plafond.
Ah ja. Op zich wel zo verantwoord. Ik zie nog altijd geregeld verhalen voorbij komen van mensen die een tijd lang elke maand of om de week MDMA gebruikt hebben en die daardoor de magie volledig kwijt zijn en nu steeds ondraaglijke katers hebben wanneer ze gebruiken. Op die manier zou ik het echt niet voor mezelf willen verpesten. Ik zit al heel de middag te twijfelen of ik na het eten nog naar dat festival ga vanavond, om dan 200 mg te proberen. Voor mij is nog steeds niet echt duidelijk of die pauze nou ook voor 3-MMC geldt. Het wordt vaak toch onder de stimulanten geschaard, maar heeft in hogere doseringen toch wel onmiskenbaar wat serotonerge activiteit. Daarnaast is het maar de vraag hoeveel het me oplevert om nu even snel op de bonnefooi 3-MMC te gaan doen. Dus ja, doe ik het of doe ik het niet, dat blijft de grote vraag van vandaag.Ik gooi sowieso alle uppers gemakshalve op de grote hoop en hanteer daar de driemaandenregel bij. Dus ook na 3-MMC drie maanden geen uppers. Al lukt dat niet altijd natuurlijk...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."