Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kitsune zei: Hello mede leden. Ik vroeg me nu iets heel dom af, maar ik vape ( je weet wel dat elektronische roken waar je altijd die reuzewolken met gebakgeur hebt) Doe dit al een paar jaar omdat het voor mij persoonlijk veel beter is als roken. Nu was ik me aan het bedenken. Ik maak soms zelf liquid en heb dus de base staan. Deze bestaat uit: Propylene Glycol en Vegetal Glycerin. Ik lees ook dat pep soms opgelost word in water of drank om genomen te worden. Dus wat zou er nu gebeuren als ik Pep mee in mijn liquid zou doen? Ik ben niet zo een slimpie met formules en het heel chemicaliën proces dus vraag het liever even voor ik mezelf het hospitaal in damp Nog een zorg bijkomende is. Als de pep niet reageert op de base , kan het dan kwaad dat ie opgewarmd word? Thanx alvast! Klik om te vergroten... Kan je net zo goed meth gaan doen denk ik....."
"bendb4ubreakk zei: Re: Hartkloppingen, benauwdheid en EXTREME duizeligheid op s Eerst en vooral bedankt En ik dacht namelijk ook zo iets, dat het met hyperventilatie te maken heeft. Ik heb mij op dat moment ook gefocust op het ademen met de buik. Het rare is dat ik hier nog nooit last van heb gehad en dit wel een zeer extreme vorm was van duizeligheid (soort van desoriëntatie bijna). Maar je hebt gelijk als je zegt dat het een combinatie is van de dingen, aangezien het een uit het ander voortkomt, denk ik (?). Ik begrijp maar al te goed dat het niet mogelijk om een 'analyse' te maken van de mogelijke risico's die ik loop. Ik vroeg me eigenlijk gewoon af of ik met deze 'symptomen' meer kans zou maken op bv. een hersenbloeding of dergelijke. Maar aangezien het ergste voorbij is maak ik me al wat minder zorgen. Ik probeer ook op mijn roken te letten, twee pakjes is eerder een ruwe schatting aangezien ik het niet zo stipt bij houd. Het kan iets minder zijn of iets meer, maar nu let ik er echt wel terug op. Waardoor ik weer aan een pakje per dag zit. Wat die hartinfarct betreft is volgens mijn huisdokter bijna onmogelijk, aangezien dat voor een hartinfarct te kunnen krijgen zich verschillende doorbloedingen moeten voordoen in het hart. Wat, volgens haar, niet kan op een 18-jarige leeftijd. Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk maar ik denk dat moest ik er daar eentje van zijn zou dit al veel eerder tot uiting zijn gekomen, op jongere leeftijd dan of zo. Een hartstilstand of dergelijke sluit ik niet uit aangezien ik daar totaal geen weet van heb. Ook begrijp ik maar al te goed dat er iets moet veranderen, want dit gaat idd niet de goede weg op. Mijn probleem is een beetje dat ik vanaf ik begin, gewoon niet meer kan/wil stoppen. Of neem nu deze situatie, op dit moment heb ik nood aan slaap en voedingsstoffen. Maar morgenvroeg moet ik wel weer de baan op... Wat het gemakkelijk maakt om snel voor het vertrekken nog een lijntje te leggen om wat fris te zijn, anders ben ik volledig merg. Zelfs al slaap ik 14-15 uur aan een stuk. Ik besef wel dat het 'functionele' gebruik van speed eigenlijk een brug te ver is voor mij, en hieraan zou een einde moeten komen voor het te laat is. Het kan een smerig goedje zijn eenmaal je der aan vast hangt, ik weet dat en ik wil dit ook totaal niet. In ieder geval bedankt voor het antwoord, heeft me wel geholpen. Ik kan hier nog een tijdje verder typen maar ik zie nu dat ik al veels te veel heb gezegd... Klik om te vergroten... 5 jaar later, ik heb nog ik klein beetje kans dat je nog reageert.... hoe gaat het nu?!"
"Svali zei: Ik heb er zelf zelden last van, maar ik ben dan ook één van die mensen die er eerder rustig van wordt dan hyperactief. De kans is groter dat je er wel last van krijgt, daar kun je weinig tegen doen. Probeer af en toe je kaken te ontspannen en er niet te veel druk op zetten. Have fun! Klik om te vergroten... Weet jij ook hoe dat komt?? Ik heb het zelf ook mssr geen adha ofz.."
"Benzoboss zei: 160mg zou tedoen zijn. Klik om te vergroten... Ik vreet 300mgs weg"
"MDMAZING zei: Dus 70 - 130mg via je mond nemen is een gemiddelde dosis, en hoger als 130mg is dus hoge dosis? Ben best nieuwschierig naar dit goedje ook omdat je er zo makkelijk aan kan komen! de effecten lijken me ook wel leuk beetje mdma achtig ofzo Klik om te vergroten... Het MDMA achtige word inderdaad krachtiger, ik maak meestal bommetjes van c.a 300mg. Dan merk ik bij mezelf de trillende ogen en iets kaakspanning opkomen. Ik ben 1.90 en c.a 80kg Vanaf 750mg werd ik goed misselijk."
"Ik zal is eerst wat over mezelf vertellen. Ik ben Robin ben 18 jaartjes jong en ben "afhankelijk" aan speed, en dat ga ik uitleggen. Ik ben geboren met de aandoening genaamd "chronic sleep disorder" chronisch slaaptekort (3a4uur op een goeie nacht) en soms 2a3 dagen geen slaap. Ik ben al jaren verschillende medicatie aan het proberen maar nix slaat aan of ik ga trippen, wat ook wel lache is maar niet helemaal de bedoeling. Ongeveer 6a7 maand gelede kwamen mn moaties aan met Speed (70% zuiver). Ik heb toen ook gehad en ging er lekker op, ik werd niet stuitertje druk maaae had het gevoel wat een normaal persoon overdag heeft. Denk aan: energiek, zin om dingen te ondernemen, wakker. Ik werk in de wegenbouw dus je moet goed scherp blijven. Mijn beslissing om te proberen op het werk was snel besloten en nu nogsteeds geen spijt van. Ik heb eindelijk de energy om te werken en heb er ook zin in, mijn collega's zijn beter over mij te spreken en heb zelfs loons verhoging gekregen. Ik heb meerdere banen aangebode gekregen waar ik veel meer kan verdienen. Ik snap dat Speed niet de oplossing is en ik slaap er gelukkig niet nog slechter om. Zolan de dokter nog nix heeft om mIj te slapen, heb ik de oplossing voor energie. Ps: als de dokter een nieuw medicijn voor me heeft stop ik eerst un week met speed. DIT ZIJN PERSOONLIJKE EFFECTEN: Voordelen: Energie. Scherp en helder. Zin om te ondernemen. Niet chagerijnig. Geen hoofdpijn. Beter te pas. Dingen georderd hebben in je hoofd . Minder eetlust (kan ook een nadeel zijn). Nadelen: Uitputting van het lichaam. Slecht voor je neus (bij snuiven). Minder eetlust (kan ook een voordeel zijn). Tolerantie opbouw (steeds meer nodig hebben). Je lichaam gaat op fight en flight stand, slechte vertering, grote boodschap word lastiger door ander eet patroon. Ik hoop via hier ook iemand te vinden mer dezelfde aandoening of met een oplossing. Dit was mijn verhaal. Groetjes."
"De Dunne zei: Je hebt misschien chronic slep disorder maar die dagelijkse speed (mega upper) zal je zeker niet beter laten slapen maar juist slechter. Klik om te vergroten... Ik slaap er niet slechter om als eerst, het rare is dat ik net zo lang slaap maar zelfs uitgeruster wakker word. Ik gebruik alleen onder werktijd, sochtens voor werk en pak rond 11 bij. Mijn "speed boost" duurt 4a5uur dus net genoeg om de tijd te vullen. Ik neem na werk geen extra want doe dan sowieso niet veel wat energie kost. En dan maak ik gelijk mijn neus schoon."
"Roze olifant zei: Ik heb ook een slaapprobleem dat steeds ernstiger lijkt te worden dus ik ken deze worsteling heel erg, ziek zijn van het slaaptekort maar je toch continu op je werk moeten presenteren en dan de dag in die staat moeten doorkomen is een hel. En dan het onbegrip van anderen. ‘Oh, ik heb ook zó slecht geslapen vannacht.’ Een keer iets minder dan zeven uur slapen is toch echt een ander verhaal dan hele periodes amper tot niet slapen. Boh. Heb met je te doen. Klik om te vergroten... Ja precies, er is gwn niemand die het begrijpt, dan zegge ze zo van "dan moet je eerder naar bed" of "ja daar kan je zelf wat aan doen" wat dan?! terwijl ik vanaf 10 in mn nest lig zodat mn lichaam wel rust. Roze olifant zei: Het slechte slapen is voor mij ook al sinds jaren dé hoofdreden van een gevoeligheid voor stimulanten (wat begon met methylfenidaat), weet daarom dat ik op moet passen daarmee. Dat hou jij ook beter in je achterhoofd want dagelijks op je werk aan de speed is natuurlijk geen lange termijn oplossing en gaat het probleem uiteindelijk alleen maar in de hand werken. Ik vind eigenlijk ook niet dat dit te verantwoorden is naar je werkgever. Klik om te vergroten... Ik weet dat het geen oplossing is en dat het eigenlijk niet kan, maarjah.... Roze olifant zei: Maar ik snap dus wel het idee achter je ontstane ‘afhankelijkheid’. De dagen zijn een stuk minder ellendig als je niet compleet uitgeput bent. Het punt is gewoon dat dit een uitstel is van een executie en als je eenmaal in dat patroon zit, heb je er nog een groot probleem bij. Klik om te vergroten... Ik gebruik echter in het weekend niet en vakanties ook niet, een festivals gebruik ik alleen 3mmc in kleine hoeveelheden. Roze olifant zei: Ik vraag me af welke middelen je allemaal al voorgeschreven hebt gekregen. En heb je het bijvoorbeeld al eens met je huisarts gehad over minder zware en verslavende varianten van stims zoals modafinil? Ik heb zo’n vermoeden van niet want artsen willen vaak - terecht - het slaapprobleem zelf aanpakken en zullen weigerachtig staan tegenover het ‘opvoeren’ van je systeem overdag in de angst dat je uiteindelijk van een nog koudere kermis thuiskomt. Maar je zou het eens voor kunnen leggen. Op deze manier gaan zelfdokteren met een zwaar verslavend middel is niet handig. Klik om te vergroten... Ik heb geen stimulanten gekregen maar slaap meds, denk aan Temazepam, Diazepam, Zolpidemtart Roze olifant zei: Sterkte! Klik om te vergroten... Thanks"
"De Dunne zei: Je hebt misschien chronic slep disorder maar die dagelijkse speed (mega upper) zal je zeker niet beter laten slapen maar juist slechter. Klik om te vergroten... Daar heb ik geen last van eigenlijk, slaap net zo lang alleen mn REM slaap is langer, meerdere testen gehad met plakkers op mn hoofd."
"acht.zes zei: Dit gaat op de lange termijn natuurlijk alleen maar tegen je werken. Klik om te vergroten... Hoop tegen die tijd een oplossing te hebben"