Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC.

3MMC.

74 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zonder directe problemen "wink"
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMAZING zei:
vind het zelfs lekkerder als mdma.. vooral omdat je bij 3mmc steeds kan bijnemen en steeds weer naar je 'piek' kan gaan.. wat je bij mdma niet kan.
Klik om te vergroten...
Hoeveel neem je telkens bij en op welke manier neem het in? en waarom kan het het bij 3-MMC wel en bij M niet?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Hoeveel neem je telkens bij en op welke manier neem het in? en waarom kan het het bij 3-MMC wel en bij M niet?
Klik om te vergroten...
Omdat je bij mdma nooit meer je ‘hoogte punt’ kunt bereiken.. en bij 3mmc wel.. daarom is het zo verleidelijke om het steeds bij te nemen.. en natuurlijk super verslavend
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDMAZING zei:
Omdat je bij mdma nooit meer je ‘hoogte punt’ kunt bereiken.. en bij 3mmc wel.. daarom is het zo verleidelijke om het steeds bij te nemen.. en natuurlijk super verslavend
Klik om te vergroten...
Want je kan stapelen met 3mmc ofzo? Hoeveel neem je per dosis ongeveer dan en om de hoeveel tijd? Neem je het oraal of nasaal?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mezelf zei:
Want je kan stapelen met 3mmc ofzo? Hoeveel neem je per dosis ongeveer dan en om de hoeveel tijd? Neem je het oraal of nasaal?
Klik om te vergroten...
Ik neem gewoon over een zaterdag 250/300mg. Maak ik bommetjes van :)
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAZING zei:
Ik neem gewoon over een zaterdag 250/300mg. Maak ik bommetjes van :)
Klik om te vergroten...
Over de gehele dag? en dus bommetjes van 100mg ofzo?
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Twee sampletjes (gekocht bij twee verschillende bekende Nederlandse websites) laten testen bij de VNN. Blijkbaar kunnen ze het niet kwantificeren, terwijl de man die de samples innam wel zei dat dit kon, dus snap er even niks van. Was me namelijk te doen om de percentages, maar goed.

Blijkbaar zit in beide samples naast 3-mmc een andere onbekende psychoactieve stof. In één sample zit naast een onbekende psychoactieve stof ook nog iso-mephedrone. Iemand enig idee wat dat is? Testcentrum raadt het af het te gebruiken vanwege die onbekende psychoactieve stof. Maar goed, kan niet zoveel met zulke resultaten. Iemand? Ideeen? Pls
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Zinnentuimel
Iso-mephedrone is een isomeer van Mephedrone, oftewel 4MMC.

Zelfde aantal en zelfde hoeveelheid atomen dus als 4mmc, maar anders gerangschikt dus andere eigenschappen. Ik gok zo op een reststof uit het productieproces of een productiefoutje die ze als versnijdingsmiddel hebben gebruikt.

Blijkbaar zit in beide samples naast 3-mmc een andere onbekende psychoactieve stof.
Klik om te vergroten...
Van een onbekende stof kan je natuurlijk nooit weten of die psychoactief is of niet.

Je kan 2 dingen doen, je neemt het advies van het testcentrum over of niet.
C
CaptainRamboLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAZIING zei:
Kan je 3mmc herdoseren?
Klik om te vergroten...
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMAZING zei:
Twijfel om vanavond een bommetje 3mmc te nemen.
Klik om te vergroten...

Waarom twijfel je?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat voor effecten heeft 3mmc? En wat is een goede beginners dosering zonder tolerantie? En de beste manier om het te nemen?

Is het ergens mee te vergelijken qua effect?

Thx!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
https://www.changingperspective.info/3-mmc/3-mmc-veelgestelde-vragen-f-a-q/

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/wat-is-3mmc/

https://drugsforum.nl/threads/3mmc-wauw.54438/

https://psychonautwiki.org/wiki/3-MMC
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dus 70 - 130mg via je mond nemen is een gemiddelde dosis, en hoger als 130mg is dus hoge dosis? Ben best nieuwschierig naar dit goedje ook omdat je er zo makkelijk aan kan komen! :tongueout: de effecten lijken me ook wel leuk :) beetje mdma achtig ofzo
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind 3mmc, na mdma, de leukste drugs! Het heeft veel weg van mdma, maar helderder. Het duurt alleen maar 2 uur. Ik pak niet vaker dan 2 x bij, omdat het erg bloedvatvernauwend is. Dat merk ik na een uurtje of 4, dan krijg ik het heel koud. Heb ik met pep ook altijd. Ik neem altijd 125 mg in een capsule. Neem dezelfde hoeveelheid ook bij.
Het werkt duidelijk merkbaar zeker op je serotonine, dus een lange pauze tussen 3mmc is aan te raden, net zoals bij mdma.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat moet je met een aftreksel van XTC die maar 2 uur werkt en waarop de 3 maanden regel ook nog eens van toepassing is?

Haal dan wat 6APB in huis of zo.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
Wat moet je met een aftreksel van XTC die maar 2 uur werkt en waarop de 3 maanden regel ook nog eens van toepassing is?

Haal dan wat 6APB in huis of zo.
Klik om te vergroten...
Ja ik ga morgen 6apb bestellen voor defqon dat over anderhalf maandje ofzo al is. Ga daar weer 200/250mg 6-apb nemen. :hearteyes:
M
MondmaskerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vind persoonlijk ook niet veel aan 3mmc. De effecten zijn vergelijkbaar maar een stuk zwakker dan XTC of nog meer zelf mephedrone (4MMC). Snuiven is in mijn ogen het leukste maar dat is een zeer persoonlijke keuze. Ik snuif nou eenmaal graag. Als je niet goed dingen in je neus kan verdragen zou ik het afraden want het prikt en irriteert verrot.

Ik vind dat de nadelen niet opwegen tegen de voordelen (de gematigde euforie) bij 3mmc. Als je dan toch wil snuiven, snuif mephedrone. Het prikt evenveel maar daar krijg je wel een heerlijk gevoel voor terug..
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
3-MMC zit ergens tussen MDMA en coke. Het is een entactogene stimulant. Je wordt er energiek van, praterig, sociaal en blijft redelijk helder in je hoofd. Je kan wel last krijgen van hartkloppingen en vaatvernauwing, wat samen allerlei klachten zoals slapende ledematen, blauw-verkleurde huid en in ernstige gevallen zelfs een hersenbloeding of hartinfarct kan veroorzaken.

Ik vind 3-MMC een beetje overrated eigenlijk. Okee, het is op dit moment wel een van de betere RC-stimulanten die er is. Maar dat is vooral omdat de echt goeie verboden zijn en omdat de overgebleven RC-stims nogal kut zijn.

Sommige mensen snuiven het, maar dan werkt het al snel weer uit en krijg je intense zin om meer bij te pakken. Oraal innemen is wat dat betreft een betere optie.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kan je 3mmc herdoseren?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#20
MDMAZING zei:
Kan je 3mmc herdoseren?
Klik om te vergroten...
Dat wordt afgeraden door wat @Neo-Shulginist al vermeld heeft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."