#1
Zonder directe problemen "wink"
Hoeveel neem je telkens bij en op welke manier neem het in? en waarom kan het het bij 3-MMC wel en bij M niet?vind het zelfs lekkerder als mdma.. vooral omdat je bij 3mmc steeds kan bijnemen en steeds weer naar je 'piek' kan gaan.. wat je bij mdma niet kan.
Omdat je bij mdma nooit meer je ‘hoogte punt’ kunt bereiken.. en bij 3mmc wel.. daarom is het zo verleidelijke om het steeds bij te nemen.. en natuurlijk super verslavendHoeveel neem je telkens bij en op welke manier neem het in? en waarom kan het het bij 3-MMC wel en bij M niet?
Want je kan stapelen met 3mmc ofzo? Hoeveel neem je per dosis ongeveer dan en om de hoeveel tijd? Neem je het oraal of nasaal?Omdat je bij mdma nooit meer je ‘hoogte punt’ kunt bereiken.. en bij 3mmc wel.. daarom is het zo verleidelijke om het steeds bij te nemen.. en natuurlijk super verslavend
Ik neem gewoon over een zaterdag 250/300mg. Maak ik bommetjes vanWant je kan stapelen met 3mmc ofzo? Hoeveel neem je per dosis ongeveer dan en om de hoeveel tijd? Neem je het oraal of nasaal?
Over de gehele dag? en dus bommetjes van 100mg ofzo?Ik neem gewoon over een zaterdag 250/300mg. Maak ik bommetjes van![]()
Van een onbekende stof kan je natuurlijk nooit weten of die psychoactief is of niet.Blijkbaar zit in beide samples naast 3-mmc een andere onbekende psychoactieve stof.
Kan je 3mmc herdoseren?
Twijfel om vanavond een bommetje 3mmc te nemen.
Ja ik ga morgen 6apb bestellen voor defqon dat over anderhalf maandje ofzo al is. Ga daar weer 200/250mg 6-apb nemen.Wat moet je met een aftreksel van XTC die maar 2 uur werkt en waarop de 3 maanden regel ook nog eens van toepassing is?
Haal dan wat 6APB in huis of zo.
Dat wordt afgeraden door wat @Neo-Shulginist al vermeld heeft.Kan je 3mmc herdoseren?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."