Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@MDMAZING Ik vind het persoonlijk veels leuekr dan ket. Je wordt niet zo super dronken van, is veel meer visueel en niet zo erg voor je neus. Werkt ook langer. Ben ook nooit misselijk van geweest wat in mijn geval met K best vaak voorkomt."
"3-MMC van tegenwoordig is heel slecht en heeft niks te maken met 3-MMC uit 2016 of eerder. Toen was het een goede spul, nu is het een beperkte speed/mdma achtige iets. Een af-rader ;d Toen: 100mg in je neus en je ging ECHT lekker. 200 was te veel. Nu: 300mg in je neus en je voelt wat speed en iets en daarna voel je gewoon kklote bah"