Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc en je zicht

3mmc en je zicht

83 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hiyou zei:
Heb ik al veel gedaan maar ze ontkent dat ze verslaafd zou zijn en beweert dat als ze terug kan gaan werken dat dit allemaal weer zal minderen. (Ze is kapster...) ondertussen is ze al ongv 3maand 3 dagen in de week wakker van de mephedrone.
Klik om te vergroten...
Dat zal wel minderen ook hoor. Veel mensen gebruiken eenmaal drugs omdat ze geen doel hebben. Of uit verveling.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hiyou zei:
Dit vergeeft ze me nooit want familie is niet op de hoogte en dit zou ze ook niet willen.
Klik om te vergroten...
Dan kan ik je helaas niet verder helpen, dan is het wachten tot ze het zelf toegeeft 🤷‍♀️
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blyatman zei:
Waarop baseer jij dit precies? Feiten, of gewoon zelf bedacht?
Klik om te vergroten...
Op beschrijving van bovenstaande over het gebruik.

Er is helaas nergens een enquete ingevuld.

* Edit : of uit verveling.
Maar dat stukje kopieer je natuurlijk weer niet.


* Edit 2 :
Met geen doel bedoel ik niet dat ze geen doel hebben in het leven.
Ik bedoel dat ze geen doel hebben als in :
- Niet vroeg moeten opstaan.
- Niet moeten gaan werken .
- Geen afspraken hebben.
- Geen verantwoording moete afleggen

Misschien is het zo wat duidelijker.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb dit ook met 3mmc. Tijdens de piek is het heftig, maar zodra de piek afzwakt word m’n zicht ook langzaam beter
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Op beschrijving van bovenstaande over het gebruik.

Er is helaas nergens een enquete ingevuld.

* Edit : of uit verveling.
Maar dat stukje kopieer je natuurlijk weer niet.
Klik om te vergroten...
Ik kopieer het stukje voornamelijk omdat het nogal een flinke bewering is zonder onderbouwd of bewezen wetenschap toont. Dus op 1 persoon of gebruik baseer jij dat veel mensen gebruiken omdat ze geen doel hebben.

dat is dus gewoon jouw persoonlijke interpretatie of gedachten.

veel mensen gebruiken, omdat ze dat willen, te pas of on te pas, verslaafd zijn, verveling zoals je zei, of omdat ze gewoon weg het leuk vinden of er iets uit halen voor zichzelf. Veel mensen gebruiken middelen tevens ook om beter te worden, uit depressie te klimmen of om sociaal te worden. Om meteen te roepen dat veel mensen gebruiken omdat ze geen doel hebben is nogal een onzin uitspraak.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blyatman zei:
Ik kopieer het stukje voornamelijk omdat het nogal een flinke bewering is zonder onderbouwd of bewezen wetenschap toont. Dus op 1 persoon of gebruik baseer jij dat veel mensen gebruiken omdat ze geen doel hebben.
Klik om te vergroten...
Je gaat nu toch echt niet onkennen dat veel mensen sneller gebruiken als ze geen doel hebben zoals hierboven omschreven?
Blyatman zei:
dat is dus gewoon jouw persoonlijke interpretatie of gedachten.
Klik om te vergroten...
Ik ontken dat ook nergens.
Blyatman zei:
veel mensen gebruiken, omdat ze dat willen, te pas of on te pas, verslaafd zijn, verveling zoals je zei, of omdat ze gewoon weg het leuk vinden of er iets uit halen voor zichzelf. Veel mensen gebruiken middelen tevens ook om beter te worden, uit depressie te klimmen of om sociaal te worden. Om meteen te roepen dat veel mensen gebruiken omdat ze geen doel hebben is nogal een onzin uitspraak.
Klik om te vergroten...
Jij interpreteert wat ik bedoelde verkeerd.
Zie mijn omschrijving van "geen doel".

Ik denk oprecht dat mensen die dus "geen doel" hebben als in niet moeten werken, of geen verplichtingen sneller drugs gaan gebruiken dan mensen die dat wel hebben.
Als jij telkens opnieuw een wetenschappelijk onderbouwde studie wilt moet iedereen maar zwijgen op dit forum, want ik zie maar heel weinig onderbouwde meningen passeren eerlijk gezegd.
D
Daan1977Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet niet of mijn opmerking/vraag hier thuis hoort maar ik snuif nu voor de 2e avond op rij 3mmc. Normaal brandt het wel een beetje maar net brandde het veel erger, ik hoorde een soort geknars in mijn hoofd en mijn linker oog (had met mijn linker neusgat gesnoven) begon als een gek te tranen.. hebben meer mensen deze ervaring wel eens gehad?
B
Bonko3ngLid
01-01-2024, 00:00
#8
Daan1977 zei:
Ik weet niet of mijn opmerking/vraag hier thuis hoort maar ik snuif nu voor de 2e avond op rij 3mmc. Normaal brandt het wel een beetje maar net brandde het veel erger, ik hoorde een soort geknars in mijn hoofd en mijn linker oog (had met mijn linker neusgat gesnoven) begon als een gek te tranen.. hebben meer mensen deze ervaring wel eens gehad?
Klik om te vergroten...
Wellicht schoot de substantie door naar een gedeelte waar niet eerder chemicaliën blijven plakken
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beste mensen,

ik heb een vraagje van een vriendin van mij: telkens als zij 3mmc snuift krijgt ze een enorm wazig zicht en ziet ze amper nog duidelijk.
ze snuift dan ook altijd 2 tot 3 dagen door. Is hier een verklaring voor?

grtzzz
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oververmoeidheid en uitputting van het lichaam.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoals @De Dunne al zegt
+ overvloed/uitputting aan serotonine geeft een wazig zicht....
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Oververmoeidheid en uitputting van het lichaam.
Klik om te vergroten...

Exact laat haar eens goed eten en even geen 3mmc meer (minimaal een paar weken)en goed bijslapen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb dit al na 1 lijn en ik ben dan niet vermoeid. Ik maakte me er ook zorgen over... Was na gebruik wel weer gewoon normaal.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
3mmc is een rc dus weinig over bekend. Je kan er van alles van krijgen en zal ook per persoon schelen.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ervaar dit altijd rond het einde van een binge om een uurtje of 6/7 als er ongeveer een gram of meer doorheen is gegaan. mijn zicht word dan dusdanig slecht dat ik een minuut of langer doe over een enkele zin typen.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niet erg handig ook om 3 dagen door te gaan op zo'n onbekend middel. Dat is natuurlijk sowieso een slecht idee, maar als je het dan toch wil doen kan je beter speed nemen ofzo. 3-MMC werkt waarschijnlijk ook nog op je serotonine dus in dat opzicht is het ook niet best.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Hiyou ik heb je topic even naar het juiste subforum verplaatst.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ga eerlijk toegeven dat ik het ook teveel gebruik, dat is ondertussen wel bekent lol. Maar ik ga pas wazig zien nadat ik clonazolam heb genomen en nachten slecht slaap en eet, dus het komt dan waarschijnlijk door de vermoeidheid.
Ik hoop niet dat ze al een soort van verslaafd is?
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik word ook altijd vaag in m'n ogen van 3mmc. Na een tijdje beginnen m'n ogen hun eigen leventje te leiden en kan ik niet scherp meer zien. Naast dat het niet fijn is dat je ogen niet goed werken vind ik het ook vaak onprettig voelen. Alsof m'n ogen een beetje worden strakgetrokken ofzo, alsof er druk op staat. Heb dat echt met 3mmc en ook met Mdma (of course).
Heb dat ook als ik het sporadisch gebruikt heb, en niet alleen door vermoeidheid na een paar dagen gebruik. Ik zeg het wel eens tegen de anderen en ze hebben geen idee waar ik het over heb. Misschien is het een bepaalde gevoeligheid? Ik zou daar ook graag achter komen.
Succes ermee, en wat vervelend!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flower123 zei:
Ik word ook altijd vaag in m'n ogen van 3mmc. Na een tijdje beginnen m'n ogen hun eigen leventje te leiden en kan ik niet scherp meer zien. Naast dat het niet fijn is dat je ogen niet goed werken vind ik het ook vaak onprettig voelen. Alsof m'n ogen een beetje worden strakgetrokken ofzo, alsof er druk op staat. Heb dat echt met 3mmc en ook met Mdma (of course).
Heb dat ook als ik het sporadisch gebruikt heb, en niet alleen door vermoeidheid na een paar dagen gebruik. Ik zeg het wel eens tegen de anderen en ze hebben geen idee waar ik het over heb. Misschien is het een bepaalde gevoeligheid? Ik zou daar ook graag achter komen.
Succes ermee, en wat vervelend!
Klik om te vergroten...
Ik kreeg het idee dat het gewoon ongezond was voor mijn ogen. Alsof je ogen er echt door achteruit gaan. Ik vind het ergens een beetje eng...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."