ik zelf heb dit bij te hoge doseringen van uppers
voorbeeld : als ik met een gram coke 3,4 uurtjes doe heb ik nergens last van behalve als het een 24 uurs rit wordt dan na een gram of 3 begin ik al waziger letters te zien op me telefoon als ik bij de 5 gram aankom dan is het voor mij stoppen en een hand vol temazepam en wat alprazolam en hopen dat ik in slaap val ,zo niet dan was het wakker paar uurtjes ,bijkomen en lichamelijk weer wat rust krijgen warme maaltijd en de volgende 5 starten dat kan zo een 3 dagen dan door gaan daarna kan ik nog bijnemen hoeveel ik wil maar het werkt dan niet meer me lichaam wil dan sluiten en slapen
maar dan had ik het verdeeld over een lange periode lettertjes lezen op de telefoon gaat dan weer perfect vanaf gram 4,5
maar nu als ik me 5 gram op moet maken in ongeveer 12 uurtjes omdat ik wat moet doen de volgende dag dan is me eerste 2 lijnen een halve gram 250mg links 250mg rechts
geeft direct een super rush ,raad het niemand aan aangezien mijn tolerantie best extreem hoog is
een ander zonder mijn tolerantie kan hier aan overlijden dus niet proberen aub
na minuut of 30 nogmaals zelfde dosis en dat is in 45 minuten een gram ,te hoge dosering in het begin is dat nasaal
dan krijg ik een chatt bericht en probeer dan te lezen
wat er gebeurd de letters zijn verder dan wazig gewoon totaal onleesbaar ,nou dan linker oog half tot 3 kwart sluiten
rechter helemaal open en dan ver van me af houden en dichter bij en verder weer weg om een soort juiste spot te vinden om het tog nog door sommige letters te herkennen te lezen
terug typen gaat zowieso niet en bellen dan verstaan ze me meestal niet om dat de spraak war warrig word.
lang verhaal kort te maken
aangezien je vriendin ook na slaap
dit wazig zien krijgt doseert ze waarschijnlijk te hoog bij haar eerste lijnen tip voor haar en een ieder die hier last van krijgt om wat ze normaal neemt als begin dosis
te halveren en te zien of ze dan nog steeds wazig wordt of dat lezen redelijk gaat...
Dit vergeeft ze me nooit want familie is niet op de hoogte en dit zou ze ook niet willen.
zal je beter haar overhalen om samen naar de huisarts te gaan voor een 2 weken recept slaap medicatie om het slaap tekort in te dammen en weer een normaal slaap ritme in te bouwen ..
Heb ik al veel gedaan maar ze ontkent dat ze verslaafd zou zijn en beweert dat als ze terug kan gaan werken dat dit allemaal weer zal minderen. (Ze is kapster...) ondertussen is ze al ongv 3maand 3 dagen in de week wakker van de mephedrone.
hoe gaat het nu met haar is ze al begonnen met werken en is door de dag besteding die ze door werk krijgt het gebruik geminderd?
zo niet misschien is het beter voor haar 1 maal oraal te slikken in plaats van te snuiven
snuiven is een verslaving op de al aanwezigen verslaving soort van snuiven om te snuiven verslaving
* Edit 2 :
Met geen doel bedoel ik niet dat ze geen doel hebben in het leven.
Ik bedoel dat ze geen doel hebben als in :
- Niet vroeg moeten opstaan.
- Niet moeten gaan werken .
- Geen afspraken hebben.
- Geen verantwoording moete afleggen
ik denk dat het zeker klopt tijdens de 2 de lockdown was er op sbs6 of nos of online nieuws ,geen idee meer van wie dat er 800 k rc gebruikers zijn in nederland aan de hand van online vendors en hun klanten database ,ook was in de lockdown een verhoging van 300% aan verkoop en omzet gestegen