Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc en je zicht

3mmc en je zicht

83 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

ik heb een vraagje van een vriendin van mij: telkens als zij 3mmc snuift krijgt ze een enorm wazig zicht en ziet ze amper nog duidelijk.
ze snuift dan ook altijd 2 tot 3 dagen door. Is hier een verklaring voor?

grtzzz
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oververmoeidheid en uitputting van het lichaam.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoals @De Dunne al zegt
+ overvloed/uitputting aan serotonine geeft een wazig zicht....
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Oververmoeidheid en uitputting van het lichaam.
Klik om te vergroten...

Exact laat haar eens goed eten en even geen 3mmc meer (minimaal een paar weken)en goed bijslapen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb dit al na 1 lijn en ik ben dan niet vermoeid. Ik maakte me er ook zorgen over... Was na gebruik wel weer gewoon normaal.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
3mmc is een rc dus weinig over bekend. Je kan er van alles van krijgen en zal ook per persoon schelen.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ervaar dit altijd rond het einde van een binge om een uurtje of 6/7 als er ongeveer een gram of meer doorheen is gegaan. mijn zicht word dan dusdanig slecht dat ik een minuut of langer doe over een enkele zin typen.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet erg handig ook om 3 dagen door te gaan op zo'n onbekend middel. Dat is natuurlijk sowieso een slecht idee, maar als je het dan toch wil doen kan je beter speed nemen ofzo. 3-MMC werkt waarschijnlijk ook nog op je serotonine dus in dat opzicht is het ook niet best.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Hiyou ik heb je topic even naar het juiste subforum verplaatst.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ga eerlijk toegeven dat ik het ook teveel gebruik, dat is ondertussen wel bekent lol. Maar ik ga pas wazig zien nadat ik clonazolam heb genomen en nachten slecht slaap en eet, dus het komt dan waarschijnlijk door de vermoeidheid.
Ik hoop niet dat ze al een soort van verslaafd is?
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik word ook altijd vaag in m'n ogen van 3mmc. Na een tijdje beginnen m'n ogen hun eigen leventje te leiden en kan ik niet scherp meer zien. Naast dat het niet fijn is dat je ogen niet goed werken vind ik het ook vaak onprettig voelen. Alsof m'n ogen een beetje worden strakgetrokken ofzo, alsof er druk op staat. Heb dat echt met 3mmc en ook met Mdma (of course).
Heb dat ook als ik het sporadisch gebruikt heb, en niet alleen door vermoeidheid na een paar dagen gebruik. Ik zeg het wel eens tegen de anderen en ze hebben geen idee waar ik het over heb. Misschien is het een bepaalde gevoeligheid? Ik zou daar ook graag achter komen.
Succes ermee, en wat vervelend!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flower123 zei:
Ik word ook altijd vaag in m'n ogen van 3mmc. Na een tijdje beginnen m'n ogen hun eigen leventje te leiden en kan ik niet scherp meer zien. Naast dat het niet fijn is dat je ogen niet goed werken vind ik het ook vaak onprettig voelen. Alsof m'n ogen een beetje worden strakgetrokken ofzo, alsof er druk op staat. Heb dat echt met 3mmc en ook met Mdma (of course).
Heb dat ook als ik het sporadisch gebruikt heb, en niet alleen door vermoeidheid na een paar dagen gebruik. Ik zeg het wel eens tegen de anderen en ze hebben geen idee waar ik het over heb. Misschien is het een bepaalde gevoeligheid? Ik zou daar ook graag achter komen.
Succes ermee, en wat vervelend!
Klik om te vergroten...
Ik kreeg het idee dat het gewoon ongezond was voor mijn ogen. Alsof je ogen er echt door achteruit gaan. Ik vind het ergens een beetje eng...
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Ik kreeg het idee dat het gewoon ongezond was voor mijn ogen. Alsof je ogen er echt door achteruit gaan. Ik vind het ergens een beetje eng...
Klik om te vergroten...
Ik ben het met je eens... Vorige week had ik m’n spiegel maar steeds naast me op bed gelegd zodat ik er steeds in kon kijken om te zien of het nog allemaal wel goed ging met m’n ogen. Maakte me er continu zorgen over, voelde echt niet goed!
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mensen moeten snappen dat met alle drugs en pupil verweiding je zicht vaag of wazig kan worden.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flower123 zei:
Ik ben het met je eens... Vorige week had ik m’n spiegel maar steeds naast me op bed gelegd zodat ik er steeds in kon kijken om te zien of het nog allemaal wel goed ging met m’n ogen. Maakte me er continu zorgen over, voelde echt niet goed!
Klik om te vergroten...
Heb ik ook. Zeker omdat mijn moeder bijvoorbeeld netvliesloslating heeft... (Blind worden). Ik zou het daarom ook niet snel dagenlang bingen. Het zijn toch je ogen 😅
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blyatman zei:
Mensen moeten snappen dat met alle drugs en pupil verweiding je zicht vaag of wazig kan worden.
Klik om te vergroten...
En jij moet begrijpen dat mijn 3MMC wazigheid aan mijn ogen een stuk “ongezonder” voelde voor mijn ogen dan MDMA. Met MDMA heb ik me nog nooit druk gemaakt over mijn ogen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
En jij moet begrijpen dat mijn 3MMC wazigheid aan mijn ogen een stuk “ongezonder” voelde voor mijn ogen dan MDMA. Met MDMA heb ik me nog nooit druk gemaakt over mijn ogen.
Klik om te vergroten...
Ik had het niet over jou spuitelf.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laramonjour zei:
Ga eerlijk toegeven dat ik het ook teveel gebruik, dat is ondertussen wel bekent lol. Maar ik ga pas wazig zien nadat ik clonazolam heb genomen en nachten slecht slaap en eet, dus het komt dan waarschijnlijk door de vermoeidheid.
Ik hoop niet dat ze al een soort van verslaafd is?
Klik om te vergroten...
Ze snuift 1x in de week maar doet dan wel 2tot 3 dagen door... ze heeft ook al tolerantie dus kan al gemakkelijk een volledige gram op haar eentje snuiven, als het niet meer is. Ik maak me laatste tijd enorm zorgen om haar omdat ik veel research gedaan heb rond dit middel en het al bij al gevaarlijk spul is! Maar dit trekt ze haar niet echt aan...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blyatman zei:
Ik had het niet over jou spuitelf.
Klik om te vergroten...
Dan nog. Ik ben blijkbaar niet de enige die het opviel.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik zelf heb dit bij te hoge doseringen van uppers
voorbeeld : als ik met een gram coke 3,4 uurtjes doe heb ik nergens last van behalve als het een 24 uurs rit wordt dan na een gram of 3 begin ik al waziger letters te zien op me telefoon als ik bij de 5 gram aankom dan is het voor mij stoppen en een hand vol temazepam en wat alprazolam en hopen dat ik in slaap val ,zo niet dan was het wakker paar uurtjes ,bijkomen en lichamelijk weer wat rust krijgen warme maaltijd en de volgende 5 starten dat kan zo een 3 dagen dan door gaan daarna kan ik nog bijnemen hoeveel ik wil maar het werkt dan niet meer me lichaam wil dan sluiten en slapen
maar dan had ik het verdeeld over een lange periode lettertjes lezen op de telefoon gaat dan weer perfect vanaf gram 4,5
maar nu als ik me 5 gram op moet maken in ongeveer 12 uurtjes omdat ik wat moet doen de volgende dag dan is me eerste 2 lijnen een halve gram 250mg links 250mg rechts
geeft direct een super rush ,raad het niemand aan aangezien mijn tolerantie best extreem hoog is
een ander zonder mijn tolerantie kan hier aan overlijden dus niet proberen aub
na minuut of 30 nogmaals zelfde dosis en dat is in 45 minuten een gram ,te hoge dosering in het begin is dat nasaal
dan krijg ik een chatt bericht en probeer dan te lezen
wat er gebeurd de letters zijn verder dan wazig gewoon totaal onleesbaar ,nou dan linker oog half tot 3 kwart sluiten
rechter helemaal open en dan ver van me af houden en dichter bij en verder weer weg om een soort juiste spot te vinden om het tog nog door sommige letters te herkennen te lezen
terug typen gaat zowieso niet en bellen dan verstaan ze me meestal niet om dat de spraak war warrig word.

lang verhaal kort te maken
aangezien je vriendin ook na slaap
dit wazig zien krijgt doseert ze waarschijnlijk te hoog bij haar eerste lijnen tip voor haar en een ieder die hier last van krijgt om wat ze normaal neemt als begin dosis
te halveren en te zien of ze dan nog steeds wazig wordt of dat lezen redelijk gaat...
Hiyou zei:
Dit vergeeft ze me nooit want familie is niet op de hoogte en dit zou ze ook niet willen.
Klik om te vergroten...
zal je beter haar overhalen om samen naar de huisarts te gaan voor een 2 weken recept slaap medicatie om het slaap tekort in te dammen en weer een normaal slaap ritme in te bouwen ..
Hiyou zei:
Heb ik al veel gedaan maar ze ontkent dat ze verslaafd zou zijn en beweert dat als ze terug kan gaan werken dat dit allemaal weer zal minderen. (Ze is kapster...) ondertussen is ze al ongv 3maand 3 dagen in de week wakker van de mephedrone.
Klik om te vergroten...

hoe gaat het nu met haar is ze al begonnen met werken en is door de dag besteding die ze door werk krijgt het gebruik geminderd?
zo niet misschien is het beter voor haar 1 maal oraal te slikken in plaats van te snuiven
snuiven is een verslaving op de al aanwezigen verslaving soort van snuiven om te snuiven verslaving


CuriousExplorer zei:
* Edit 2 :
Met geen doel bedoel ik niet dat ze geen doel hebben in het leven.
Ik bedoel dat ze geen doel hebben als in :
- Niet vroeg moeten opstaan.
- Niet moeten gaan werken .
- Geen afspraken hebben.
- Geen verantwoording moete afleggen
Klik om te vergroten...
ik denk dat het zeker klopt tijdens de 2 de lockdown was er op sbs6 of nos of online nieuws ,geen idee meer van wie dat er 800 k rc gebruikers zijn in nederland aan de hand van online vendors en hun klanten database ,ook was in de lockdown een verhoging van 300% aan verkoop en omzet gestegen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."