maar serieus, 1 oog afsluiten/afplakken en je ziet een stuk beter....heb ik wel eens ervaren XDAAAAARGH!
Met mdma is het meer trillend. Die ene paar keer op mmc was t indd gewoon scheelachtig! Hahahah mijn ervaring maar indd beetje naar gevoelEn jij moet begrijpen dat mijn 3MMC wazigheid aan mijn ogen een stuk “ongezonder” voelde voor mijn ogen dan MDMA. Met MDMA heb ik me nog nooit druk gemaakt over mijn ogen.
Heb ik al veel gedaan maar ze ontkent dat ze verslaafd zou zijn en beweert dat als ze terug kan gaan werken dat dit allemaal weer zal minderen. (Ze is kapster...) ondertussen is ze al ongv 3maand 3 dagen in de week wakker van de mephedrone.Als iemand werkelijk verslaafd is, is er weinig wat je kan doen. Probeer eens een goed gesprek aan te gaan hierover?
Dit vergeeft ze me nooit want familie is niet op de hoogte en dit zou ze ook niet willen.Een interventie misschien? Met al haar vrienden en of familie? Ik ben er ook redelijk aan verslaafd maar ik denk wel dat dat bij mij het beste zou werken
Veel mensen gebruiken eenmaal drugs omdat ze geen doel hebben.
3 dagen in een week* vind ik persoonlijk extreem* ongeacht gezien de situatie waarin je elke dag nutteloos thuis zit.Heb ik al veel gedaan maar ze ontkent dat ze verslaafd zou zijn en beweert dat als ze terug kan gaan werken dat dit allemaal weer zal minderen. (Ze is kapster...) ondertussen is ze al ongv 3maand 3 dagen in de week wakker van de mephedrone.
Dat zal wel minderen ook hoor. Veel mensen gebruiken eenmaal drugs omdat ze geen doel hebben. Of uit verveling.Heb ik al veel gedaan maar ze ontkent dat ze verslaafd zou zijn en beweert dat als ze terug kan gaan werken dat dit allemaal weer zal minderen. (Ze is kapster...) ondertussen is ze al ongv 3maand 3 dagen in de week wakker van de mephedrone.
Dan kan ik je helaas niet verder helpen, dan is het wachten tot ze het zelf toegeeft 🤷♀️Dit vergeeft ze me nooit want familie is niet op de hoogte en dit zou ze ook niet willen.
Op beschrijving van bovenstaande over het gebruik.Waarop baseer jij dit precies? Feiten, of gewoon zelf bedacht?
Ik kopieer het stukje voornamelijk omdat het nogal een flinke bewering is zonder onderbouwd of bewezen wetenschap toont. Dus op 1 persoon of gebruik baseer jij dat veel mensen gebruiken omdat ze geen doel hebben.Op beschrijving van bovenstaande over het gebruik.
Er is helaas nergens een enquete ingevuld.
* Edit : of uit verveling.
Maar dat stukje kopieer je natuurlijk weer niet.
Je gaat nu toch echt niet onkennen dat veel mensen sneller gebruiken als ze geen doel hebben zoals hierboven omschreven?Ik kopieer het stukje voornamelijk omdat het nogal een flinke bewering is zonder onderbouwd of bewezen wetenschap toont. Dus op 1 persoon of gebruik baseer jij dat veel mensen gebruiken omdat ze geen doel hebben.
Ik ontken dat ook nergens.dat is dus gewoon jouw persoonlijke interpretatie of gedachten.
Jij interpreteert wat ik bedoelde verkeerd.veel mensen gebruiken, omdat ze dat willen, te pas of on te pas, verslaafd zijn, verveling zoals je zei, of omdat ze gewoon weg het leuk vinden of er iets uit halen voor zichzelf. Veel mensen gebruiken middelen tevens ook om beter te worden, uit depressie te klimmen of om sociaal te worden. Om meteen te roepen dat veel mensen gebruiken omdat ze geen doel hebben is nogal een onzin uitspraak.
Je gaat nu toch echt niet onkennen dat veel mensen sneller gebruiken als ze geen doel hebben zoals hierboven omschreven?
Ik ontken dat ook nergens.
Jij interpreteert wat ik bedoelde verkeerd.
Zie mijn omschrijving van "geen doel".
Ik denk oprecht dat mensen die dus "geen doel" hebben als in niet moeten werken, of geen verplichtingen sneller drugs gaan gebruiken dan mensen die dat wel hebben.
Als jij telkens opnieuw een wetenschappelijk onderbouwde studie wilt moet iedereen maar zwijgen op dit forum, want ik zie maar heel weinig onderbouwde meningen passeren eerlijk gezegd.
Ik heb dit sinds woensdagavond, heb ook een overvloed aan 3mmc gebruikt.. Weet je hoe lang dit duurt dat wazig gevoel? Ik wil zelf al naar de oogarts gaan lol, mijn constrast helemaal naar de vaantjes.Zoals @De Dunne al zegt
+ overvloed/uitputting aan serotonine geeft een wazig zicht....
Bel je huisarts wij weten het niet,Ik heb dit sinds woensdagavond, heb ook een overvloed aan 3mmc gebruikt.. Weet je hoe lang dit duurt dat wazig gevoel? Ik wil zelf al naar de oogarts gaan lol, mijn constrast helemaal naar de vaantjes.
Neen dit is gelukkig gestopt! ze is daardoor al 15kilo bijgekomen 😅 ondertussen al verloofd ook…. Het was dus een periode en ze heeft er een degout van gekregen.@Hiyou hoe gaat het nu met je vriendin, is ze nog steeds elk weekend drugs aan het gebruiken?
Of even binnenlopen bij een opticien ( brillenwinkel) die weet ook alles van ogen en kijken. 🤓Bel je huisarts wij weten het niet,
punt.....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."