#1
Ik krijg wel eens kritiek dat mijn antwoorden tรฉ onderbouwd zijn ๐ญIk zie maar heel weinig onderbouwde meningen passeren eerlijk gezegd
Ik krijg wel eens kritiek dat mijn antwoorden tรฉ onderbouwd zijn ๐ญIk zie maar heel weinig onderbouwde meningen passeren eerlijk gezegd
Ik wou je taggen.๐Ik krijg wel eens kritiek dat mijn antwoorden tรฉ onderbouwd zijn ๐ญ
Misschien verkeerd verwoord. Al blijf ik erbij dat ik veel mensen zei, en niet de meeste mensen.Je hebt natuurlijk wel een punt @CuriousExplorer, dat verslaving samenhangt met de sociale omgeving. Dus als mensen functioneren dan zorgen ze er inderdaad voor dat ze niet onder invloed op werk verschijnen en dat ze gewoon hun afspraken nakomen enzovoorts.
Alleen is die relatie dus mogelijk andersom: mensen verliezen mogelijk hun doel in het leven als ze steeds weer drugs gebruiken en daardoor niet meer functioneren.
Of er kan inderdaad sprake zijn van onderliggend psychologisch lijden waardoor iemand geen levensdoel ziet en daarom vluchtgedrag vertoont met drugsgebruik.
Er kan ook sprake zijn van een interactie tussen drugs, psychologie en sociale omgeving waarin de verschillende factoren elkaar beรฏnvloeden.
Ik denk alleen dat anderen een beetje vallen over de toon. Het las alsof je vindt dat mensen die 3-MMC gebruiken geen doel in het leven hebben, want waarom zou je het anders gebruiken? Terwijl veel forumleden juist allerlei redenen kunnen verzinnen om 3-MMC te gebruiken terwijl ze ook nog functioneren op andere vlakken (werk, relaties, financiรซn, huishouden). Je zult dat vast niet zo bedoeld hebben maar het klonk dus een beetje generaliserend.
Ik denk dat je het verkeerd gelezen hebt. 3dagen in de week. (Niet slapen en blijven doorsnuiven ik denk dat ze op haar eigen 1gram en meer opsnuift op die 3 dagen ELKE week, al 3 maand aan een stuk. Ik vind dat wel extreem. En ze neemt al een jaar wekelijks drugs in het weekend.3 dagen in een maand vind ik persoonlijk extreem* ongeacht gezien de situatie waarin je elke dag nutteloos thuis zit.
en tevens kan het ook wel echt zo zijn, als men weer dagelijkse taken hebben en hun activiteiten terug hebben zal drugs sowieso in nihile maten gedaan worden of bij sommige zelfs min of meer weer afgezworen.
het enige wat je kan doen is het monitoren en als het dreigt uit te lopen tot erger of meer weer er op een supportieve manier wat van melden
Ja ik schreef het fout, excuses. Tevens aangepast.Ik denk dat je het verkeerd gelezen hebt. 3dagen in de week. (Niet slapen en blijven doorsnuiven ik denk dat ze op haar eigen 1gram en meer opsnuift op die 3 dagen ELKE week, al 3 maand aan een stuk. Ik vind dat wel extreem. En ze neemt al een jaar wekelijks drugs in het weekend.
Jij vind dus dat dit meevalt en ik me geen zorgen moet maken?Ja ik schreef het fout, excuses. Tevens aangepast.
Nee, dat heb ik niet gezegd. Laat me ophelderen met: 3 daags per week doorhalen is ontzettend slecht voor je.Jij vind dus dat dit meevalt en ik me geen zorgen moet maken?
Okido bedankt voor je antwoord... ze heeft nu allemaal sneetjes in haar tong en het voelt alsof hij in brand staat zegt ze.Nee, dat heb ik niet gezegd. Laat me ophelderen met: 3 daags per week doorhalen is ontzettend slecht voor je.
(Ik dacht te lezen 3 x per maand daar ging het dus fout in mijn reactie)
Tevens, zorgen maken is een logisch iets. Daarom zei ik dus ook om een goed gesprek aan te gaan en in de gaten te houden
Pfff, haar weerstand is vreselijk omlaag en de 3MMC zorgt voor wondjes. Wil ze nog steeds doorgebruiken? ๐Okido bedankt voor je antwoord... ze heeft nu allemaal sneetjes in haar tong en het voelt alsof hij in brand staat zegt ze.
Van speed is er bekend dat er kans op glaucoma is als je oogdruk opeens razend snel verhoogd en als het onbehandeld blijft kan het tot blindheid leiden. (Als je er op tijd bij bent kunnen ze dat voorkomen) Zonder glaucoom is speed niet aangetoond dat ze zicht er blijvend van achteruit kan gaan.sorry, niet alle comments gelezen..
dus mss ten overvloede..
van speed is medisch aangetoond dat je zicht er van achteruit gaat.
Het is nu dag 5 dat ze gebruikt..Pfff, haar weerstand is vreselijk omlaag en de 3MMC zorgt voor wondjes. Wil ze nog steeds doorgebruiken? ๐
Wel al geslapen ondertussen.Het is nu dag 5 dat ze gebruikt..
Denk dat je comment eerder hier geplaatst moet zijn:Lekker 3mmc
drugsforum.nl
Zeg alleen dat het lekker is@Moffel100
Volgens mij had je beloofd om er 3 maanden vanaf te blijven.
Oh gelukkig niet de enige.. soms al na 3 pilletjes 3M.Ik heb dit al na 1 lijn en ik ben dan niet vermoeid. Ik maakte me er ook zorgen over... Was na gebruik wel weer gewoon normaal.
Ben eigenlijk zelfs opgelucht dat ik niet de enige ben... Vond dat het nog extra eng maken dat ik de enige was. Mโn vriend verklaart me echt voor gek als ik steeds begin over ogen enzo. Maar goed, het blijft troep dus het is ook te verwachten die nare bijwerkingen. Maar zoals je zei, het zijn wel je ogen...
Wat sneu voor je mams, toch is dit anders hoor, dit zijn de spieren in je oog dieHeb ik ook. Zeker omdat mijn moeder bijvoorbeeld netvliesloslating heeft... (Blind worden). Ik zou het daarom ook niet snel dagenlang bingen. Het zijn toch je ogen ๐
Ja, zeker weten! Maar geeft wel extra besef dat je moet oppassen met je gezondheid.Wat sneu voor je mams, toch is dit anders hoor, dit zijn de spieren in je oog die
Spacen en niet kunnen focussen ... maar ik snap je gevoel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."