Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis 4mmc (miauw)

Overdosis 4mmc (miauw)

77 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blauweaap zei:
Je zegt dat je niet over 500-750 moet gaan ? Denk met een beetje tolarantie dat dit een normale hoeveelheid is wat je weg werkt op een avond.
Klik om te vergroten...
Dat jij dat doet, maakt het nog niet normaal.

Je hebt ook mensen die een gram MDMA wegwerken op een avond. Toch is het niet aan te raden.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blauweaap zei:
Je zegt dat je niet over 500-750 moet gaan ? Denk met een beetje tolarantie dat dit een normale hoeveelheid is wat je weg werkt op een avond.
Klik om te vergroten...
Als je het veilig wil houden en geen negatieve bijwerkingen wil hebben. Tolerantie haalt bijwerkingen zoals vasoconstricie niet weg. En dat is wel degelijk gevaarlijk, kijk de meeste recente report van @Neo-Shulginist maar.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ganggang💯 zei:
😂😂😂😂 Wat een grap dit.

Alsof jij iedereen gecontroleerd hebt op beven. Waarschijnlijk was je zelf ook onder invloed dus hoe waardevol is je observatie überhaupt? Plus niet iedereen 'beeft' herzelfde.

En dan beweer je ook nog dat het sowieso geen 4-mmc maar 3-mmc was, puur op basis van deze lariekoek. Stick to the facts.

Wat wel vaststaat is dat beide stoffen tot de cathinone groep behoren en qua structuur veel op elkaar lijken. En mijn ervaring ermee is dat de bijwerkingen cathinones veel elkaar lijken. Trillen included bij hoge dosissen (net als bij amfetamine, mdma en cocaïne).
Klik om te vergroten...

Laat maar. Hier stop ik er echt mee👍
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
KlaasVaak zei:
Dat jij dat doet, maakt het nog niet normaal.

Je hebt ook mensen die een gram MDMA wegwerken op een avond. Toch is het niet aan te raden.
Klik om te vergroten...
Ik doe dat helemaal niet ik gebruik alleen coke op gebied van een upper de rest is verleden tijd.

Maar een gram is niet veel verder weg dan 750mg en dat is dan wel oke ?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Dat meen je niet toch? Het is echt veel!
En als je tolerantie hebt van een serotonine gebruiker is het helemaal het beste om te kappen.
Klik om te vergroten...
Touché blij dat ik geen sero slurpers gebruik
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het vervelende van 4-MMC is dat rush heel lekker is, maar nogal kort duurt en vrij snel ineens verdwenen is. Daardoor wil je na één dosis opnieuw een dosis, en daarna weer...

Op die manier blijf je bijpakken, en dat is precies waar het misgaat. Je gaat dan op een avond gigantische doses nemen waarvan je allerlei bijwerkingen kunt verwachten. Met mephedrone gaat het vooral om problemen met de doorbloeding, dus blauwe ledematen, verkrampte spieren, of zoals bij mij een gevoelloze of tintelende huid. Ook valt te verwachten dat er een kans is op ernstige hart- en vaatproblemen zoals een hartaanval of een hersenbloeding.

De dosering die Psychonautwiki aangeeft is max 200 milligram. Dat gaat dus om één dosis. Met stimulanten moet je daarna eigenlijk gewoon niet bijpakken. Maar in de praktijk is dat heel lastig. Om te voorkomen dat je telkens weer de maximale dosis gaat stapelen zal je dus ervoor moeten zorgen dat er gewoon niet meer aanwezig is dan die ene dosis. Dan moet je na 4-6 uur stimulans wel weer stoppen en dat zal je jammer gaan vinden. Maar zo is de kans op gezondheidsproblemen wel echt een stuk kleiner.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blauweaap zei:
Ik doe dat helemaal niet ik gebruik alleen coke op gebied van een upper de rest is verleden tijd.

Maar een gram is niet veel verder weg dan 750mg en dat is dan wel oke ?
Klik om te vergroten...
Ik ben het wel met je eens dat de hoeveelheid uit de lucht gegrepen is. Het lijkt me beiden teveel, maar precies een grens aangeven is niet mogelijk.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganggang💯 zei:
In totaal.

Dat kan je niet met zekerheid zeggen. Een hartaanval is zelfs met een lagere dosis mogelijk.


Dit is ook onzin. Waar baseer je dit op? Het zijn beiden cathinones met vrijwel dezelfde bijwerkingen.

Laten testen.

?
Klik om te vergroten...


Of ge kunt u blijven baseren op wat op internet staat in theorie, of ge kunt iemand geloven die het in de praktijk meermaals heeft bij verschillende personen, verschillende settings etc...

Roepen dat het onzin is omdat het volgens u niet zo is, is kinderachtig. Want wat op internet staat is altijd de waarheid eh...
Verder, op u reageer ik gewoon niet meer.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Het vervelende van 4-MMC is dat rush heel lekker is, maar nogal kort duurt en vrij snel ineens verdwenen is. Daardoor wil je na één dosis opnieuw een dosis, en daarna weer...

Op die manier blijf je bijpakken, en dat is precies waar het misgaat. Je gaat dan op een avond gigantische doses nemen waarvan je allerlei bijwerkingen kunt verwachten. Met mephedrone gaat het vooral om problemen met de doorbloeding, dus blauwe ledematen, verkrampte spieren, of zoals bij mij een gevoelloze of tintelende huid. Ook valt te verwachten dat er een kans is op ernstige hart- en vaatproblemen zoals een hartaanval of een hersenbloeding.

De dosering die Psychonautwiki aangeeft is max 200 milligram. Dat gaat dus om één dosis. Met stimulanten moet je daarna eigenlijk gewoon niet bijpakken. Maar in de praktijk is dat heel lastig. Om te voorkomen dat je telkens weer de maximale dosis gaat stapelen zal je dus ervoor moeten zorgen dat er gewoon niet meer aanwezig is dan die ene dosis. Dan moet je na 4-6 uur stimulans wel weer stoppen en dat zal je jammer gaan vinden. Maar zo is de kans op gezondheidsproblemen wel echt een stuk kleiner.
Klik om te vergroten...
Hoe is het nu met je stuitje?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Of ge kunt u blijven baseren op wat op internet staat in theorie, of ge kunt iemand geloven die het in de praktijk meermaals heeft bij verschillende personen, verschillende settings etc...

Roepen dat het onzin is omdat het volgens u niet zo is, is kinderachtig. Want wat op internet staat is altijd de waarheid eh...
Verder, op u reageer ik gewoon niet meer.
Klik om te vergroten...
Je onderbouwt je argumenten totaal niet. En ze staan ook haaks op de wetenschap. Ik sta open voor nieuwe perspectieven maar dan verwacht ik wel bewijs.

Daarnaast heb ik zowel 4-mmc als 3-mmc veel gebruikt en misbruikt. Dus ik ben net zo goed een ervaringsdeskundige.

Het verschil is dat ik mijn uitspraken onderbouw met argumenten en niet zomaar wat roep.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je beide middelen misbruikt hebt, dan hoef ik mijn argumenten niet eens uit te leggen....Dan weet je dat wat ik schreef, ook daadwerkelijk klopt.

En zomaar wat roepen? Als ik min. 10 mensen effectief grammen 4mmc zien snuiven heb op korte tijd, en geen begon te beven, terwijl ze dit bij kleinere hoeveelheden 3mmc wel allemaal hadden...Ja, dan durf ik zeggen dat je op 4mmc niet trilt en op 3mmc wel.

Hoe ik dat volgens u moet kunnen bewijzen blijft me een raadsel.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
1 ding: @CuriousExplorer zegt wel netjes U! :thumbsup: :tonguewink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Als je beide middelen misbruikt hebt, dan hoef ik mijn argumenten niet eens uit te leggen....Dan weet je dat wat ik schreef, ook daadwerkelijk klopt.

En zomaar wat roepen? Als ik min. 10 mensen effectief grammen 4mmc zien snuiven heb op korte tijd, en geen begon te beven, terwijl ze dit bij kleinere hoeveelheden 3mmc wel allemaal hadden...Ja, dan durf ik zeggen dat je op 4mmc niet trilt en op 3mmc wel.

Hoe ik dat volgens u moet kunnen bewijzen blijft me een raadsel.
Klik om te vergroten...
😂😂😂😂 Wat een grap dit.

Alsof jij iedereen gecontroleerd hebt op beven. Waarschijnlijk was je zelf ook onder invloed dus hoe waardevol is je observatie überhaupt? Plus niet iedereen 'beeft' herzelfde.

En dan beweer je ook nog dat het sowieso geen 4-mmc maar 3-mmc was, puur op basis van deze lariekoek. Stick to the facts.

Wat wel vaststaat is dat beide stoffen tot de cathinone groep behoren en qua structuur veel op elkaar lijken. En mijn ervaring ermee is dat de bijwerkingen cathinones veel elkaar lijken. Trillen included bij hoge dosissen (net als bij amfetamine, mdma en cocaïne).
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Laat maar. Hier stop ik er echt mee👍
Klik om te vergroten...
Snap ik, valt ook weinig tegenin te brengen. Hier nog wat feiten:

"A stimulant withdrawals syndrome has also been described in heavier users. Withdrawal eeffects documented to include tiredness, insomnia, impaired concentration, irritability, nasal congestion, tremor, shivers, increasedo or decreased temperature, palpitations, headache with “brainzaps"

Bron: The effects and risks associated to mephedrone and methylone in
humans: A review of the preliminary evidences

Zie bijlage voor de pdf.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kinders...? Sluss!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voor iemand die zoveel 4-mmc heeft gebruikt is dit sowieso wel een goede review om eens door te nemen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
8️⃣6️⃣ zei:
Hoe is het nu met je stuitje?
Klik om te vergroten...
Nog hetzelfde helaas
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Als je beide middelen misbruikt hebt, dan hoef ik mijn argumenten niet eens uit te leggen....Dan weet je dat wat ik schreef, ook daadwerkelijk klopt.

En zomaar wat roepen? Als ik min. 10 mensen effectief grammen 4mmc zien snuiven heb op korte tijd, en geen begon te beven, terwijl ze dit bij kleinere hoeveelheden 3mmc wel allemaal hadden...Ja, dan durf ik zeggen dat je op 4mmc niet trilt en op 3mmc wel.

Hoe ik dat volgens u moet kunnen bewijzen blijft me een raadsel.
Klik om te vergroten...
Ik beef op elke drugs zolang ik weinig eten achter mijn kieze heb zitten die dag. Dat beven krijg ik normaal ook als ik weinig eet en in een diepe cut zit. Drugs gebruiken weinig eten veel verbruiken (energie) kan leiden tot trillen maakt niet uit welke rommel je achter je kieze hebt zitten. Misschien had diegene voor zijn doen weinig gegeten of helemaal niks die dag ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."