Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Dunne zei: Dat meen je niet toch? Het is echt veel! En als je tolerantie hebt van een serotonine gebruiker is het helemaal het beste om te kappen. Klik om te vergroten... Ik denk dat t ook heel erg van belang is over wat voor tijdsbestek dit gaat."
"oke het spijt mij om dit zo te brengen en dit is misschien fucked up shit, maar kik den k niet dat ik verder zal posten. ik ga alle socal media verwijderen. plus ik weet niet hoe lang ik dit leven nog aankan. en alsjeblieft dont feel sorry mocht ik sterven. het is mijn eigen keuze en heb er vrede mee. mocht ik over een week ofzo nog leven laat ik wel wat van me horen. aub probeer geen IP hack shit te doen zodat jullie ambulance ofzo hierheen sturen. ik wil in vrede gaan. en natuurlijk is er een kans dat er helemaal niks gebeurd en ik heb echt geen gezeik nodig over wat er dan is gebeurt. aan jullie raecties te lezen kunnen jullie goed begrijpen hoe ik mij voel en hoop daar respect voor te krijgen. PS; ik zag veel van jullie zeggen dat de depressie komt door mijn drugs gebruik. maar snap dit: ik voel mij al mijn hele leven zo. zelfs voordat ik drugs ging gebruiken. drugs heeft ervoor gezorgd dat ik mezelf nog niet van kant heb gemaakt. ik heb gewoon op veel te jonge leeftijd teveel dingen meegemaakt. mijn brein is moe en kapot. ik dealde vroeger ook wel een in softdrugs om mijn eigen drugs te komen, en in die tijd ben ik twee keer neergestoken en 1 keer neergeschoten. ik was toen 14 jaar oud, daarna is alles bergafwaarts gegaan. en ja... ik weet het. het wordt altijd beter en blah blah. maar nee. ik haat hoe deze wereld werkt en ik wou dat ik gewoon voor altijd kon slapen. het grappige is dat de meeste dingen die ik hier typ ik nog nooit aan de meeste vrienden en familie heb verteld ivm schaamte. vandaar dat ik zoveel slap aan het lullen ben. deze dingen zitten gewoon al jaren vast en moest ik even delen. en op internet waar otch niemand mij kent voelt dat toch wel even als een opluchting. niemand hoeft al deze zooi ook niet te lezen. ik doe dit meer voor mezelf. en ja ik heb al vaker therapie gehad. maar het is niet voor mij. standaard vragen en die mensen begrijpen mij nooit. PLUS dat de allergrootste reden is dat ik mijn therapist niet vertled over dit voor dingen is dat ik dus extreme social anxiety heb. dus dit soort dingen zou ik letterlijk nooooit kunnen vertellen als ik niet 6 xannies en een gram 3MMC op had. en misschien is dat iets heel slechts. maar ik denk maar tis iig iets. anders zou ik helemaal niks zeggen. mocht ik nog leven volgende week, voor mensen die zich zorgen maken. deze week gaat het erom spannen. of ik beeindig alles en kan eindelijk rust voelen, of ik heb een lijst gemaakt met dingen die ik MOET doen: -ik wil binnen 2 weken lekker wijnen met mijn moeder en dan subtiel voorspellen een beetje drugs te doen.(mijn moeder doet nooit drugs hoor) mijn sinds mijn virenden en ik dat een beetje doet vindt ze t soms wel leuk om met mij mee te doe. en als we dan onder invloed zijn (aka als ik mentaal zover ben) ga ik haar vertellen over hoeveel ik eigenlijk gebruik, en hoe ik nu al het gevoel heb dat ik geen dag zonder drugs in welke vorm dan ook kan.... -daarna wil ik misschien toch weer een psychiater proberen, al weet ik dat ze meestal alleen willen helpen als je helemaal clean bent. -dus daar is mijn laatste optie. en dat is naar een afkickkliniek gaan, stoppen met drugs en dan in therapie. die laatste zin schrinven deed heel veel pijn. ik hou van drugs. oke respect voor mensen die al deze bullshit hebben gelezen. ik wou dat ik in het echt met je had kunnen praten, maarja anxity plus ik woon in fucking Groningen dus dat maakt een meetup onmogelijk. als je zover bent gekomen: een hele fijne dag geniet van je leven en ik hou van je. #nohomo (grapje)"
"ten eerste voel je niet verandwoordelijk voor de titel. Ik ben een fucking student die niet weet hoe het studentleven werkt denk ik. ik voel me gewoon altijd eenzaam. ookal ben ik met mijn beste vrienden. ik weet niet of dit hier helemaal hoort maar ik wou het gewoon met mensen delen die ik niet persoonlijk ken. Hallo, allemaal. het spijt mij alvast voor de spelfouten. maar het is 7 uur s ochtends en ik heb flink was achter de kiezen om zo mar te zeggen. ik ben al sinds mijn 13e depressief en heb al jaren paniekaanvallen. therapie etc. gehad maar had ik niet zoveel aan. kijk ik kom uit een prima gezin waar mijn vader lichamelijk hard werkt, maar dan ook het meeste geld bijeensprokkelt. sinds mijn 12e vind ik ik al lege wodka flessen verstopt in het huis. maar als je zo jong bent sta je daar natuurlijk niet zo bij stil. nu ik ouder ben, ben ik ga merken dat mijn vader een alcohollist is. ik werk namelijk met hem samen en ruik weleens voor de zekerheid aan zijn lege waterflesjes. waar dus geen water in zat, maar pure wodka. dus toen kwam ik er een jaar achter later dat hij dus het afgelopen jaar dat ik samen met hem hebt gewerkt hij dronken of ii onder invloed was. nu ben ik zelf na twee jaar gestopt te zijn met harddrugs ben ik sinds begin december weer begonnen [mijn vriendin was vreemdgegaan]. naar dat maakt niet zoveel uit voor mijn verhaal. ik heb mijn vader dus meerder keren een overdosis gehad, en heeft zelf een keer zelfmoord gepleegd. mijn ouders zijn al sinds hij 14 bij elkaar. en ik heb laatst met mijn moeder coke gehad om 6 uur s ochtends en ben dit toen ook te weten gekomen. hij heeft al meerdere keren zelfmoord gepleegd. ook vertel mijn lieve moeder dat mijn vader al vanaf zijn 15!!!! verslaafd is aan heroïne. en sinds mijn geboorte is hij al clean van heroïne. maar nu merk ik dat hij het alleen maar heeft vervangen door alcohol mdma en cocaine. en dit klinkt allemaal natuurlijk heel triest. maar hij verdient er goed dus is geen junk ofzo en ik houd gewoon echt heel erg veel van hem. dit voelt trouwens heef van om helemaal leip van de oxy xanax drank en 3MMC even te typen. dit is de eerste keer dat is posts op dit forum. maar zoals als dit is heel moeilijk om in het echt aan mijn vrienden te vertellen. waarschijnlijk leest niemand dit maar dat maakt mij niet uit. ik heb in ieder geval even mijn hart gelucht. ik weet niet hoelang ik nog leef dus verwacht geen reacties als jullie hier wel op reageren. ik ben namelijk zelf namelijk sinds mijn vriendin mij heeft verlaten en ik achter mijn vader zijn geschiedenis te komen erg in de war. ik grbuikt nu elke dag 5 gram xanax, soms oxycodone en meestal veel whisky. en ik weet dat dit slechte cimbunaties zijn. maar ik ga liever dood door een overdoses plezier dan dat ik van een gebouw spring. ps: ik heb geprobeerd heel langszaam te typen en alles te autocorrecten. maar ik ging net al knockie dus mijn handen werken niet helemaal optimaal. ik wens (als iemand dat überhaupt doet) een hele fijne avond of ochtend. OHJA voor de mensen die lekker willen gaan. pop 4/5 mg xanax, mix dat met wat coke of 3MMC, drink een glas whiskey en geniet. ik heb gelezen dat dit niet bepaalt veilig is of iets dus doe dit niet omdat ik het heb aanbevolen aub. ik wil niet dat iemand doodgaan door mijn doen. maar door die combinatie als ik boven hen aangegeven ga je wel echt heerlijk. zeker als je depressief of angstig voelt. normaal heb ik namelijk ernstige sociale anxiety. maar als ik xanax en 3mmc gebruik heb ik nergens last van. en dont worry ik ben geen junk en doe het niet als ik doordeweeks moet werken hoor. maar in het weekend ben ik 2/3 dagen van de wereld ik hoop dat iemand hier überhaupt zin heeft om dit te lezen maar het zat mij erg dwars en wij het in ieder geval ergens kwijt. Hope dat ik nog leef als ik reacties zie. lijkt me enig. ik schaam me alleen wel erg voor het feit dat ik al deze drug meestal alleen doen ipv op leuke feestjes enzo. maarja als ik alleen ben voel ik me gewoon rustig en op mijn gemak. ik ben zon sukkeltje die al een paniekaanval krijgt in de bus of in een lift (mits ik niks op heb natuurlijk) ik ben gewoon bang omdat ik nog zo jong ben en nu al elke dag zwaar aan de drugs zit. en ik weet dat therapie en onzin zou kunnen werken. maar 1 ik heb dat al geprobeerd. en 2 ik leid aan chronische depressie, dus het zal altijd blijven. ik zat te denken, als ik later gewoon kan functioneren in een normale baan en medicijnen blijf nemen kan het toch niet zon kwaad. ik ben gewoon echt klaar met elke dag wakker worden met het idee dat ik liever een lekker goeie overdosis heb... ik had gister trouwens volgensmij wel een soort overdoses door alcohol oxy en benzos. ik kon niks meer en kreeg geen lucht. begon een beetje te kotsen en had het gevoel als mijn lichaam ermee ging ophouden. ik heb in de paniek toen een dikke lijn coke genomen in de hoop mn hart weer harder te laten pompen en het werkte ook nog eens. #cokerules ik hoef echt geen lieve reacties etc. ik post dit vooral mezelf omdat ik niemand anders heb mee te praten en ken jullie allemaal niet maar toen ik als 15 jarig jongetje iets moest weten over welk stiekem dingetje ik ook mara ging doen kon ik hier altijd terecht. dankjejullie wel. besef trouwens de spelgoutne en aidsopgebouwde zinnen. sorry daarvoor. ik ga ook nog een nederlands studeren hoop ik. fijne avond/ochtend/middag allen. stiekem zou ik 1 iig 1 reactie heel fijn vinden. maar het is echt geen probleem, ik ben toch niemand. ik zou echt heel lang door kunnen typen maar ik zal jullie de moeite besparen. een privebericht mag altijd Groningers zijn echter wel extra welkom in mijn rivierberichten x hou van jullie, mensen die ik niet ken maar tot nu toe beter naar mij hebben gefluisterd dan iemand die ik ook heb ontmoet. Het is nu acht uur in de ochtend dus ik neem nog ff xans en ga slapen hoor. GVD dit was echt zo lekker om even te typen. dit zit me ook gewoon al 10 jaar vast. en nu is het eindelijk van mijn schouders, bedankt. als jullie reageren en niks meer van mij horen ben ik of mijn wachtwoord vergeten of waarschijnlijk dood. maar maakt je niet ongerust. mensen met een brein als ik worden gewoon niet oud.... mocht ik wel gaan voordat ik jullie reacties zie (als die komen). het maakt niet uit hoe lief je bent geweest en hou duidelijk je hebt gemaakt dat zelfmoord nooit de oplossing is . en dat klopt ook. maar de manier hoe ik mij dagelijks voel ik ook niet de oplossing. ik hoop met heel mijn hard dat mensen dit überhaupt lezen en beseffen hoer belangrijk hun leven is. jullie allemaal zijn geweldig. maar vooral de Groningers die dit lezen zijn geweldig. nou bij deze stop ik dit lange lange bericht echt. als ik nooit meer reageer ga er maar vanuit dan ik mijn wachtwoord kwijt ben. ik wens jullie allemaal een fantastische dag toe, nu ga ik slapen 7;30 alweer. en lekker om 10 uur werken. voor de mensen die dit helemaal hebben erg bedankt voor het lezen, een reactie hoeft echt niet. ik wou gewoon even mijn hart luchten. plus ik sta echt heel echt strak en zit alleen achter mijn pc dus het was sowieso wel lekker om ff wat te doen. ik laat het hierbij en veel ''plezier'' met lezen. vragen zijn altijd welkom"
"oke ik geruik nu de hlee tijd 3mmc, en tis me opgevallen dan mensen met wat xanax wel werkt, mar ik wil eigenlijk een drug die me zo blij en goed laat voelen als 3mmc maar ervoor zorgt dat ik niet de hele nacht wakker blijf. bestaat dit? of mote ik gewoon wat minder nar binnen jagen? groet"
"Geneesmiddel zei: Stimulanten die lijken op 3mmc zullen je allemaal plafond dienst geven. Sommige nog erger dan 3mmc. Ik zou proberen om iets minder veel en vaak te gebruiken, en ook ruim voor je wilt slapen te stoppen. Dat is lastig ik weet het, maar met een beetje discipline kom je er wel Klik om te vergroten... ja dat eerder stoppen kan ik gewoon niet hahha. ik hou van uppers.maar ik haat ze"
"Geneesmiddel zei: Heftig verhaal man, goed dat je het ff van je af schrijft. Haal wel even de prijzen weg op het einde van je verhaal, dat is tegen de regels en kan je een ban opleveren. Je zegt het moeilijk te vinden om er met mensen over te praten, maar ik hoop van harte dat je met een goede vriend gaat spreken. Op deze manier kun je de lasten delen. Het is ook niet erg om hulp te vragen van een neutraal persoon, je huisarts of een psycholoog. Als tip, laat je leven niet leiden door externe gebeurtenissen zoals een vriendin die het uitmaakt of een vader die drugs gebruikt. Jijzelf staat centraal in je leven en jij bepaald hoe alles verloopt. Het is heftig wat je meemaakt, maar het is soms ook makkelijk om te zeggen ja er is iets gebeurd dus ik moet drugs gebruiken, het is niet mijn schuld. Zo maak je jezelf slachtoffer terwijl je veel sterker bent dan dat. Hopelijk lukt het om wat te minderen, dan wordt je weer wat minder wazig in je hoofd. Succes Klik om te vergroten... je hebt gelijk. was nooit mijn bedoeling ofzo hoor hahaha, was gewoon benieuwd wat prijzen in andere steden zijn haha"
"Geneesmiddel zei: Heftig verhaal man, goed dat je het ff van je af schrijft. Haal wel even de prijzen weg op het einde van je verhaal, dat is tegen de regels en kan je een ban opleveren. Je zegt het moeilijk te vinden om er met mensen over te praten, maar ik hoop van harte dat je met een goede vriend gaat spreken. Op deze manier kun je de lasten delen. Het is ook niet erg om hulp te vragen van een neutraal persoon, je huisarts of een psycholoog. Als tip, laat je leven niet leiden door externe gebeurtenissen zoals een vriendin die het uitmaakt of een vader die drugs gebruikt. Jijzelf staat centraal in je leven en jij bepaald hoe alles verloopt. Het is heftig wat je meemaakt, maar het is soms ook makkelijk om te zeggen ja er is iets gebeurd dus ik moet drugs gebruiken, het is niet mijn schuld. Zo maak je jezelf slachtoffer terwijl je veel sterker bent dan dat. Hopelijk lukt het om wat te minderen, dan wordt je weer wat minder wazig in je hoofd. Succes! Klik om te vergroten... bedankt man. ik heb al vaker in therapie geweest, maar ik ben daar niet zo ''goed'' in. En wat je zegt klopt. Ik heb het een keer toen ik met mijn moeder coke ging doen aan haar verteld, en een keer toen ik flink was coke naar binnen had gegoten aan wat hele goede vrienden van mij. en het voel zeker fijn om te vertellen aan mensen. maar die [logisch] ook zeggen meestal ook gewoon dat ze geen idee hebben hoe ze kunnen helpen. wat ik sowieso ook niet van ze verwacht hoor. maar dan nog zakt de hoop op verbetering. ja je hebt gelijkt. drugs zijn zeker niet de uitweg. maar met zijn familie ga ik toch snel denken: ja als jullie het gewoon dagelijks doen waarom de fuck zou ik dat dan niet aan gewoon doen. plus ik denk dat als ik geen drugs zou hebben gehad ik nu al een eind aan mijn leven had gemaakt...."
"hey is er erg als ik morgen verder lees, ik moet nog slapen, en hoorde mn ma net opstaan hahaha"
"Zanza zei: Denk dat bij dit soort verhalen een mod dit beter even kan doen en er bovendien moet worden gekeken naar de situatie van de topicstarter. Een ban levert hem nu helemaal niets op. Hij heeft duidelijk hulp nodig. Klik om te vergroten... ja hahhaa ik wou gewoon ff weten wat sommige mensen betalen voor hun shit, wij hebben namelijk een half jaar bij een bepaalde dealer steeds een gram coke gehaald en elke keer 0.6 gekregen, hahahaha heb nu wel een veel betere dealer tho. top vent. *Modknip*"
"moet straks om 12 uur een wedstrijd voetballen"