Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heel verslavend als je het vaker gebruikt. Alles moet op eenmaal je t liggen hebt, en opdenduur voel je ook niks meer.."
"Ik neem gemiddeld 2 gram per avond."
"Dankjewel."
"Ik zie ook minder als ik dit gebruik."
"Zoals ik hiervoor al zei ben ik redelijk verslaafd aan mephydrone. ik merk dat als ik mifi gebruik mijn urine enorm stinkt en mijn blaas pijn doet. ( ik ben een meisje ) wat zou dit kunnen zijn?"
"KlaasVaak zei: Je bent een meisje met een pipi? Klik om te vergroten... Ben een belg pipi : plassen"
"hardcoredrugsnl zei: Wtf? Klik om te vergroten... hardcoredrugsnl zei: Wtf? Klik om te vergroten... Ik ben een Belg vandaar."
"4 MMC"
"Hallo, Ik ben een meisje van 26 die regelmatig drugs gebruikt. Sinds een jaar of 2 gebruik ik mephydrone, eerst in kleine hoeveelheden en om de zoveel tijd Nu bijna 7 gram per week. ik heb last van blauwe knieën, koude handen en voeten. Soms kan ik zelf niets meer opsnuiven. ik weet niet meer wat ik moet doen."
"4MMC , te verslavend.."