Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis 4mmc (miauw)

Overdosis 4mmc (miauw)

77 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is de kans op overdosering van miauw?
En vanaf welke hoeveelheid

want een vriend van me had gister 1 gram op en hij appte me in paniek hij dacht dat ie een overdosis ging krijgen en hij was ook erg aan het hallucineren en al z’n lichaamsdelen trilde
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Of ge kunt u blijven baseren op wat op internet staat in theorie, of ge kunt iemand geloven die het in de praktijk meermaals heeft bij verschillende personen, verschillende settings etc...

Roepen dat het onzin is omdat het volgens u niet zo is, is kinderachtig. Want wat op internet staat is altijd de waarheid eh...
Verder, op u reageer ik gewoon niet meer.
Klik om te vergroten...
Je onderbouwt je argumenten totaal niet. En ze staan ook haaks op de wetenschap. Ik sta open voor nieuwe perspectieven maar dan verwacht ik wel bewijs.

Daarnaast heb ik zowel 4-mmc als 3-mmc veel gebruikt en misbruikt. Dus ik ben net zo goed een ervaringsdeskundige.

Het verschil is dat ik mijn uitspraken onderbouw met argumenten en niet zomaar wat roep.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je beide middelen misbruikt hebt, dan hoef ik mijn argumenten niet eens uit te leggen....Dan weet je dat wat ik schreef, ook daadwerkelijk klopt.

En zomaar wat roepen? Als ik min. 10 mensen effectief grammen 4mmc zien snuiven heb op korte tijd, en geen begon te beven, terwijl ze dit bij kleinere hoeveelheden 3mmc wel allemaal hadden...Ja, dan durf ik zeggen dat je op 4mmc niet trilt en op 3mmc wel.

Hoe ik dat volgens u moet kunnen bewijzen blijft me een raadsel.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 ding: @CuriousExplorer zegt wel netjes U! :thumbsup: :tonguewink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Als je beide middelen misbruikt hebt, dan hoef ik mijn argumenten niet eens uit te leggen....Dan weet je dat wat ik schreef, ook daadwerkelijk klopt.

En zomaar wat roepen? Als ik min. 10 mensen effectief grammen 4mmc zien snuiven heb op korte tijd, en geen begon te beven, terwijl ze dit bij kleinere hoeveelheden 3mmc wel allemaal hadden...Ja, dan durf ik zeggen dat je op 4mmc niet trilt en op 3mmc wel.

Hoe ik dat volgens u moet kunnen bewijzen blijft me een raadsel.
Klik om te vergroten...
😂😂😂😂 Wat een grap dit.

Alsof jij iedereen gecontroleerd hebt op beven. Waarschijnlijk was je zelf ook onder invloed dus hoe waardevol is je observatie überhaupt? Plus niet iedereen 'beeft' herzelfde.

En dan beweer je ook nog dat het sowieso geen 4-mmc maar 3-mmc was, puur op basis van deze lariekoek. Stick to the facts.

Wat wel vaststaat is dat beide stoffen tot de cathinone groep behoren en qua structuur veel op elkaar lijken. En mijn ervaring ermee is dat de bijwerkingen cathinones veel elkaar lijken. Trillen included bij hoge dosissen (net als bij amfetamine, mdma en cocaïne).
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Laat maar. Hier stop ik er echt mee👍
Klik om te vergroten...
Snap ik, valt ook weinig tegenin te brengen. Hier nog wat feiten:

"A stimulant withdrawals syndrome has also been described in heavier users. Withdrawal eeffects documented to include tiredness, insomnia, impaired concentration, irritability, nasal congestion, tremor, shivers, increasedo or decreased temperature, palpitations, headache with “brainzaps"

Bron: The effects and risks associated to mephedrone and methylone in
humans: A review of the preliminary evidences

Zie bijlage voor de pdf.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kinders...? Sluss!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor iemand die zoveel 4-mmc heeft gebruikt is dit sowieso wel een goede review om eens door te nemen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
8️⃣6️⃣ zei:
Hoe is het nu met je stuitje?
Klik om te vergroten...
Nog hetzelfde helaas
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Als je beide middelen misbruikt hebt, dan hoef ik mijn argumenten niet eens uit te leggen....Dan weet je dat wat ik schreef, ook daadwerkelijk klopt.

En zomaar wat roepen? Als ik min. 10 mensen effectief grammen 4mmc zien snuiven heb op korte tijd, en geen begon te beven, terwijl ze dit bij kleinere hoeveelheden 3mmc wel allemaal hadden...Ja, dan durf ik zeggen dat je op 4mmc niet trilt en op 3mmc wel.

Hoe ik dat volgens u moet kunnen bewijzen blijft me een raadsel.
Klik om te vergroten...
Ik beef op elke drugs zolang ik weinig eten achter mijn kieze heb zitten die dag. Dat beven krijg ik normaal ook als ik weinig eet en in een diepe cut zit. Drugs gebruiken weinig eten veel verbruiken (energie) kan leiden tot trillen maakt niet uit welke rommel je achter je kieze hebt zitten. Misschien had diegene voor zijn doen weinig gegeten of helemaal niks die dag ?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Nog hetzelfde helaas
Klik om te vergroten...
Houdt hoop en blijf bewegen!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
Houdt hoop en blijf bewegen!
Klik om te vergroten...
Ik moet oppassen dat ik nu geen bilspieroefening-verslaving krijg :tearsofjoy:
Dus als het tintelende gevoel blijft dan gaat mijn achterste er in ieder geval wel een stuk beter uitzien.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauweaap zei:
Ik beef op elke drugs zolang ik weinig eten achter mijn kieze heb zitten die dag. Dat beven krijg ik normaal ook als ik weinig eet en in een diepe cut zit. Drugs gebruiken weinig eten veel verbruiken (energie) kan leiden tot trillen maakt niet uit welke rommel je achter je kieze hebt zitten. Misschien had diegene voor zijn doen weinig gegeten of helemaal niks die dag ?
Klik om te vergroten...

Ik spreek hier niet over een eenmalige ervaring.

Er is niks bekend over 3mmc, maar als mensen dan iets proberen te delen door hun eigen ervaringen, worden ze aangevallen omdat dat niet wetenschappelijk onderbouwd is...Ja, dan heeft ervaringen delen geen zin.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Ik spreek hier niet over een eenmalige ervaring.

Er is niks bekend over 3mmc, maar als mensen dan iets proberen te delen door hun eigen ervaringen, worden ze aangevallen omdat dat niet wetenschappelijk onderbouwd is...Ja, dan heeft ervaringen delen geen zin.
Klik om te vergroten...
Er is een verschil tussen iets delen en een subjectieve waarneming presenteren als een feit.
Lees anders dit nog even door:

Ganggang💯 zei:
Snap ik, valt ook weinig tegenin te brengen. Hier nog wat feiten:

"A stimulant withdrawals syndrome has also been described in heavier users. Withdrawal eeffects documented to include tiredness, insomnia, impaired concentration, irritability, nasal congestion, tremor, shivers, increasedo or decreased temperature, palpitations, headache with “brainzaps"

Bron: The effects and risks associated to mephedrone and methylone in
humans: A review of the preliminary evidences

Zie bijlage voor de pdf.
Klik om te vergroten...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Ik spreek hier niet over een eenmalige ervaring.

Er is niks bekend over 3mmc, maar als mensen dan iets proberen te delen door hun eigen ervaringen, worden ze aangevallen omdat dat niet wetenschappelijk onderbouwd is...Ja, dan heeft ervaringen delen geen zin.
Klik om te vergroten...
Heeft 0,0 temaken met wat ik zei.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blauweaap zei:
Heeft 0,0 temaken met wat ik zei.
Klik om te vergroten...

De eerste zin wel toch? Zal niet altijd aan voeding gelegen hebben.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
De eerste zin wel toch? Zal niet altijd aan voeding gelegen hebben.
Klik om te vergroten...
Het kan aan heel veel vactoren liggen maar meestal is het teveel energie gebruikt op te weinig voeding.

Ook beefde ik toen ik elk weekend 2gram pep in mijn neus douwde. Toen ik hier vanaf ging (dat weekelijkse pep dagje) trok dit ook al gouw weg. Bij teveel gebruik kan het ook gewoon op treden. Of het is zijn suiker dit is vrijwel iets waar je wss nooit achter gaat kunnen komen.

Misschien ff een breakje van 1 maand of langer minimaal 2 weken als het weekelijksd kost is. Dan onder je gebruik goed eten etc beeft die dan nog dan zou die wss anders erop reageren of teveel gebruiken.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Timovz_ zei:
Bedoel je dan in een keer

Dankjewel, hier heb ik tenminste wat Aan inplaats van al die wazige hier die niks weten van mij of mijn vriend z’n leven
Klik om te vergroten...

Sorry? Jij stelt een vraag, wij geven antwoord. Beetje laag om ons af te schilderen als een stel wazigen als jij je niet in het antwoord kunt vinden.

* Edit: Ik verslikte me net in m’n toetje om de ‘niet iedereen beeft hetzelfde’ van @Ganggang💯. Hahaha, zeker waar, we zijn allemaal unieke bevers. (En daar heeft het 3’tje of het 4’tje in ...-MMC weinig mee van doen.)
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#19
In amerika is 4mmc ookwel bathsalt. of het allemaal het zelfde zooi is als hier weet ik niet maar mensen daar werden er zombies van zoals van flakka. 4mmc en flakka (A-PVP) behoren ook tot de zelfde chemical group dus dat zou best kunnen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Het vervelende van 4-MMC is dat rush heel lekker is, maar nogal kort duurt en vrij snel ineens verdwenen is. Daardoor wil je na één dosis opnieuw een dosis, en daarna weer...

Op die manier blijf je bijpakken, en dat is precies waar het misgaat. Je gaat dan op een avond gigantische doses nemen waarvan je allerlei bijwerkingen kunt verwachten. Met mephedrone gaat het vooral om problemen met de doorbloeding, dus blauwe ledematen, verkrampte spieren, of zoals bij mij een gevoelloze of tintelende huid. Ook valt te verwachten dat er een kans is op ernstige hart- en vaatproblemen zoals een hartaanval of een hersenbloeding.

De dosering die Psychonautwiki aangeeft is max 200 milligram. Dat gaat dus om één dosis. Met stimulanten moet je daarna eigenlijk gewoon niet bijpakken. Maar in de praktijk is dat heel lastig. Om te voorkomen dat je telkens weer de maximale dosis gaat stapelen zal je dus ervoor moeten zorgen dat er gewoon niet meer aanwezig is dan die ene dosis. Dan moet je na 4-6 uur stimulans wel weer stoppen en dat zal je jammer gaan vinden. Maar zo is de kans op gezondheidsproblemen wel echt een stuk kleiner.
Klik om te vergroten...

Ugh, tell me about it. Het is leuk spul maar die cravings zijn echt heel kut. Cravings als cocaine, maar dan in vermomming.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."