Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis 4mmc (miauw)

Overdosis 4mmc (miauw)

77 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Of ge kunt u blijven baseren op wat op internet staat in theorie, of ge kunt iemand geloven die het in de praktijk meermaals heeft bij verschillende personen, verschillende settings etc...

Roepen dat het onzin is omdat het volgens u niet zo is, is kinderachtig. Want wat op internet staat is altijd de waarheid eh...
Verder, op u reageer ik gewoon niet meer.
Klik om te vergroten...
Je onderbouwt je argumenten totaal niet. En ze staan ook haaks op de wetenschap. Ik sta open voor nieuwe perspectieven maar dan verwacht ik wel bewijs.

Daarnaast heb ik zowel 4-mmc als 3-mmc veel gebruikt en misbruikt. Dus ik ben net zo goed een ervaringsdeskundige.

Het verschil is dat ik mijn uitspraken onderbouw met argumenten en niet zomaar wat roep.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je beide middelen misbruikt hebt, dan hoef ik mijn argumenten niet eens uit te leggen....Dan weet je dat wat ik schreef, ook daadwerkelijk klopt.

En zomaar wat roepen? Als ik min. 10 mensen effectief grammen 4mmc zien snuiven heb op korte tijd, en geen begon te beven, terwijl ze dit bij kleinere hoeveelheden 3mmc wel allemaal hadden...Ja, dan durf ik zeggen dat je op 4mmc niet trilt en op 3mmc wel.

Hoe ik dat volgens u moet kunnen bewijzen blijft me een raadsel.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
1 ding: @CuriousExplorer zegt wel netjes U! :thumbsup: :tonguewink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Als je beide middelen misbruikt hebt, dan hoef ik mijn argumenten niet eens uit te leggen....Dan weet je dat wat ik schreef, ook daadwerkelijk klopt.

En zomaar wat roepen? Als ik min. 10 mensen effectief grammen 4mmc zien snuiven heb op korte tijd, en geen begon te beven, terwijl ze dit bij kleinere hoeveelheden 3mmc wel allemaal hadden...Ja, dan durf ik zeggen dat je op 4mmc niet trilt en op 3mmc wel.

Hoe ik dat volgens u moet kunnen bewijzen blijft me een raadsel.
Klik om te vergroten...
😂😂😂😂 Wat een grap dit.

Alsof jij iedereen gecontroleerd hebt op beven. Waarschijnlijk was je zelf ook onder invloed dus hoe waardevol is je observatie überhaupt? Plus niet iedereen 'beeft' herzelfde.

En dan beweer je ook nog dat het sowieso geen 4-mmc maar 3-mmc was, puur op basis van deze lariekoek. Stick to the facts.

Wat wel vaststaat is dat beide stoffen tot de cathinone groep behoren en qua structuur veel op elkaar lijken. En mijn ervaring ermee is dat de bijwerkingen cathinones veel elkaar lijken. Trillen included bij hoge dosissen (net als bij amfetamine, mdma en cocaïne).
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Laat maar. Hier stop ik er echt mee👍
Klik om te vergroten...
Snap ik, valt ook weinig tegenin te brengen. Hier nog wat feiten:

"A stimulant withdrawals syndrome has also been described in heavier users. Withdrawal eeffects documented to include tiredness, insomnia, impaired concentration, irritability, nasal congestion, tremor, shivers, increasedo or decreased temperature, palpitations, headache with “brainzaps"

Bron: The effects and risks associated to mephedrone and methylone in
humans: A review of the preliminary evidences

Zie bijlage voor de pdf.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kinders...? Sluss!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor iemand die zoveel 4-mmc heeft gebruikt is dit sowieso wel een goede review om eens door te nemen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
8️⃣6️⃣ zei:
Hoe is het nu met je stuitje?
Klik om te vergroten...
Nog hetzelfde helaas
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Als je beide middelen misbruikt hebt, dan hoef ik mijn argumenten niet eens uit te leggen....Dan weet je dat wat ik schreef, ook daadwerkelijk klopt.

En zomaar wat roepen? Als ik min. 10 mensen effectief grammen 4mmc zien snuiven heb op korte tijd, en geen begon te beven, terwijl ze dit bij kleinere hoeveelheden 3mmc wel allemaal hadden...Ja, dan durf ik zeggen dat je op 4mmc niet trilt en op 3mmc wel.

Hoe ik dat volgens u moet kunnen bewijzen blijft me een raadsel.
Klik om te vergroten...
Ik beef op elke drugs zolang ik weinig eten achter mijn kieze heb zitten die dag. Dat beven krijg ik normaal ook als ik weinig eet en in een diepe cut zit. Drugs gebruiken weinig eten veel verbruiken (energie) kan leiden tot trillen maakt niet uit welke rommel je achter je kieze hebt zitten. Misschien had diegene voor zijn doen weinig gegeten of helemaal niks die dag ?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Nog hetzelfde helaas
Klik om te vergroten...
Houdt hoop en blijf bewegen!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang💯 zei:
Houdt hoop en blijf bewegen!
Klik om te vergroten...
Ik moet oppassen dat ik nu geen bilspieroefening-verslaving krijg :tearsofjoy:
Dus als het tintelende gevoel blijft dan gaat mijn achterste er in ieder geval wel een stuk beter uitzien.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blauweaap zei:
Ik beef op elke drugs zolang ik weinig eten achter mijn kieze heb zitten die dag. Dat beven krijg ik normaal ook als ik weinig eet en in een diepe cut zit. Drugs gebruiken weinig eten veel verbruiken (energie) kan leiden tot trillen maakt niet uit welke rommel je achter je kieze hebt zitten. Misschien had diegene voor zijn doen weinig gegeten of helemaal niks die dag ?
Klik om te vergroten...

Ik spreek hier niet over een eenmalige ervaring.

Er is niks bekend over 3mmc, maar als mensen dan iets proberen te delen door hun eigen ervaringen, worden ze aangevallen omdat dat niet wetenschappelijk onderbouwd is...Ja, dan heeft ervaringen delen geen zin.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Ik spreek hier niet over een eenmalige ervaring.

Er is niks bekend over 3mmc, maar als mensen dan iets proberen te delen door hun eigen ervaringen, worden ze aangevallen omdat dat niet wetenschappelijk onderbouwd is...Ja, dan heeft ervaringen delen geen zin.
Klik om te vergroten...
Er is een verschil tussen iets delen en een subjectieve waarneming presenteren als een feit.
Lees anders dit nog even door:

Ganggang💯 zei:
Snap ik, valt ook weinig tegenin te brengen. Hier nog wat feiten:

"A stimulant withdrawals syndrome has also been described in heavier users. Withdrawal eeffects documented to include tiredness, insomnia, impaired concentration, irritability, nasal congestion, tremor, shivers, increasedo or decreased temperature, palpitations, headache with “brainzaps"

Bron: The effects and risks associated to mephedrone and methylone in
humans: A review of the preliminary evidences

Zie bijlage voor de pdf.
Klik om te vergroten...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Ik spreek hier niet over een eenmalige ervaring.

Er is niks bekend over 3mmc, maar als mensen dan iets proberen te delen door hun eigen ervaringen, worden ze aangevallen omdat dat niet wetenschappelijk onderbouwd is...Ja, dan heeft ervaringen delen geen zin.
Klik om te vergroten...
Heeft 0,0 temaken met wat ik zei.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ps : uw vriend had geen 4mmc maar 3mmc binnen. Trillen komt niet voor bij 1gr 4mmc, wel al vanaf 0,75g 3mmc
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waar ben je in godsnaam mee bezig?

Dat het stom is om 1 gram te verwerken heb je volgens mij wel begrepen door dit topic. Maar het probleem is niet zo simpel als teveel nemen en doodgaan, of overleven. Het gaat de schade aan je brein. Wanneer je zulke idiote doseringen neemt veroorzaak je schade aan je brein, en het feit dat je misschien niet zo'n last van een kater hebt of dat deze snel weer verdwijnt betekent niet dat je er zonder kleerscheuren vanaf hebt gebracht.

Ik heb het zelf ook meegemaakt. 3-MMC, lijn na lijn na lijn dus ik ben zeker geen heilig boontje en ik weet dat die cravings écht kut zijn, maar je moet echt oppassen met dit soort stoffen. Als ik zou moeten kiezen tussen doodgaan of de rest van mijn leven als een verpulverd kasplantje doorbrengen kies ik toch voor het eerste.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Waar ben je in godsnaam mee bezig?

Dat het stom is om 1 gram te verwerken heb je volgens mij wel begrepen door dit topic. Maar het probleem is niet zo simpel als teveel nemen en doodgaan, of overleven. Het gaat de schade aan je brein. Wanneer je zulke idiote doseringen neemt veroorzaak je schade aan je brein, en het feit dat je misschien niet zo'n last van een kater hebt of dat deze snel weer verdwijnt betekent niet dat je er zonder kleerscheuren vanaf hebt gebracht.

Ik heb het zelf ook meegemaakt. 3-MMC, lijn na lijn na lijn dus ik ben zeker geen heilig boontje en ik weet dat die cravings écht kut zijn, maar je moet echt oppassen met dit soort stoffen. Als ik zou moeten kiezen tussen doodgaan of de rest van mijn leven als een verpulverd kasplantje doorbrengen kies ik toch voor het eerste.
Klik om te vergroten...

Bij 3MMC is je brein niet het eerste waar je je zorgen over moet maken.

De longen ( nasale inname ) krijgen hardere klappen te verduren.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Bij 3MMC is je brein niet het eerste waar je je zorgen over moet maken.

De longen ( nasale inname ) krijgen hardere klappen te verduren.
Klik om te vergroten...

Het wordt opgenomen door je neus wat betekent dat het aan je bloedsomloop wordt afgegeven via je neusslijmvlies. Wij ademen inderdaad mede door onze neus, maar drugs die je nasaal inneemt komen niet in je longen terecht. Wat er wel kan gebeuren is dat er een deel in je slokdarm valt en opgenomen wordt door je maag. Maar drugs die je snuift komen nooit in de longen terecht.

Als er ooit drugs in je longen komen die niet gerookt of gevaped zijn heeft ons lichaam er een hele mooie tegenreactie tegen ontwikkeld: hoesten. Onze longen zijn niet gemaakt om vaste stoffen op te nemen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zeg niet dat het in de longen zit, wel dat ze slagen krijgen.

Snuif maar eens 3mmc, en adem eens heel diep in.....Je voelt het "branden"

Bij 4mmc is dit niet het geval

Als je 4mmc plet met een kaart, heb je "natter" resultaat dan 3mmc, dat wordt bijna elfenstof...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben het niet eens als je zegt dat de longen er niet van afzien.

Kerel mocht ( en deed dat ook ) 4gr 4MMC op 3 dagen snuiven, en had geen last.

1gr 3mmc en hij hoestte bloed op...
3mmc is zowaar nog groter vergif dan 4mmc

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."