#1
Je onderbouwt je argumenten totaal niet. En ze staan ook haaks op de wetenschap. Ik sta open voor nieuwe perspectieven maar dan verwacht ik wel bewijs.Of ge kunt u blijven baseren op wat op internet staat in theorie, of ge kunt iemand geloven die het in de praktijk meermaals heeft bij verschillende personen, verschillende settings etc...
Roepen dat het onzin is omdat het volgens u niet zo is, is kinderachtig. Want wat op internet staat is altijd de waarheid eh...
Verder, op u reageer ik gewoon niet meer.
Daarnaast heb ik zowel 4-mmc als 3-mmc veel gebruikt en misbruikt. Dus ik ben net zo goed een ervaringsdeskundige.
Het verschil is dat ik mijn uitspraken onderbouw met argumenten en niet zomaar wat roep.