Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"CuriousExplorer zei: Ben het niet eens als je zegt dat de longen er niet van afzien. Kerel mocht ( en deed dat ook ) 4gr 4MMC op 3 dagen snuiven, en had geen last. 1gr 3mmc en hij hoestte bloed op... 3mmc is zowaar nog groter vergif dan 4mmc Klik om te vergroten... Bedankt, jammer dat alle dealers tegenwoordig 3mmc verkopen als 4mmc. Heb zelf ook laatst iemand gezien die bruine 4mmc verkocht, kan dit evt kloppen? Lijkt mij wel raar"
"CuriousExplorer zei: Kan, ligt aan het proces hoe 4mmc gemaakt wordt Klik om te vergroten... Wat is volgens jou dan echt het verschil qua effect tussen 4mmc en 3mmc en hoe herken je het precies, zelf krijg ik altijd n soort kristalachtige brokken die wat lichtgeel zijn en het stinkt enorm naar kattenzeik"
"Pfff die eerste punt doet altijd pijn he godverdomme🤣 en al helemaal als je n flinke punt pakt"
"Hoelanf is 3mmc en 4mmc aantoonbaar bij een urine test? Kon er niks over vinden En kunnen ze het überhaupt wel vinden"
"Ik ben een jongen van 16 jaar, Heb zowat ervaring met bijna alle drugs, Cocaine, ketamine, 2cb, 4mmc, 3mmc, mdma, xtc, wiet, hasj, salvia, 4FMP, speed, oxycodon, tramadol, xanax Mijn vraag is, zo eens in de zoveel tijd haal ik een gram miauw en een gram ket. Omdat ik er dan gewoon zin in heb. Alleen de dagen na gebruik heb ik er totaal geen behoefte meer aan.Totdat ik 1,5 maand later er ineens weer zin in heb. En het gekke is is dat het altijd Miauw en Keta is. Ergens anders heb ik nooit behoefte aan. Dit is voor mij altijd al zo geweest dat ik gewoon 1/2 keer per maand miauw/keta doe en soms zit er een langere tijd tussen. Ben ik verslaafd aan onder invloed zijn? Ik blow overigens wel elk weekend en vaak ook 1/2 keer doordeweeks. Ik heb ook in de afgelopen maand 24 tramadol geslikt. Omdat ik me daar toch weer iets beter door voelde en het gevoel had dat ik er goed door kon slapen. Ook vaak als ik alleen thuis ben dan pak ik wat alcohol tot ik aangeschoten ben Wat ik dus denk van me zelf is dat ik verslaafd ben aan onder invloed zijn maar eigenlijk is dat pas zodra ik thuis ben. Zodra ik op bed lig in de avond kan ik eigenlijk nooit slapen als ik niet onder invloed ben. Dan denk ik alleen maar aan drugs en wat ik “morgen” ga proberen. De dag er heb ik er dan totaal weer geen behoefte aan. Ik slik nu elke avond 2 paracetamol voor ik ga slapen en dat lijkt wel te werken. Het is dan net alsof mijn lichaam denkt ik ben onder invloed en dan word ik kalm en kan ik slapen. Ik zat er aan te denken om misschien clonazolam voor de dagen dat ik echt gewoon niet kan slapen, maar ik ben bang dat ik daar dan in door ga slaan."
"benzzzy zei: Mephedrone is ook heel verlijdelijk. Klik om te vergroten... Klopt. Zodra ik het op hebt zegt mijn lichaam alleen maar ik wil meer ik wil meer maar dan de ochtend erna totaal geen behoefte meer aan."
"Stonologie zei: Het viel mij laatst op dat paracetamol qua molecuul heel erg op amfetamine lijkt. Sterker nog, heel erg op bijvoorbeeld 4-MMC. Ik kan helaas paracetamol niet vinden op psychonautwiki, dus heeft iemand een idee of het daadwerkelijk ook een upper is? Zou je het in principe kunnen gebruiken om je "wakker" of "blij" te voelen. Geen zorgen hoor, puur interesse, ga geen paracetamolletjes poppen op een feestje. Het viel mij gewoon op dat hier weinig over te vinden is. Op wikipedia staat dat het het serotonine systeem beïnvloed, wat ik ook interessant vind..! Klik om te vergroten... Ik kan na een upper juist slapen van paracetamol. Pak er dan meestal 2/3"
"Ganggang💯 zei: Dit helpt niet om te slapen. Klik om te vergroten... dacht ik stiekem al.Ik heb gewoon tussen me oren zitten dat ik er van kan slapen. Maar gek genoeg werkt het echt bij me"
"Hoe deseren jullie Ghb? En hoeveel ML kan er in een cola dop"
"Hoi iedereen. Ik ben afgelopen dinsdag na de Efteling geweest, het was echt een fucking vette ervaring alleen heb ik op het begin echt stuk of 8 keer moeten kotsen van de 2CB. Maar voor de rest was het echt vet"